Adrian B Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 (editat) cred ca am o problema la ochi sau sunt tampit: ia uita-te si confirma-mi ca ghidonul meu e vizibil mai inalt ca al tau, si daca poti estima din poza, cam cu cat e mai jos al tau (la nivelul gripului/mainilor) Editat Mai 10, 2012 de Adrian B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 (editat) clar tu ai varianta stock. de aia ti-am pus pozele am mainile intinse bine aproape intinse.. Editat Mai 10, 2012 de valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Am intrat pe site la ei acu: Semighidoane pentru motociclete sport si sport-touring :exista in 3 variante: normale, cu inaltare H=35 mm si H=70 mm. - 269 EUR/set O alta varianta sunt ghidoanele pentru motociclete naked si touring.Se fabrica in 2 diametre D=22 mm - 49 EUR/buc si D=28.6 mm-89EUR/buc Pentru a putea fi montate exista chituri pentru montaj. practic eu am deja kitu de montaj,trebe doar sa vad daca kitu meu are gaurile alea de 22mm sau de 28.6. Presupun ca tu ai alea de 49 eur/buc. De ce nu te tenteaza si un full swap pe fata cu furca USD? aaa era sa uit,mersi pt pont/poze..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 am povestit azi..... ca si idee sunt modele de cafe-racer cu ghidonul montat invers. Incearca asa....poate te incanta ( de asta ziceam, era la indemana-vroiam sa fac asa ceva ). Eu am fata de la un Ducati ...e si ceva mai scurta , ghidon enduro si suport inalt, scarite mai sus si spre spate ( vezi ca difera suportii scaritelor de la S la N ) iar pe langa..........am gasit poza asta : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 cea mai simpatica masa!!! si se mai si potriveste cu decorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Noroc de Valbi azi,clar. Decizia mi-e luata. Am dat mail la astia de la motor team. Daca ma costa cat e la ei pe site (50 eur) imi iau alea (cum are Valbi). Cum ai zis si tu Goodkat ,ma complic cu juguri,mai ales ca la iarna oricum dau toata fata......... Dupa ce fac schimbul,daca e careva interesat de ghidonul meu Rizoma, o sa pun poze cu el. Bre Valbi,presupun ca nu vrei sa dai in ruptul capului motoru:) ma refer la pretu la care l-ai pus:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 e mai complicat cu swapul sunt costuri destul de mari pentru vremurile de astazi ma bucur ca te coafeaza varianta pe care ti-am dat-o, pe langa ca e mai jos e si mai lat ghidonul. daca vrei sa faci o treaba buna trebuie sa iei si suportul de scarite .. te ajuta foarte mult daca stai pe varfuri iti intra genunchiul in rezervor si e mut mai usor sa modifici trasele. pretul este care este motoreta nu are 20 de mii au intrat foarte multi bani in ea si nici nu ma gandesc sa o vand daca nu iau banii aia pe ea. daca ii place cuiva si si-o doreste poate face un efort (eu unul asa am procedat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 În afară de aspect,eu nu îmi dau seama de ce ar renunța cineva la o poziție în Âşa ergonomică Âşi relaxată în favoarea uneia chircită. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 În afară de aspect,eu nu îmi dau seama de ce ar renunța cineva la o poziție în Âşa ergonomică Âşi relaxată în favoarea uneia chircită. sa zicem ca atunci cand te dai nu esti relaxat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Dar cum eÂşti? Crispat? Încordat? Cum reziÂşti aÂşa câteva ore? Eu aÂş zice că mintea Âşi ochii trebuie să fie în alertă permanentă,dar corpul cât mai relaxat,totuÂşi în măsură să aibă o reacție promptă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 nu sunt adeptul vitezei excesive,dar sincer ma dispera pozitia de pe N ul meu, daca bate un pic vantu' sau daca trec de 120 km/h in afara, deja simt ca ma comport ca un urias air-brake. si pe langa faptul ca e colosal de enervant....ma si incetineste... Efectul nefast al vantului in muje e de 10 ori mai enervant decat plusul de pozitie'comoda' oferit de ghidon.. valbi: nu e asa scump sa schimbi fata . Daca ma gandesc eu,care sunt un amarat,sunt sigur ca in