Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Iti trebuie un stator. Vezi cu maverick ca si el a avut o problema asemanatoare. Nu stiu cat de buna e ideea, dar el se poate rebobina. Dar nu va iesi ca unul nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut...acu ceva timp am postat despre problemele pe care le am la sv meu.Abia acum m-am lamurit ce are.La service imi spune ca alternatorul baga foarte mult (cica in jur de 160) si cum banuiesc ca nu se poate repara...as avea nevoie de unul.Din pacate nu am bani sa iau unul nou si m-ar interesa unul la SH. Daca stiti pe cineva care are sau daca aveti voi va astept cu o oferta buna:). Merci

 

Ai 160V curent alternativ? Masurat la bornele generatorului (pana sa intre in regulator)? Daca sunt 160V aia sunt, cred, adunati pe 2 din cele 3 faze ale generatorului, nu cred ca poti scoate fizic 160V doar pe o faza la generatorul de SV si atunci nu ar fi asa de mult (in mod normal tre sa ai minim 70/faza, deci pe 2 faze minimum ar fi 140V AC - maximumul nu prea conteaza ca e curent alternativ si dupa iti vine RRul care ti-l transforma in continuu si daca ai prea mult alternativ singura problema e ca iti explodeaza repede si frecvent regulatorul de tensiune, iar ceea ce se afla dupa el ramane in siguranta [baterie, CDI, si restu electronicii de pe SV]).

Dupa regulatorul de tensiune nu ti-au spus ce voltaj de curent continuu ai?

 

Daca nu te pricepi la electrica, poate ai un prieten mai apropiat care stie sa lucreze cu un multimetru. Vezi daca poti masura tu voltajele - in manualul de service e descrisa procedura pas cu pas si nu e ceva complicat (fizica nucleara & stuff) si iti poti da seama daca e generatoru sau regulatorul bulit, asta pana sa investesti intr-un nou generator sau regulator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai simplu desfaci blocul de comanda care include comutatorul faza lunga/scurta, scoti unul din firele care sunt la buton pt pozitia de faza scurta si il treci printr-un mic buton de on/off pe care il plasezi unde vrei tu.

Vezi daca intelegi ceva din schema asta :rolleyes:

post-40715-1272147540_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms man buna ideie

 

 

 

Cel mai simplu desfaci blocul de comanda care include comutatorul faza lunga/scurta, scoti unul din firele care sunt la buton pt pozitia de faza scurta si il treci printr-un mic buton de on/off pe care il plasezi unde vrei tu.

Vezi daca intelegi ceva din schema asta :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt racit tare asa ca nu ajung. Nu am iesit din pat de 2 zile :laugh:. Si am citit si postu tarziu.

 

si ti-am zis ca tricoul ala nu e de tine..vezi...ai racit!! eu am vrut sa te scap de el dar tu nuuu...batman batman!!!

 

ps. aspirina saracului de trei ori pe zi si o data seara si trece! :rolleyes:

Mesaj completat

si pana la urma ne hotaram si noi unde si cand mergem? ca sa stim ce facem....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lumeee, Probleme :D

 

Cand nu plec batraneeeeste de pe loc(adica tot timpul), imi SCAPA ceva si se aud 2-3 clincheturi in spate in plina accelerare. Plus ca ma batzaie la fiecare clinchet. Motorul merge rotund tot timpul asta... sa fie de la kitul de lant.. recunosc ca-s umpic cam praf cu mecanica si lantul are joc de vreo 6 cm :P

 

Ieri m'am uitat la pinionul de pe roata si nu am vazut dinti rupti sau care sa nu semene cu restul.. acum nu stiu ce sa zic.. iar pe langa asta sper sa mai am unde intinde lantul asta(gradatii ar fi, da nu stiu cat are el nevoie sa se intinda).

 

N-am habar ce cheie mi-ar trebui sa slabesc roata pentru a intinde lantul. N-am bani NEAM, in service nu ma duc.

