dryfus Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Salutare, Azi am incercat sa scot motoru din garaju' de la scarbici prima data pe anu asta. A pornit destul de repede, cu shocu tras s-a dus la 4000 de rotarii ca de obicei, l-am mai coborat si am reusit sa-l scot din subteran in parcare. Dupa o perioada de stationat in parcare m-am uitat la ulei pe gemulet si nu se vedea nimik asa ca am zis sa mai completez cu ulei (am antecedente cu pierdut ulei de anu trecut ). Dupa ce am pus un 600ml de 15W40 de la OMV in gemulet a aparut nivelu' uleiului dar acu la relantii cu shocu tras d-abea daca se mentine la 1000 - 1500 si daca ating acceleratia moare. Se poate sa fie prea mult ulei sau e alta chestie. Anu trecut inainte sa-l bag la iernat am petrecut 3 vizite la service in 2 saptamani pentru carburator infundat (de 2 ori) si alte chestii. De iernat a iernat cu rezervoru plin. Poate cineva sa-mi dea o idee ce sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Verifica uleiul folosind procedura mentionata de producator in manualul motocicletei. Afla astfel daca ai ulei cat trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dryfus Postat Aprilie 2, 2010 Autor Share Postat Aprilie 2, 2010 dar simptomele ca la relanti cu shocu tras sta maxim 1500, cu el coborat se opreste instant si daca accelerez la fel pot aparea daca am prea mult ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 dar simptomele ca la relanti cu shocu tras sta maxim 1500, cu el coborat se opreste instant si daca accelerez la fel pot aparea daca am prea mult ulei? Motorul e incalzit cand lasi socul si-ti moare? La mine si vara la 30 de grade cand o scot din garaj daca nu o las cu socul tras macar 5 minute moare imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 (editat) Nu se alimenteaza! Nu ai treaba cu nivelul de ulei.Cit a mers inainte si dupa ce ai verificat uleiul s-a terminat benzina din camera de nivel ale carburatoarelor. Verifica robinetul, traseu benzina ,filtru,carburatoare. PS.MAi se poater sa-l fi inecat daca ai accelerat cu motorul rece si shocul tras! Editat Aprilie 2, 2010 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dryfus Postat Aprilie 2, 2010 Autor Share Postat Aprilie 2, 2010 Merci foarte mult pentru raspunsuri Cu socu tras inainte pornea si in 10 secunde ajungea la 4000 - 5000 de rotatii la relanti, acum d-abea sta sub 1500 si la un moment dat se opreste (cu socul tras la maxim). Daca s-a inecat o sa aflu marti cand o sa incerc sa-l repornesc. Dar aveti idee cum se comporta un motor cu prea mult ulei? ( recunosc sunt varza totala in mecanica ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogat Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Merci foarte mult pentru raspunsuri Cu socu tras inainte pornea si in 10 secunde ajungea la 4000 - 5000 de rotatii la relanti, acum d-abea sta sub 1500 si la un moment dat se opreste (cu socul tras la maxim). Daca s-a inecat o sa aflu marti cand o sa incerc sa-l repornesc. Dar aveti idee cum se comporta un motor cu prea mult ulei? ( recunosc sunt varza totala in mecanica ) Sper sa nu gresesc...dar daca gresesc sa ma corecteze cineva.Din ce stiu eu daca pui mai mult ulei decat trebuie nu este nimic grav, deoarece surplusul de ulei este consumat de catre motor.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 cred ca tocmai ai emis o prostie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Depinde cat de mult e peste - dar de obicei asta se intampla, e ars de motor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
