Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am facut o tura prin tara cu inca 4 motoare acuma 2 ani, printre care si un SV. la intoarcere incepe ploaia de pe la Gheorghieni. prin Bicaz moare cilindrul din fata. a trebuit sa facem niste manevre haioase rau ca sa-l inviem. se pare ca e tipic la SV-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, nustiu daca am mai postat asta dar: ma ofer sa AJUT pe oricine (de pe topicul cu SV) care are carene crapate, bucatele lipsa, sa i le repar, fara bani. Singurul cost fiind cel al materialelor necesare, cost dovedit cu bon fiscal.

Spune-mi te rog si mie care-i procedura de reparare... Stiu ca citisem la un moment dat pe undeva, m-am dus sa cumpar materialele alea, si cand am cerut aia se uitau la mine ca la felul sapte :D

Cam asa arata acuma ambele carene:

2mm8mee.jpg

122zyi8.jpg

 

Stie cineva cu ce se poate da jos urmele alea de scotch?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi a fost o zi minunata...

 

Dimineata mi-am dat seama ca am facut pana si cand cautam gaura am reusit scap motorul pe o parte... tai-tai schimbator. :banana:

 

Gaurica asta poate fi rezolvata cu un kit de reparatie sau tre dat jos si dus la vulcanizare? post-45285-0-37314500-1340994970_thumb.jpg

 

Toate sv-urile 2nd gen au acelesi model de schimbator?

 

De unde se cumpara cel mai ieftin?

 

post-45285-0-10784800-1340995214_thumb.jpg

Editat de F0RCE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ai infundata gaura de drenaj din chiulasa. in locul tau as scoate fisa de la bujie si as baga turboject chiar in gaura. da, chiar asa. dupa care te uiti daca iese pe la borta de drenaj, daca nu insisti. si lasi eventual motorul peste noapte cu fisa scoasa ca sa se evapore/scurga toata apa.

crede-ma, daca n-as fi vazut cu ochii mei SV facind din astea n-as fi crezut ca e asa de groasa problema.

 

daca tot a venit vorba... poza cu patania, mai exact acrobatiile pe care le-am facut ca s-o rezolvam. omu' a insistat sa scoata bujia, sa toarne benzina in gaura, dupa care sa clateasca si sa scurga porcaria ridicind motorul de spate. personal n-as fi facut asa, da' nu m-am bagat. important e ca a avut efect.

post-24366-0-30617100-1340998439_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi a fost o zi minunata...

 

Dimineata mi-am dat seama ca am facut pana si cand cautam gaura am reusit scap motorul pe o parte... tai-tai schimbator. :banana:

 

Gaurica asta poate fi rezolvata cu un kit de reparatie sau tre dat jos si dus la vulcanizare? post-45285-0-37314500-1340994970_thumb.jpg

 

Toate sv-urile 2nd gen au acelesi model de schimbator?

 

De unde se cumpara cel mai ieftin?

 

post-45285-0-10784800-1340995214_thumb.jpg

Sorry pt patania ta :( Gaura din guma in principiu ar trebui sa mearga cu dop, depinde insa cat de mare este surubul. Umfla roata daca mai tine aer si mergi la vulcanizare. Iti spun ei dupa ce scot surubul daca scapi sau nu cu dop.

 

Bratul schimbatorului e acelasi pt 650 2nd gen. Dar poti incerca sa il sudezi la cineva si scapi cu 20-30 lei ;) Oricum, pana il rezolvi, ca sa poti circula, gaura in el cu bormasina si bagat un surub cu 2 piulite :)

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaaah, o zi de calareala, nu prea multi km dar, facuti prin sate moldovenesti prin care nu am ajuns pana azi. Maine o iau de la capat :D.

 

@kevin: incearca sa desfunzi gaura, scoate fisa si las-o libera, poate ca de acolo umezeala iese ceva mai greu.

 

@FORCE: eu am rupt frana acu vreo 2 ani. Am facut la un strungar un cilidru metalic filetat in interior si cu surub de 8 l-am prins de pedala. Sigur merge si la schimbator, daca ai vreun strungar pe acolo si nu cere 5-600 DKK sa porneasca instalatia :)))). Mai ieftin e cum zice capone.

 

DIn ce citisem eu pe instructiunile de la kitul de pana, gaura maxima care poate fi infundata cu snur din ala ar fi 4mm. mai mult de atat nu stiu, dar mai safe mi se pare un petec pe interior (evident la vulcanizare, alte DKK si acolo :P)

 

Noapte buna all!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi !

imi fac si eu,dupa ce scap de beleaua asta

acuma dimineata merge alternativ,cand in 1 cand in 2 cilindri

nu o las pornita asa,ca sigur nu ii fac bine socurile astea

fisa de la bujie nu o pot scoate,nu imi incape mana dupa radiator,iar cu patentul nu am curaj

se pare ca se duce naibii excursia planificata maine

Editat de kevin77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin si eu cu problema la baterie. Era vorba de 5 V masurati nu de 5 A, scuze se pare ca eram prea obosit. Am incercat sa o "revergorez" si cu redresorul mai performant dar nu vrea sa urce deloc, ramane tot in jurul valorii de 5V, deci se pare ca trebuie baterie noua...

