Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

nu stiu cu se incep..

eu am varianta naked, legat de fiabilitate nu ai de ce sa iti faci probleme eu nu am avut nici una in 10 mii de km (14.000 pe ceas acum)

am un prieten cu S are 12.000 la fel fara o problema.

 

singura problema e cea legata de ambreiaj, pierde pe la cilindru receptor lichid, nu la toate dar la a mea a mai pierdut am completat si nu au mai fost probleme.

 

ciclistica e foarte buna (suspensia e identica la s si naked) doar ca e o motoreta de touring si nu sunt foarte dure, eu de exemplu o sa imi schimb uleiul cu unul mai dur (poti sa schimbi si arcurile daca nu esti satisfacut).

pe spate se poate schimba amortizorul cu unul supersport de pe un gsxr relativ usor si fara costuri mari.

 

legat de consum tine foarte mult de stilul tau de condus, eu unul nu ajung niciodata pe rosu si totusi consuma in oras undeva de la 7% in sus dar aici vorbesc de trafic bucurestean.

 

afara S-ul consuma 5-6 % la viteza, a mea se duce in 10% de exemplu la peste 200 (cu geam de touring) si S-ul ramane undeva in jurul a 6%-7% (conteaza enorm carenele)

 

nu stiu ce sa zic mai bine il suni pe amicul asta al meu cu S-ul si iti da el mai multe detalii, chiar vrea sa il vanda are 12 mii reali luata de noua din romania (`05) cu carte service la zi fara accident revizile facute numai la United Motors.

are iridium, bmc si tobe titan Leo Vince.

 

0723.391.261 - Profesoru`

pretul e de 4 mii nediscutabil.

 

Valbi mersi mult pt detalii...

 

In speta ma interesa cam ce consum are SV 1000s -ul pana in 160 km/h

 

In rest sunt familiarizat cu genul asta de motor.

Insa nu ma pot gandi momentan la achizitionare,pentru ca recent mi-am facut praf VTR ul meu :love:

 

Acu sunt la pat si ma gandeam ca idee, pe viitor, la anul poate. Pana atunci oricum mai scad si preturile

 

Oricum il iau mai mult pt touring si mers zi de zi unde am treaba. Din ce-am citit isi face treaba foarte bine. E ingust, manevrabil,consum nu exagerat in oras (fata de altele). Sigur consuma mai putin ca VTR ul meu care era pe carburatie...si in afara la fel...

+ ca fiind pe injectie nu mai am de sincronizat/curatat carburatoare, tras socul in diminetile reci bla bla bla si este si model mai nou (fiind fabricat din 2003+)

 

Avand ca touring drept scop, ma interesa cel mai tare consumul la viteza gen 90-120 ......140-160...... 160-180. Mai sus e dincolo de sfera mea de interes...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare, sunt fericitul posesor al unui sv1000s din 2004 si am o problema cu el, am schimbat discurile de ambreiaj si de atunci imi arunca antigelul afara pe furtunasul de sub capacul de la ambreiaj, tot completez si cand se incalzeste putin il scuipa afara. partea cea mai riscanta este ca nu-mi arata temperatura din cauza quickshifter-ului, dupa ce schimb vitezele de cateva ori fara ambreiaj mi se aprinde becul rosu si scrie Fi fara sa-mi mai indice temperatura. are cineva idee din ce cauza imi arunca antigelul afara, a mai patit cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, sunt fericitul posesor al unui sv1000s din 2004 si am o problema cu el, am schimbat discurile de ambreiaj si de atunci imi arunca antigelul afara pe furtunasul de sub capacul de la ambreiaj, tot completez si cand se incalzeste putin il scuipa afara. partea cea mai riscanta este ca nu-mi arata temperatura din cauza quickshifter-ului, dupa ce schimb vitezele de cateva ori fara ambreiaj mi se aprinde becul rosu si scrie Fi fara sa-mi mai indice temperatura. are cineva idee din ce cauza imi arunca antigelul afara, a mai patit cineva?