 

 

Credeti ca face asa din cauza ca nu e lantul intins, sau e ceva mai grav.. vreo cutie de viteze ceva? Mentionez ca am testat-o ieri si face in orice viteza daca accelerez blana.. 2-3 clincheturi in momentul de stress maxim, la distanta 1-2 secunde de la schimbarea vitezei.

:peace:

 

 

 

PS spre mare se baga cineva vineri pe drumul vechi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Credeti ca face asa din cauza ca nu e lantul intins, sau e ceva mai grav..

Ia-o prin eliminare. Primul pas, intinde lantul :P

Nu e mare jmecherie - slabesti piulita la roata si cu un imbus (sau cu ce e la modelul tau), insurubezi suruburile de la bascula care trag de roata stanga/dreapta si te uiti la semne sa fie la fel pe ambele parti.

Apoi vezi daca mai face :peace:

 

PS spre mare se baga cineva vineri pe drumul vechi?

Eu dau o fuga pana la Balcic cu un prieten. Plecat sambata dimineata 6-7, intors duminica seara, cazare la cort :D Daca vrea cineva sa se alature, e binevenit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lumeee, Probleme :D

 

Cand nu plec batraneeeeste de pe loc(adica tot timpul), imi SCAPA ceva si se aud 2-3 clincheturi in spate in plina accelerare. Plus ca ma batzaie la fiecare clinchet. Motorul merge rotund tot timpul asta... sa fie de la kitul de lant.. recunosc ca-s umpic cam praf cu mecanica si lantul are joc de vreo 6 cm :P

 

Ieri m'am uitat la pinionul de pe roata si nu am vazut dinti rupti sau care sa nu semene cu restul.. acum nu stiu ce sa zic.. iar pe langa asta sper sa mai am unde intinde lantul asta(gradatii ar fi, da nu stiu cat are el nevoie sa se intinda).

 

N-am habar ce cheie mi-ar trebui sa slabesc roata pentru a intinde lantul. N-am bani NEAM, in service nu ma duc.

 

 

Credeti ca face asa din cauza ca nu e lantul intins, sau e ceva mai grav.. vreo cutie de viteze ceva? Mentionez ca am testat-o ieri si face in orice viteza daca accelerez blana.. 2-3 clincheturi in momentul de stress maxim, la distanta 1-2 secunde de la schimbarea vitezei.

:peace:

 

 

 

PS spre mare se baga cineva vineri pe drumul vechi?

Întinde lanțul apoi uită-te Âşi la pinionul din față, cel de la motor. Pinionul ăsta se uzează mult mai repede decât cel de pe spate pentru că se roteÂşte de mai multe ori. Cel mai probabil va trebui să dai jos capacul Âşi apoi ai să vezi pinionul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Capone, da din cate am inteles cel de S e umpic mai lung si pinioanele au cu 2-3 zimti in plus.. cica ar obtine inca ceva km/h la top speed.

 

:D tin sa va informez ca aseara mi-a cedat ambreiajul! :peace:

Ma intorceam acasa, moare motorul la semafor pt ca tinea prea jos, apoi in fata blocului raman fara. Cablul e INTACT(cel putin la maneta), si am incercat de mai multe ori maneta.. surpriza! ba debreiaza, ba devine burete. Nu mai inteleg nimic. Sunt daramat.(nu a facut niciodata niciun fel de fitza.. nu patinat, nu nimic).

 

 

Daca suspecteaza cineva ce ar putea sa aiba, va rog un sfat.. deja au scazut sansele sa ajung la mare sub 40% :P

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca era rupt cablul nu mai avea cum sa debraieze. Desfa capacelul de la pinion ca acolo e si tija ambreiajului si vezi ce se vede acolo. strange ambreiajul si vezi daca axul se roteste si intra in motor. daca asta e ok inseamna ca trebuie desfacut capacul de la discuri si vezi ce problem e pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....am incercat dar e descurajant; 445 de pagini nu am cand sa le citesc asa ca zic si io aici ceva nelamuriri si eventuale probleme:

 

1- se incinge in draci - unul din fostii proprietari a infipt in mufa aia de la radiator o bucata de agrafa de birou care este un fel de strep ( sau cum i-o zice) care sa tina ventilatorul pornit tot timpul cat motorul e pornit pe timpul verii.

din ce vad io asa la prima privire, cred ca as putea sa-i pun un al 2 lea ventilator ( claxonul nu tuseste daca sta in alta parte ) pe stanga si probabil ca daca-i schimb si termocupla cu una care sa declanseze ventilatorul la temperaturi mai joase....as putea sa o rezolv....voi ce credeti; a mai modificat cineva asa ceva ? sau se poate monta un radiator mai mare ?

