Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Ieri 9 noiembrie fusei p cheia cu 3 amici monsteristi un bandit si un transalp... Bucuresti - Ploiesti l am facut p "Targoviste"(bucurestii noi - buftea etc.), unde ne am zdruncinat toti creerii din cauza asfaltului dar la intratrea in ploiesti pe o portiune de 7 8km drumul foarte bun, unde am mers pana la 180 - 190. Buba a urmat dupa cand am incetinit sa vina si ceilalti si turometrul imi pica sub 1k rpm si mi murea motoru'. Relantiul fiind setat la undeva la 1.4k la cald.(bine nteles ca forja a fost facuta cu motorul cald, apa peste 75 grade, ma rog, indicate de termostatul lui). A... la mine apa oscileaza intre 87-88 si pica pana la 75-76 grade, iar urca la 87-88...samd. Asta pe perioada mai rece. N am observat cand a fost mai cald cum se comporta... La voi cum face??? In fine... am luat o surubelnita am dat relantiul mai tare, ... la 1.6k si n a mai facut nici o buba. Teoretic am plecat din buc p la 12:30 dar pana n e am invartit, pana ne am scobit, adunat si toate demersurile ne a gasit ora 2 tot in capitala. N a fost problema... a dat soarele, deja parea o zi splendida. Buuun ... curbe voie buna bla bla am ajuns in cheia la o bere/cafea/cola, pe la ora 4 juma. Am stat 30 de min acolo(Unul dintre noi era bocna... venise cu blugi si atat-asta la partea de jos) si cand am iesit sa plecam pe sei era gheata. Am zis " s a ba*it mireasa", dar n a fost asa... asflatul s a comportat acceptabil pe zona aia in conditii de temperatura sub 7 grade. Echipat cum trebuie face o placere din drumul ala pe orice tip de vreme.

 

Lasand miile de vorbe la o parte ce ma intereseaza e partea cu picatul turometrului. Dak aveti idee, experienta... Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

intra de 180 fara probleme pe janta si bascula stok, dar nu e recomandat.

 

ps: raspund bre, numa' ca trebe' sa insisti de multe ori. eventual lasi un sms daca e important ca altfel uit sa revin cu telefonul de multe ori.

nici de 170 nu e recomandat,ca daca nu,il las asa cu 160.Mercy de raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu dara :lol:

 

eu nu inteleg dece vrea toata lumea sa puna guma de 180 in loc de 160?

credeti ca o sa fie mai manevrabil sau mai stabil? sau doar pt look?

 

mai mult "look" i-ti da o janta si un lant curat

 

iar daca vrei sa o faci mai stabil pe curbe, umbli la reglajele suspensiei (alea putine care is :ok: ) iar de manevrabil e destul de manevrabil SV-ul....

 

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema, cred ca e incarcarea. Mi-a facut in felul urmator:

In prima faza alarma s-a defectat, am ignorat-o partial cu gandul sa o duc la garantie cu prima ocazie cand am timp, nu i-am dat prea mare atentie.

Saptamana trecuta pornea mai greu, deh, vreme rece, nu m-am gandit ca ar putea fi ceva mai grav, dar joi am patit-o... Am plecat de-acasa, a pornit lejer dar pe drum mi se parea ciudat ca lumina din bord e un pic cam slaba si cand am vrut sa trec pe faza lunga mi-a facut un mic soc motocicleta. Toate bune, am ajuns la bar, am stat ceva vreme, cand sa plec, nexam... nu se mai invartea aproape deloc la prima incercare, pana cand a ajuns sa faca doar o urma slaba de incercare ca ar vrea sa porneasca. Cum incerc sa o pornesc, "tuseste" slab, si se reaprind becurile din bord ca atunci cand rasucesti cheia in contact. Aveti idee ce poate fi? Sper sa fie doar bateria consumata, desi... chiar asa dintr-o data? Am auzit ca releul de incarcare ar fi o problema... Any sugestions?

 

L.E. : Am uitat sa zic ca a pornit impinsa. Prima oara cand a pornit, am plecat de pe loc, si cum am strans frana, a "murit". In cele din urma am pornit-o si am ajuns acasa.

Editat de Anihilator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e clar bateria. am avut aceeasi problema nu de mult! la mine insa s-a golit ca am lasat motorul aprins 2 ore ca boul, fara sa mearga. iarna, la 2 noaptea...