 

salut,

 

pe unde completezi antigel ?

expansiune, sau bagi direct in radiator ?

iti pleaca ventilatorul ?

 

 

nu inteleg ce treaba are quickshifterul si tempertaura de la apa, ce marca e quickshifterul ?

 

 

da mai multe detalii si poate ajutam.

Mesaj completat

Valbi mersi mult pt detalii...

 

pentru putin.

 

daca tot ai timp de gandit eu zic sa iei in calcul si un DL 1000.

cred ca e cel mai indicat la ce ai tu nevoie, parerea mea.

 

sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mica problema la SV-ul meu din `99: tot timpul cand bag a intaia (cu ambreiajul apasat) se aude zgomotul tipic de schimbare din N in 1 dar ceva mai tare, si se misca usor in fata cca 1cm, ca un "bump". Totodata intra greu in viteza a doua.

S-a mai confruntat cineva cu problema asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prima "problema" nu e problema, e normal. auzi un tic tare, lantul "sare" in pozitie si fiindca se intinde vezi bump-ul acela. cat despre viteza a 2-a, ridica piciorul ala tare si violent si nu o sa ai probleme cu schimbatul pe nici-un motor :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bine v-am regasit sanatosi,

 

 

Am o problema: imi apare pe afisaj FI (cred ca Fuel Injection) si palpaie led-ul rosu. Am crezut initial ca e de la lichidul de racire, insa si lichidul de racire si uleiul si FI au led-ul comun. Ce dracu are???? Eroare de la calitatea benzinei?? Probleme mai nasoale?? Ce sa-i fac????

 

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a cumparat cineva kit de lant de pe ''louis'' ? (calitativ vorbind)

Care credeti ca ar fi schimbarile daca mi-as pune kit-ul de N pe S? Diferenta e de zale/foaie : 110/45 pt Naked si 108/44 S.

1)Fac wheelie daca bag mana in gaz?

2) Creste top-speed-ul?

3) Consumul in oras?!

4) E mai brutal?

4) lantul/foaia nu se preteaza la un condus racing?

 

:-?

 

Eu nu cred ca se va intampla nimik!

Daca facem un calcul elementar si efectuam cele doua impartiri, adica 110 la 45 si 108 la 44 aflam ca in primul caz, raportul este de 2.44 iar in al doilea caz 2.45... adica o diferenta infima. N-o vei simtii... ce cred in schimb ca vei simtii este faptul ca nu-ti va mai ajunge lantul.

Sa fie oare S-ul mai scurt un pic decat Nakedul? Tre verificat.

 

Ca sa se intample intample ceva ar trebui sa pui 110 pe spate si ti-ar creste top speedul dar te-ai lansa mai greu sau sa pui 45 pe fata si ti-ar creste cuplul, ai rupe la plecarile de pe loc si-ai pierde la top speed.

 

Eu am constatat pe ktm-ul meu ca daca maresc cuplul din pinion/foaie, imi scade consumul in oras, treptele sunt mai scurte, creste consumul afara, scade top speedul. Scade consumul in orash pentru ca motorul consuma mult la plecari.

 

Asha dar, functie de timpul petrecut in orash versus afara iti stabilesti rapoartele. De regula, daca esti un motociclist obisnuit, care nu face multa naveta sau doar orash, rapoartele de fabrica sunt ok.

 

M-am bagat pentru ca am si un SV650 S si am experimentat mult pe foi/pinioane pe KTM!

 

Bafta

Editat de Vulturul Cu Dinti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apare si la mine problema cu scuipatul de antigel la SV650 din 03. Initial pusesem prea mult(umplut radiator+rezervorul din partea stanga a motorului peste Full). Totusi cand a ajuns la nivel a continuat sa mai scuipe. De ceva timp nu s-a mai intamplat, dar desi n-am verificat cred ca sunt sub limita cu antigelul pt ca am impresia ca se incalzeste cam mult motorul.

