Jump to content

Recommended Posts

Salutare.

Sunt si eu in cautarea unui nou moto si ma intreb cum se comporta la drum lung.Amortesti pe ea,pozitie,dureri de fund etc

Cat de inalta e?Nu am reusit sa ma urc pe nici una cutoate ca as vrea.Am 1,75 m,ma gandesc sa nu fie prea inalta.

Multumesc

Salut, eu am 1.74 si pot atinge cu ambele varfuri jos, ei spun ca are 88 de cm pana la sa. Maxim am facut 200 de km si a fost chiar ok. Mai multe detalii gasesti si aici http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/adventure/xt660x.aspx?view=featurestechspecs

Link to post
Share on other sites
  • Replies 246
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Multumesc. Am vazut ca sunt foarte putine de vanzare.Probleme ceva dupa care ar trebui sa ma uit la cumparare?


» Post actualizat in 03 Feb 2015 16:47

Nu mai e nimeni pe topicul asta posesor de xt?

Edited by Silviu101
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Multumesc. Am vazut ca sunt foarte putine de vanzare.Probleme ceva dupa care ar trebui sa ma uit la cumparare?

» Post actualizat in 03 Feb 2015 16:47

Nu mai e nimeni pe topicul asta posesor de xt?

 

Salut, probleme de fiabilitate nu au, singura lor 'boala"este harta de injectie scrisa in ECU si care, din motive de reducere a emisiilor, este scrisa cu un amestec "sarac", ce confera o senzatie de mers inconsistent la viteze constante de 30-40 km/h. Veste buna e ca se remediaza usor cu un power commander care "corecteaza" amestecul.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Ia sa vad daca pot sa scot topicul de la naftalina. Am scris mai mult la topicul Pegaso Strada, factory si Trial dar la inaltimea mea de 1,90 si 94 kg ( constitutie atletica, picioare lungi) mi s-a recomandat o motocicleta mai inalta. Am cautat si am gasit yamaha XT660 ca ar avea o inaltime la sa rezonabila pentru mine 875 fata de 780 de la Pegaso Strada si 820 Trial. Ma intereseaza drumuri de maxim 100-150 km, mers prin Cluj si pe drumuri pietruite prin padure. Mentionez ca sunt incepator :) Partea financiara este si ea limitata momentan la 2200 euro cu totul ( fara costum/casca). Pot sa gasesc ceva decent? ( adusa din Italia)

Multumesc

Link to post
Share on other sites

Salut ! Detin o Yamaha XT660X - model 2007 si la 1.84 si trebuie sa recunosc ca nu imi ajunge toata talpa jos cand astept la semafor :) . Deci la inaltimea ta , cred ca o sa iti placa .

Eu o folosesc la drumuri de maxim 100 - 120 de km si mers prin Cluj . Cu toate ca sunt incepator si am carnet doar de cateva luni , pot sa iti zic ca e o motocicleta foarte buna . Cunosc multi oameni cu vitezane care isi doresc asa ceva .

O recomand cu incredere , pozitie buna , manevrabilitate , consum redus , cuplu mare la turatie mica , o motocicleta foarte iertatoare :)) .

Totusi daca vrei sa o folosesti si prin padure , ar trebui sa te uiti dupa versiunea R - adica Yamaha XT660R , care are roata fata mai mare , amortizor fata diferit si cauciucurile pentru offroad - nu stiu daca mai exista alte diferente . A mea e versiunea pentru strada - Yamaha XT 660 X - model 2007

Cred ca ar trebui sa iti maresti putin bugetul - la 2500 E - asta daca vrei sa iti iei ceva in stare buna !

Link to post
Share on other sites

Putem cumva sa ne intalnim sa vad cum as sta calare pe bestie? ca sunt tare curios :D ajung in Cluj doar weekend-ul viitor:)

Edited by TitiX88
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Revin cu noi impresii dupa ce mi-am reparat putin motorul, am modificat esapamentele si am incercat sa reglez amestecul. La 44000 km am fost nevoit sa schimb piston+segmenti si garnituri la cilindru deoarece aveam pierderi de ulei. Esapamentele le-am trimiis la cineva sa bage amortizoare in ele dar n-am facut mare lucru pentru ca se aude destul de tare si acum, iar amestecul l-am reglat din bord, e mai bine acum dar tot nu e perfect in schimb cu noile setari parca consuma mai putin si se tureaza mai mult. Va arat cateva poze despre operatiune.

PS e al dracului de greu motorul, nu va apucati singuri sa-l puneti la loc.

post-15045-0-96065900-1433420144_thumb.jpg

post-15045-0-89406000-1433420156_thumb.jpg

post-15045-0-53799900-1433420165_thumb.jpg

post-15045-0-87888900-1433420175_thumb.jpg

post-15045-0-06776500-1433420215_thumb.jpg

post-15045-0-00031100-1433420232_thumb.jpg

post-15045-0-92327800-1433420238_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Salut ! Ai reusit sa modifici amestecul din bord , dupa linkul pe care ti l-am trimis ?

Asa am facut cum scria acolo, cum am zis e mai bine dar nu perfect, dar ma voi mai juca valorea accea pana reusesc. Nu stiu unde le-a fost capul inginerilor de au echipat acest propulsor cu o astfel de injectie cand ala cu carburator trage mai bine si merge mai rotund.

Link to post
Share on other sites

Pai nu prea ai ce sa mai reglezi, asta am incercat si eu dar cind e prea bogat afuma bujia, pute si porneste doar accelerat, cind e mai sarac face detonatii cind reduci ... singura varianta adevarata ar fi Power Commander ... costa cca 300 euro ... a montat cineva asa ceva ?

