Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Cu placere, dar... mobra-i bolnava. see here: /index.php?showtopic=554764

 

Poate dupa ce se vindeca.

dupa forma basculei spate ai modelul "SV-1" :D ...ala pana in 2003, iar ala nu are radiator de ulei ( unora le place oil cooler ;) ) . Asa ca ar trebui sa descoperi ce a mesterit pe acolo ex-proprietarul motorului . Nu ii face rau un radiator de ulei, din contra, dar modificarile facute de mantuiala pot avea un asemenea final !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

uelcolm bac! faina treaba ai facut, dar, if I may ask, poti pune si tu un intinerar (nu trebe cu poze & stuff), cand ai timp,bineinteles, cu locurile pe unde ai umblat, popasuri si lucru care ma arde pe mine cel mai tare - cat ai bagat in excursia asta. un vis de-al meu e sa fac o tura de europa (m-as baga si la asia sau lume, dar SVul e dependent de asfalt :D ) dar... time is money & money is time - si yo stau prost la ambele capitole. dar intotdeauna e bine de stiut.

 

Pai am facut cam 7000 km in vreo 17 zile ( dintre care 2 le-am frecat in Edinburg).

 

Traseul a fost urmatorul :

 

Bucurest-Timisoara-Viena-Frankfurt-Amsterdam-Feribot-Newcastle-Edinburgh-o_sumedenie_de_asezari_marunte_si_pustietate in jurul Scotiei-Edinburgh-Amsterdam-Wortzburg(probabil ca am scris gresit :D )-Budapesta-Bucuresti.

 

In sau langa orasele scrise mai sus am si inoptat. Pana in Amsterdam am avut cazare in fiecare seara asa ca ne-au fost moca inoptarile iar programul zilelor era dictat practic de unde trebuia sa ajugnem sa dormim.

Pe de alta parte, chiar si asa, sunt destule de facut. Poti sa mergi ca trenu pe autostrada sau poti sa o arzi pe drumusoare de gradul C sau D ( care la ei oricum sunt bine asfaltate). Desigur ca varianta 2 e de obicei mai placuta ochiului...

 

Pentru mine a fost o noutate absoluta iesirea asta si la planificare si la desfasurare. Pana acum nu mai iesisem din tara. Am facut destule "inexactitati" si la planificarea drumurilor din Scotia ( care oricum a fost din start cam sumara ). Dar poate ca asa a fost mai bine.

 

Despre Scotia ne-am luat o mica teapa ca citisem pe net ca e campatul liber oriunde. Asta e in teorie un mare plus fata de Europa ca te opresti unde vrei sa pui cortul si gata. Eh, e cam teapa treaba pentru ca in 80% locuri baietii au garduri aproape de drum. Si orice drum "de ferma" este cu poarta si lacat si nu poti sa treci ( sau nu e frumos sa treci) fara sa ceri voie. Plus ca daca te prinde o ploaie d-aia de-a lor nu iti mai trebuie nici un cort.

 

Asa ca in privinta planurile noastre de acasa nu prea s-au potrivit cu fata locului. Cortul insa e util chiar si asa oriudne in europa. Chiar daca stai in campinguri si trebuie sa platesti ceva, acel ceva e MUUULT mai putin decat daca ai sta la orice hotel/gazda/cabana.

 

Despre SV: s-a comportat excelent. Eu in general nu sunt de acord cu partea "dependent de asfalt" merge decent si pe alte drumuri atata timp cat nu e chiar hard core. Mai ales daca nu ai pasager e chiar ok.

Al meu insa in vacanta asta a vazut 99% din drum asfalt. Insa chiar si asa eram curios sa vad cum o sa fie la drum lung cu naked-ul, pasager+tot calabalacul dupa mine. Eh, dupa tura asta pot spune ca mi-a dat curaj sa ma gandesc serios la ture si mai lungi. A mers ceas, a consumat intre 4,6 si...4 litri la suta, asa incarcat cum era era stabil la viteze mari. Fara probleme pe autostrada ( unde un 120 de bun simt insemnau 5900 ture iar un 105 de cruaziera 5k ture ) si fara probleme pe drumurile super virajate si inguste de la scotieni.