testos Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 da` despre ce motor e vorba... asa.. de curiozitate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 eu as zice ca: ori is bujiile (ude sau duse) ori nu are destul aer sa arda amestecul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Hai sa ne lamurim. Ai tras socul, ai pornit-o, a urcat in 4000 rpm si... ai lasat-o intai sa se incalzeasca, sa reduci socul treptat pana tine relanti-ul? SAU asa cum era ea cu socul tras la 4000 rpm te-ai apucat sa reduci relanti-ul din surub?? Si despre ce motor vorbim? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Ai primit deja raspunsul de la TNG - motorul nu se alimenteaza, cat ti-a mers, ti-a mers cu benzina din carburatoare. Verifica robinetul de benzina si furtunele. Nivelul de ulei n-are nicio treaba cu manifestarea asta a motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.mengele Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Ai primit deja raspunsul de la TNG - motorul nu se alimenteaza, cat ti-a mers, ti-a mers cu benzina din carburatoare. Verifica robinetul de benzina si furtunele. Nivelul de ulei n-are nicio treaba cu manifestarea asta a motorului. oare daca in loc sa completezi cu ulei umflai roata fata....ce draq mai spuneai pe forum? verifica circuitul de alimentare cu benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dryfus Postat Aprilie 3, 2010 Autor Share Postat Aprilie 3, 2010 Frate recunosc ca sunt muci in domeniu mecanicii, daca am pus o intrebare prea cretina imi cer scuze. Daca umflam roata fata o desumflam si vedeam daca merge ca inainte (glumesc). Este vorba despre un GPZ din 90. Deci, Am pornit motoru in garaj-ul subteran cu socu tras, am petrecut un 5 minute cu el, l-am urcat sus in parcarea exterioara si l-am oprit. Peste vreo 2-3 ore m-am uitat la nivelu uleiului prin gemulet fara sa-l mai pornesc. Am completat cu cei 600 ml de ulei si cand am dat sa-l pornesc, nici cu socu tras complet n-a mai mers ca inainte Acu in pana mea poate ca presiunea atmosferica din parcare era alta decat cea din garaj sau mi-a facut vr-unu vr-un voodoo intre timp si d-asta nu merge, nu stiu. Am pus si eu o intrebare folosind datele problemei asa cum le stiu eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Stai linistit ca n-ai de ce sa-ti ceri scuze. Verifica eventual cata benzina mai ai in rezervor - poate trebuie sa treci robinetul pe RES. Eu am patit-o la fel ca tine - am pornit-o, am lasat-o cam un minut sa se incalzeasca, apoi a inceput sa dea rateuri, sa mearga prost si, in cele din urma, a murit. M-am scarpinat in cap si am incercat s-o pornesc de vreo 5 ori pana sa-mi dau seama ca terminasem benzina si trebuie s-o trec pe rezerva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dryfus Postat Aprilie 3, 2010 Autor Share Postat Aprilie 3, 2010 O sa verific si chestia asta, faza e ca rezervoru e plin de asta toamna . O sa ma uit pe la furtunasele alea pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.mengele Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 O sa verific si chestia asta, faza e ca rezervoru e plin de asta toamna . O sa ma uit pe la furtunasele alea pe acolo. inca o chestie sa verifici: sa nu fie infundata aerisierea de la busonul rezervorului. ai incercat sa-l pornesti cu busonul deschis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dryfus Postat Aprilie 7, 2010 Autor Share Postat Aprilie 7, 2010 Azi l-am pornit din nou si l-am lasat sa mearga fara sa ma joc la el. Pornire normala cu socu tras, 4000 ture in 2 secunde, am mai lasat socu la un 2000 de ture, acceleratia percuta imediat si dupa vre-o 5 minute de mers "spuf" la fel ca inainte d-abea isi tragea viata la un 1000 - 1500 ture cu socu tras complet si la cea mai mica atingere a acceleratiei moare. Dupa vreo 3 ore de lasat in fata cladirii aceeasi poveste. Mi s-a mai sugerat ca ar fi din cauza benzinei care e in rezervor de asta toamna. Cifra octanica ar fi scazut si ca sa goles rezervoru sa pun benzina noua. (azi am si gustat prima gura cu benzina ) Faza cu sa verific alimentatia