Vizitator Adrian Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Daca la 80 te deranjeaza curentii si trebuie sa te obisnuiesti la 200 ce faci? Pentru mine e deranjant de la 160, si asa a fost de la inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 xsebi: o filmare noua,ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Daca la 80 te deranjeaza curentii si trebuie sa te obisnuiesti la 200 ce faci? Pentru mine e deranjant de la 160, si asa a fost de la inceput. nu cred ca o sa ajung curand la 200 va anunt atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 cum adica ? sv0ul are top speed pe la 260 deci ..nu itneelg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 w00t?! 260? glumesti? a mea se cam termina pe la 200-210 cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 sv1000 are 260.. 650u se cam termina pe la 215-217 pe ceas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 mai ales ce chinuit ajunge de la 175-180 pana la 215 (650 N ul )se vede clar ca nu-i facut pt asa ceva 90-140 e mega fun pe 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 A! mentiune: 650S are calcatura mai scurta decat 650N-ul, insemnand ca cel din urma demareaza mai tare dar are top speed ceva mai micut. Eu am S si vorbesc din prisma mobrei mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 650u se cam termina pe la 215-217 pe ceas la aprox 210 pe ceas eu am inregistrat 197 pe gps, deci e posibil sa nu treaca de 200 real (varianta S) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 am mers cu sv ul o singura data, cu vant din spate pe autostrada cu 235 km pe ceas, dar in rest mai mult de 225 km nu ia nici daca o bati. am inteles ca are ceva limitari electronice care nu I dau voie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Azi am mers cu 110, dar ma simt nesigur din cauza cauciucurilor. Ce presiune se baga in cauciucuri in mod normal? Fata - Spate A... un schimb de ulei cam cat este si ce ulei sa bag? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 depinde foarte mult de cauciuc, mai putin de specificatiile suzuki. de exemplu Ntec de la Dunlop merg pe presiuni joase, chiar prea joase ai putea spune ... , dar se lipesc super bine de asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 (editat) Ce ma mai enerveaza cand pornec la rece nu sta pornita, trebuie sa o ajut. Relantiul sta la 1000 si nu cred ca e ok, e ca si cum nu functioneaza socul automat. Este model pe injectie 2003. Am vrut sa vad daca are apa deatula in radiator. Nu am putut deschide busonul. Editat Februarie 28, 2014 de adiandrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Nu glunesc.sv1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Ce ma mai enerveaza cand pornec la rece nu sta pornita, trebuie sa o ajut. Relantiul sta la 1000 si nu cred ca e ok, e ca si cum nu functioneaza socul automat. Este model pe injectie 2003. Am vrut sa vad daca are apa deatula in radiator. Nu am putut deschide busonul. Pana la urma am deschis busonul la radiator. Dar nu inteleg de ce la rece sta la 1000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Cum ai spus ai tu, probabil nu funcționează socul automat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 @adiandrei - cauta in posturile mele de asta vara, am postat chiar aici pe topic cum se ajusteaza fast idle pt ca am avut aceeasi problema. Totusi incearca prima data sa ridici relantiul la 1400 rpm la cald si umblii dupa daca mai ai nevoie. Daca nu esti antitalent, iti poti regla singur fast idle-ul fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 (editat) Am gasit aici /index.php?/topic/50927-suzuki-sv-650s1000/page-357&do=findComment&comment=3029119 Asa ai reglat? Ce este cu tuburile astea doua? (poza 1) Asa trebuie sa fie?Am eu impresia sau imi lipseste un surub? Ma refer la poza 2, unde sunt reglajele pentru socul automat. Alta intrebare ... Pe voi va doare ceafa de la casca? Ma doare un pic osul mare din zona cervicala. Editat Martie 1, 2014 de adiandrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Furtunurile sunt scurgerile supraplinului de la vasul de expansiune al radistorului si al drenajului apei de ploaie al rezervorului. Despre socul automat nu pot sa te ajut, am carburație... Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Salutare! Moto: Suzuki SV650S 1gen an 2000 Dupa 2 saptamani de mers cu moto (dupa iernat) m-am gandit astazi sa-i fac schimburile de ulei, antigel si bujii. Toate bune si frumoase...pana la bujii. Incerc sa desfac la cilindrul 1(cel dinspre roata)...merge greu, incerc apoi la al doilea...merge normal o tura, apoi la a doua tura din ce in ce mai greu pana se rupe...WTF!!! Deci o tura, o tura jumate merge, se desface iar apoi se gripeaza si se rupe bujia (fix de sub hexagon. adica a ramas in motor doar bucata infiletata VEZI PARTEA INCERCUITA IN FOTO). Am incercat cu ceva in triunghi ascutit sa bat in mijlocul ei, sa se intepeneasca(blocheze) si sa incerc sa invart poate o scot.NIMIC! Chestia este ca la cilindrul 1, unde de obicei intra apa si bujia era oxidata, in ciuda acestui fapt, aceasta s-a desfacut! Cealalta s-a rupt... Va rog sa ma ajutati! 1) Stie cineva vreo metoda sa scot partea de buijie infiletata ce a ramas in motor? 2) Ma poate ajuta cineva contra cost sa scot aceasta bujie rupta fara sa desfac chiulasa? 3) Ma poate ajuta cineva contra cost sa scot aceasta bujie rupta in orice fel stie ei chair si cu desfacutul motorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Salut! Se poate extrage fara sa demontezi chiulasa. Te pot ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Salut! Se poate extrage fara sa demontezi chiulasa. Te pot ajuta. Recomand ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 (editat) @adiandrei - da asa am reglat, dupa indicatiile lui Pride si un articol de pe SVrider.com sau SV650.Org daca nu ma insel, cu toate ca o sa fii ok si daca mergi pe mana lui pride. Eu n'am avut la indemana voltmetru si nici nu prea vroiam sa ma complic.. am luat'o grosso modo pe incercate si lasam motoru' 10-15 min sa se raceasca dupa pornire.. dupa 3/4 porniri l'am reglat asa cum vroiam eu, sa opreasca socul pe la 50 de grade. Surubul e cel care sta intr'o parte pe centrul pozei putin in stg, in partea de jos.. pozitie destul de incomoda sa ajungi la el dar nu imposibil. Daca tot umblii la fast idle, sa ajustezi si TPSul care e langa, putin in dreapta. Ai nevoie de un security torx de 25(cu gaura in mijloc) si de o bucata de fir/sarma ca sa poti sa intrii in diagnostic mode - accesul pe la mufa de sub saua pilotului pe stg motorului. Te ajuta pt ca va fi mai domol motorul in ture joase si nu te mai bruscheaza cu frana de motor la viteze mici. uite si ce'am postat eu asta vara: /index.php?/topic/50927-suzuki-sv-650s1000/page-476&do=findComment&comment=3510056 /index.php?/topic/50927-suzuki-sv-650s1000/page-475&do=findComment&comment=3509025 Succes! PS m'a amuzat faza cu "surubul lipsa" pt ca pe exact aceeasi chestie m'am panicat si eu asta vara cand am umblat pe'acolo Pana la urma se pare ca unde e arcul ala nu trebuie sa fie niciun surub @unycorn - si eu recomand pe @Cesar! Editat Martie 1, 2014 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 @adiandrei - da asa am reglat, dupa indicatiile lui Pride si un articol de pe SVrider.com sau SV650.Org daca nu ma insel, cu toate ca o sa fii ok si daca mergi pe mana lui pride. Eu n'am avut la indemana voltmetru si nici nu prea vroiam sa ma complic.. am luat'o grosso modo pe incercate si lasam motoru' 10-15 min sa se raceasca dupa pornire.. dupa 3/4 porniri l'am reglat asa cum vroiam eu, sa opreasca socul pe la 50 de grade. Surubul e cel care sta intr'o parte pe centrul pozei putin in stg, in partea de jos.. pozitie destul de incomoda sa ajungi la el dar nu imposibil. Daca tot umblii la fast idle, sa ajustezi si TPSul care e langa, putin in dreapta. Ai nevoie de un security torx de 25(cu gaura in mijloc) si de o bucata de fir/sarma ca sa poti sa intrii in diagnostic mode - accesul pe la mufa de sub saua pilotului pe stg motorului. Te ajuta pt ca va fi mai domol motorul in ture joase si nu te mai bruscheaza cu frana de motor la viteze mici. Am obs ca la cald sta la 1300 rpm. Doar la rece sta la 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.