Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pentru cei din Bucuresti, am vorbit cu Didi si Florin si ne-am gandit sa punem de o bere/ceai/vin fiert de vorba, diseara in jur de 18:00-18:30, la fostul Ursu, actual Casa noastra, pe Matei Voievod.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal!

A mai avut cineva probleme cu electromotorul la 650 din 2000(sau '99-'01). . A mai incercat cineva sa-l repare, adica sa-i schimbe carbunii (in cazul in care nu este o alta problema)?

Am patit-o si eu cu fostul SV, mi-a decedat elecromotorul, cu aceleasi simptome ca la tine (pana nu a mai pornit deloc). Nu am stat sa il deschind, l-am schimbat cu altul sh (am dat vreo 60-70$ parca).

Noul posesor a patit-o si el apoi, dar el a schibat carbunii cu unii de dacie, pe care i-a pilit putin inainte ca sa se potriveasca :) Deci se poate

 

Pentru cei din Bucuresti, am vorbit cu Didi si Florin si ne-am gandit sa punem de o bere/ceai/vin fiert de vorba, diseara in jur de 18:00-18:30, la fostul Ursu, actual Casa noastra, pe Matei Voievod.

Pare rau ca nu am putut veni si eu. Acum am ajuns acasa...

 

 

De ieri, am avut noroc de o vreme superba :)

 

DSC08782-fb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, ieri i-am luat bateria jos si maine o curat bine, ii ung tot ce trebuie uns si o acopar. Intre timp pun la cale conversia in naked si ii cumpar tot ce trebuie schimbat!

Ne vedem la anul la vreo intrunire :)

 

Azi am dat rezervorul jos sa curat putin motorul pe dedesupt ocazie cu care am curatat si rezervorul pe interior. M-a uimit cata mizerie a curs din el, insa ce m-a uimit cel mai tare a fost cata benzina mai aveam in el. Am scos 7 litri de benzina, atata mi-a ramas dupa ultimul plin si fix 180km parcursi(inregistrat pe trip): 104km in afara (Tg-Mures - Sighisoara) si restul prin oras. Asta inseamna ca mixt-ul e undeva pe la 5%.

Pana acum doar bucurii dupa SV :D.

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai grija sa nu fie rugina, verifica mai bine, asa am spus si eu la prima curatare dar s-a dovedit a fi rugina.Lumineaza prin gaura unde bagi senzorul de benzina si verifici prin locul unde bagi benzina, se vede foarte bine pana la fund.

 

De luni ma tot plimb cu motorul si se pare ca problema ruginei e rezolvata plus ca arata foarte bine pe interior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat bine prin el si nu am rugina, credca era vopseaua de pe marginea gaurii de alimentare care s-a desprins. In manualul de la Eliminator scria ca pe timpul iernii se scoate benzina si se pune cam 250ml de ulei care "agita" bine prin rezervor... Oare nu ar ajuta mai mult sa il pastrez "curat" in felul asta decat sa il umplu cu benzina pana la primavara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La primavara ma bate gandul sa-i pun un ghidon "dintr-o bucata" in locul semighidoanelor. Una din probleme ar fii faptul ca in spatiul unde o tin, intrarea nu are mai mult de 80 cm latime.In configuratia actuala cu semighidoane, ma incadrez destul de ok, semighidoanele au latimea max. de 72-72.5 cm iar oglinzile au 78 cm ( in general intru cu ele rabatate, dar cu atentie pot intra si cu ele nerabatate).

Din cate am gasit pe internet ghidoanele "de naked" pornesc undeva de la 75 cm latime, la care se adauga si capetele de ghidon ( aveti idee cat mai adauga la latimea totala?). Cei care au varianta naked, model 2004+ imi puteti spune va rog care este latimea maxima a ghidonului, inclusiv cu capetele de ghidon?

 

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La primavara ma bate gandul sa-i pun un ghidon "dintr-o bucata" in locul semighidoanelor. Una din probleme ar fii faptul ca in spatiul unde o tin, intrarea nu are mai mult de 80 cm latime.In configuratia actuala cu semighidoane, ma incadrez destul de ok, semighidoanele au latimea max. de 72-72.5 cm iar oglinzile au 78 cm ( in general intru cu ele rabatate, dar cu atentie pot intra si cu ele nerabatate).

Din cate am gasit pe internet ghidoanele "de naked" pornesc undeva de la 75 cm latime, la care se adauga si capetele de ghidon ( aveti idee cat mai adauga la latimea totala?). Cei care au varianta naked, model 2004+ imi puteti spune va rog care este latimea maxima a ghidonului, inclusiv cu capetele de ghidon?

 

Mersi.

 

Si nu poti lati un pic intrarea aia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti intra cu ghidon de 80 cm latime pe intrare de 70, doar ca trebuie atentie si exercitiu, eu am facut asta vreo 2 ani buni (cu bmw ul f650, cu sv scapasem de asta dar voi reveni cu transalpul), trebuie atentie maxima si sa brachezi ghidonul stanga dreapta, miscarea se cere ea de la sine

evident ca e mai comod invers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri . Din pacate intrarea nu se poate lati sub nici o forma. Deasemenea sunt sigur ca daca ghidonul ar fii mai lat decat usa nu as putea intra, deoarece urcarea este pe o rampa destul de inclinata si ingusta ,iar in plus nici in interior nu pot face multe manevere spatiul fiind stramt.

Ideal ar fii daca m-as incadra cu un ghidon de 78 cm cu tot cu capete de ghidon atasate, de aceea va rog pe cei care aveti modelul n 2003+ sa-mi spuneti care e latimea maxima, inclusiv cu capetele de ghidon. Ma gandesc ca as putea gasi un ghdon de N si jug ,sau poate un schimb...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca 95% din comenzile moto sunt pt. diam 22mm. :)

si motorul meu a fost "S"...era mai ieftin decat "N", asa ca , si comenzile mele sunt de pe S->N . Vezi doar la acele gaurele mici, cam 4mm diametru pe care se pozitioneaza comenzile electrice / este un bosaj- 'tzumburush" mic, in jumatatea superioara a comenzilor.........daca nu se potrivesc la pozitia care iti convine faci altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa stiam si eu, pe la cross mai sunt de 24 si pe la ceva choppere custom, dar mai bine sa fiu sigur :D Din cate am inteles de la Kosmo ghidonul se potriveste direct pe motor, fara sa schimb cablurile, trebuie doar rerutate. Singura modificare pe care a facut-o el a fost o improvizatie la furtunul frana fata, nu ajungea la butoias si mai era o distanta de aprox. 5 cm care trebuie acoperita. El a adaptat o bucata de teava de cupru interpusa intre furtun si butoias.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...