Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

salutare tuturor posesorilor de SV

Intrebarea mea catre voi este: la cati km. se schimba placutele de frana ?? ca la mine ,cand o scot la liber se aude un zgomot de frictiune la discurile fata. si ma intreb daca or fi de schimbat placutele> am 14230 km.

Multumesc anticipat si SA VA MEARGA MOTOARELE.

 

salutare tuturor posesorilor de SV

Intrebarea mea catre voi este: la cati km. se schimba placutele de frana ?? ca la mine ,cand o scot la liber se aude un zgomot de frictiune la discurile fata. si ma intreb daca or fi de schimbat placutele> am 14230 km.

Multumesc anticipat si SA VA MEARGA MOTOARELE.

am uitat sa zic : am SV 650 S din 2006

ASTEPT PARERI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hahaha, normal sa se auda un zgomot de frictiune. placutele de frana sunt constant lipite de disc, chiar si cand conduci. la 14000 nu trebuiesc schimbate placutele, mai ai rabdare...

 

Corect, dar eu zic ca totusi ar mere o verificare macar ochiometrica a starii placutelor. Placutele tin in functie de materialul lor (la Suzuki stock, din cate stiu io, sunt mizerii organice care sunt slabute pe franare dar nu manaca asa de mult discul). Mai conteaza si motoreta si mai ales pilotul si stilu lui de conducere. Stiu oameni care papa placute in sub 10 mii de km. Deci merita verificate ca daca apuci sa mergi fier pe fier te umfla rasu cand iti faci calculul reparatiei (discurile de frana).

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pff...e nasol frate daca freaca, ai grija sa nu se blocheze in mers pe la vro 100km/h :laugh:, faci vreun wheelie din ala involuntar, eu zic sa pui nitica vasilina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e dragut, l-am vazut mai demult, dar nu se prea potriveste cu restu motorului. Yo am ales 650u N tocmai datorita farului cu aer retro. Yo daca as modifica faru' cumva as alege varianta "Trimph sau Buell" - double round headlight, dar pana acolo cred ca voi monta cat de curand un HID ca sa scap de lumanarea originala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are o culoare super, daca vrei sa duci o toba elegant sus cum a facut stimabilul esti conditionat de monobrat.

din unghiul asta arata bestial dar imi aduc aminte cum e din spate si nu imi place.

 

eu unul asa lasa sv-ul cu far rotund dar fiecare face ce vrea, sincer nu cred ca isi au rostul atatea modificari si replici cand foarte bine ai putea cu banii cheltuiti sa iti iei ceea ce copiezi.

 

buell-ul e un exercitiu de design, un jardine si devine dementiala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. teava sub coada nu are nimic de-a face cu monobratul... se poate si fara (am vazut eu, o sa pun maine poze).

2. ce rost are un streetfighter? ce rost are tuningul? ce rost au restul pieselor motor? ce rost are viata?

 

bine zici, de banii aia iti iei ce vrei sa copiezi (asta daca vrei sa copiezi ceva, ca poate ai un stil care pur si simplu e atat de bun incat se apropie de "perfectie") insa acel ceva il poate cumpara oricine. nu e munca ta, nu e hobby-ul tau... cine-l vrea, merge la magazin si-si ia unul. pt unii motorul nu e doar un mijloc de transport!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut poze tot din linkurile trimise de tine acum ceva timp.

 

si eu am bagat bani in a mea:

 

-tobe carbon-jos

-K&N

-geam touring

-protectii radiator-ulei,apa

-kit semnale

-suport numar

-crash-paduri

-spoiler jos

-furtune racing fata,spate,ambreiaj

 

mai am de luat :

 

-seat cowl

-bi-xenon

-discuri wave fata-spate

-pompa radiala

-o sa imi trebuiasca arcuri furca mai dure

-o vopsea cu mai multa perla

 

o sa ma opresc aici pentru ai pastra linia, eu asa vreau sa o las.

din pacate nu cred ca le voi face in primavara pe toate, pentru ca am luat o mobra de enduro ktm-exc /300 six days pe care o accesorizez momentan cu toate ca e mult peste stock.

 

 

sunt de acord cu modificarile, dar trebuie sa fie originala si sincer in poza de mai sus nu vad rostul in a copia un buell cand poti sa iti iei unul daca ne uitam cati bani a bagat.

ce e drept e proiectul lui, pasiunea si nu in ultimul rand banutii.

