domnulx Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 salutare, sunt fericitul posesor al unui sv1000s din 2004 si am o problema cu el, am schimbat discurile de ambreiaj si de atunci imi arunca antigelul afara pe furtunasul de sub capacul de la ambreiaj, tot completez si cand se incalzeste putin il scuipa afara. partea cea mai riscanta este ca nu-mi arata temperatura din cauza quickshifter-ului, dupa ce schimb vitezele de cateva ori fara ambreiaj mi se aprinde becul rosu si scrie Fi fara sa-mi mai indice temperatura. are cineva idee din ce cauza imi arunca antigelul afara, a mai patit cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 nu exista furtun de antigel sub carcasa de ambreiaj. fa o poza, sa vedem la ce te referi... pompa de apa este deasupra ambreiajului iar sistemul de racire este inchis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 salutare, sunt fericitul posesor al unui sv1000s din 2004 si am o problema cu el, am schimbat discurile de ambreiaj si de atunci imi arunca antigelul afara pe furtunasul de sub capacul de la ambreiaj, tot completez si cand se incalzeste putin il scuipa afara. partea cea mai riscanta este ca nu-mi arata temperatura din cauza quickshifter-ului, dupa ce schimb vitezele de cateva ori fara ambreiaj mi se aprinde becul rosu si scrie Fi fara sa-mi mai indice temperatura. are cineva idee din ce cauza imi arunca antigelul afara, a mai patit cineva? salut, pe unde completezi antigel ? expansiune, sau bagi direct in radiator ? iti pleaca ventilatorul ? nu inteleg ce treaba are quickshifterul si tempertaura de la apa, ce marca e quickshifterul ? da mai multe detalii si poate ajutam. Mesaj completat Valbi mersi mult pt detalii... pentru putin. daca tot ai timp de gandit eu zic sa iei in calcul si un DL 1000. cred ca e cel mai indicat la ce ai tu nevoie, parerea mea. sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vonmario_mc Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Mica problema la SV-ul meu din `99: tot timpul cand bag a intaia (cu ambreiajul apasat) se aude zgomotul tipic de schimbare din N in 1 dar ceva mai tare, si se misca usor in fata cca 1cm, ca un "bump". Totodata intra greu in viteza a doua. S-a mai confruntat cineva cu problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 prima "problema" nu e problema, e normal. auzi un tic tare, lantul "sare" in pozitie si fiindca se intinde vezi bump-ul acela. cat despre viteza a 2-a, ridica piciorul ala tare si violent si nu o sa ai probleme cu schimbatul pe nici-un motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shuvyx Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Salutare si bine v-am regasit sanatosi, Am o problema: imi apare pe afisaj FI (cred ca Fuel Injection) si palpaie led-ul rosu. Am crezut initial ca e de la lichidul de racire, insa si lichidul de racire si uleiul si FI au led-ul comun. Ce dracu are???? Eroare de la calitatea benzinei?? Probleme mai nasoale?? Ce sa-i fac???? Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 (editat) Si-a cumparat cineva kit de lant de pe ''louis'' ? (calitativ vorbind)Care credeti ca ar fi schimbarile daca mi-as pune kit-ul de N pe S? Diferenta e de zale/foaie : 110/45 pt Naked si 108/44 S. 1)Fac wheelie daca bag mana in gaz? 2) Creste top-speed-ul? 3) Consumul in oras?! 4) E mai brutal? 4) lantul/foaia nu se preteaza la un condus racing? :-? Eu nu cred ca se va intampla nimik! Daca facem un calcul elementar si efectuam cele doua impartiri, adica 110 la 45 si 108 la 44 aflam ca in primul caz, raportul este de 2.44 iar in al doilea caz 2.45... adica o diferenta infima. N-o vei simtii... ce cred in schimb ca vei simtii este faptul ca nu-ti va mai ajunge lantul. Sa fie oare S-ul mai scurt un pic decat Nakedul? Tre verificat. Ca sa se intample intample ceva ar trebui sa pui 110 pe spate si ti-ar creste top speedul dar te-ai lansa mai greu sau sa pui 45 pe fata si ti-ar creste cuplul, ai rupe la plecarile de pe loc si-ai pierde la top speed. Eu am constatat pe ktm-ul meu ca daca maresc cuplul din pinion/foaie, imi scade consumul in oras, treptele sunt mai scurte, creste consumul afara, scade top speedul. Scade consumul in orash pentru ca motorul consuma mult la plecari. Asha dar, functie de timpul petrecut in orash versus afara iti stabilesti rapoartele. De regula, daca esti un motociclist obisnuit, care nu face multa naveta sau doar orash, rapoartele de fabrica sunt ok. M-am bagat pentru ca am si un SV650 S si am experimentat mult pe foi/pinioane pe KTM! Bafta Editat Aprilie 19, 2010 de Vulturul Cu Dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 swingarm-ul de la S este ceva ceva mai scurt decat ala de N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 apare si la mine problema cu scuipatul de antigel la SV650 din 03. Initial pusesem prea mult(umplut radiator+rezervorul din partea stanga a motorului peste Full). Totusi cand a ajuns la nivel a continuat sa mai scuipe. De ceva timp nu s-a mai intamplat, dar desi n-am verificat cred ca sunt sub limita cu antigelul pt ca am impresia ca se incalzeste cam mult motorul. Eu am schimbat pompa de apa asta toamna si ma gandesc ca problema este din garnitura care etanseaza elicea, cam asta ar fi cea mai viabila. Nu mi s-a aprins niciun bec pana acum, dar ma gandesc ca e posibil sa se aprinda cand scade suficient de mult nivelul de antigel.. Sunt si eu interesat de solutia problemei daca o gaseste cineva. Pana acum n-a fost suparator pentru mine, dar n-as vrea sa devina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 swingarm-ul de la S este ceva ceva mai scurt decat ala de N Corect, de aici si diferenta de Dinti de la pinion si foaie... in rest este acelashi raport! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Corect, de aici si diferenta de Dinti de la pinion si foaie... in rest este acelashi raport! ..........ne-a luat valul pe toti.....si am dat drumul la taste fara sa gandim. Intr-un post anterior il puneam sa faca raportul Z1/Z2. Tipul zice de nr. de zale ( 110 si 108 )si de nr. de dinti ( 45-44 )...respectiv pt. N si S..........deci din astea nu rezulta raportul de transmisie. Asa ca avand acelasi tip de pinion pe motor si pinioane diferite pe roata , difera rapoartele. De acolo si diferenta de zale ale lantului.....caci la costurile de fabricatie reduse ale SV-ului nu se chinuiau sa faca 2 tipuri de ...... swingarm avem si cuvant in limba romana .........oare cum ii zice ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 ..........ne-a luat valul pe toti.....si am dat drumul la taste fara sa gandim. Intr-un post anterior il puneam sa faca raportul Z1/Z2. Tipul zice de nr. de zale ( 110 si 108 )si de nr. de dinti ( 45-44 )...respectiv pt. N si S..........deci din astea nu rezulta raportul de transmisie. Asa ca avand acelasi tip de pinion pe motor si pinioane diferite pe roata , difera rapoartele. De acolo si diferenta de zale ale lantului.....caci la costurile de fabricatie reduse ale SV-ului nu se chinuiau sa faca 2 tipuri de ...... swingarm avem si cuvant in limba romana .........oare cum ii zice ? extraordinar, s-a lasat ceata pe creierul meu... normal ca-i gresit! am luat de bune lucrurile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Am de vanzare o pereche de cizme Probiker Scout numarul 43 (atat scrie pe ele, de fapt sunt cam 42-42,5). Sunt modelul anterior acestora de aici: http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_...artnr_gr=202456 . Le tin de cateva luni in dulap, ca nu mi s-au potrivit si a trebuit sa-mi comand alta marime. N-au fost purtate decat in jur de o jumatate de ora, cat am facut o tura prin oras ca sa-mi dau seama ca nu mi se potrivesc. Pretul e de 100 de euro discutabil. Daca e cineva interesat, pm sau tel. 0764311799. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Intrebare de 9 puncte si o bere. La SV650u X-K2, exista tija aceea a ambreiajului (porneste din melcu care e actionat de cablul de ambreiaj) si intra in blocul motor. Acolo ESTE sau NU ESTE o garnitura, la exterior vorbesc, nu in interiorul motorului? Intreb deoarece la al meu motor, pe suprafata blocului motor, exact in zona unde intra tija, este o depresiune circulara (cam cat o moneda de 50bani) asemanatoare cu un locas de garnitura, dar nu am vazut nici urma de garnitura sau de ceva subansamblu care sa tina o garnitura in locul si pozitia aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 daca e vorba de tija 15, este si o garnitura pentru ea (23), dar ea este in spatele mecanismului de ambreiaj (17). daca la asta te referi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 (editat) Piesa 23 e o garnitura sau un simering. deoarece e pe ax cred ca e simering. Daca nu o ai ar curge ulei pe acolo deci cam trebuie sa fie. din desenu de sus s-ar parea ca e singura din acea zona Editat Aprilie 20, 2010 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Gata am inteles (10x aoleks) Nu e nici o garnitura, cu toate ca dupa amprenta de pe blocu de motor ai zice ca e. Garnitura 23e in spatele melcului - de aia stiam, dar ma gandeam ca poate mai e una, pe ax si pana in blocul motor (fixata undeva chiar pe bloc, acolo unde e depresiunea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
