Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Adica e cu 25 de mm mai inalta? hmm, pai baga ochiu la locul bateriei si masoara sa vezi daca incape. Faptul ca e cu 1Ah mai mare e foarte ok, doar sa incapa fizic acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gata ... am rezolvat si eu toate problemele. Am schimbat toti rulmentii pe fata, multumesc inca o data pentru coduri ... s-au potrivit toti, iar motorul se misca excelent acum. Eu mi-am cumparat SKF, ca idee toti 4 rulmentii (2 la roata si 2 sus) au costat 110 lei.

 

Am rezolvat si cu pompa de frana fata, mi-am pus de gsx-r 2006 (e radiala) - aviz amatorilor ... se potriveste si merge perfect.

 

My SV is back on track :)

aia nu-i mult. pe mine numa aia de la jug m-au costat, in lei, 124 lei! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica e cu 25 de mm mai inalta? hmm, pai baga ochiu la locul bateriei si masoara sa vezi daca incape. Faptul ca e cu 1Ah mai mare e foarte ok, doar sa incapa fizic acolo.

Cred ca ar incape, nu cred totusi ca ar mai sta locului cutia cu sigurante. Chestia e ca e si diferenta de pret intre ele destul de simtitoare, ceea ce e si mai ciudat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incape sigur bateria. Inainte de bateria actuala am avut una de 12 Ah, mai inalta cu vre-o 3.5cm decat cea originala. Cutia cu sigurante o puneam langa baterie, nu pe :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saltare, am si yo nevoie de niste suruburi (mai exact unu, dar la nevoie cumpar setu intreg). Este vorba de suruburile de la capacul ambreiajului - am unul rupt, capacu nu sta perfect inchis, drept urmare, motoru tot isi marcheaza teritoriu :) - codul de pe microfisa e 09103-06180. Am cautat si gasit ceva kituri de suruburi pe e-bay, dar nu au trecute si codurile; am trimis intrebari vanzatorilor si acum astept raspunsurile, dar am zis sa scriu si aici ca poate ma indrumati si voi undeva mai pe aproape (suruburile de pe net le-am gasit in UK; am mai gasit si unele in USA - dar alea pana imi vin de acolo + cat ma va costa transportu...

Multam anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat sa citesc topicul asta, dar efectiv is prea multe pagini si poate-mi raspunde si mie cineva la obiect:

 

Am cateva intrebari legate de SV1000S

 

Din cate stiu SV ul asta e urmasul lui TL1000S. Stiu ca TL ul avea un motor f bun (puternic), dar avea probleme la handling (datorita amortizorului spate, pozitiei mai neconventionale,etc)

 

Stiu ca-s fabricate cam dupa 2003 cred, is pe injectie...

 

Eu am avut un VTR 1000F (din 2000,caburatie) si eram curios cum se compara SV ul cu VTR....

 

La VTR mi-a placut foarte mult ciclistica si felul cum il manevram. Desi are 192 kg la gol, il simteam mai usor ca un 600.

Desi eram incepator, niciodata nu mi-a pus probleme.

Eram maxim multumit de VTR dar singurul lucru care m-ar determina sa trec pe alt motor este consumul sau.

 

Deci asta ma intereseaza la SV1000S: consumul cum e (in oras, afara, la ce viteze, bla bla)

CICLISTICA (comparativ cu VTR 1000F)

Puterea nu ma intereseaza, desi cred ca o idee mai puternic (pe foaie are 120 cai fata de 110 ai VTR ului)

 

Intretinere: ce se strica la el, la ce tre sa fii atent (stiu ca la VTR calcaiul lui ahile era cu distributia, in rest n-avea probleme)

 

Orice alte informatii utile despre SV1000s ,cum se preteza la drumuri mai lungi..cum e prin oras, etc, bla bla ul clasic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lume, ce faceti de 1 Mai? ne strangem mai multe SVuri de plecare?

 

Eu as vrea sa trec Dunarea cu bacul, take the long way asa.. de preferat cu plecare de vineri dimineata(30 Apr.) :love:

 

..surade cuiva ideea? :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a cumparat cineva kit de lant de pe ''louis'' ? (calitativ vorbind)

Care credeti ca ar fi schimbarile daca mi-as pune kit-ul de N pe S? Diferenta e de zale/foaie : 110/45 pt Naked si 108/44 S.

1)Fac wheelie daca bag mana in gaz?

2) Creste top-speed-ul?

3) Consumul in oras?!

4) E mai brutal?

4) lantul/foaia nu se preteaza la un condus racing?

 

:-?

