Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Salutare.Credeti ca ma poate ajuta si pe mine cineva cu un raspuns la o intrebare care ma seaca?Am si eu nevoie de o pedala de frana(frana de picior;spate) pentru un SV650S din 2001.Stie cineva cam pe unde as putea gasi una mai ieftina de 90 de euro cat e pe original :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Curatarea carburatorului nu e suficienta... cam odata pe an trebuie verificata si sincronizarea celor doua carburatoare (sau throttle bodies la cele cu injectie).

Da stiu. Am in plan (nu stiu cand o sa-l realizez) sa fac un fel de computer pt SV din 99-02, printre care sa monitorizeze si cat de sincronizate sunt carburatoarele...

 

Originalul e 90 de euro???? Si eu vreau sa o schimb, da parca....

Si eu am nevoie si de pedala de frana, schimbatorul de viteza, maneta frana fata si maneta ambreiaj...

 

Deocamdata schimbatorul si pedala frana le tin cu suruburi... :)

 

Aici sunt preturi estimative si codul fiecarei piese.

 

N-are nimeni clapeta de soc de vanzare? :) Ca nu se poate cumpara decat o data cu blocul de comenzi care este peste 100E, si daca o iau de pe ebay ma ajunge peste 50$...

Editat de crispus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Un sfalt in privinta geci de piele pe care o am si este murdar pe portiunile de piele alba cu ce pot curata mizeria ramasa in rizurile pieli si cum pot spala captusala (nefiinde detasabila ) ? Am cumparato sh si fostul proprietar nu prea a avut grija de ia si miroase de parca a fost la urlarie cu ia .

Ms anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anu trecut pe vremea asta auzeam motoare pe-afara si zambeam ofticat <"imi iau io motor">, si acu ete pa dreaq... am motor si ninge de rupe-asfaltu' :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de cosmetizarea de primavara, anul trecut am vopsit esapamentul ( sa se asorteze cu micronul gp negru montat ) am folosit vopsea speciala de esapement care rezista la 800 de grade . Primele 2-3 luni a aratat frumos dar dupa a inceput sa se decoloreze usor in special la cotul imediat dupa iesirea din motor unde probabil ca se ating cele mai mari temperaturi.

As vrea sa o vopsesc din nou, dar vreau sa stiu daca imi poate recomanda cineva o vopsea buna cu care sa nu am aceiasi problema la toamna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@hardknot: poi daca ti-o trebuit motor. uite, acu stau si plang ca e zapada afara :). Nu mai bine il cumparai tu primavara asta si era si soare, se satura si baba Dochia de dat jos cojoace si eram toti fericiti? :wacko: ;)

Sau poate s-o gandit the Man in the sky ca tot mor pe capete motoristii, i-a sa ii cumintesc eu oleaca ca parca prea e la moda acum.

Cu iarna asta nici sa o sterg de praf nu am mai apucat, de pornit nici atat, cred ca si benzina din rezervor s-a evaporat :)

Mesaj completat

Cica ar exista niste vopsele pentru evacuare pe louis care ar fi destul de reusite. Mai multe nu stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre posesori de esve 650, care stie ce cod au placutele de frana de la un k2? Sar'na anticipat :wacko:

 

ia d-aci : Lucas de la Louis

 

10044127 LUCAS BREMSBELAEGE ORGAN.spate

MCB 531 LF SUZUKI SV 650 (AV) [HINTEN]

 

 

10044893 LUCAS BREMSBELAEGE ORGAN.

MCB 682 SUZUKI SV 650 (AV) [VORNE LINKS]

 

 

10044894 LUCAS BREMSBELAEGE ORGAN.

MCB 681 SUZUKI SV 650 (AV) [VORNE RECHTS]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia d-aci : Lucas de la Louis

 

10044127 LUCAS BREMSBELAEGE ORGAN.spate

MCB 531 LF SUZUKI SV 650 (AV) [HINTEN]

 

 

10044893 LUCAS BREMSBELAEGE ORGAN.

MCB 682 SUZUKI SV 650 (AV) [VORNE LINKS]

 

 

10044894 LUCAS BREMSBELAEGE ORGAN.

MCB 681 SUZUKI SV 650 (AV) [VORNE RECHTS]

Multumesc foarte mult! :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@hardknot: poi daca ti-o trebuit motor. uite, acu stau si plang ca e zapada afara :). Nu mai bine il cumparai tu primavara asta si era si soare, se satura si baba Dochia de dat jos cojoace si eram toti fericiti? lol lol

Sau poate s-o gandit the Man in the sky ca tot mor pe capete motoristii, i-a sa ii cumintesc eu oleaca ca parca prea e la moda acum.