 

succes cu mobra ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki SV 700 ati mai vazut sau auzit de modelul asta de SV??? Cred ca ii ceva editie limitata :laugh: :laugh:

 

acuma m-am uitat mai atent la anunt.. nu vi se pare ciudata radiatorul? parca e de pe vreo sportiva... pare prea mare si plus ca parca are si o curbura....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut poze tot din linkurile trimise de tine acum ceva timp.

 

si eu am bagat bani in a mea:

 

-tobe carbon-jos

-K&N

-geam touring

-protectii radiator-ulei,apa

-kit semnale

-suport numar

-crash-paduri

-spoiler jos

-furtune racing fata,spate,ambreiaj

 

mai am de luat :

 

-seat cowl

-bi-xenon

-discuri wave fata-spate

-pompa radiala

-o sa imi trebuiasca arcuri furca mai dure

-o vopsea cu mai multa perla

 

o sa ma opresc aici pentru ai pastra linia, eu asa vreau sa o las.

din pacate nu cred ca le voi face in primavara pe toate, pentru ca am luat o mobra de enduro ktm-exc /300 six days pe care o accesorizez momentan cu toate ca e mult peste stock.

 

 

sunt de acord cu modificarile, dar trebuie sa fie originala si sincer in poza de mai sus nu vad rostul in a copia un buell cand poti sa iti iei unul daca ne uitam cati bani a bagat.

ce e drept e proiectul lui, pasiunea si nu in ultimul rand banutii.

 

succes cu mobra ta

 

pompa radiala = frane radiale = furca radiala => nu iti mai trebuiesc alte arcuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pompa radiala = frane radiale = furca radiala => nu iti mai trebuiesc alte arcuri.

ce are a face arcurile cu franele? daca ai frane mai bune devine automat si suspensia mai buna?

 

Fratilor, n-am SV [sper sa-mi iau anul asta unul] dar daca as avea un naked, mi-as pune asha ceva:

http://www.barracudamoto.it/DettaglioProdo...=1132&CAT=6

este un far de fz6 de vanzare pe bikeshop, si sunt de acord ca ar arata foarte bine pe un sv naked

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

greu e... omul zicea de o frana de pompa radiala. frana de pompa radiala e buna doar daca ai frane radiale. defapt, nu poti folosit o pompa de frana radiala cu frane axiale. ca sa ai frane radiale insa, iti trebuie o furca radiala. adica una usd. adica nu de la un sv. adica de la un gsxr sau ninja. adica furca sport, cu arcuri tari. automat, daca chiar vrei o pompa de frana radiala esti obligat sa schimbi si suspensia fata de unde rezulta ca nu mai trebuie sa cumper arcuri...

 

acuma e bine???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pompa radiala = frane radiale = furca radiala => nu iti mai trebuiesc alte arcuri.

 

in situatia in care ramai la furca stock dupa ce montezi wave, furtune, placute si o pompa este absolut obligatorie schimbarea arcurilor & uleiului.

 

este prea soft suspensia.(greu de crezut dar si la o mobra supersport dupa operatia asta se schimba arcurile)

 

pompa,frane radiale stiu ce sunt, dar de furca radiala nu am auzit.

 

L.E.

 

daca as pune upsd ura si la gara cu confortul, nu vreau sa stau in maini.

chiar daca o sa am arcuri tari tot o sa pot regla suspensia pe confort.

 

de pompa imi spui ca nu merge eu am cotatii de la oameni care se ocupa serios de modificari.

daca s-au inselat ei ma insel si eu, o sa verific, eu sunt nemultumit de franele stock si vreau sa le fac cat mai performante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai am de luat :

 

-seat cowl

-bi-xenon

-discuri wave fata-spate

-pompa radiala

-o sa imi trebuiasca arcuri furca mai dure

-o vopsea cu mai multa perla

 

te rog sa fii atent la detalii daca tot imi explici ceva foarte convins.

am spus ca vreau pompa radiala, nu frane radiale.

 

 

pompa radiala = frane radiale = furca radiala => nu iti mai trebuiesc alte arcuri.

 

SF in contextul pe care l-am prezentat.

 

franele radiale, etrierele nu se monteaza cumva pe furci care au suport pentru ele???

 

http://images.google.com/images?hl=en&...mages&gbv=2

 

zic si eu... is curios ce si cum fac prietenii tai.

 

 

prietenii mei nu traiesc in lumea virtuala, modifica motorete.

