Richie Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Salutare. Sunt si eu in cautarea unui nou moto si ma intreb cum se comporta la drum lung.Amortesti pe ea,pozitie,dureri de fund etc Cat de inalta e?Nu am reusit sa ma urc pe nici una cutoate ca as vrea.Am 1,75 m,ma gandesc sa nu fie prea inalta. Multumesc Salut, eu am 1.74 si pot atinge cu ambele varfuri jos, ei spun ca are 88 de cm pana la sa. Maxim am facut 200 de km si a fost chiar ok. Mai multe detalii gasesti si aici http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/adventure/xt660x.aspx?view=featurestechspecs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu101 Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 (editat) Multumesc. Am vazut ca sunt foarte putine de vanzare.Probleme ceva dupa care ar trebui sa ma uit la cumparare? » Post actualizat in 03 Feb 2015 16:47Nu mai e nimeni pe topicul asta posesor de xt? Editat Ianuarie 27, 2015 de Silviu101 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miru Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Multumesc. Am vazut ca sunt foarte putine de vanzare.Probleme ceva dupa care ar trebui sa ma uit la cumparare? » Post actualizat in 03 Feb 2015 16:47 Nu mai e nimeni pe topicul asta posesor de xt? Salut, probleme de fiabilitate nu au, singura lor 'boala"este harta de injectie scrisa in ECU si care, din motive de reducere a emisiilor, este scrisa cu un amestec "sarac", ce confera o senzatie de mers inconsistent la viteze constante de 30-40 km/h. Veste buna e ca se remediaza usor cu un power commander care "corecteaza" amestecul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ardelean Bogdan Postat Aprilie 4, 2015 Share Postat Aprilie 4, 2015 Buna ziua ! Cumpar amortizoare fata pentru Yamaha xt 660 x , an 2007 ! Daca cunoasteti pe cineva care dezmembreaza as fi recunoscator ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TitiX88 Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Ia sa vad daca pot sa scot topicul de la naftalina. Am scris mai mult la topicul Pegaso Strada, factory si Trial dar la inaltimea mea de 1,90 si 94 kg ( constitutie atletica, picioare lungi) mi s-a recomandat o motocicleta mai inalta. Am cautat si am gasit yamaha XT660 ca ar avea o inaltime la sa rezonabila pentru mine 875 fata de 780 de la Pegaso Strada si 820 Trial. Ma intereseaza drumuri de maxim 100-150 km, mers prin Cluj si pe drumuri pietruite prin padure. Mentionez ca sunt incepator Partea financiara este si ea limitata momentan la 2200 euro cu totul ( fara costum/casca). Pot sa gasesc ceva decent? ( adusa din Italia) Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ardelean Bogdan Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Salut ! Detin o Yamaha XT660X - model 2007 si la 1.84 si trebuie sa recunosc ca nu imi ajunge toata talpa jos cand astept la semafor . Deci la inaltimea ta , cred ca o sa iti placa . Eu o folosesc la drumuri de maxim 100 - 120 de km si mers prin Cluj . Cu toate ca sunt incepator si am carnet doar de cateva luni , pot sa iti zic ca e o motocicleta foarte buna . Cunosc multi oameni cu vitezane care isi doresc asa ceva . O recomand cu incredere , pozitie buna , manevrabilitate , consum redus , cuplu mare la turatie mica , o motocicleta foarte iertatoare ) . Totusi daca vrei sa o folosesti si prin padure , ar trebui sa te uiti dupa versiunea R - adica Yamaha XT660R , care are roata fata mai mare , amortizor fata diferit si cauciucurile pentru offroad - nu stiu daca mai exista alte diferente . A mea e versiunea pentru strada - Yamaha XT 660 X - model 2007 Cred ca ar trebui sa iti maresti putin bugetul - la 2500 E - asta daca vrei sa iti iei ceva in stare buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TitiX88 Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 (editat) Putem cumva sa ne intalnim sa vad cum as sta calare pe bestie? ca sunt tare curios ajung in Cluj doar weekend-ul viitor:) Editat Mai 22, 2015 de TitiX88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ardelean