Bateria originala Yuasa pa gel costa in jurul a 350 ron, si mi se pare cam mult, imi recomandati altceva? nu neaparat pe gel... bateria orignala are specificatiile : 12V 36kC( 10AH)/10hr.

Editat de gusteru_streetfighter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci:succes

bagat cu greu degetelele pe dupa radiator(la varianta s e tare aiurea si ingust acolo),scoasa pipa,gasit evident o balta acolo :)

uscat bine cu foenul,lasat 2 ore si montat la loc. merge in parametri acuma

multumesc pentru sfaturi si incurajari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kevin: ai pus si silicon acolo sa nu patesti la fel tura urmatoare? distractie faina!

 

@guster: 5A sau 5V bateria aia e uscata, sulfatata, decedata... nu imi mai vin acum alte cuvinte.

 

Eu personal am luat motoreta cu Yuasa pe ea in 2008. Cred ca doar in prima iarna am avut mai multa grija de ea, gen incarcat din cand in cand. Pe urma doar am scos-o de pe moto si am pus-o in garaj si in primavara incarcat. Si acum merg cu aceeasi baterie si sper sa ma mai tina inca pe atat (stiu ca e cam exagerata speranta mea). Poate ca aia 350 de lei merita, dar daca bugetul e redus momentan, banuiesc ca la fel de bine poti sa mergi si pe varta. Mai multe sfaturi pot sa iti dea cei care au schimbat bateriile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

radule,mersi de urare! nu am pus nimic, din 3 motive

1 nu am avut silicon si nici de unde sa cumpar sambata nu am avut

2 in viitorul apropiat urmeaza schimbul de bujii,atunci ma voi ocupa temeinic de problema

3 nu de la ploaie am patit o,ci de la faptul ca am spalat eu insistent zona expusa. am mers pe asfalt ud fara probleme

asa ca...maine la munte :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Am nevoie de niste placute de frana de spate care sa nu fie pilite pana la tabla.

Daca are cineva prin Bucuresti rog dati un bip.

Stiu, o sa zica lumea ca-mi risc soarta, dar nu prea are sens pentru moment sa bag bani

in fiara asta, iar frana de spate e prea putin folosita ca sa ma stresez cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate sv-urile 2nd gen au acelesi model de schimbator?

De unde se cumpara cel mai ieftin?

post-45285-0-10784800-1340995214_thumb.jpg

la fel am patit si eu si am rezolvat cu un surub imbracat in cauciuc, cum a zis si cap0ne...noua e cam 100 euro, iar sh nu am gasit (bine, nici nu m-am dat peste cap cautand). Functional este ok, vizual prea putin deranjeaza. Trebuie doar gasita o mana care nu tremura pe bormasina :rolleyes:

Editat de verssatu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin si eu cu problema la baterie. Era vorba de 5 V masurati nu de 5 A, scuze se pare ca eram prea obosit. Am incercat sa o "revergorez" si cu redresorul mai performant dar nu vrea sa urce deloc, ramane tot in jurul valorii de 5V, deci se pare ca trebuie baterie noua...

Bateria originala Yuasa pa gel costa in jurul a 350 ron, si mi se pare cam mult, imi recomandati altceva? nu neaparat pe gel... bateria orignala are specificatiile : 12V 36kC( 10AH)/10hr.

 

eu mi-am luat o baterie Rombat si m-a costat 150 lei. Asta dupa ce am dat 250 pe o varta acu 2 ani si inca 260 pe o toplyte acum 4. Rombat am gasit la targ la vitan, in afara targului este un magazin numai cu baterii . codul bateriei de sv dupa 2003 este ytx12bs.

 

bafta!

Editat de dihania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma plictiseam azi ca fuse prea cald ca sa ies la o tura, si am facut pe feisbuci grupul Suzuki SV Romania https://www.facebook.com/groups/suzukisvro/ :D

Nu prea le am cu feisbucu, da am zis ca mai schimbam o poza, un link, o chestie utila p'acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La naiba, nu am nici o poza draguta sa pun :)))

Iti dau eu una de la mine si zici ca e a ta ? :laugh: Trebuie sa gasesti ceva simpatic p'acolo prin arhive :)

 

Maine merge careva pe Transalpina sau prin Petrosani sa nevedem la un suc? :D

Piei satana si nu ma mai ispiti pana nu imi rezolv cu ambreiajul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...