 

Costul total al calatoriei nu il stiu ( si nici nu cred ca vreau sa il aflu ;) ). Sa spunem insa ca s-ar fi putut reduce destul de mult din costuri daca am fi fost mai atenti la cazare (mai mult cort) si la mancare. Insa noi ne-am si lafait ca ne simteam in cocnediu.

 

[Reclama :D ] Pentru cei pasionati de povesti sau poze... am pus un mic post la Imagini din calatoriile pe 2 roti :

/index.php?showtopic=554958

Editat de Anjin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha ca sa stric eu un pic distractia :( cine stie ce fel de becuri sunt in bordul de la sv650s modelul "vechi"? Am unul mort si l-as schimba inainte sa plec in concediu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu yo, in bord is doua tipuri de becuri (exclud aici LEDurile, acolo unde e cazu); toate is de 12V, dar cele care ilumineaza martorii (semnalizari, faza lunga, neutru, benzen) is de 1,7w; iar cele care ilumineaza turometrul si vitezometrul sunt de 3w; socketul lor nu e cu fasung ci plug&play (ca nu stiu cum altfel sa ii zic) exact ca becul fata de pozitie; se infige in soclu.

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut lume , am si eu o problema legata de placute de frana , puteti sa imi spuneti ce folositi ? si mai exact de unde pot sa iau ? :( multumesc frumos !

 

Daca esti multumit de placutele din fabrica am eu un set (tokico) cu carne 80% la 100 ron toate cele 4 placute fata!(Asta in cazul in care beneficiezi de buget limitat). Daca nu... recomand sbs sinter street excel si gasesti la kawa din cotroceni pe undeva pe la 250 ron toate 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit pe net tipul becurilor. Sunt T5 fara fasung si original, cele ce lumineaza bordul au cica 0.87W. Becurile care lumineaza martorii sunt ceva mai mari (ne retin tipul). Eu am luat unul de 1.2W si m-am ales acuma cu un bord care e mai luminat in partea in care am schimbat becul decat in rest. :( Si e al naibii de mult de lucru numa ca sa dai jos nenorocitul de bord. Si azi trebuie sa mai cumpar cateva becuri si s-o iau de la capat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie si yo de un pic de ajutor; suzeta mea-i bolnava, dupa aproape 30000km in romania, drumurile noastre toate si-au spus, in sfarsit, cuvatul - bate, troncane si huruie, este foarte instabila, mai ales la viteze mici; la viteza mare efectu giroscopic o mai stabilizeaza, dar si atunci se simte bataia rotilor si trepidatia foarte enervanta (si periculoasa a furcii si ghidonului). Deci o parte din rulmenti s-au cam dus dracului, asta plus janta fata care a fost o data bulita rau, indreptata si sudata. In concluzie, vreau sa ma apuc de lucru si sa-i schimb rulmentii, fata+spate+jug si am nevoie de un pic de ajutor. Stie cineva care sunt codurile acestor rulmenti? Ma intereseaza codul de rulment nu cel al piesei, ala il am din microfisa. Sau exista vreun soft sau site unde sa bag codul piesei si sa aflu codul rulmentului. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie si yo de un pic de ajutor; suzeta mea-i bolnava, dupa aproape 30000km in romania, drumurile noastre toate si-au spus, in sfarsit, cuvatul - bate, troncane si huruie, este foarte instabila, mai ales la viteze mici; la viteza mare efectu giroscopic o mai stabilizeaza, dar si atunci se simte bataia rotilor si trepidatia foarte enervanta (si periculoasa a furcii si ghidonului). Deci o parte din rulmenti s-au cam dus dracului, asta plus janta fata care a fost o data bulita rau, indreptata si sudata. In concluzie, vreau sa ma apuc de lucru si sa-i schimb rulmentii, fata+spate+jug si am nevoie de un pic de ajutor. Stie cineva care sunt codurile acestor rulmenti? Ma intereseaza codul de rulment nu cel al piesei, ala il am din microfisa. Sau exista vreun soft sau site unde sa bag codul piesei si sa aflu codul rulmentului. Multumesc

 

Salut, eu ti-as recomanda si o echilibrare a rotii fata in caz ca n-ai facut-o deja. Si mie imi tremura ghidonu' destul de grav dupa ce am indoit janta fata la o groapa pe fosta motocicleta. Problema a fost rezolvata dupa echilibrarea rotii.