Bogdan Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Saptamana viitoare e cam agitata la mine . Dar scrie-mi si vedem cum facem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Revin cu noi impresii dupa ce mi-am reparat putin motorul, am modificat esapamentele si am incercat sa reglez amestecul. La 44000 km am fost nevoit sa schimb piston+segmenti si garnituri la cilindru deoarece aveam pierderi de ulei. Esapamentele le-am trimiis la cineva sa bage amortizoare in ele dar n-am facut mare lucru pentru ca se aude destul de tare si acum, iar amestecul l-am reglat din bord, e mai bine acum dar tot nu e perfect in schimb cu noile setari parca consuma mai putin si se tureaza mai mult. Va arat cateva poze despre operatiune. PS e al dracului de greu motorul, nu va apucati singuri sa-l puneti la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ardelean Bogdan Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Salut ! Ai reusit sa modifici amestecul din bord , dupa linkul pe care ti l-am trimis ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 Salut ! Ai reusit sa modifici amestecul din bord , dupa linkul pe care ti l-am trimis ? Asa am facut cum scria acolo, cum am zis e mai bine dar nu perfect, dar ma voi mai juca valorea accea pana reusesc. Nu stiu unde le-a fost capul inginerilor de au echipat acest propulsor cu o astfel de injectie cand ala cu carburator trage mai bine si merge mai rotund. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ardelean Bogdan Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 Ce fel de ulei de motor folositi ??? Trebuie sa imi schimb uleiul si nu stiu ce folosea proprietarul dinainte . Ma gandeam la Motul 7100 10w40 . A incercat cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ardelean Bogdan Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 In cartea tehnica a motocicletei este specificat ca tipul uleiului de motor trebuie sa fie 10w40 ! Asta inseamna ca motocicleta ta functioneaza la alta temperatura decat cea initiala http://www.xt660.cz/manual.pdf - pagina 104 !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 (editat) Pai nu prea ai ce sa mai reglezi, asta am incercat si eu dar cind e prea bogat afuma bujia, pute si porneste doar accelerat, cind e mai sarac face detonatii cind reduci ... singura varianta adevarata ar fi Power Commander ... costa cca 300 euro ... a montat cineva asa ceva ? Deocamdata sunt multumit cum merge fata de cum a mers. Fostii proprietari s-au bagat unde nu trebuia, de exemplu motorul a fost desfacut si nu am pus garnituri noi (pierdea ulei pe sub cilindru), amestecul a fost foarte bogat pentru ca aveam fum negru la fiecare accelerare mai brusca, afuma bujia destul de repede si trebuia inlocuita. Acum i-am pus o bujie cu iridiu si arata foarte bine dupa vreo 500 km parcursi. Editat Iunie 8, 2015 de secbiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miru Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 Pai nu prea ai ce sa mai reglezi, asta am incercat si eu dar cind e prea bogat afuma bujia, pute si porneste doar accelerat, cind e mai sarac face detonatii cind reduci ... singura varianta adevarata ar fi Power Commander ... costa cca 300 euro ... a montat cineva asa ceva ? Am eu Power Commander 3 si e foarte ok cu el...din bord te poti juca, cu valoarea CO-ului , insa nu vei face mare lucru...singura solutie este Kev's fuel fix sau Power Commander 3(sau alte tipuri similare de centraline "corectoare de amestec") » Post actualizat in 12 Jun 2015 19:16 Ce fel de ulei de motor folositi ??? Trebuie sa imi schimb uleiul si nu stiu ce folosea proprietarul dinainte . Ma gandeam la Motul 7100 10w40 . A incercat cineva ? Nu merita. Motoarele de xt sunt destul de "bulletproof" si merg la o adica si cu ulei de floarea soarelui. Am avut si eu aceasta paradigma si pana la urma, dupa ce am mai citit si pe xt660.com am ramas la Motul 5100 10W40( cica este exact uleiul reambalat vandut de yamaha- Yamalube) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 