Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ crispus

Aceeasi problema este si la mine doar ca la cilindrul din spate, adica se inunda bujia. Dupa sarbatori verific pompa de benzina si robinetul, sper sa nu fie ceva grav :lol:

 

In alta ordine de idei, are cineva un picior de SV? Al meu s-a uzat destul de tare, astfel incat cand e deschis, are un joc lateral mare ceea ce face sa se incline destul de mult motocicleta, iar cand e inchis, nu mai sta suficient de "tras" si nu mai apasa contactul ce opreste motorul cand cuplez treapta intai cu piciorul jos.

Am circulat cateva zile cu o sarma legata de picior pe care o prindeam de scarita spate dar e cam nasol :) A mai avut cineva probleme asemanatoare cu piciorul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, a rasarit soarele :), ieri i-am pus roata spate+noua guma, am intins lantu, am schimbat becu de pozitie, semnalizarile fata si uleiul. Azi am scos-o la rodaj, 120KM, asa lejer, asfalt+macadam(cat sa rodez guma), soare, aer curat, drumuri OK, libere. Intr-un cuvant, fain. Acu sorb o bere si ma gandesc la turele ce urmeaza sa fie facute in acest an.

 

p.s. SV650 rulz :laugh:

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frati SV-isti, se pare ca in inceputul asta de sezon mobra mea face pe a draq - unde as putea reconditiona electromotorul ? Sau de unde sa iau unul SH, ca nou presupun ca e scump al draq...

 

Pana acum nu a dat nici un semn de oboseala, azi dintr-o data nu a mai vrut sa plece. Pun contactu, tzac tzac, nimic. I-am dat doi pumni, iar buton si a pornit. La urmatoarea oprire la fel... L-am desfacut (cu ocazia asta am aflat ca se scalda in baia de ulei si cand il scoti incepe sa dea uleiul p'afar...), l-am curatat, am uns ce era de uns si i-am dat vre-o doua chei cu el afara din motor - invarte ce invarte dupa care se gripeaza. Daca ii dau doua capace, iar incepe sa invarta. A, se incinge in draci cand se blocheaza...

Mai exact cred ca mi-ar trebui carbuni si bucsa, ca in rest pare ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!!

 

Se pare ca primavara asta a venit cu lucruri neasteptate la toata lumea :laugh:

 

Vin si eu cu o intrebare: rulmentii de la roata fata i-a schimbat cineva vreodata? Am observat un zgomot pe fata, iar cand trag de roata am un mic joc ... din cate am citit in manual ar fi vorba de rulmenti. Acum ... stie cineva de unde ii pot cumpara/ unde ii pot schimba sau regla, repara? Astept recomandari ... orice

 

E vorba de modelul 2003

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!!

 

Se pare ca primavara asta a venit cu lucruri neasteptate la toata lumea :D

 

Vin si eu cu o intrebare: rulmentii de la roata fata i-a schimbat cineva vreodata? Am observat un zgomot pe fata, iar cand trag de roata am un mic joc ... din cate am citit in manual ar fi vorba de rulmenti. Acum ... stie cineva de unde ii pot cumpara/ unde ii pot schimba sau regla, repara? Astept recomandari ... orice

 

E vorba de modelul 2003

numa' la reprezentante nu....aia te belesc :laugh: ...sunt rulmenti standard, gasesti la orice mag. cu piese auto, codul e pe rulment. nu se repara, nu se regleaza.......se schimba acasa, ai nevoie de stand. (sau spanzura mobra de ghidon :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbă-i să nu te trezeÂşti cu surprize la frânare. Mie îmi fâna în hopuri Âşi la o frânare mai bruscă era să o pun la orizontală.

Nu sunt scumpi, undeva între 10 maxim 50lei Âşi se schimbă relativ uÂşor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva de unde pot face rost de 50-100 de grame cod vopsea Y7E (candy jay blue) - Suzuki Sv650s din 1999 albastru, o comanda online, sau cineva care poata sa trimita prin curierat sau posta, sau prin Galati-Braila-Focsani-Buzau-Tulcea, ca pur si simplu nu gasesc si nici nu vreau sa apelez la solutii ajutatoare gen "gasim ceva apropiat culorii ei".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbă-i să nu te trezeÂşti cu surprize la frânare. Mie îmi fâna în hopuri Âşi la o frânare mai bruscă era să o pun la orizontală.

Nu sunt scumpi, undeva între 10 maxim 50lei Âşi se schimbă relativ uÂşor.

la tine alta e problema. sv-ul este un motor buget, asa ca suzuki a economisit costuri cand a fost vorba de suspensie. astfel, suspensia unui sv este mult prea slaba pentru motor si pilot. chestia asta este o problema cunoscuta. daca suspensia nu functioneaza cum trebuie, apar "hopurile" la franare. nu zic ca daca rulmentii sunt busiti nu poti avea astfel de simptome, insa probabil are de-a face cu suspensia. pune-i arcuri pentru greutatea ta, un ulei bun si ai sa vezi ca totul se schimba vizibil!