 

Eu am schimbat pompa de apa asta toamna si ma gandesc ca problema este din garnitura care etanseaza elicea, cam asta ar fi cea mai viabila.

Nu mi s-a aprins niciun bec pana acum, dar ma gandesc ca e posibil sa se aprinda cand scade suficient de mult nivelul de antigel..

 

Sunt si eu interesat de solutia problemei daca o gaseste cineva. Pana acum n-a fost suparator pentru mine, dar n-as vrea sa devina :love:

 

:love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, de aici si diferenta de Dinti de la pinion si foaie... in rest este acelashi raport!

:laugh: ..........ne-a luat valul pe toti.....si am dat drumul la taste fara sa gandim. Intr-un post anterior il puneam sa faca raportul Z1/Z2. Tipul zice de nr. de zale ( 110 si 108 )si de nr. de dinti ( 45-44 )...respectiv pt. N si S..........deci din astea nu rezulta raportul de transmisie. Asa ca avand acelasi tip de pinion pe motor si pinioane diferite pe roata , difera rapoartele. De acolo si diferenta de zale ale lantului.....caci la costurile de fabricatie reduse ale SV-ului nu se chinuiau sa faca 2 tipuri de ...... swingarm :wacko: avem si cuvant in limba romana :lol: .........oare cum ii zice ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: ..........ne-a luat valul pe toti.....si am dat drumul la taste fara sa gandim. Intr-un post anterior il puneam sa faca raportul Z1/Z2. Tipul zice de nr. de zale ( 110 si 108 )si de nr. de dinti ( 45-44 )...respectiv pt. N si S..........deci din astea nu rezulta raportul de transmisie. Asa ca avand acelasi tip de pinion pe motor si pinioane diferite pe roata , difera rapoartele. De acolo si diferenta de zale ale lantului.....caci la costurile de fabricatie reduse ale SV-ului nu se chinuiau sa faca 2 tipuri de ...... swingarm :wacko: avem si cuvant in limba romana :D .........oare cum ii zice ?

 

 

:lol: :(

extraordinar, s-a lasat ceata pe creierul meu... normal ca-i gresit! am luat de bune lucrurile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de vanzare o pereche de cizme Probiker Scout numarul 43 (atat scrie pe ele, de fapt sunt cam 42-42,5). Sunt modelul anterior acestora de aici:

http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_...artnr_gr=202456 . Le tin de cateva luni in dulap, ca nu mi s-au potrivit si a trebuit sa-mi comand alta marime. N-au fost purtate decat in jur de o jumatate de ora, cat am facut o tura prin oras ca sa-mi dau seama ca nu mi se potrivesc. Pretul e de 100 de euro discutabil. Daca e cineva interesat, pm sau tel. 0764311799.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de 9 puncte si o bere. La SV650u X-K2, exista tija aceea a ambreiajului (porneste din melcu care e actionat de cablul de ambreiaj) si intra in blocul motor. Acolo ESTE sau NU ESTE o garnitura, la exterior vorbesc, nu in interiorul motorului? Intreb deoarece la al meu motor, pe suprafata blocului motor, exact in zona unde intra tija, este o depresiune circulara (cam cat o moneda de 50bani) asemanatoare cu un locas de garnitura, dar nu am vazut nici urma de garnitura sau de ceva subansamblu care sa tina o garnitura in locul si pozitia aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesa 23 e o garnitura sau un simering. deoarece e pe ax cred ca e simering. Daca nu o ai ar curge ulei pe acolo deci cam trebuie sa fie. din desenu de sus s-ar parea ca e singura din acea zona

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata am inteles (10x aoleks) Nu e nici o garnitura, cu toate ca dupa amprenta de pe blocu de motor ai zice ca e. Garnitura 23e in spatele melcului - de aia stiam, dar ma gandeam ca poate mai e una, pe ax si pana in blocul motor (fixata undeva chiar pe bloc, acolo unde e depresiunea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

pe unde completezi antigel ?

expansiune, sau bagi direct in radiator ?

iti pleaca ventilatorul ?

