radu86 Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Nu punem la socoteala si principiul lui arhimede? Pentru a raspunde la intrebare exista 2 metode: urmezi firul expus in urma si orientativ poti spune ca nivelul scade. Sau iei si calculezi in functie de densitate si de volumul celor 2 corpuri si vezi ce iti da. Intrebarea mie mi se pare pusa orientativ. Daca cei de la tesla vroiau un raspuns foarte bine argumentat dadeau si datele necesare efectuarii unui calcul, zic si eu. Normal ca se aplica arhimede. de aia in momentul in care ancora e aruncata, barca va fi mai putin cufundata in apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Hai sa incerc o alta explicatie, mult exagerata dar poate mai evidenta: ai un cub cu un volum de 1cm3. masa este de 30 de tone. il pui in barca si pluteste. arunci cubul in apa, ce se intampla cu nivelul? (cubul are un volum de 1cm3 si cantareste 30 de tone) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Foarte adevarat. poti zice si asta si atunci ce se intampla? ramane la fel, creste sau scade? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheliuta Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Foarte adevarat. poti zice si asta si atunci ce se intampla? ramane la fel, creste sau scade? Atat timp cat are densitatea mai mare ca apa, se scufunda in apa, iar vasul/barca se ridica => nivelul apei scade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheliuta Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Hai sa impartim problema. Aruncam in apa un lant foarte voluminos...ce se intampla cu apa? Creste. Aruncam din barca lantul, apa ramane constanta/creste sau scade. Aici intervin cifrele, greutatea barcii, volumul lantului, volumul dezlocuit de catre barca. Nu ai socotit volumul de apa dezlocuit de catre lant. Eu zic totusi ca ramane undeva spre constant. Nu cred ca are importanta volumul lantului ci densitatea materialului din care e facut. Mai concret: Un corp scufundat in apa disloca un volum de apa egal volumul corpului scufundat. Cat timp ancora se afla pe vapor/barca fie ca are 1 gram si 10 metrii cubi volum, fie ca are 10 tone si 1 cmc, ancora disloca un volum de apa egal cu masa ancorei.(asta conform fizicii cel putin) Nu conteaza din ce material e facuta barcuta, nici lungimea sau latimea, eventual daca nu e destul de mare si ancora e prea grea se duce la fund cu totul . Cand ancora e aruncata in apa normal ca disloca mai putina apa pt o ancora cu un volum de 2 metrii cubi disloca 2 metrii cubi de apa, DAR de exemplu o ancora de 2 tone e posibil sa disloce doar 1 tona de apa sau mai putin. In niciun caz o ancora cand e aruncata in apa nu o sa disloce o masa mai mare de apa decat masa proprie, intotdeauna masa apei dislocate cand ancora e aruncata va fi mai mica, altfel inseamna ca ancora pluteste si care mai e scopul ei atunci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgem Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Hai sa impartim problema. Aruncam in apa un lant foarte voluminos...ce se intampla cu apa? Creste. Aruncam din barca lantul, apa ramane constanta/creste sau scade. Aici intervin cifrele, greutatea barcii, volumul lantului, volumul dezlocuit de catre barca. Nu ai socotit volumul de apa dezlocuit de catre lant. Eu zic totusi ca ramane undeva spre constant. Ba si lantul e in aceeasi situatie, probabil e din metal si are densitatea mult mai mare decat a apei, deci volumul de apa dizlocuit atunci cand e in barca e mai mare decat atunci cand e aruncat in apa. E evident ca nivelul apei scade, daca te gandesti un pic. Si cu cat apa e mai adanca (deci mai mult lant aruncat in apa, pentru ca ancora sa ajunga pe fundul apei), cu atat scade mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Cum au zis si oamenii, atata vreme cat un corp se scufunda, masa volumuli de apa dezlocuit este mai mica decat masa lui. Ca sa pluteasca ( in barca, pe pluta, singur... olbigatoriu masa volumuli dezlocuit trebuie sa fie egala cu cea a corpului). daca l-ai aruncat si s-a dus la fund, nivelul apei scade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Pentru cei cu moto pe injectie, care au probleme cu pornirea la rece, exista un reglaj care cel mai probabil nu este facut corespunzator. In manualul de service operatiunea se cheama "Fast Idle adjustment" si consta in reglarea voltajului care intra in TPS. Ei spun ca trebuie verificat sa fie 1.21V, al meu era 1.15V si din cauza asta cand porneam moto rece daca nu il ajutam din acceleratie, scadea relantiul si murea. Azi am terminat de facut reglajul si la prima cheie cu motorul rece am observat ca