Bucuresti sau pt altii...e mult mai usor financiar....poate e vb doar de comoditate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Poate nu ți ai luat motorul potrivit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Poate nu ți ai luat motorul potrivit te-ai lovit la cap? detaliaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Prietene,Âşi aici începi cu jigniri? Că prieteni ți ai făcut pe tot forumul. Dacă vrei viteze de peste 120 Âşi îți iei naked ceva scârțâie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 (editat) Prietene,Âşi aici începi cu jigniri? Că prieteni ți ai făcut pe tot forumul. Dacă vrei viteze de peste 120 Âşi îți iei naked ceva scârțâie Prietene,daca te intreb daca te-ai lovit si te simti jignit ca o fetita,inseamna ca avem perceptii diferite....si probabil esti o panseluta. Sa-nteleg ca toti posesorii de naked trebuie sa mearga cu 110 km/h maxim? De la Z750/Z1000, CB1000R, etc etc... De ce dracu mai au 100 si ceva de cai daca vorba aia, nu tre sa mearga peste 120 km/h? Ma refeream la viteze 120-140 unde deja este foate deranjant pt mine ghidonul, care e problema? N-are voie sa-mi placa un motor naked,cu far rotund,cu semighidoane si cu frane/furca decente? tre sa raman neaparat cu ce-mi ofera producatoru pe gat? am mai citit pe forum undeva, unde pt unii, a-ti pregati motoru de sezon inseamna sa schimbi uleiul,capetele de ghidon rizoma,butoiasu de lichid de frana rizoma & etc... si gata, se cheama ca ai un motor 'preparat'... Editat Mai 11, 2012 de Adrian B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Las o baltă. M am lămurit în legătură cu intelectul Âşi caracterul tău. Ai o opțiune ,ignore user posts,te rog să o foloseÂşti în legătură cu mine,voi proceda la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Las o baltă. M am lămurit în legătură cu intelectul Âşi caracterul tău. Ai o opțiune ,ignore user posts,te rog să o foloseÂşti în legătură cu mine,voi proceda la fel. Ignora-ma, n-o sa plang. Oricum nu am nici un beneficiu de pe urma contrelor cu tine. M-am lamurit si eu cu perceptia ta vis a vis de motoare naked... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stelu74 Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 cred ca era singurul topic unde nu se injura motociclistii intre ei! si eu am N cu un parbriz rezolvi problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Oare vorbesc o limba diferita? Deci vreau o pozitie mai aplecata pe un NAKED. Cer asa mult? cer imposibilu? cer ceva ce nu are nimeni? Vad pe-afara o gramada de motoare modificate asa... Daca vroiam parbriz imi luam S ul... Si da, aici este n topic unde NU se injura motociclistii intre ei. Sau cauti tu injuraturi neaparat? Daca m-am contrazis cu kevin nu inseamna ca ma cert/injur cu el. Nu scrie nicaieri ca tre sa fim de acord peste tot.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Oare vorbesc o limba diferita? Deci vreau o pozitie mai aplecata pe un NAKED. Cer asa mult? cer imposibilu? cer ceva ce nu are nimeni? Vad pe-afara o gramada de motoare modificate asa... Daca vroiam parbriz imi luam S ul... Si da, aici este n topic unde NU se injura motociclistii intre ei. Sau cauti tu injuraturi neaparat? Daca m-am contrazis cu kevin nu inseamna ca ma cert/injur cu el. Nu scrie nicaieri ca tre sa fim de acord peste tot.. eu fiind lenes astept sa gasesti tu solutia la ghidon apoi o copiez. e chiar enervant ghidonul asa sus. eu am scos inaltoarele si acum ghidonul meu sta la vreo 1-2cm de partea de sus a furcii, si lam dat putin in fata, asfel incat sa imi fie mainile intinse. Sa imbunatatit ceva dar tot ma bate gandu la cele din furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Oare vorbesc o limba diferita? Deci vreau o pozitie mai aplecata pe un NAKED. Cer asa mult? cer imposibilu? cer ceva ce nu are nimeni? Vad pe-afara o gramada de motoare modificate asa... Daca vroiam parbriz imi luam S ul... Si da, aici este n topic unde NU se injura motociclistii intre ei. Sau cauti tu injuraturi neaparat? Daca m-am contrazis