Deocamdata sunt multumit cum merge fata de cum a mers. Fostii proprietari s-au bagat unde nu trebuia, de exemplu motorul a fost desfacut si nu am pus garnituri noi (pierdea ulei pe sub cilindru), amestecul a fost foarte bogat pentru ca aveam fum negru la fiecare accelerare mai brusca, afuma bujia destul de repede si trebuia inlocuita. Acum i-am pus o bujie cu iridiu si arata foarte bine dupa vreo 500 km parcursi.

Edited by secbiker
Link to post
Share on other sites

Pai nu prea ai ce sa mai reglezi, asta am incercat si eu dar cind e prea bogat afuma bujia, pute si porneste doar accelerat, cind e mai sarac face detonatii cind reduci ... singura varianta adevarata ar fi Power Commander ... costa cca 300 euro ... a montat cineva asa ceva ?

Am eu Power Commander 3 si e foarte ok cu el...din bord te poti juca, cu valoarea CO-ului , insa nu vei face mare lucru...singura solutie este Kev's fuel fix sau Power Commander 3(sau alte tipuri similare de centraline "corectoare de amestec")

» Post actualizat in 12 Jun 2015 19:16

Ce fel de ulei de motor folositi ??? Trebuie sa imi schimb uleiul si nu stiu ce folosea proprietarul dinainte .

Ma gandeam la Motul 7100 10w40 . A incercat cineva ?

Nu merita. Motoarele de xt sunt destul de "bulletproof" si merg la o adica si cu ulei de floarea soarelui. Am avut si eu aceasta paradigma si pana la urma, dupa ce am mai citit si pe xt660.com am ramas la Motul 5100 10W40( cica este exact uleiul reambalat vandut de yamaha- Yamalube)

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

salutare, la lume.

cu scuze ca intreb aici dar sunt cam "din scurt"

 

yamaha xt 660 R, model 2007 ( cel cu noul ECU si cu sonda de O2 ).

la cati km se face schimbul de ulei, cat ulei intra, motul 7100 este ok ?

alte chestii de stiut pentu revizie ?merci fain

Link to post
Share on other sites

manualul zice 10000 km, si ulei care respecta standardele ma sau echivalente

depinde de care ulei folosesti si cat o sa mai dispara din el, sunt sanse mari sa trebuiasca completat

cand o faci vezi ca are carter uscat, deci se masoara nivelul doar la cald, imediat ce ai oprit motorul (scoti joja, o stergi, bagi inapoi fara sa insurubezi, scoti si te uiti)

 

cat de ce ulei, depinde cum o folosesti

daca o incalzesti corect si folosesti un regim de turatii nu foarte sportiv merge cam orice fel de ulei (se auzea ca yamalube ala de reprezentanta de il baga la revizii e motul 5100)

altfel, baga un ulei cat mai bun si schimba-l des

 

personal foloseam 10w60 full sintetic si schimbam cam la 6000

Edited by prafrau
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

salutare

si eu detin un xt660 x din 2006 cu 34000km adus din italia si am observat ca tampoanele de soc de la pinonul spate sunt uzate le-aschimabt cineva si cat au costat.poate sa influenteze si frana de motor sa fie mai agresiva?pana acuma am avut doar motoare in 2t si bicilindrice,m-am dat si cu aprilia pegaso 650 dar nu a aut asa frana de motor.

Link to post
Share on other sites

tampoanele de soc erau vreo 150 de lei (parca) anul trecut de la yamaha

influenteaza si frana de motor si mersul inecat la turatii mici

in sensul ca le simti mai putin, nu ca dispar

 

cu frana de motor te obisnuiesti, asa sunt ele

motoarele pe injectie in general au frana de motor mai puternica, restrictioneaza mai bine aerul daca inchizi acceleratia si vidul ala partial creeaza diferente de presiuni mai mari

Edited by prafrau
Link to post
Share on other sites

@alex_dr le-am schimbat de doua ori, cu oem si cu aftermarket de pe louis (aceeasi calitate, pret). Am vazut ca se pot inveli in bucati de camera, daca dai un search damper mod xt660 ar trebui sa gasesti si ceva poze. Eu am preferat sa le schimb, n-am incercat varianta asta. Se uzeaza mai repede la motoarele astea.

Link to post
Share on other sites

si eu o sa le schib in iarna acuma mai trebuie sa o duc acasa sa ii fac rar si e cam bagata la iernat ieri am iesit si am inghetat tot pe ea si am fost atent la cum recationeza in accelerare decelerare si se simte acel gol cauzat de uzura se simte in lant.

mersi de informare acuma stiu la cat sa ma satept ca nu gaseam pe net.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Salutare domnilor!de cateva zile sunt si eu posesorul de xt660x din 2005 si nu stiu prea multe asa ca imi puteti spune cate ceva ,ce greseli sa nu fac sau sa nu fac aia sau altceva?moto are power commander si 7400km.....ms

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Salutare,

Sunt si eu un proaspat posesor al unui XT660x din 2008. Sunt in proportie de 80% multumit de el. Restul de 20% de nemultumire sunt de la problema lor generala si anume mersul acela in valuri la viteze constante mici. Vreau sa va intreb, merita sa investesc intr-un power commander? Se simte diferenta? Are cineva de vanzare?

Multumesc

Link to post
Share on other sites

kev mod, mai ieftin

link

 

eu asta am avut pe el, s-a simtit diferenta, mai ales ca aveam si evacuari modificate, scos snorkel, filtru aer "sport"

 

nu stiu daca as baga 10-15% din pretul motorului intr-un power commander

 

bine, daca ai chef de munca iti poti face singur chestia aia cu 50 de lei

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...