yoyo_man Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Salut, Sa le stapaniti sanatosi, voi astia de le faceti de ras pe forum, chiar ca-s vai de toba lor...saracele . frumoase foc amandOO Meanwhile, am mai avut o aventura cu Sv-ul meu. Mergand intr-o seara in care tot alterna cu precipitatii, la un semafor, mi s-a oprit motorul din senin, mai exact atunci cand am tras de ambreiaj si am pus-o in N. Am crezut initial ca am fost eu cu capul in alte parti si a murit motorul ca n-am debraiat la timp, dar problema este ca nu a mai pornit decat accelerata, si murea mereu la relanti. + miros de benzina pe esapament la greu. De la ce sa fie? Cu ce sa incep bibilirea? My thoughts on this : filtru de benzina (sita aia de e in pompa sau ce e) infundat, ca parca in ultimul timp (asa cum am zis si intr-un post anterior) trage mai greu. Pareri? Posibil filtru. Ai alimentat din alt loc decât de obicei?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Posibil filtru. Ai alimentat din alt loc decât de obicei?! nu, mereu de la acelasi petrom (ca e aproape de casa) o sa ma apuc saptamana asta sa demontez. mai poate fi si altceva la care sa fiu atent? de-astea am si eu ce e aia sub radiatorul de apa? ca eu nu am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Ala e claxonul, wolo bad boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Ce placuta de frana folositi pe fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cobalt Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 (editat) Salut, Am un sv650s (2003) si vreau sa ii schimb ghidonul , vreau sa trec de la semighidoane la ghidon normal de naked. Ma puteti ajuta cu ceva recomandari, am inteles ca trebuie "inaltatoare" sau ceva de genu. Nu stiu exact care e procesul. Orice fel de info sau linkuri catre resurse ajuta. Editat Septembrie 16, 2013 de cobalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Ah, arata super bine si presupun ca suna ca un tir. Ala e claxonul, wolo bad boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Salut, Sa le stapaniti sanatosi, voi astia de le faceti de ras pe forum, chiar ca-s vai de toba lor...saracele . frumoase foc amandOO Meanwhile, am mai avut o aventura cu Sv-ul meu. Mergand intr-o seara in care tot alterna cu precipitatii, la un semafor, mi s-a oprit motorul din senin, mai exact atunci cand am tras de ambreiaj si am pus-o in N. Am crezut initial ca am fost eu cu capul in alte parti si a murit motorul ca n-am debraiat la timp, dar problema este ca nu a mai pornit decat accelerata, si murea mereu la relanti. + miros de benzina pe esapament la greu. De la ce sa fie? Cu ce sa incep bibilirea? My thoughts on this : filtru de benzina (sita aia de e in pompa sau ce e) infundat, ca parca in ultimul timp (asa cum am zis si intr-un post anterior) trage mai greu. Pareri? Ai primul model de SV? Se intampla sa intre apa la cilindrul fata, la bujie. Ar explica mirosul de benzina. Cred ca ar explica si de ce merge numai accelerata daca merge oar cu al doilea cilindru. Solutii: unii au pus un fel de silicon rezistent la temperatura acolo unde ar trebui sa etanseze fisa sau pipa care vine pe bujie, eu am pus o tablita intre radiator si cilidru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 (editat) Cu ce marca de placute de frana vine din fabrica Suzuki SV generatia 2? Stie cineva? Ferodo? EBC? Am gasit ceva raspunsuri pe SVriders:There are then 2 classes of pad:Organic (GG) pads are equivelent to original equipment type pads. They last well, don't wear the discs badly, but some feel that the bite and power they offer is less than that offered by more aggressive ones.Scintered (HH) pads can offer better bite and outright power, but some feel that they wear discs more aggressivly than they like, and they may not be quite as good when cold. Think of them like sports tyres, not for everyone's needs, but most think they're a useful choice.For what it's worth I'v used EBC and Goldfrenn and they've both been fine (though neither on an SV).Lozzo reccomends Vesrah pads as they're often OE pads which then have other people's names written on them. A few people