 

diferenta dintre o pompa radiala si una axiala o reprezinta eficienta franarii la o actionare mai usoara a manetei.(eficienta la o presiune mai mica)

 

si inca ceva pompele radiale sunt universale schimbi mobra iei si pompa dupa tine si nu au absolut nici o legatura cu franele radiale si mai nou furca radiala de care povestesti.

 

incep sa cred ca ai o problema cu mine si incerci sa imi explici de fiecare data cum sta treaba.

 

L.E.

 

cred ca nu ai nimic cu mine m-am gandit mai bine...

 

doar traiesti cu impresia ca tu le stii pe toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cine are nevoie, se mai poate face suport de numar si suport pentru moto(inlocuitor de cric central) asa cum se vede in pozele postate de mine, la preturi mici

 

curatatul si unsul lantului, demontarea rotilor sau pastrarea peste iarna a motorului devin mult mai simple

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti pune te rog cateva poze mai detaliate cu suportul pt moto??? Din cate am observat intra sub motor, dar pe ce se sprijina? pe galerie cumva? Vreau sa imi confectionez si eu ceva suport ca sa pot curata, unge si intinde lantul mai usor, sau daca e nevouie sa dau roata jos. Ms mult.

Suport de numar eu am deala Baracuda si imi place, nu vreau sa il schimb deocamdata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti pune te rog cateva poze mai detaliate cu suportul pt moto??? Din cate am observat intra sub motor, dar pe ce se sprijina? pe galerie cumva? Vreau sa imi confectionez si eu ceva suport ca sa pot curata, unge si intinde lantul mai usor, sau daca e nevouie sa dau roata jos. Ms mult.

Suport de numar eu am deala Baracuda si imi place, nu vreau sa il schimb deocamdata.

 

cum draq sa se sprijine pe galerie? motorul are o gaura in el, in partea de jos. acolo e punctul de sprijin, printr-o tija.restul e can can

 

poze nu mai devreme de 2 saptamani, din motive de nevizitat motorul

 

am mai gasit niste poze pe tel:post-20895-1233340426_thumb.jpg

Editat de pogor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin decembrie,am schimbat ghidonul la sv-ul meu si cand am desfacut surubul de la maneta de ambreiaj,trebuia sa mai largesc putin ca a iasa ghidonul,dar se pare ca am tras prea tare si a cedat.Aveti idee daca pot repara cumva partea indicata cu rosu in poza,sau este nevoie sa cumpar alta?Va rog un raspuns daca aveti bunavointa.Multumesc.

 

 

post-41751-1233352739_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci eu am sub motor plug de arat pamantu (bug spoiler) deaia am intrebat daca sta pe galerie...nu m-am uitat exact pe unde merge evacuarea :laugh: asa ca domnu pogor nu va agitati asa tare :laugh: O intrebare mai am in legatura cu suportul acela si anume, prin ce metoda se urca motorul pe el ca sa stea roata in aer???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci eu am sub motor plug de arat pamantu (bug spoiler) deaia am intrebat daca sta pe galerie...nu m-am uitat exact pe unde merge evacuarea :laugh: asa ca domnu pogor nu va agitati asa tare :laugh: O intrebare mai am in legatura cu suportul acela si anume, prin ce metoda se urca motorul pe el ca sa stea roata in aer???

pai momentan, eu ridic moto a.i. sa stea pe cricul mic si roata fata(si foarte culcat spre mine), altcineva prinde suportul in pozitie, dupa care il asez. dar e o metoda care nu prezinta prea mare incredere si o sa-mi cumpar un cric de dacie sau o sa incerc sa ridic roata fata pe o mica rampa. nu e foarte comod, dar pentru apropiata demontare a rotii fata, o metoda mai usoara nu exista. scuze pt "tonul" de mai inainte

 

Prin decembrie,am schimbat ghidonul la sv-ul meu si cand am desfacut surubul de la maneta de ambreiaj,trebuia sa mai largesc putin ca a iasa ghidonul,dar se pare ca am tras prea tare si a cedat.Aveti idee daca pot repara cumva partea indicata cu rosu in poza,sau este nevoie sa cumpar alta?Va rog un raspuns daca aveti bunavointa.Multumesc.

 

 

post-41751-1233352739_thumb.jpg

pai daca e din aluminiu ti=o poate suda cineva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap,stiu asta.....am incercat sa intreb pe cate cineva daca stie unde pot face aici in bucuresti sudura in aluminiu,dar nu am reusit sa aflu.Poate ma indruma cineva catre o persoana care ma poate ajuta cu asa ceva si m-ar interesa si daca rezista cat de cat acea sudura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...