 

Pt. codul rulmentilor cred ca te poate ajuta site-ul lui romi pentru piese. Are o gramada de detalii despre produse:

 

http://www.romimoto-piese.ro/category/1020...0/vehicle/50723

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, am gasit ce are, am fost cu ea la doctor... nu-s rulmentii, cu toate ca parca aia din jug ar merge schimbati ca am un pic de joc... e mai rau si cu alte cuvinte am dat de dracu... discurile de frana de pe fata is pleznite sau mai bine zis, MI LEA PLEZNIT NEA GHEORGHE cu presa, de la vulcanizarea unde am fost (si-n trecut am dat pe la el si n-am avut probleme) de mi-am schimbat guma pe fata... MOR, am niste draci.... imi vine sa-l strang de gat acum pe omu ala... dar... n-am ce face, faptu e consumat... nu mai ramande decat sa imi strang bani, sa astept, si eventual sa imi schimb discurile...............................................................

 

p.s. note 2 self... cand imi mai schimb cauciucu imi dau discurile jos... :( :D :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as pune dar nu ajuta cu nimic, nu se vede, doar se simte, discurile sunt prinse cu un fel de nituri de partea de metal care e prinsa cu suruburi de butucul rotii, la mine, la aceste nituri am un joc fata-spate ceea ce face ca discul sa nu mai fie sigur ancorat, de aici jocul si bataia discurilor in etrier => vibratia si nesiguranta ghidonului... mor... mor incet....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

miscarea asta fata-spate este pe directia axului rotii? daca da, o am si eu. adica nu se misca singure de nebune, dar daca imping cu mana are acolo o deplasare. si cu toate astea ghdonul meu e fix.... era, acu nu mai stiu.

 

si sa pun si eu o intrebare, ca am mai observat ceva la moto dupa accident: janta fata a fost usor tesita. nu se dezumfla anvelopa, dar arata al dracu de urat. aveti idee daca pot fi umplute tesiturile prin sudura? si apoi luate la cutit de strung? janta din ce e? aluminiu sau vreun aliaj ciudat?

 

ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m4v3rick: daca miscarea pe care o ai in discuri e fata spate ... e normala, o s-o intalnesti cam pe la toate motoarele dupa ceva km. Daca miscarea in schimb e stanga dreapta ... atunci ai o problema.

 

Despre rulmenti ... eu sunt inculpatul care a intrebat pe aici, i-am schimbat, iar diferenta crede-ma ca a fost notabila. Eu am schimbat rulmentii pe fata jug + roata.

 

Codurile sunt pentru modelul pe injectie:

 

30mm diametru intern

55mm diametru extern

17mm grosime (rulment + "carcasa") - 32006 - 2 bucati - cei de la jug

 

 

25mm diametru intern

47mm diametru extern

15mm grosime (rulment + "carcasa") - 32005 - 2 bucati cei de la jug pentru modelul pe carburatie

 

si 2 bucati 6203-2RSH cei de la roata

Editat de no01else
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie si yo de un pic de ajutor; suzeta mea-i bolnava, dupa aproape 30000km in romania, drumurile noastre toate si-au spus, in sfarsit, cuvatul - bate, troncane si huruie, este foarte instabila, mai ales la viteze mici; la viteza mare efectu giroscopic o mai stabilizeaza, dar si atunci se simte bataia rotilor si trepidatia foarte enervanta (si periculoasa a furcii si ghidonului). Deci o parte din rulmenti s-au cam dus dracului, asta plus janta fata care a fost o data bulita rau, indreptata si sudata. In concluzie, vreau sa ma apuc de lucru si sa-i schimb rulmentii, fata+spate+jug si am nevoie de un pic de ajutor. Stie cineva care sunt codurile acestor rulmenti? Ma intereseaza codul de rulment nu cel al piesei, ala il am din microfisa. Sau exista vreun soft sau site unde sa bag codul piesei si sa aflu codul rulmentului. Multumesc

 

Pai daca umblii pe Transfagarasan , normal sa troncane , mai ales daca treci pe langa mine si nu ma vezi (sus la Balea) :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

miscarea asta fata-spate este pe directia axului rotii? daca da, o am si eu. adica nu se misca singure de nebune, dar daca imping cu mana are acolo o deplasare. si cu toate astea ghdonul meu e fix.... era, acu nu mai stiu.