cu kevin nu inseamna ca ma cert/injur cu el. Nu scrie nicaieri ca tre sa fim de acord peste tot.. eu fiind lenes astept sa gasesti tu solutia la ghidon apoi o copiez. e chiar enervant ghidonul asa sus. eu am scos inaltoarele si acum ghidonul meu sta la vreo 1-2cm de partea de sus a furcii, si lam dat putin in fata, asfel incat sa imi fie mainile intinse. Sa imbunatatit ceva dar tot ma bate gandu la cele din furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Dar cum eÂşti? Crispat? Încordat? Cum reziÂşti aÂşa câteva ore? Eu aÂş zice că mintea Âşi ochii trebuie să fie în alertă permanentă,dar corpul cât mai relaxat,totuÂşi în măsură să aibă o reacție promptă ma refeream strict la cateva zeci de kilometri de curbe pe care poti sa ii dai la un drum de cateva sute de exemplu bucuresti-cheia-poiana-bucuresti; la mine vb despre o motoreta confortabila la drum si capabila de putina agresivitate pe curbe lucru pe c are nu il gasesti la varianta stock. varianta naked stock nu e nici confortabila la drum, nici cu valente sportive. mie unul asta mi-a placut la sv ca il poti face dupa ce iti doreste inima.. valbi: nu e asa scump sa schimbi fata . Daca ma gandesc eu,care sunt un amarat,sunt sigur ca in Bucuresti sau pt altii...e mult mai usor financiar....poate e vb doar de comoditate.. sa zicem ca nu sunt bani pentru asa ceva in momentul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Oare vorbesc o limba diferita? Deci vreau o pozitie mai aplecata pe un NAKED. Cer asa mult? cer imposibilu? cer ceva ce nu are nimeni? Vad pe-afara o gramada de motoare modificate asa... Daca vroiam parbriz imi luam S ul... Si da, aici este n topic unde NU se injura motociclistii intre ei. Sau cauti tu injuraturi neaparat? Daca m-am contrazis cu kevin nu inseamna ca ma cert/injur cu el. Nu scrie nicaieri ca tre sa fim de acord peste tot.. Am folosit eu, ceva vreme o Cagiva Raptor cu furca fata de la SV si semighidoane ( s-a vrut sa fie donator de organe....dar am reusit sa adun o motoreta intreaga ). Doar ca nu am poze si din fata, iar pe Raptor e ceva mai incomod, avand alta pozitie peste rezervor ( e mai "cocosat" si mai lat decat cel de SV ), de asemenea a trebuit sa pozitionez semighidoanele "mai drepte" - loveau in rezervor la o pozitionare comoda fata de incheieturile mainilor. ......si apoi este o filosofie intreaga cu " stilul" cafe-racer. majoritatea motociclistilor cu care am legaturi prefera sa "personalizeze" cumva motorul, nu doar la design, ceva diferit fata de standard, si care sa i se potriveasca. Spor la treaba, iar ceea ce vrei sa faci e o modificare "reversibila"...de nu iti convine o aduci la forma initiala.......sau continui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Cum stați cu pneurile? Am verificat azi DOT ul Âşi am avut o surpriză naÂşpa. Fața e nouă,e 2010,dar spatele e ............. 2001 ! Urgent vreau să îl dau jos. Voi ce folosiți pe spate,de unde le luați Âşi cu cât? Parcă aÂş lua ceva SH cât mai ok,dacă Âştiți ceva ponturi,am cam spart mulți bani deja anul ăsta în moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 http://www.anvelonet.ro/cautaredupadimensiune/motocicleta/160/60R17/ http://www.anvelopemoto.eu/pagina-principala/browse.html?sef=h .........am luat si "luat-o" cu o guma sh in primavara.......in poza era buna, iar acasa ...nu am apucat 1500 km si e la stadiul de opinca!......grija mare la sh. http://www.anvelonet.ro/cautaredupadimensiune/motocicleta/160/60R17/ http://www.anvelopemoto.eu/pagina-principala/browse.html?sef=h .........am luat si "luat-o" cu o guma sh in primavara.......in poza era buna, iar acasa ...nu am apucat 1500 km si e la stadiul de opinca!......grija mare la sh. pentru @adrian b .... o idee : daca "ridici" telescoapele in juguri cu vreo 30 mm ( adica cat este inaltimea suportului de la semighidon ) si montezi semighidoanele peste jug. Rezulta o pozitie intre S si N, nu incomodeaza semighidoanele la rezervor, atat doar ca iti coboara moto cu cei 30 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.