relatiul a crescut undeva pe la 2700 si pe masura ce s-a incalzit motorul a scazut pana la 1300 cat era reglat la cald. Nu am facut poze dar daca este cineva interesat pot sa povestesc pas cu pas ce am facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 reglarea voltajului ...reglarea tensiunii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Pentru cei cu moto pe injectie, care au probleme cu pornirea la rece, exista un reglaj care cel mai probabil nu este facut corespunzator. In manualul de service operatiunea se cheama "Fast Idle adjustment" si consta in reglarea voltajului care intra in TPS. Ei spun ca trebuie verificat sa fie 1.21V, al meu era 1.15V si din cauza asta cand porneam moto rece daca nu il ajutam din acceleratie, scadea relantiul si murea. Azi am terminat de facut reglajul si la prima cheie cu motorul rece am observat ca relatiul a crescut undeva pe la 2700 si pe masura ce s-a incalzit motorul a scazut pana la 1300 cat era reglat la cald. Nu am facut poze dar daca este cineva interesat pot sa povestesc pas cu pas ce am facut Interesant. Cand ai timp si chef sa dai mai multe detalii, te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 ...reglarea tensiunii Corect, am evitat termenul "tensiune" ca mai sunt niste cabluri "tensionate" pe acolo si n-am vrut sa creez confuzie. Tensiune = Volt, Curent = Amper, Voltaj = o formatie de cacao Cand se deschide sezonul dau o fuga pana la tine sa reglam TPS-urile si sa ma ajuti sa imi reglez si eu Fast Idle-ul xD Cand vrei tu! P.S. Cu ocazia asta mi-am reglat si TPS-ul (daca tot eram cu moto desfacut) si DA, chiar se simte la ture mici ca nu mai e asa de naravasa, plus ca frana de motor nu te mai arunca din sa cu **** in rezervor Interesant. Cand ai timp si chef sa dai mai multe detalii, te rog. Treaba sta cam asa: 1. Scoti airboxul Ridici rezervorul si decuplezi tot ce este conectat de airbox. Airboxul este prins cu doua coliere de "gura" fiecarui cilindru - slabesti suruburile de la coliere si cu miscari mici dar ferme balansezi airboxul pana sa desprinde. Pasii sunt explicati cu poze in manualul service la capitolul 5-16. 2. Identifici servomotorul care actioneaza supapele secundare - STV - secondary throttle valves (sunt primele pe care le vezi, sub ele mai e un rand de supape care sunt actionate de cablul de acceleratie). Deconectezi mufa servomotorului si invarti de capatul lui pana s-au deschis STV la maxim si le lasi asa! 3. Pui cheia pe "ON". Cu un voltmetru digital masori tensiunea care intra in TPS prin mufa cu care e conectat. Ideea e ca mufa sa fie conectata de senzor cand masori, deci trebuie sa improvizezi ceva. Eu am infipt doua ace bold in spatele mufei si am masurat asa. Mult mai usor este daca bagi acele cu mufa deconectata - ai mai mult spatiu de manevra. Pozitivul il pui la firul roz cu dungi albe si negativul la firul negru cu dungi maro. 4. Aici e momentul adevarului. In carte spune ca trebuie sa fie calibrat la 1.21 V. Eu spre exemplu aveam 1.15. 5. Este un surub in partea din stanga - fata, cum te uiti de deasupra care controleaza treaba asta. Este pozitionat cumva cu capul in sus si inainte si are un arc in jurul lui. Vezi in poza care e. Cu aparatul de masura conectat la mufa TPS invarti incet de surubul magic pana ajungi la tensiunea corecta. Cand ai gasit pozitia corecta e bine sa ciupesti putin acceleratia sa fii sigur ca ramane la fel. Cam asta e tot, opresti contactul, conectezi totul la loc si ii dai o cheie sa vezi cum o ia. Cand il pornesti, daca da semne ca se chinuie, ciupeste-i un pic acceleratia si o sa urce instantaneu pe la 2600-2700 dupa care scade pana la normal pe masura ce creste temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 salutare.poate nu scriu unde trebuie,dar fiind multi posesori de sv poate imi dati o informatie.moto meu a cazut si are rezervorul indoit.as vrea sa il schimb si nu stiu un pret.fie si de la dezmembrari fie nou.e un suzuki sv650s 1999 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Cand se deschide sezonul dau o fuga pana la tine sa reglam TPS-urile si sa ma ajuti sa imi reglez si eu Fast Idle-ul xD ma iei si pe mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 salutare.poate nu scriu unde trebuie,dar fiind multi posesori de sv poate imi dati o informatie.moto meu a cazut si are rezervorul indoit.as vrea sa il schimb si nu stiu un pret.fie si de la dezmembrari fie nou.e un suzuki sv650s 1999 Cred ca iesi mai bine daca il indrepti. Sunt multi tinchigii care te pot ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Pai se poate??? Cum altcumva daca nu cu tine?? Daca nu