 

2 - cu punctul mort se pare ca am ghicit-o; din aIa nu vrea neam dar din a2a il gasesc relativ usor; partea tampita este ca din cand in cand face figuri in alte trepte; adica nu vrea sa mai intre sau sare din alte trepte....dar nu tot timpul - ce sa fie ? din cablu sau din cutie ?...a! in aIa se aude un tiuit in cutie...

 

Astea sunt cele mai tampite glume; mai am unele dar alea cer bani din start - ar trebui sa-i schimb contactul ca e o aventura s-o pornesc, sa-i pun un crashbar si eventual un cric central; a mai pus cineva cric central de sv 650 k3 naked ? ar mai trebui sa-i mai schimb si cuplajele alea mari din cauciuc din roata din spate ca au joc aprox. 1 cm.

 

merci pentru rabdare.

 

post-43121-1272451881_thumb.jpg

Editat de intrusu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Mai bine faci rost de o termocupla sau, in loc de agrafa aia, pui un comutator ca sa pornesti ventilatorul cand vrei tu (de ex cand stai prin coloane, la semafoare etc). Sa il lasi sa merga asa non stop, chiar nu are rost, pt ca in mers oricum se raceste mai bine decat poate ventilatorul sa o faca.

Oricum, nu e normal sa se incinga in draci. Al meu ventilator nici pe caldurile alea mari nu prea porneste, racirea fiind destul de eficienta.

Mai bine dai jos radiatorul, il cureti cu presiune sa nu fie infundat sau ceva, cureti si restul sistemului de racire si vezi daca se mai amelioreaza.

 

2. Asa face ele :peace: Nici eu nu nimeresc mereu punctul mort, dar cu finete il gasesc. Legat de saritul din viteza, patesc doar daca nu o bag calumea. Adica sa dai cu piciorul mai viguros, astfel incat sa angreneze cum trebuie. Oricum, regleaza si cablul incat sa ai joc doar 3-5mm la levier si eventual schimba uleiul cu unul ceva mai gros pt ca ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

125 de grade... tu sigur nu ai si aer in circuit? cum naiba sa se incinga atata? problema nu e la radiator sau ventilator, e mult prea mult. la temperatura asta ar merge ventilatorul incontinuu fara sa fie facuta vreo smecherie pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

125 de grade... tu sigur nu ai si aer in circuit? cum naiba sa se incinga atata? problema nu e la radiator sau ventilator, e mult prea mult. la temperatura asta ar merge ventilatorul incontinuu fara sa fie facuta vreo smecherie pe acolo.

 

am patit-o si eu , dupa ce mi-am luat-o de la service, o tablita bloca paletele ventilatorului si nu funtiona. mie mi-a ajuns pe 119 grade . probabil urca si mai mult , dar ajunsesem la destinatie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe bune nu l-am auzit ca porneste in mers - ventilatorul - si cand am ajuns la destinatie dupa ce am oprit motoru` am dat cu destu` de paletele alea ale ventilatorului; nu erau blocate, merg putin mai greu dar nu sunt blocate de nimic.

 

e clar ca se va intoarce la mecanic - tocmai ce o scosesem de acolo acu` vreo saptamana... - sa-i verifice tot circuitul de racire; termostat, termocupla, radiator, ventilator.

radiatorul este raschetat si pe stanga si pe dreapta; unul din fostii propietari a cam abuzat-o asa ca nu m-ar mira ca circuitul din radiator sa fie intrerupt.....o sa vedem..

 

merci oricum tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...