 

 

nu inteleg ce treaba are quickshifterul si tempertaura de la apa, ce marca e quickshifterul ?

 

 

da mai multe detalii si poate ajutam.

Mesaj completat

am completat cu antigel pe la radiator si pleaca ventilatorul cat despre legatura intre quickshifter si temperatura ar fi ca dupa ce-l folosesc de cateva ori in loc de temperatura imi apare FI si se aprinde becul rosu. cred ca din cauza ca taie injectia computerul de bord raporteaza o eroare....

exista un furtunel mic in bugspoiler pe partea dreapta in spatele motorului si pe acolo arunca antigelul... asta este quickshifterul care este conectat la power commander. http://www.cordona.net/gp9switch.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am completat cu antigel pe la radiator si pleaca ventilatorul cat despre legatura intre quickshifter si temperatura ar fi ca dupa ce-l folosesc de cateva ori in loc de temperatura imi apare FI si se aprinde becul rosu. cred ca din cauza ca taie injectia computerul de bord raporteaza o eroare....

exista un furtunel mic in bugspoiler pe partea dreapta in spatele motorului si pe acolo arunca antigelul... asta este quickshifterul care este conectat la power commander. http://www.cordona.net/gp9switch.htm

 

salut,

 

furtunul ala trebuie sa fie un preaplin.

nu mai pune antigel in radiator, ai vas de expansiune pe lateral ai o gradatie de minim/maxim nu e indicat sa completezi prin radiator, mai mult ca sigur esti peste nivel.

 

din ce stiu eu poate fi o problema de compatibilitate intre quickshifter si powercommander, cel putin ala de la dynojet merge numai cu IIIusb de exemplu.

vad ca esti din Timisoara, vorbeste cu baietii de la Thunder Bikes au dyno si pot sa vada exact ce se intampla acolo.

 

 

Thunder Bikes

tel/fax:0040-256-212181

mobil: 0040-726-348060

email:office@thunderbikes.ro

web: www.thunderbikes.ro

Editat de valbi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi dau si yo cu parerea - am SV650, nu 1000 - si la mine pe dreapta pe langa capacu de la ambreiaj e un furtun - dar din cate stiu yo ala e supraplinu de la rezervor + airbox. Esti sigur ca la tine pe acolo se scurge antigel si nu altceva? In mod normal circuitul de racire este etans iar pentru exces in cazul in care fierbe lichidu, exista vasul de expansiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi dau si yo cu parerea - am SV650, nu 1000 - si la mine pe dreapta pe langa capacu de la ambreiaj e un furtun - dar din cate stiu yo ala e supraplinu de la rezervor + airbox. Esti sigur ca la tine pe acolo se scurge antigel si nu altceva? In mod normal circuitul de racire este etans iar pentru exces in cazul in care fierbe lichidu, exista vasul de expansiune.

exista un furtun care iese din pompa de apa. Pe-acolo scuipa

post-27956-1271850946_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si bine v-am gasit. Sunt mandru posesor de SV650N din '01, permisul si motorul ambele de anul trecut. :wacko: Lasand acum introducerile cheesy deoparte am si eu o mica intrebare. Anul trecut mi-am luat de la Louis doar suportul pentru crashpad (pt crashpaduri trebuiau sa faca comanda bla bla, am zis ca gasesc eu sh pe net - am cautat si nu am gasit). Am inteles ca se potrivesc doar crashpadurile LSL la suporturile astea. Si de aici intrebarea, vinde cineva crashpaduri LSL care sa se potriveasca la suportul acesta sau stie cineva de unde pot lua. Am cautat pe net oleaca si nu prea am gasit mai nimic. Mc.

 

 

post-48185-1271867320_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...