use Hein Gerricke pads as they seem to be Carbon Lorraine pads re-badged. Link preluat de aici: http://forums.sv650.org/showthread.php?t=137147 Editat Septembrie 17, 2013 de Shiro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Ai primul model de SV? Se intampla sa intre apa la cilindrul fata, la bujie. Ar explica mirosul de benzina. Cred ca ar explica si de ce merge numai accelerata daca merge oar cu al doilea cilindru. Solutii: unii au pus un fel de silicon rezistent la temperatura acolo unde ar trebui sa etanseze fisa sau pipa care vine pe bujie, eu am pus o tablita intre radiator si cilidru Nu. e 2004 al meu, am auzit si eu de treaba cu ploaia la modele <2002 , dar n-a fost cazul. Am mers cu ea si pe ploaie torentiala si nu a protestat in niciun fel. Simptomele sunt astea : porneste accelerata , moare la relanti, dupa ce o pacalesc sa ramana la relanti si sa nu stea din acceleratie , joaca turatia la relanti +/- 300 rpm pentru cateva secunde, dupa care revine, iar mai face, iar isi revine la mers normal.. O sa desfac maine pompa sa vad ce e acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 (editat) @Shiro: Tokiko HH. Nu te obosi sa le cauti, costa o mana si un picior. Eu am vrut "top notch" si mi'am luat Carbone Lorraine XBK5(tot HH), despre care se lauda lumea ca ar fi mai bune decat tokiko HH(tind sa fiu de acord cu toate ca n'am chinuit'o pe pista sa'ti spun cum se incing). C.L. A3+ sunt iar placute bune si laudate, o alternativa mai touring/ieftina. By the way daca tot postai, cat ulei mananca un SV650 "natural" asa? aseara am completat cam 250 ml dupa 2000 de km(peste full) Motorul e tipla, merg turat Editat Septembrie 17, 2013 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Eu am completat cu fix 0ml in 5000km... consum, nada! In schimb dupa un drum de Transfagarasan furca imi cam da deee...aa, furca. Am impresia ca vrea cuzineti noi, se simte o bataie la denivelari si partea stana a inceput sa scape putin ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 (editat) Help. Am descoperit azi ca nu îmi mai merg farurile, nici faza lunga nici scurta. Siguranțele sunt ok. Becurile ok. Dacă dau flash merg. Poziția se aprinde. Ce o fi?! Editat Septembrie 17, 2013 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Eu am completat cu fix 0ml in 5000km... consum, nada! In schimb dupa un drum de Transfagarasan furca imi cam da deee...aa, furca. Am impresia ca vrea cuzineti noi, se simte o bataie la denivelari si partea stana a inceput sa scape putin ulei. vrei sa il vinzi ? ..... ......ai un motor unicat, nu consuma ulei deloc ! Sau .... in ce regim de turatie il duci ? V-urile sunt , toate, mai "mancacioase" cu uleiul. Pana acum am avut de-a face cu 4 motoare de SV ( unul luat la 25.000- a batut 100.000 cand l-am schimbat ... , altul-Cagiva Raptor la 17.000, unul adunat din bucati a doua motoare si unul la 65.000 )...... la toate a fost necesara o completare cu ulei in intervalul de schimb. Intotdeauna cand am adus uleiul cu nivelul spre maxim ...il papa relativ repede pana la 3/4 din interval.... apoi dupa ce trece de 3-4.000 km iarasi il papa ....se simte uzura uleiului. daca e necerar schimbul de cuzineti in furca.... inseamna ca Sv-ul are si ceva km..... ..............parerea mea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 (editat) Nu, sunt sigur ca nu e unicat si da, e de vanzare si nu, nu asta e motivul pentru care il laud . Ca sa fac si eu o aroganta, cauta un membru(SV-ist sau nu) apropiat de mine(~100km dus), il rugam sa faca un sigiliu de vopsea sau cum doresti pe busonul de ulei si in 2 saptamani il revizitez cu 1000km in plus (daca ma ajuta si vremea). Miza, nimic sau... daca ma gandesc mai bine mai ai galeria de cagiva? LE: legat de cuzineti am banuit eu, nefiind artist in mecanica de fel... Simptomul este urmatorul: se simte o bataie in furca pe denivelari in curbe, canale etc... Mentionez ca semeringul drept pierde ulei. Editat Septembrie 17, 2013 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Ia verifica bateria. Pai pornește ok. Nu am făcut nicio modificare electrica sau ceva. Pur și