 

si sa pun si eu o intrebare, ca am mai observat ceva la moto dupa accident: janta fata a fost usor tesita. nu se dezumfla anvelopa, dar arata al dracu de urat. aveti idee daca pot fi umplute tesiturile prin sudura? si apoi luate la cutit de strung? janta din ce e? aluminiu sau vreun aliaj ciudat?

 

ms.

 

m4v3rick: daca miscarea pe care o ai in discuri e fata spate ... e normala, o s-o intalnesti cam pe la toate motoarele dupa ceva km. Daca miscarea in schimb e stanga dreapta ... atunci ai o problema.

 

Despre rulmenti ... eu sunt inculpatul care a intrebat pe aici, i-am schimbat, iar diferenta crede-ma ca a fost notabila. Eu am schimbat rulmentii pe fata jug + roata.

 

Codurile sunt pentru modelul pe injectie:

 

30mm diametru intern

55mm diametru extern

17mm grosime (rulment + "carcasa") - 32006 - 2 bucati - cei de la jug

 

 

25mm diametru intern

47mm diametru extern

15mm grosime (rulment + "carcasa") - 32005 - 2 bucati cei de la jug pentru modelul pe carburatie

 

si 2 bucati 6203-2RSH cei de la roata

 

Mda, pe langa miscarea fata spate care am vazut ca e prezenta la toate acele nituri, la unu din ele (la unu is sigur ca nu le-am luat in ca pe toate la puricat) e ceva si in lateral. In plus miscare aia, care ma gandesc ca e normala ca altfel nu puneau niturile alea ci puneau suruburi sau il faceau dintr-o bucata cum e ala pe spate, mi se pare ceva mai exagerata decat ar trebui... ce-i drept nu am cu ce sa o compar.

Cat despre codurile rulmentilor, am sapat si yo in thread si am gasit codurile date de aoleks. multam si tie oricum ca le-ai repostat (eventual radu le-ar putea pune intr-o rubrica ceva pe blog ca sa nu le mai caute altcineva in arhiva forumului). Yo am sv650 k2N, pe carburatie si din ce am vazut in ceea ce a postat aoleks imi trebe unu 32005 si un 32006 pentru jug, sau ma insel yo si am notat gresit? oricum ma voi duce sa le caut si ceva imi zice ca daca tot ma apuc de lucru la motor, cu toate ca nu as vrea, ca iar o sa stau pe tusa si nu imi place, ma apuc si de desfacut furca fata, verificat arcuri, schimbat de semeringuri si schimbat uleiul. Apropo a facut careva manopera asta? daca desfac tuburile, trebuie sa inlocuiesc ceva consumabile (o ringuri, etc) neaparat, in afara de eventualul ulei? Si cam cat mar costa afacerea? Multam anticipat.

 

Pai daca umblii pe Transfagarasan , normal sa troncane , mai ales daca treci pe langa mine si nu ma vezi (sus la Balea) :(

 

Domne' pai de ce nu dai si tu un semnal, ceva... da yo am fost duminica pe acolo(pe 20 eram la Balea, la 22 am ajuns acasa), de fapt m-am dus pana la Caciulata (via Sibiu) sa manc o ciorba de burta pe valea Oltului si la intoarcere n-am vrut sa ma intorc pe unde m-am dus (nu=mi prea place) si asa am luat-o pe Curtea de Arges-Vidraru-TF-Brasov... astfel ciorba m-a costat 2 plinuri si vreo 460Km... relaxarea de duminica :D