Editat de tinlenvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

castigi la cuplu, pierzi la top speed. motorul va fi mai turat la aceeasi viteza, deci consum usor mai mare. in rest accelerare mai rapida, nu stiu cu cat e mai brutal. cam astea ar fi. acu nu stiu cat de sesizabile sunt. Nu am incercat sa fac wheelie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

castigi la cuplu, pierzi la top speed. motorul va fi mai turat la aceeasi viteza, deci consum usor mai mare. in rest accelerare mai rapida, nu stiu cu cat e mai brutal. cam astea ar fi. acu nu stiu cat de sesizabile sunt. Nu am incercat sa fac wheelie

 

De ce sa pierd la top-speed,cu o foaie mai mare?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai stai, foaia aia e ce? pinionul de la motor sau cel de la roata? daca e cel de la motor atunci e invers tot ce am zis. pierzi la cuplu si castigi la top speed etc etc.

 

E ca la bicicleta. cu cat aveai pinion mai mare la roata cu atat urcai mai usor dar pedalai de iesea sufletu din tine iar daca aveai pinion mic abia pedalai dar mergeai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai stai, foaia aia e ce? pinionul de la motor sau cel de la roata? daca e cel de la motor atunci e invers tot ce am zis. pierzi la cuplu si castigi la top speed etc etc.

 

E ca la bicicleta. cu cat aveai pinion mai mare la roata cu atat urcai mai usor dar pedalai de iesea sufletu din tine iar daca aveai pinion mic abia pedalai dar mergeai repede.

 

ddddd.....good point!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello, ma ajuta si pe mine careva cu detalii despre sv1000s ?

 

sal. da-i un pm lui valbi (e user aici pe forum), el are SV 1000 si te poate lamuri cu consum & stuff. in rest pe aici majoritatea au SV de 650 (me included). sau daca ai timp si chef ia threadu de la pagina 1 ca din cate imi aduc aminte a mai fost scrisdespre diferentele si consumurile intre cele doua motoare. ride on... safe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

castigi la cuplu, pierzi la top speed. motorul va fi mai turat la aceeasi viteza, deci consum usor mai mare. in rest accelerare mai rapida, nu stiu cu cat e mai brutal. cam astea ar fi. acu nu stiu cat de sesizabile sunt. Nu am incercat sa fac wheelie

Fa raportul de transmisie....z1/z2 ( z=nr. de dinti ), nu e diferenta mare. Eu am facut un N dintr-un S :love:... nu imi plac carenele lui , doar ca S fuge ceva mai bine,( de parca ar conta 20 km/h in plus, sigur nu il duci tot la 200...iar la naked dupa 150 trebuie sa te ti bine de el ).

Oricum SV -ul e foarte simtit la consum.

Brutal se face cu toba sport ( si alte alea...filtru, jicloare ) altfel e cuminte. Pe o roata se daina foarte usor....doar bruscat din gaz, si in treapta 1, si 2....chiar si 3....doar sa reusesti sa il ti asa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata Neata lume! :love:

Ce facem azi la 18.00? Ne intalnim la Biker's Otopeni sa bem un suc si sa ne vedem moacele dupa o iarna lunga? :love:

 

neatza!

 

eu incerc, dar nu promit ca mai am cate ceva de rezolvat si nu stiu cat dureaza. ne auzim la tel mai tarziu :love:

 

ionut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu trec prin biker's sa vad daca va mai fi careva, in principiu pot abia dupa 7, dar nu e sigur. Oricum am sa dau o fuga si daca nu mai e nimeni... ne vedem sapt urmatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat sa citesc topicul asta, dar efectiv is prea multe pagini si poate-mi raspunde si mie cineva la obiect:

 

Am cateva intrebari legate de SV1000S

 

nu stiu cu se incep..

eu am varianta naked, legat de fiabilitate nu ai de ce sa iti faci probleme eu nu am avut nici una in 10 mii de km (14.000 pe ceas acum)

am un prieten cu S are 12.000 la fel fara o problema.

 

singura problema e cea legata de ambreiaj, pierde pe la cilindru receptor lichid, nu la toate dar la a mea a mai pierdut am completat si nu au mai fost probleme.

 

ciclistica e foarte buna (suspensia e identica la s si naked) doar ca e o motoreta de touring si nu sunt foarte dure, eu de exemplu o sa imi schimb uleiul cu unul mai dur (poti sa schimbi si arcurile daca nu esti satisfacut).

pe spate se poate schimba amortizorul cu unul supersport de pe un gsxr relativ usor si fara costuri mari.

 

legat de consum tine foarte mult de stilul tau de condus, eu unul nu ajung niciodata pe rosu si totusi consuma in oras undeva de la 7% in sus dar aici vorbesc de trafic bucurestean.

 

afara S-ul consuma 5-6 % la viteza, a mea se duce in 10% de exemplu la peste 200 (cu geam de touring) si S-ul ramane undeva in jurul a 6%-7% (conteaza enorm carenele)

 

nu stiu ce sa zic mai bine il suni pe amicul asta al meu cu S-ul si iti da el mai multe detalii, chiar vrea sa il vanda are 12 mii reali luata de noua din romania (`05) cu carte service la zi fara accident revizile facute numai la United Motors.

are iridium, bmc si tobe titan Leo Vince.

 

0723.391.261 - Profesoru`

pretul e de 4 mii nediscutabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...