sunt perfect de acord cu voi dar cum sunt afon doar un mecanic ma poate ajuta. Multumesc mult pentru ajutor. P.S. Am incercat si cu busonul deschis si n-a avut nici un efect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 (editat) Ca sa verifici problema cu alimentarea ar merita sa-i dai rezervorul jos si sa-i faci o perfuzie cu benzina proaspata. Ca mecanic poti vorbi cu mao-san, are tot GPZ (si permis dinainte sa am eu buletin) si mai mult ca sigur le stie pe de rost si noaptea-n somn daca-l intrebi Editat Aprilie 7, 2010 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Pornire normala cu socu tras, 4000 ture in 2 secunde, am mai lasat socu la un 2000 de ture, acceleratia percuta imediat si dupa vre-o 5 minute de mers "spuf" la fel ca inainte d-abea isi tragea viata la un 1000 - 1500 ture cu socu tras complet si la cea mai mica atingere a acceleratiei moare. Poate inteleg eu gresit - dar din ce citesc si din ce am subliniat in textul tau rezulta ca dupa ce se incalzeste motorul tu inca lasi socul TRAS?? Adica ON, adica inca ai socul activ? Daca inteleg eu gresit atunci defineste corect ce inseamna pentru tine "socul tras". Si daca nu e de la soc si inteleg eu gresit (si pentru tine soc tras inseamna soc oprit) atunci sigur este de la alimentarea cu benzina asa cum au mai zis si ceilalti mai sus de vreo 50 de ori. Scoate furtunul ala de benzina care vine de la rezervor si se duce la carb. - vezi curge ceva pe acolo?? Daca nu te pricepi mergi la un mecanic care stie, pot sa-ti explice vreo 50 de forumisti ca tot nu faci nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Poate inteleg eu gresit - dar din ce citesc si din ce am subliniat in textul tau rezulta ca dupa ce se incalzeste motorul tu inca lasi socul TRAS?? Adica ON, adica inca ai socul activ? Pai si daca ar avea inca socul activ, care ar fi problema? Nu ar trebui sa se opreasca... O data (sau bine, de 2-3 ori, cand eram si eu mai mica ), am mers si eu asa cu socul si nu am avut nici o problema, doar consum putin mai mare... Si am mers vreo 30 de km... On topic: Am avut exact aceeasi problema, exact cum ai descris-o tu dryfus; cum au zis si cei de dinainte, "buba" este la alimentare. Eu aveam furtunasul infundat sau filtrul de benzina si nu ajungea nimic unde trebuia. Acum e facuta pe direct si n-am probleme la capitolul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Daca sunt bine reglate carburatoarele, cu motorul cald si socul tras se va ineca - adica ce i se intampla si lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Pai si daca ar avea inca socul activ, care ar fi problema? Nu ar trebui sa se opreasca... O data (sau bine, de 2-3 ori, cand eram si eu mai mica ), am mers si eu asa cu socul si nu am avut nici o problema, doar consum putin mai mare... Si am mers vreo 30 de km... Un soc care functioneaza corect atunci cand este tras pe un motor pornit, si care este cald deja - ori il opreste instantaneu - ori il face sa se tureze ca nebunul (pana la o limita). De obicei moare instant. Un motor care merge cu socul tras se tureaza greu, uneori da si in nas cand accelerezi, merge aiurea sau deloc. Probabil la motocicleta ta ai ramas cu socul tras partial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 (editat) Da, este posibil ca la mine sa fi fost si socul mai "slab", pentru ca stiu ca am mai taiat din cablul ala foarte putin. Dar uite, chiar la Transalp am vazut ca merge fara greturi... Am un prieten care are Transalp si cand il apuca, mai trage socul si merge fara maini, motocicleta pastrandu-si directia si viteza (cam 40- 50 km / h)... Am mai vazut aceeasi chestie si la sportive... Acum nu stiu ce sa zic, pentru ca nu ma pricep nici eu foarte mult, spun doar ce vad si ce stiu sigur. Editat Aprilie 8, 2010 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.