alinbugnar Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 ....sau la fiberglass parts Am vazut intr-un catalog anul trecut. Nu imi amintesc daca era la Kawa Motors sau la reprezentanta Suzuki. Ma gandeam si eu sa cumpar pentru K2, ca arata frumos. Cand am vazut pretul am renuntat, ca doar nu era sa dublez valoarea motocicletei... Glumesc putin, pentru ca pretul era de aproape 200 EUR. Pe net se gaseste la 150$. Un exemplu aici pentru K1-K3: http://www.quadcrazy.com/atvstore/product/...gger-98-03.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 pai in cazul asta o sa va anunt cand o sa-l termin de facut, ca nu degeaba lucrez cu fibra de sticla si pretul va fi muuult mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 nu-mi faci si mie o carena? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 (editat) asteptam sa il termini si pretul dai si tu un PM. Editat Iunie 2, 2009 de c3h2o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 In cazul asta o sa ai de lucru......cel putin din partea mea.....sa vad niste poze si dupa aia vorbim pac pac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carbone Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 poate intereseaza pe careva o geaca Joe Rocket - GSXR albastra. Mie imi este mare /index.php?showtopic=372985 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 psi chestia este in felul urmator, pot face orice din fibra, da la carene am nevoie de matrita daca vreti de k2, imi sacrific eu carenele sa iau mulaj, da alte matrite nu am (inca), pana acuma am facut mai mult masini... aripioara aia spate chiar demult vreau sa o fac, da nu am apucat inca va tin la curent daca mai aveti ceva solicitari, ziceti (reparatii fibra, autocolante, vopsea, etc) tot ce nu tine de mecanica se face na ca mi-am facut si reclama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 (editat) Combi din 2 bucati Suzuki, noi, piele, calitate foarte buna, protectii incluse, marimi intre XXS si M. Se vand si separat - geaca 200 EUR, pantalonii 100 EUR Editat Iunie 3, 2009 de jucarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 (editat) Vand Suzuki GSXR-750 K1 (2001), 141CP, 32500km, adus in tara anul trecut inmatriculat recent. Are carenele originale, intregi, parbriz double bubble, toba carbon Arrow, alarma cu blocare motor, capac monopost + sa pasager, cheie si telecomanda alarma de rezerva, husa si antifurt, suport numar aftermarket. Filtru aer sport BMC (dau si spray intretinere Motul), discurile de frana fata sunt noi, cel dreapta vechi avea joc, placute fata noi, lichid frana si lichid de racire schimbat, ulei si filtru ulei schimbate am facut 3000km cu ele. Motocicleta este in Iasi Pret: 3700 Euro Editat Aprilie 17, 2020 de Chivu cerere user, date personale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 foarte ciudat ... am auzit la foarte multi, si am si eu aceeasi problema : joc la discul frana fata dreapta. la ala din stanga niciodata. stie cineva unde se pot presa niturile de la disc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracu_boy Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 (editat) vand geaca moto piele replica gsxr marimea XL noua nepurtata o vand ca imi e putin mare pret 120Euro telefon 0762619540 Editat Iunie 5, 2009 de dracu_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 foarte ciudat ... am auzit la foarte multi,si am si eu aceeasi problema : joc la discul frana fata dreapta. la ala din stanga niciodata. stie cineva unde se pot presa niturile de la disc ? aceeasi problema si la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 aceeasi problema si la mine O fi din cauza ca intotdeauna franezi cu mana dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 O fi din cauza ca intotdeauna franezi cu mana dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 (editat) Salut. Am si eu o intrebare legata de gsxr 600 k1. Am gasit odata pe forum o discutie pe tema asta insa atunci aveam doar de gand sa imi iau gsxr, iar akum cand mi s-a inatmplat problema nu mai gasesc. Astazi mi s-a aprins becul rosu de la temperatura si unde arata temperatura , arata alternativ temperatura si FI, temperatura fiind undeva pe la 98. Am oprit am luat contactul , am pus contactul din nou, am pornit, nici o problema, nu a mai facut. De la ce sa fi aparut asta ? E vreo problema ? Motorul mergea ok si cu becul aprins insa am oprit imediat ce am vazut, si culmea s-a mai remediat si singur Are