Cu iarna asta nici sa o sterg de praf nu am mai apucat, de pornit nici atat, cred ca si benzina din rezervor s-a evaporat ;)

Mesaj completat

Cica ar exista niste vopsele pentru evacuare pe louis care ar fi destul de reusite. Mai multe nu stiu.

pai in primavara l'am luat... primavara trecuta :)

 

de cumintit ne-a cumintit bine de tot zapada asta :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, m-a ajuns si pe mine din urma dorinta de mers pe 2 roti, sunt incepator si am ajuns la concluzia ca un SV650 ar fi perfect.

Ce vreau sa va intreb: vi se pare mult 1700 euro pe un SV650 2001 neinmatriculat, dar tipul de la care il cumpar e mecanic si mi-l pune la punct in banii astia:

in sensul ca imi schimba filtrele, uleiul, chitul de lant si lantul , mi-o vopseste ....cele cele .

zicea ca imi si da garantie 3 luni.

daca stie cineva preturile prin tara.

de afara am gasit si la 1500 de euro , dar din cate am calculat, cu adusul si reviziile as ajunge la mai mult de atat.

mersi pentru ajutor in avans.

si mai ales asfalt uscat si sa vina o data primavara mult asteptata

Mesaj completat

salut si bine v-am gasit :wacko:

 

de o saptamana sunt si eu fericitul posesor al unui sv650, model 1999.

poze inca nu am apucat sa-i fac fiind foarte prins cu munca din pacate :)

 

am citit mai inainte pe forum despre problema cu/fara pinten....eu sunt PRO si as vrea sa achizitionez unul (daca se poate SH, deoarece nu ma dau banii afara din casa perioada asta ;). stiti cumva unde as putea gasi? dezmembrari/SH/la comanda din fibra/smth else?

 

multam, asfalt uscat si sa ne vedem curand pe strada :)

 

 

cat ai dat pe el, daca nu's indiscret?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu mi se pare mult 1700 daca zici ca e ok sa nu fie accidentat, sau cu probleme la motor. Inmatricularea te mai costa undeva in jurul a 120 de euro deci iesi foarte bine.

De ce are nevoie de vopsea noua? L-ai vazut nevopsit? Daca toate's bune e in regula. A, a fost inmatriculat pana acu in U.E.? din cate stiu daca nu a fost si a depasit 8 ani nu o mai poti inmatricula (nu sunt foarte sigur de informatia asta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu mi se pare mult 1700 daca zici ca e ok sa nu fie accidentat, sau cu probleme la motor. Inmatricularea te mai costa undeva in jurul a 120 de euro deci iesi foarte bine.

De ce are nevoie de vopsea noua? L-ai vazut nevopsit? Daca toate's bune e in regula. A, a fost inmatriculat pana acu in U.E.? din cate stiu daca nu a fost si a depasit 8 ani nu o mai poti inmatricula (nu sunt foarte sigur de informatia asta)

 

accidentat nu a fost,sau cel putin asa imi zice mecanicul, atat ca e putin indoit rezervorul unde s-a lovit ghidonul in el.

trebuie sa intreb exact faza cu inmatriculatul, dar din cate am inteles a avut proprietar in italia, dar de 2 ani sta in garaj si cred ca nu cu numere.

azi ma mai intalnesc cu tipul de la care il cumpar sa discutam toate aspectele.

asa putin e inmatriculatul?(aici ai inclus si rca,rar,politie,tot?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre posesori de esve 650, care stie ce cod au placutele de frana de la un k2? Sar'na anticipat

Tocmai mi-am pus pe mobra Lucas organic de pe Louis. Daca mai astepti cateva zile iti zic si niste pareri despre ele :wacko:

Salut, m-a ajuns si pe mine din urma dorinta de mers pe 2 roti, sunt incepator si am ajuns la concluzia ca un SV650 ar fi perfect.

Ce vreau sa va intreb: vi se pare mult 1700 euro pe un SV650 2001 neinmatriculat, dar tipul de la care il cumpar e mecanic si mi-l pune la punct in banii astia:

in sensul ca imi schimba filtrele, uleiul, chitul de lant si lantul , mi-o vopseste ....cele cele .

zicea ca imi si da garantie 3 luni.

daca stie cineva preturile prin tara.

1700 nu e mult pt un SV, dar din cate spui al tau nu prea a fost ingrijit si necesita o gramada de chestii...

