foxbat Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 cam asa. la 90 - 100 ~ 5.4 - 6 l la 140 - 160 - 7 ..7.5. la 250 - 260 ( cu 2 2 varfuri la 270 cam 2 minute ) ~ 9 --.10 sv1000, power commander, tobe after market. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choixalacreme Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 .. la 250 - 260 ( cu 2 varfuri la 270 cam 2 minute ) ~ 9 --.10 .. Copil rau, parintii tai stie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 scuze dar ...nu prea ce , esti de la aitilop ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Un mic update, asa nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 ce ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Am inclinat-o prea mult cu gumele reci, a alunecat spatele si am dat cu bugspoileru' de asfalt... Cea mai mare dauna a fost la orgoliu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Te poți mândri cu isprava dacă totul a fost ok la final. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Malaceab Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Am inclinat-o prea mult cu gumele reci, a alunecat spatele si am dat cu bugspoileru' de asfalt... Cea mai mare dauna a fost la orgoliu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_89mng Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 salut... sunt si eu interesat de un set de oglinzi pentru un suzuki sv 650 s modelul 2000...... sau macar cea de pe stanga daca are cineva doar una... si un iluminator pentru numar ... multumesc... astept pm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Al cui ii sv-ul acesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Calin, are nick Calin_cz parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 E modificat de el sau luat asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 (editat) E modificat de el iar la un moment dat i-a fost si furat. Editat Mai 14, 2014 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 arata foarte bine bestiuta. Ala e poponeata de monster cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 (editat) Intrebare pt cei care au mai reglat farurile la SV S `99-`03: ce face fiecare dintre suruburile incercuite in imagine? Care este pt reglaj orizontal (si in ce sens misca fasciculul la insurubare/desurubare) si care pt vertical? Nu vreau sa zapacesc farurile incercand sa aflu, as prefera sa stiu de la inceput ce face fiecare. Multumesc. Editat Mai 15, 2014 de Gnraloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 (editat) din câte știu unul e Pt faza lunga unul pt faza scurta și le mișcă doar sus-jos Editat Mai 15, 2014 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 In manual se spune ca trebuie facut reglajul vertical si orizontal, deci ar fi ambele variante dar nu este descris modul de reglare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 (editat) Este normal sa fac 130 km in oras cu aproape un plin . Exact la 130 km s a aprins becul . Care pot fi cauzele unui consum exagerat? Cheers E normal. Becul ti se aprinde foarte devreme, cel putin mie mi se aprinde cand e rezervorul la jumate, dar asta nu inseamna ca ai consum mare. Reseteaza odo la plin si masoara'ti consumul plin-plin. O sa vezi ca nu e chiar asa. Nu te mai compara cu adiandrei, ca el nu merge 100% prin trafic de Bucuresti si oricum 6% e consum cam normal. Mie in Buc mi se aprinde becul dupa 120-140 km si consumul calculat iese cam 6.5-7.5% in oras/5% afara. Sunt oameni pe'aici care scot si 4, dar eu nu sunt chiar econom si stau cu el pornit cat fumez o tigara inainte sa plec. Problema cu apa la bujia fata am avut'o si eu. La fata locului pe ploaie si pe ud poti sa rezolvi problema fix pulpa! daca e bujia umeda esti pa pe cil 1. Am rezolvat prin indesarea de vaselina siliconica in pipa de la bujie(vaselina cat 2 boabe de fasole). De atunci nu am mai avut probleme, si era al dracu de sensibila. O optiune foarte buna e montarea unei placute in fata pipei pentru ca apa ce trece prin radiator sa nu mai ajunga acolo.. si nu de altceva dar am tot auzit de bujii ruginite si rupte in motor ca efect secundar. P.S. Vand(200lei) un cauciuc fata Michelin Pilot Power 3CT, DOT sapt 43 an 2012, montat in vara 2013 care are cam 4000km(uzura 30% maxim). 