cineva idee ? Stie cineva despre ce e vorba ? Va multumesc pentru rabdare si raspunsuri. Editat Iunie 6, 2009 de c3h2o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 ce trebuie sa stii e ca pe sub sha in partea stanga ai o mufa de diagnoza<o mufa libera cu capac si 2 fire> faci un strap<scurt>intre cele 2 fire si ii pui contactul<o sa-ti apara in bord un cod de eroare>dupa care cauti in manualul de reparatie sa vezi ce inseamna<pot fi foarte multe chestii> problema la tine e ca sa stins FI si no sa-ti mai dea nici o eroare<o sa fie C00> daca se mai aprinde <vorba cuiva>pac pac strapul si vezi care-i problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 O fi din cauza ca intotdeauna franezi cu mana dreapta pai atunci o sa inversez ambreiajul cu frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slabutu Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 (editat) treaba asta este de un SRAD pe injectie...banuiesc ca principiul este acelasi ...am incercat sa pun o poza dar nu merge....oricum in mare parte F1 si ledul de la temperatura banuiesc ca se aprinde din cauza injectorului Editat Iunie 7, 2009 de slabutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 am un srad de 750 si cateodata cand ii dau in gura merge intrerupt,inainte nu facea asa,dar l-am dus si eu asa ca de inceput de sezon la mecanic sa ii regleze carburatoarele alea alea...dupa un timp a inceput sa faca figurile astea se tureaza normal pana pe la 10 mii dupaceea incep intreruperile si zmanciturile,cand am vazut cum sta treaba i-am ami sincronicat o data carburatoarele(nus ele chiar perfect egale toate dar e destul de mica diferenta dintre ele)stie cineva ce ar putea sa aiba suzi a mea de nu vrea sa mearga ca un zmeu:) am descoperit care era problema la suzi...s-a slabit arcul de la cric si se tot misca cricul de pe senzor si senzoru imi oprea motorul crezand ca a cazut cricul....si cricul se tot misca si cand inchidea senzorul cand il deschidea....momentan i-am facut o improvizatie cu un colier de unica folosinta am legat senzorul inchis si zilele astea cand o sa fiu liber de la munca o sa caut un alt arc pt cric...pace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 ce tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 am descoperit care era problema la suzi...s-a slabit arcul de la cric si se tot misca cricul de pe senzor si senzoru imi oprea motorul crezand ca a cazut cricul....si cricul se tot misca si cand inchidea senzorul cand il deschidea....momentan i-am facut o improvizatie cu un colier de unica folosinta am legat senzorul inchis si zilele astea cand o sa fiu liber de la munca o sa caut un alt arc pt cric...pace asa am patit si eu la k1 , dar nu din mers ... la plecare cand ridicam cricul nu se ducea pana in capat .... cred ca ne-ai surprins pe toti ! ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 (editat) asa am patit si eu la k1 , dar nu din mers ... la plecare cand ridicam cricul nu se ducea pana in capat .... cred ca ne-ai surprins pe toti ! ))) eu ma asteptam la cine stie ce alte minuni...bine ca e asta si ca am descoperit...mai dadeam bani si pe fise/bujii si cine mai stie ce Editat Iunie 9, 2009 de hunter2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Vezi......de asta sa nu te iei niciodata dupa ce se zice pe forum.....aici sunt numai pungasi care nici macar nu au motor:)))))) pac pac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 ce trebuie sa stii e ca pe sub sha in partea stanga ai o mufa de diagnoza<o mufa libera cu capac si 2 fire>faci un strap<scurt>intre cele 2 fire si ii pui contactul<o sa-ti apara in bord un cod de eroare>dupa care cauti in manualul de reparatie sa vezi ce inseamna<pot fi foarte multe chestii> problema la tine e ca sa stins FI si no sa-ti mai dea nici o eroare<o sa fie C00> daca se mai aprinde <vorba cuiva>pac pac strapul si vezi care-i problema Exact, C00 imi afiseaza. Deci trebuie sa umblu cu firul la mine, si cand imi apare eroarea, pac pac strap intre cele 2 fire. Are ceva daca fac strap cu motorul pornit ? Ca daca il opresc si ii pun iarasi contactul poate iar se sterge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 (editat) nu stiu daca postez in topicul corect dar am si eu o intrebare la GSX r de 1000 sau mai mare care este in treapta a 6-a de viteza turatia pe care o are la 200 km/h ori la alte viteze in aceiasi treapta ? Editat Iunie 9, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.