La 1900 euro ti-l dau pe al meu (toate consumabilele schimbate acum 1 saptamana, mai putin cauciucurile), ca si asa vreau sa migrez spre V-Strom 1000 ;)

 

 

In alta ordine de idei, aveti idee daca intra guma 180/55/17 pe SV ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai mi-am pus pe mobra Lucas organic de pe Louis. Daca mai astepti cateva zile iti zic si niste pareri despre ele :wacko:

 

1700 nu e mult pt un SV, dar din cate spui al tau nu prea a fost ingrijit si necesita o gramada de chestii...

La 1900 euro ti-l dau pe al meu (toate consumabilele schimbate acum 1 saptamana, mai putin cauciucurile), ca si asa vreau sa migrez spre V-Strom 1000 ;)

 

 

In alta ordine de idei, aveti idee daca intra guma 180/55/17 pe SV ?

 

 

in bani astia 1700 euro mi-l pune la punct(curata,unge,schimba filtre, kit de lant tot tacamul, si in plus imi da si 3 luni garantie pe el. de abia astept sa il vad gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 2008 cand m-am ocupat si eu cu rar politie etc, m-a ajuns la 500 si ceva de lei, ah cred ca putin mai mult ca am facut traducerile cu taxa de urgenta si a fost dublu pretul. si am mers cu rca-ul acela pe 30 de zile obtinut la inmatircularea provizorie.

 

Uita-te cu atentie sa nu cumva sa aiba cadrul fisurat pe undeva. Ca totusi e cam prea ieftin. Cu toate schimbate pe el si vopsit e cam dubios.

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, aveti idee daca intra guma 180/55/17 pe SV ?

A intrat ;) Am pus un Bridgestone Battlax BT003R Racing , maine il scot la teste sa vad ce zice. Asa ca prima impresie este foarte moale, sper sa ma tina macar 5000 km de mers pe strada si poate o iesire doua pe circuit.

 

Am schimbat si bujiile cu NGK Iridium. De astea nu stiu ce sa zic... de pornit porneste la fel de usor, dar accelerat pe loc parca da ceva mai multe rateuri decat cu cele vechi. O sa le vad si pe astea maine la plimbare cum se comporta.

 

Si un filmulet de la ultima plimbare lunga asa de chill, de anul trecut in toamna, pe traseul Bucuresti - Brasov via barajul Siriu :wacko:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A intrat :) Am pus un Bridgestone Battlax BT003R Racing , maine il scot la teste sa vad ce zice. Asa ca prima impresie este foarte moale, sper sa ma tina macar 5000 km de mers pe strada si poate o iesire doua pe circuit.

 

Am schimbat si bujiile cu NGK Iridium. De astea nu stiu ce sa zic... de pornit porneste la fel de usor, dar accelerat pe loc parca da ceva mai multe rateuri decat cu cele vechi. O sa le vad si pe astea maine la plimbare cum se comporta.

 

Si un filmulet de la ultima plimbare lunga asa de chill, de anul trecut in toamna, pe traseul Bucuresti - Brasov via barajul Siriu :wacko:

 

 

Foarte tare!!;) Sunt curios cum o sa comporte durdulia de pe spate!!

Bujiile pe iridium nici mie nu mi s-au parut a fi vreo smekerie ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

cat e halatu ?

 

si eu trebuie sa le schimb pe ale mele.

acum merg cu Pilot Road 2 un super cauciuc pentru vreme rece dar avand in vedere faptul ca m-am hodorogit si timpul nu imi mai permite sa stau toata ziua pe mobra o sa ma intorc la Pirelli.

 

am avut Dragon Supercorsa sunt fenomenale le pot lua cu 290 EUR setul

pot lua Supercorsa SP cu 350 EUR setul cica ar fi tatal lui Dragon

economic as merge pe Corsa III cu 240 EUR setul (promotie)

 

Poate sunteti care ati studiat piata, sunt sanse sa gasesc ceva semanator ca si calitate la un pret mai decent?

 

post-38514-1268558106_thumb.jpg post-38514-1268558067_thumb.jpg

post-38514-1268558128_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat e halatu ?

180$

 

O varianta pe care cred ca voi merge pe viitor e Michelin Pilot Road 2CT. Din review-uri si impresiile altora pare compromisul perfect intre durata de viata (pt commuting) si aderenta la dat racing pe Cheia sau pe ploaie and stuff.

Tot Dragon Supercorsa aveam si eu pe spate. Intr-adevar o guma buna, numai ca imbatranise si se incalzea destul de greu, plus ca ii aparusera niste mici fisuri pe laterale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...