hardKnot Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 tocmai, daca senzorul e pe on, n'are nicio treaba. E pur si simplu dezactivat intrerupatorul care deschide circuitul respectiv ca si cum ai tine ambreiajul nonstop apasat. Injectia n'are ce treaba sa aiba cu ambreiajul pt ca poti foarte bine sa schimbi in superioara fara sa te atingi de ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Voi schimba luni maneta... apoi sa vad care i treaba. Nu se opreste mereu.. poate sa mearga bn toata ziua... dar am obs ceva Ca daca e in treapta uperioara 4-5 si yrag ambreiajul atunci crapa.. niciodta in a 2 a . Se opreste atunci cand vreau sa o trec pe neutru... nu degeaba... nu cand merg constant cu o anumita viteza.... cand folosesc ambreiaju mi crapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 De era senzorul de inclinare ma gandesc in felul urm. Se oprea motorul mereu. Nu neaparat cand trageam ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Stie cineva ce motor se potriveste pe cadrul de tlr? » Post actualizat in 31 Jul 2014 17:50 sau daca am blocul motor, dar lipsesc cilindrii, pistoanele cu bielele, axele cu came, capacele culbutorilor, etc. Am blocul motor cu arborele si cutia si atat ce s-ar potrivi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 De era senzorul de inclinare ma gandesc in felul urm. Se oprea motorul mereu. Nu neaparat cand trageam ambreiajul. nu cumva e senzorul de la cric? daca zici ca pe neutral porneste, s-at putea sa fie ala. si de fapt nu ti se opreste motorul cand tragi ambreiajul ci poate cand incerci sa bagi in viteza. incearca sa-ti amintesti exact si arunca si la ala un bunghi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 nuj frate. doar cand vreau sa schimb imi face figuri . nu am avut probleme in mers asa degeaba. pare logic ce zici tu cu cricu ... trebe sa moara dar in cazul meu nu cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Astept si eu explicatia cu oprirea motorului. Si mie mi-a facut figuri intrerupatorul si cineva m-a sfatuit sa il pun pe direct. L-am pus si cand trageam abreiajul sa schimb in jos la viteze mici (inainte de opriri la semafor etc.) imi murea motorul. Dat jos intrerupatorul, curatat cu spray contact si acum merge, nu se mai opreste motorul. Deci are legatura acel intrerupator . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Posibil sa fie ala. Acum tot pe direct in ti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 (editat) Nu, l-am pus la loc si merge. Astazi am scos papucii si le-am facut punte si iar facea figuri. Deci clar e de la intrerupator. Egzista o esplicatie ) http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=109086&highlight=clutch+bypass Editat August 3, 2014 de xsebi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 am facut consumul pe 1050 de km, prima zi 500, 300 ziua 2 si 250 - 4% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 Are careva semnal oem de sv gen 2? Astept pm . Preferabil nou sau sa arate ca nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 eu am observat un consum ceva mai mare , doar ce am fost pana la mare, si de la OMV la km 50 pe A2 pana in mangalia (200km) au intrat 12 litri. mers cu 110-140 constant si o singura repriza de topspeed(acolo s-a dus jumatate de rezervor cred ) ) apropo de topspeed, cat ati reusit sa prindeti cu varianta N? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Are careva semnal oem de sv gen 2? Astept pm . Preferabil nou sau sa arate ca nou cu led nu vrei ?am eu 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 apropo de topspeed, cat ati reusit sa prindeti cu varianta N? 215 pe bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 eu am observat un consum ceva mai mare , doar ce am fost pana la mare, si de la OMV la km 50 pe A2 pana in mangalia (200km) au intrat 12 litri. mers cu 110-140 constant si o singura repriza de topspeed(acolo s-a dus jumatate de rezervor cred ) ) apropo de topspeed, cat ati reusit sa prindeti cu varianta N? Eu zilele astea am mers si pe DJ si pe autostrada, Brasov - Cheile Nerei, am mers cu 120 - 130, si 160 o bucata de drum. Maxim am mers cu 170 si mai avea suc in ea, cu N, injectie. » Post actualizat in 04 Aug 2014 08:32 M-am intors cu o durere de mana dreapta nasoala. De fapt tot drumul a durut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 (editat) 216-217 cu talon 60 pe fata. Dupa ce am pus supercorsa de 70 maxim 212 pe ceas. 650S LE interesanta treaba cu contactul de la ambreiaj. Vorba unui user de pe Svrider -- asta intra in categoria "lucruri la care nu m'as fi gandit niciodata" Editat August 4, 2014 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 aaa, am crezut ca mult peste 200. ultima data cand m-am uitat aveam 199 , dupa am inchis ochii, ca imi era frica 211 a putut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nickolay Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Salutare, caut si eu windshield, stop si oglinzi pt un 400S..ceva idei, gen cu ce alte modele se potrivesc piesele pentru ca ma uit pe ebay si nu are modelul 400s la cautare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nubyan Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Are cineva idee de vreo persoana in bucuresti care ar putea sa confectioneze un suport de bagaje pt SV? Nu ma incanta sa dau cat e unul din comert si am vazut destule homemade care aratau bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 (editat) Salutare, caut si eu windshield, stop si oglinzi pt un 400S..ceva idei, gen cu ce alte modele se potrivesc piesele pentru ca ma uit pe ebay si nu are modelul 400s la cautare ) windshield http://www.ebay.com/itm/Transparent-Windscreen-Windshield-for-Suzuki-SV400-SV650-1998-2002-99-00-01-/141245969664?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item20e2ea7500&vxp=mtr Editat August 6, 2014 de xsebi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Suzuki SV400/S = Suzuki SV650/S Difera doar capacitatea cilindrica a motorului, in rest sunt identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 De ce am o pelicula de ulei în aerbox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 chiar asa de ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 @iceman - e normal sa iti mai dea inapoi ceva "vapori". Mai ai buretele ala in airbox sau lipseste? in mod normal ar trebui sa se umezeasca doar ala fara sa iti ajunga in restul airboxului. Vezi ca eu am mai facut o "aroganta" cand mi-am regenerat filtrul de aer.. l'am dat cu ulei si nu l'am lasat sa se scurga pt ca plecam pe transfagarasan asa ca l'am pus direct dupa ce l'am lubrifiat. Uleiul in exces din filtru s'a scurs prin airbox, dar fiind rosu mi'am dat seama ca n'are cum sa fie din motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nickolay Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 multam xsebi pt windshield.. dar acu ma bat cu stopu si oglinzile astea ce par ok la oglinzi: http://www.ebay.com/itm/Black-Motorcycle-Mirrors-For-Suzuki-GSX1300R-Hayabusa-SV-650S-SV-1000S-/271291460644?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&fits=Year%3A2000%7CMake%3ASuzuki&hash=item3f2a3b2c24&vxp=mtr si pt stop: http://www.ebay.com/itm/Tail-Turn-Signals-Blinker-Light-Smoke-For-SUZUKI-SV-650-TL-1000R-1000S-TLR-TLS-/281052973136?pt=AU_Motorcycle_Parts_Accessories&hash=item4170100850&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/Rucklicht-Heckleuchte-Taillight-Suzuki-SV-650-S-/230914103378?pt=DE_Motorradteile&hash=item35c38d9852 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.