 

cat despre codul de rulment, asta e articolul: 08133-62037

 

rulmentul are un diametru intern de 17mm, extern de 40mm si o grosime de 12mm. codul standard pentru acest rulment e 6203. pentru roti insa, acesti rulmenti trebuie sa fie "inchisi", adica sa aiba 2 placi de cauciuc/metal ca sa nu iasa lubrifiantul din ele si ca sa nu intre apa de ploaie! atunci codul devine 6203-2RSH (6203 e marimea, 2RSH vrea sa zica ca e inchis la ambele capete). deci mergi la un magazin de piese si ceri 2 rulmenti 6203-2RSH. vezi sa iei ceva de marca (SKF de exemplu). la un depozit costa muuult mai putin decat la dealer.

 

PS: intereseaza pe cineva o fisa technica pentru un kit de jenti marchesini pentru primul model de sv650? eu am pus rotile alea pe motorul meu si am toate masuratorile aici. daca aveti nevoie, dati un pm sau lasati un reply!

Editat de aoleks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@aoleks: codul 6203-2RSH este pentru modelul 2003 da? cel pe injectie? ca sa fiu sigur

 

Si daca sti codul si pentru cel de sus (de la jug), ma gandesc ca daca tot fac o treaba macar s-o fac pana la capat. Sa-l schimb si pe acela desi n-are nici o problema

 

multumesc mult

Editat de no01else
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aoleks are 1st gen model. acu parca nu prea as crede ca rulmentii difera, dar mai bine sa fii sigur :laugh:

 

SKU: 08133-62037

BEARING (17X40X12)

 

asta scrie ca ar fi rulmetii de la roata din fata. nu are terminatia 2rsh

 

SKU: 09267-30010

BEARING (30X55X17)

 

si

 

SKU: 09267-30010

BEARING (30X55X17)

 

pentru rulmentii de la jug.

 

informatiile aste asunt de aici: http://www.suzukipartshouse.net/pages/part...d/1/Suzuki.aspx

la front wheel si steering stem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, codul dat de mine e pentru modelul vechi, insa nu cred ca difera de cel nou. lasa-ma sa verific!

 

@radu86: normal ca la suzuki codul nu include 2RSH. ala e codul rulmentului, iar la suzuki tu ai codul din catalog. suzuki numeste fiecare piesa cum vrea el, ca sa fie totul uniform, si nu cum o denumeste producatorul. insa intre paranteze vezi dimensiunile (17X40X12). asta se traduce in 6203, in lumea rulmentilor. intelegi? :laugh:

 

LE: da, codul se aplica si la modelul nou, este acelasi tip de rulmenti!

 

cat despre rulmentii de la jug, daca tot ii schimbi, pune-ti rulmenti cu ace in loc de bile. altfel nu are rost sa ii schimbi, mai ales daca nu sunt "stricati". adica in loc de aia standard, pui din astia:

 

0000speedymototaperedbe.jpg

 

ii gasesti pe ebay pentru orice model de sv. se poate si cu masuratori, dar nu am un set la dispozitie ca sa iti dau masurile!

 

PS: adica am un set in garaj, da e frig si mi-e lene sa ma duc pana acolo :). daca nu e urgent, ii masor maine si iti dau un cod!

Editat de aoleks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frati SV-isti, se pare ca in inceputul asta de sezon mobra mea face pe a draq - unde as putea reconditiona electromotorul ? Sau de unde sa iau unul SH, ca nou presupun ca e scump al draq...

Poate aveti idee de ceva "compatibil" (de la Bandit o merge ?)

 

In alta ordine de idei, azi nu a mai facut figuri, dupa ce ieri l-am umplut cu vasilina pe la lagare. Dar ma astept sa il apuce iar cu prima ocazie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@aoleks, radu86: Daca puteti sa-mi dati si codul celor de la jug (codul de rulment, nu cel al producatorului) ar fi perfect, ca as vrea sa caut zilele astea prin niste magazine auto sa-i cumpar. Cand puteti voi ...

 

La jug e un singur rulment sau sunt 2?

 

Multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt doi, unul sus, unul jos. codul ti-l dau imediat, abia m-am trezit :). vezi ca e destul de munca, adica iti trebuie ceva unealta speciala ca sa poti instala rulmentii noi!

Care? Ciocan + bolț din cupru? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite aici dimensiunile:

 

SUS

25mm diametru intern

47mm diametru extern

15mm grosime (rulment + "carcasa")

 

JOS

30mm diametru intern

55mm diametru extern

17mm grosime (rulment + "carcasa")

 

daca iei masurile astea si poza de mai sus cu tine, stie orice vanzator ce iti trebuie! din pacate nu am un cod pentru ca astia nu apar in catalog!

 

@chivu: nu as "piscali" cu un ciocan la rulmenti. la demontare ok, dar nu la montare... mai ales cu aia de la jug!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...