120/60/ZR17. Motiv: a fost schimbat cu o Supercorsa. Pt poze un PM. Editat Mai 16, 2014 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Intrebare pt cei care au mai reglat farurile la SV S `99-`03: ce face fiecare dintre suruburile incercuite in imagine? Care este pt reglaj orizontal (si in ce sens misca fasciculul la insurubare/desurubare) si care pt vertical? Nu vreau sa zapacesc farurile incercand sa aflu, as prefera sa stiu de la inceput ce face fiecare. Multumesc. Suruburile lungi de sus sunt un fel de reglaje 'orizontal-oblice', unul pe faza scurta, celalalt pe lunga. Astea se regleaza prima data. Apoi mai ai doua suruburi in partea de jos a farurilor, care sunt reglaje strict pe verticala. Astea se regleaza dupa primele. Este 2000 , carburatie ... Tre sa ajung sa le sincronizez . Recomandati pe cineva ? Aveti idee un pret ? Merci Adiandrei , 280 km in oras? Asta inseamna un 6 la suta aprox , ceea ce ar fi foarte bine . Ce an este a ta ? O curatare inainte de sincronizare nu poate sa strice ;-) . De asemenea verifica filtrul de aer si bujiile. Daca gasesti pe cineva priceput sa se ocupe si de amestec...e si mai bine! Salutare tuturor, Aveti idee ce marime are simeringul de la pinionul de atac? Si daca acesta poate fi schimbat "fortat" pe la pinionul de atatc fara a desface motorul? Am observat ca imi curge ulei pe la pinion si ax schimbator viteze( suzuki sv650n an 2000) Am cautat pe google si nu am gasit cotele simeringului de la pinionul de atac Multumesc anticipat pentru raspuns Vezi aici: Dupa cum arata, eu as zice ca iese...dar, poate mai bine verifici intai daca nu ai prea mult ulei in motor. Si eu am patit la un moment dat sa curga, apoi am verificat nivelul si am vazut ca venea peste fereastra, am mai scos putin ulei afara si n-am mai curs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Intrebare pt cei care au mai reglat farurile la SV S `99-`03: ce face fiecare dintre suruburile incercuite in imagine? Care este pt reglaj orizontal (si in ce sens misca fasciculul la insurubare/desurubare) si care pt vertical? Nu vreau sa zapacesc farurile incercand sa aflu, as prefera sa stiu de la inceput ce face fiecare. Multumesc. din câte știu unul e Pt faza lunga unul pt faza scurta și le mișcă doar sus-jos Are dreptate @yoyo_man le-am tot invartit eu si sunt doar pe verticala (ambele incercuite: unul pt. scurta, altul pt. lunga). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 (editat) Suruburile lungi de sus sunt un fel de reglaje 'orizontal-oblice', unul pe faza scurta, celalalt pe lunga. Astea se regleaza prima data. Apoi mai ai doua suruburi in partea de jos a farurilor, care sunt reglaje strict pe verticala. Astea se regleaza dupa primele. Are dreptate @yoyo_man le-am tot invartit eu si sunt doar pe verticala (ambele incercuite: unul pt. scurta, altul pt. lunga). Acum totul pare sa aiba logica, m-am uitat si eu mai atent in far si am vazut ca si suruburile de jos sunt tot pt reglaj. Va multumesc Editat Mai 16, 2014 de Gnraloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Se poate ajunge la ele fără sa dai farul sau carenele jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Mai greu, eu o sa dau jos carenele sau capacul bordului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Este normal sa fac 130 km in oras cu aproape un plin . Exact la 130 km s a aprins becul . Care pot fi cauzele unui consum exagerat? Cheers La motorcicleta mea becul se aprinde mai tarziu. Am facut 144km si tot nu se aprinsese. Pentru Bucuresti imi iese consum de 6.5 - 7, iar in afara am scos 4.6. Ma gandeam ca poate iti este de folos informatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Imi este ! Am resetat si eu de la ultimul plin si momentan am facut 85 . Sa vedem cat va fi de data asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.