 

a 2-a zi i-am dat curent de la o masina si s-a dus. problema la tine e intr-adevar releul. sau poate fi bateria moarta. o baterie cu un releu care functioneaza nu are cum sa se descarce in mers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Incarca bateria full.

2. Pune-0 sus si inarmeaza-te cu manualu de service s-un multimetru.

3. Verifica incarcarea, releul si generatoru.

Daca la iti da valori normale - cauta baterie noua(sau incearca sa o repari pe cea veche, daca ai unde si cand)

Daca nu ai valori normale, primu pe lista e releul - se duce destul de frecvent si nici nu ma mira cand am pus unu langa altu un releu de Gixer si unu de SV, am zis ca ala de SV e de jucarie. Daca ai valori mai mici decat normale la tensiunea de incarcare testeaza neaparat si curentu care vine de la generator si rezistenta astuia din urma - yo la partea asta am avut surprize; asta dupa ce schimbasem deja o baterie si releul. Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E frig ce-i drept si dimineata si seara dupa asfintit e chiar gheata pe jos, dar pe mine ma impiedica sa ies lipsa ghidonului, am constatat ca fara ghidon nu vrea nici cum sa ia stanga dreapta :moto:

Eh o sa vina si caldura, candva :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu spre exemplu nu am masina, sunt nevoit sa merg in fiecare zi la servici cu buburuza mea, e acceptabil cu temperatura doar ca la degetele mainilor e durerea cea mai mare pt. ca nu am manusi de iarna. Mai nasol si pana se incalzeste motoru'.

 

Va salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare; My bike's back, ieri mi-am asamblat-o cu noul ghidon pe ea si azi am iesit la o mica plimbarica dupa 3 saptamani de stat pe bara. Cum spunea cineva mai sus, frig domne', frig. Cat am facut niste ture prin fata casei, cat sa-mi reglez mai bine comenzile, am inghetat. Tre sa-mi comand niste mansoane incalzite ca altfel... iar fac poc, asta din cauza ca nu mai pot apasa frana.

Daca mai iesiti cu ale voastre, imbracati-va bine si grija mare la sosea, e rece ca naiba si abia se incalzesc gumele. Am facut azi vreo 40Km, mai mult n-am rezistat, plus ca deja apusese si Soarele si simteam ca danseaza mobra sub mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu vineri am facut 300km :moto: parca nu se mai termina drumul. infernal, mainile si picioarele inghetate tun. Degeaba opream la benzinarii sa ma mai incalzesc. Intr-un final fericit am ajuns acasa si gata : la iernat cu ea ca vreau sa merg pe picioarele mele si la 60 ani (daca ii mai apuc). Eu nu recomand sa mergeti pe vremea asta; nu mai poti frana cum trebuie. sa citez un amic : " mersul cu motorul ar trebui sa fie o placere nu o lupta de supravietuire." In plus, racirea si incalzirea anumitor parti ale corpului (by the way : imi inghetau si nucile) duce numai la fericire . :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu tot respectul, insa asta inseamna ca nu va imbracati cum trebuie. si eu am circulat noaptea cu motorul, cand mai ingheata pe aici pe la noi si nu au fost probleme decat la degete. intr-adevar nu exista manusi de iarna, oricat de scumpe ar fi ele. insa in rest, chiar ma simteam bine. si la nuci :drink:!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numa la ploi puternice? Eu am spalat o n ultimele 2 luni de cel putin 6 ori cu furtun cu presiune gen spalatorie auto si n a facut nici o figura. Ar trebui sa am mai multa grija??

La spalatorie n-am avut niciodata probleme, insa pe vreme ploioasa am avut de cateva probleme. Am facut vreo 600 km pe ploaie si dupa vreo 300 km am ramas fara pistonul din fata. Apa si noroi intrase in lacasul de la bujie. Am intrat la un peco, am dat intai cu apa, apoi cu aer si si-a revenit. mihaip spunea ca se intampla asta daca fisa de la bujie nu e fixata corect.

Editat de crispus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu tot respectul, insa asta inseamna ca nu va imbracati cum trebuie. si eu am circulat noaptea cu motorul, cand mai ingheata pe aici pe la noi si nu au fost probleme decat la degete. intr-adevar nu exista manusi de iarna, oricat de scumpe ar fi ele. insa in rest, chiar ma simteam bine. si la nuci :sick:!