salutare, la lume. cu scuze ca intreb aici dar sunt cam "din scurt" yamaha xt 660 R, model 2007 ( cel cu noul ECU si cu sonda de O2 ). la cati km se face schimbul de ulei, cat ulei intra, motul 7100 este ok ? alte chestii de stiut pentu revizie ?merci fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 (editat) manualul zice 10000 km, si ulei care respecta standardele ma sau echivalente depinde de care ulei folosesti si cat o sa mai dispara din el, sunt sanse mari sa trebuiasca completat cand o faci vezi ca are carter uscat, deci se masoara nivelul doar la cald, imediat ce ai oprit motorul (scoti joja, o stergi, bagi inapoi fara sa insurubezi, scoti si te uiti) cat de ce ulei, depinde cum o folosesti daca o incalzesti corect si folosesti un regim de turatii nu foarte sportiv merge cam orice fel de ulei (se auzea ca yamalube ala de reprezentanta de il baga la revizii e motul 5100) altfel, baga un ulei cat mai bun si schimba-l des personal foloseam 10w60 full sintetic si schimbam cam la 6000 Editat Septembrie 7, 2015 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 multam fain. gata, acum am si manualele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Octombrie 12, 2015 Share Postat Octombrie 12, 2015 salutare si eu detin un xt660 x din 2006 cu 34000km adus din italia si am observat ca tampoanele de soc de la pinonul spate sunt uzate le-aschimabt cineva si cat au costat.poate sa influenteze si frana de motor sa fie mai agresiva?pana acuma am avut doar motoare in 2t si bicilindrice,m-am dat si cu aprilia pegaso 650 dar nu a aut asa frana de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 (editat) tampoanele de soc erau vreo 150 de lei (parca) anul trecut de la yamaha influenteaza si frana de motor si mersul inecat la turatii mici in sensul ca le simti mai putin, nu ca dispar cu frana de motor te obisnuiesti, asa sunt ele motoarele pe injectie in general au frana de motor mai puternica, restrictioneaza mai bine aerul daca inchizi acceleratia si vidul ala partial creeaza diferente de presiuni mai mari Editat Octombrie 13, 2015 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 @alex_dr le-am schimbat de doua ori, cu oem si cu aftermarket de pe louis (aceeasi calitate, pret). Am vazut ca se pot inveli in bucati de camera, daca dai un search damper mod xt660 ar trebui sa gasesti si ceva poze. Eu am preferat sa le schimb, n-am incercat varianta asta. Se uzeaza mai repede la motoarele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 si eu o sa le schib in iarna acuma mai trebuie sa o duc acasa sa ii fac rar si e cam bagata la iernat ieri am iesit si am inghetat tot pe ea si am fost atent la cum recationeza in accelerare decelerare si se simte acel gol cauzat de uzura se simte in lant. mersi de informare acuma stiu la cat sa ma satept ca nu gaseam pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu Rad Postat Decembrie 16, 2015 Share Postat Decembrie 16, 2015 Salutare domnilor!de cateva zile sunt si eu posesorul de xt660x din 2005 si nu stiu prea multe asa ca imi puteti spune cate ceva ,ce greseli sa nu fac sau sa nu fac aia sau altceva?moto are power commander si 7400km.....ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi20 Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Salutare, Sunt si eu un proaspat posesor al unui XT660x din 2008. Sunt in proportie de 80% multumit de el. Restul de 20% de nemultumire sunt de la problema lor generala si anume mersul acela in valuri la viteze constante mici. Vreau sa va intreb, merita sa investesc intr-un power commander? Se simte diferenta? Are cineva de vanzare? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 kev mod, mai ieftinlink eu asta am avut pe el, s-a simtit diferenta, mai ales ca aveam si evacuari modificate, scos snorkel, filtru aer "sport" nu stiu daca as baga 10-15% din pretul motorului intr-un power commander bine, daca ai chef de munca iti poti face singur chestia aia cu 50 de lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.