domnulx Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 salut, pe unde completezi antigel ? expansiune, sau bagi direct in radiator ? iti pleaca ventilatorul ? nu inteleg ce treaba are quickshifterul si tempertaura de la apa, ce marca e quickshifterul ? da mai multe detalii si poate ajutam. Mesaj completat am completat cu antigel pe la radiator si pleaca ventilatorul cat despre legatura intre quickshifter si temperatura ar fi ca dupa ce-l folosesc de cateva ori in loc de temperatura imi apare FI si se aprinde becul rosu. cred ca din cauza ca taie injectia computerul de bord raporteaza o eroare.... exista un furtunel mic in bugspoiler pe partea dreapta in spatele motorului si pe acolo arunca antigelul... asta este quickshifterul care este conectat la power commander. http://www.cordona.net/gp9switch.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 poseaza te rog o poza, nu pot sa imi imaginez ca sistemul de racire nu e inchis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 (editat) am completat cu antigel pe la radiator si pleaca ventilatorul cat despre legatura intre quickshifter si temperatura ar fi ca dupa ce-l folosesc de cateva ori in loc de temperatura imi apare FI si se aprinde becul rosu. cred ca din cauza ca taie injectia computerul de bord raporteaza o eroare....exista un furtunel mic in bugspoiler pe partea dreapta in spatele motorului si pe acolo arunca antigelul... asta este quickshifterul care este conectat la power commander. http://www.cordona.net/gp9switch.htm salut, furtunul ala trebuie sa fie un preaplin. nu mai pune antigel in radiator, ai vas de expansiune pe lateral ai o gradatie de minim/maxim nu e indicat sa completezi prin radiator, mai mult ca sigur esti peste nivel. din ce stiu eu poate fi o problema de compatibilitate intre quickshifter si powercommander, cel putin ala de la dynojet merge numai cu IIIusb de exemplu. vad ca esti din Timisoara, vorbeste cu baietii de la Thunder Bikes au dyno si pot sa vada exact ce se intampla acolo. Thunder Bikes tel/fax:0040-256-212181 mobil: 0040-726-348060 email:office@thunderbikes.ro web: www.thunderbikes.ro Editat Aprilie 21, 2010 de valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Imi dau si yo cu parerea - am SV650, nu 1000 - si la mine pe dreapta pe langa capacu de la ambreiaj e un furtun - dar din cate stiu yo ala e supraplinu de la rezervor + airbox. Esti sigur ca la tine pe acolo se scurge antigel si nu altceva? In mod normal circuitul de racire este etans iar pentru exces in cazul in care fierbe lichidu, exista vasul de expansiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Imi dau si yo cu parerea - am SV650, nu 1000 - si la mine pe dreapta pe langa capacu de la ambreiaj e un furtun - dar din cate stiu yo ala e supraplinu de la rezervor + airbox. Esti sigur ca la tine pe acolo se scurge antigel si nu altceva? In mod normal circuitul de racire este etans iar pentru exces in cazul in care fierbe lichidu, exista vasul de expansiune. exista un furtun care iese din pompa de apa. Pe-acolo scuipa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 La al meu nu e asa ceva - e K2. Yo am in spatele capacului, adica spre spatele capacului, intre motor si cadru. Pe acolo e furtunu de care zic yo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratz Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Salut si bine v-am gasit. Sunt mandru posesor de SV650N din '01, permisul si motorul ambele de anul trecut. Lasand acum introducerile cheesy deoparte am si eu o mica intrebare. Anul trecut mi-am luat de la Louis doar suportul pentru crashpad (pt crashpaduri trebuiau sa faca comanda bla bla, am zis ca gasesc eu sh pe net - am cautat si nu am gasit). Am inteles ca se potrivesc doar crashpadurile LSL la suporturile astea. Si de aici intrebarea, vinde cineva crashpaduri LSL care sa se potriveasca la suportul acesta sau stie cineva de unde pot lua. Am cautat pe net oleaca si nu prea am gasit mai nimic. Mc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lascar.alexandru Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Salut...acu ceva timp am postat despre problemele pe care le am la sv meu.Abia acum m-am lamurit ce are.La service imi spune ca alternatorul baga foarte mult (cica in jur de 160) si cum banuiesc ca nu se poate repara...as avea nevoie de unul.Din pacate nu am bani sa iau unul nou si m-ar interesa unul la SH. Daca stiti pe cineva care are sau daca aveti voi va astept cu o oferta buna:). Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.