 

Pai yo de maini nu de nuci ma plang :moto: Costumu care il am e chiar bun isi face toti banii, mai ales ca pantalonii au o captuseala detasabila termoizolanta, e argintie de zici ca-i din aluminiu'. Ma bate gandu sa imi iau inca unii sa-i am de snowboarding, ca tot vine sezonu. So no nut problem for me :drink: In schimb de maini, nu mai zic nimic, acolo sa ai manusi de eschimos si tot degeaba fara manere incalzite tot bocna o sa le ai la drum pe iarna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Observ ca majoritatea sunteti tineri si nelinistiti de inca mai iesiti pe vremea asta cu motorul. Asfaltul rece, aderenta scazuta (implicit distanta de franare mai mare) va pot duce la o tranta de sfarsit de sezon destul de enervanta. Asta combinata cu frigul care iti diminueaza capacitatea de concentrare si raspuns. Si se mai duce dracu si sanatatea. Vorbesc din proprie experienta :drink:

 

Apropo, astia nu mai scot o alta generatie? Ca devine plictisitoare aceeasi motocicleta de 5 ani incoace...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba, gladius... insa ala nu e sv. e ceva motor de muieri! eu as fi continuat sv-ul, insa as fi schimbat cate ceva la el... mai ales la partea de suspensie si frane. ceva mai scump, da ai motor de motor!

 

cat despre noi, eu ies pana ingheata sau pana ninge. cu aderenta totul e ok, nu e chiar asa de rau. eu sunt mai prost de felul meu, eu folosesc fiecare ocazie posibila (adica fiecare semafor) sa fac o frana de "urgenta". franez doar in ultimul moment, cat se poate de tare. fa asta de cateva ori iarna, ai sa fi surprins de cate kilograme de aderenta ai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers 4 ore la -10 grade fara manusi, nu-mi mai povesti cum e iarna ca stiu :drink:

 

Gladius se vrea in continuare o motocicleta low budget. Asta inseamana ca suspensiile si franele.. mai bine te-ai lipsi de ele! Observ ca au ramas la aceleasi solutii tehnice. Furca normala, reglabila, discuri de 290 cu 2 pistonase, amortizor spate cu reglaj la arc, venit direct din epoca de piatra. As fi dat sincer inca 200 de euro in plus sa aiba furca upsd!! macar toate astea sunt compensate de motorul genial pe care il stim cu totii.

 

Apropo, ai PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de-aia am decis ca imi reconstruiesc sv-ul... fac din el ce nu va face suzuki niciodata!!! full ohlins, full brembo, marchesini, leovince... va dura cam un an jumate dar o sa fie calumea :drink:!

Editat de aoleks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de-aia am decis ca imi reconstruiesc sv-ul... fac din el ce nu va face suzuki niciodata!!! full ohlins, full brembo, marchesini, leovince... va dura cam un an jumate dar o sa fie calumea :rock:!

 

Fara suparare dar Leo Vince intre delicatesele alea enumerate de tine este un Logan in showroom Mercedes. Eu zic virgula ca la o astfel de desfasurare de forte merita mobra o toba adevarata. Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cine face tobe adevarate? akrapovic nici macar nu are tobe pentru sv-ul vechi. termignoni nu face nimic pentru sv. arrow au doua slip-ons amarate, nici macar nu poti sa pui 2 tobe pe un sv. laser nu face tobe calumea pentru sv-ul vechi (vreau totusi ceva diferit) deci ramane doar leovince.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cine face tobe adevarate? akrapovic nici macar nu are tobe pentru sv-ul vechi. termignoni nu face nimic pentru sv. arrow au doua slip-ons amarate, nici macar nu poti sa pui 2 tobe pe un sv. laser nu face tobe calumea pentru sv-ul vechi (vreau totusi ceva diferit) deci ramane doar leovince.

 

Da YoShiMura ce are? :rock:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Renegade Exhaust :rock:

Vad ca au preturi ceva mai omenesti .. nu de alta dar pe vremea cand eu ma interesam de tobele lor costau mai mult decat am dat pe motocicleta (undeva pe la 1500 de lire)

 

Sv6502s.jpg

 

Secret_SV5.jpg

 

pacat insa ca renegade nu mai exista :what:...

 

@emppu: yoshimura e cool. problema e look-ul... nu are yoshimura tobe care sa imi placa. stiu ca suna tampit, dar cand reconstruiesti un sv, nu mai e de performanta. altfel incepeai cu un sv1000, sau altceva. e pur chestie de look.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...