iti reglezi TPS-ul si tu nu il mai regleaza nimeni aici!! Diana...vreau sa am o vorba cu tine de carenele tale laterale La un momentdat anul asta poate le imprumuti 2 zile (contracost) desigur sa imi fac si eu niste copii dupa ele (la unu care se ocupa cu asa ceva). Carenele nu patesc absolut nimic. se rezolva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Cine dumnezeu sta in casa? Eu sunt la scoala zi de zi (asa imi trebe daca nu mai dus cand eram mic ) ). Partea trista e ca aici e ok inca de iesit cu moto (10 grade), lumea conduce civilizat, mai e ceva apa pe jos... dar eu nu am motoreta cu mine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Cine dumnezeu sta in casa? Eu sunt la scoala zi de zi (asa imi trebe daca nu mai dus cand eram mic ) ). Partea trista e ca aici e ok inca de iesit cu moto (10 grade), lumea conduce civilizat, mai e ceva apa pe jos... dar eu nu am motoreta cu mine!!! hai nu te mai smiorcai ca o fata mare si pune burta pe carte....avem nevoie de cunostintele tale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Cine dumnezeu sta in casa? Eu sunt la scoala zi de zi (asa imi trebe daca nu mai dus cand eram mic ) ). Eu is pe plantatie zi de zi. Ce e mai rau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Asta nu stiu...vezi pe e-bay. Vreau de asemenea sa imi schimb si amortizorul spate. De preferat ar fi o furca fata de GSX-R cu furca USD, schimba si aspectul, si franarea. Cu arcurile progresive echivalezi intr-o mare masura ansamblul fata de GSX-R, dar e mai ieftin. Baieti, am eu de vanzare arcuri progresive Sonic Springs. Sunt .85 . Deci trebuie sa vedeti daca se potrivesc cu greutatea voastra si cu stilul vostru de mers. (intrati pe site la sonicsprings si au ei un calculator. mie imi iesea .80 acolo dar am inteles ca daca mai mergi si cu pasager e bine sa iei "o idee" mai tari. ) Arcurile sunt noi noute, le-am adus din SUA insa nu am mai apucat sa le montez pana am vandut SV-ul. Le dau pretul de pe site, iar costurile de transport SUA - Europa mi le asum eu Daca sunteti interesati, dati-mi un PM. Primul venit, primul servit. Sau schimb cu sonicsprings pentru DL Din pacate nu se potrivesc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Ce rusine ca nu mai am bani, ca te scapam eu de ele. De curiozitate, ce greutate ai? Cam 95. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Salutare,mi-am adus aminte de o problema , uneori cand pornesc motorul (a doua zi in principiu sau dupa ceva vreme) se aude o batie la prima coborare/urcare a pistonului.Ce am citit pe net spune ca ar fi din cauza ca pistonul si cilindru e uscat si de aceea se aude aceea pocnitura.Se intampla rar dar noh.. vreau si alte pareri sa fiu sigur daca incep sau nu sa ii sap groapa Sv-ului ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 (editat) Si eu ma gandesc ca ar fi de la electromotor....uscat in sensu ca nu il pornesti doua zile, clar ca uleiu se duce in jos, iar la pornire pana se face ungere completa dureaza juma de secunda.. Editat Ianuarie 13, 2012 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 salut. poate o fi de la injectoare? unu din ele sa nu bage benzina cata trebuie la prima cheie? apropo de injectoare...am si eu o problema...uneori cand pornesc prima oara dupa 2-3 zile motoru (in general cand e si frig) il las sa se incalzeasca pana la 40* pana imi pun echiipamentu etc si dupa daca accelerez mai brusc pana la un 3-4 mii pe loc, se opreste cu un sunet ascutit. dupa il pornesc, mai greu decat in mod normal si merge perfect. mentionez ca face asta doar de cand am bagat benzina in albania. sa bag un un aditiv? ceva pareri pls? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 salut. poate o fi de la injectoare? unu din ele sa nu bage benzina cata trebuie la prima cheie? apropo de injectoare...am si eu o problema...uneori cand pornesc prima oara dupa 2-3 zile motoru (in general cand e si frig) il las sa se incalzeasca pana la 40* pana imi pun echiipamentu etc si dupa daca accelerez mai brusc pana la un 3-4 mii pe loc, se opreste cu un sunet ascutit. dupa il pornesc, mai greu decat in mod normal si merge perfect. mentionez ca face asta doar de cand am bagat benzina in albania. sa bag un un aditiv? ceva pareri pls? Poti incerca un aditiv de curatare, dar sincer sa fiu cred ca e mai mult vorba de ceva de la aprindere la tine. Verifica si, daca e nevoie schimba si bujiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 (editat) e modelu 99 nu am injectoare Cum adica sa dau doar la automat?Scuze dar nu inteleg? Editat Ianuarie 13, 2012 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.