Unde m-ai vazut la Balea? eram pe moto sau pe jos? si de ce n-ai zis nimic? fumam o tigara impreuna la un pahar de vorba, ca de baut am baut doar dupa ce am ajuns acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai inteles bine cu rulmentii. Am postat eu gresit 2 bucati ... iti trebuie unu 32005 si unu 32006

 

Cat despre furca: daca o desfaci trebuie sa schimbi semeringurile, chiar daca doar te uiti la ea. Costurile ar fi cam: 50 de lei uleiul de furca - 1L (dar o sa-ti mai ramana) sfatul meu ... daca tot schimbi uleiul pune ceva mai vascos. E cunoscut faptul ca sv-ul e cam moale (eu am pus 15w) semeringurile sunt cam 70 lei, ar mai fi manopera ... dar daca faci tu toata operatiunea ai scapat.

 

Dar de ce vrei sa schimbi lichidul din furca? Iti curge? Furca o mai poti intari si din reglajele de sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... ca iar o sa stau pe tusa si nu imi place, ma apuc si de desfacut furca fata, verificat arcuri, schimbat de semeringuri si schimbat uleiul. Apropo a facut careva manopera asta? daca desfac tuburile, trebuie sa inlocuiesc ceva consumabile (o ringuri, etc) neaparat, in afara de eventualul ulei? Si cam cat mar costa afacerea? Multam anticipat.

Am schimbat anul trecut uleiul din furca, am schimbat semeringurile. Cei cu care am mai vorbit spuneau ca alea de praf n-ar trebui atata timp cat nu lasa urme, dar ca sa fiu sigur (cred ca asa zice si in carte) le-am schimbat si alea de praf.

Nu mai stiu exact preturile, dar vreo 80 de lei semeringurile cred, cam tot asa si cele de praf sau mai putin, plus 1L de ulei de furca (eu mi-am luat 2, just in case :))

Un tutorial util pentru schimbat uleiul din furca scris de o tipa aici

 

LE: Le-am schimbat acasa, nu e greu si scutesti manopera :)

Editat de crispus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor (si domnisoarelor), am nevoie de un pic de ajutor & feedback. Mergeti, va rog, pana in garaj (sau unde va tineti motocicleta parcata), puneti mana si miscati discurile de frana[fatza] fata-spate (pe directia axului de mers) si eventual stanga dreapta si spuneti-mi daca aveti joc in discuri pe ambele directii. YO am, pe ambele :) deci ma gandesc ca de aici e bataia; oricum cand voi avea timp (in WE sper, daca nu ma duc la Predeal sa beau niste beri) ma apuc de verificat tot ce tine de directie (asta daca nu crap in timp ce rulez at cruzing speed - ca motoru, atat timp cat merge nu pot sa-l las)

 

p.s. intrebarea de mai sus o pun, ptr ca sincer nu mi-a trecut prin cap pana acum sa ma apuc sa trag de discuri sa vad ce joc au.

 

p.s. b - imi puteti recomanda un magazin de unde sa imi iau semeringuri si ulei de furca (la rulmenti nu trebe ca am ceva magazine si sper sa gasesc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ma gandesc asa: daca ele au joc, si e normal sa aiba, se aseaza singure pe directia corecta. daca ar fi indoite simptomele tale ar fi mai logice. eu abia duminica pot sa iti zic cum e la a mea. cand am schimbat anvelopele, din greseala am presat si unul din discuri cu levierul si am vazut ca se misca si nu am stiut ce sa cred, dar nu a inceput sa se simta nimic diferit.

 

la cum ai tu norocu sa ti se desfaca suruburile, sigur sunt stranse bine discurile? desi nu prea cred ca se desfac alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare all

Acum am ajuns de la intunirea JOIa moto .

Poate voi mai gasi cativa sveisti la urmatoare intunire care se tine joia viitoare .

In mare a fost ok in sfarsit am ajuns si eu in biker otopeni ca tot cautam eu sa ma vad cu voi peacolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca l ai cunoscut pe Tavi, ochitu, aici pe forum. Mi a facut si mie o vizita si am mai stat de vorba, impartasit din experientele oaselor avariate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...