simplu nu mai merg. Azi am observat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 (editat) Mhmmm...Tu ai modelul N, nu? Ai bec H4 cumva? Xenon? in semnatura scrie SV 650S...sa ma bag si eu Editat Septembrie 17, 2013 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 vrei sa il vinzi ? ..... ......ai un motor unicat, nu consuma ulei deloc ! Sau .... in ce regim de turatie il duci ? V-urile sunt , toate, mai "mancacioase" cu uleiul. Nici al meu nu a consumat niciodata gram de ulei de la schimb la schimb. Nici nu l-am abuzat, dar nici batraneste nu mergeam cu el. Help. Am descoperit azi ca nu îmi mai merg farurile, nici faza lunga nici scurta. Siguranțele sunt ok. Becurile ok. Dacă dau flash merg. Poziția se aprinde. Ce o fi?! Sa nu fie din comanda de pe ghidon. INcearca niste spray de contacte. De la sigurante nu cred sa fie din moment ce flashul zici ca merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 am modelul S. cu becuri h1 fara xenon. am sa incerc cu spray de contacte maine, ciudat totusi...asa dintr-o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 avand doua becuri h1, unul de faza scurta unul de faza lunga, la flash se aprinde doar faza lunga, ar trebui sa se aprinda ambele? am dat cu un pic de wd40 in comanda de la ghidon. niciun rezultat. spray de contacte nu am. maine cumpar si incerc si faza cu mufa. merci de sfaturi. Acu mi-am adus aminte ca recent am ridicat rezervorul sa schimb filtrul de aer. Nu l-am dat jos de tot l-am ridicat doar de partea din fata. Am sa verific cablurile care trec pe acolo sa vad ce naiba am desfăcut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Ia verifica matale TPS-ul si vezi ce zice. !!! mersi de sfat, dar nu stiu sa fac asta... Doar ce am aruncat un ochi, am vazut ca sunt 2 metode de a-l regla...cu voltmetru si fara. De asemenea inteleg ca imi trebuie si Torx cu gaura, ceea ce n-am. Cum vad "ce zice"? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 (editat) Am desfăcut azi toate mufele e pe lângă baterie și far și dat cu spray de contacte și niciun rezultat. Nu am reușit sa îmi dau seama la care mufa galbena vă referiți. O poza cu locația m-ar ajuta. Am desfăcut și comanda de aprindere faruri de pe ghidon, sprayat și aia... Nimic. Alte sugestii? Posibil sa fie comanda de pe ghidon chiar dacă poziția și bordul se aprind normal? Are cineva asa ceva de vânzare? Editat Septembrie 18, 2013 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 este un topic parca pe svrider.com, nu ai nevoie de multimetru, doar de torx. Intri in dealer mode si se regleaza. Daca nu gasesti topicul il caut eu azi de la munca. http://forums.sv650.org/showthread.php?t=55459 Uite aici tutorialul. pe asta il gasisem si eu, mersi mult am curatat azi pompa de benzina, avea putina rugina, curatata bine de tot cu wd40 si spalata bine bine cu benzina, pus inapoi, pornit merge super, dupa 5 minute moare nu mai porneste. Am golit iar rezervorul iar scos pompa, observ ca avea supapa de sens sarita de la locul ei, imi dau seama ca am uitat sa ii pun clipsul alb...montat iarasi pornit merge bine , urmeaza sa verific si tps zilele viitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Posibil sa fie comanda de pe ghidon chiar dacă poziția și bordul se aprind normal? Are cineva asa ceva de vânzare? Inainte de a te apuca sa o schimbi, pune firele din ea pe direct cu un "strap" (vezi sa fie suficient de gros iar legatura sa o faci cu mobra oprita ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) Sunt cam atehnic și nu știu ce presupune exact. Sa leg farurile la baterie fără sa treacă prin comutator zici? Hmm ma uit prin comutator sa vad cum... Dacă nu e evident o duc la mecanic. Mi-e doar teama sa nu ma pună sa schimb aiurea chestii scumpe când de vina o fi comutatorul... Editat Septembrie 19, 2013 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Nu la baterie ziceam. In comutator sa pui pe direct cablurile unindu-le cu un fir. Adica sa faci ce face in mod normal comutatorul Dar daca nu te pricepi, mai bine mergi la un amic ceva mai electricos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.