Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

Vi-ati cumparat careva frame sliders? Daca da, de unde?

Caut de vreo o sapt si aproape nimic prin Europa doar USA si Asia.

 

Asfalt curat.

Cauta pe ebay, este un user Garcya care face comenzi pe ebay cu comision foarte mic sau chiar fara comision, depinde de valoare. De saptamana viitoare ma dau si eu prin arad cu sv650n, poate ne vedem la ceva plimbari....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de rapunsuri.

 

Cauta pe ebay, este un user Garcya care face comenzi pe ebay cu comision foarte mic sau chiar fara comision, depinde de valoare. De saptamana viitoare ma dau si eu prin arad cu sv650n, poate ne vedem la ceva plimbari....

L-am gasit, mersi de sfat. O sa-l contactez.

 

Daca esti prin Arad joi s-ar putea sa ne intalnim la Moto Thursday pe la 18:00 in parcarea de pe langa primarie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezervorul albastru iar culoarea moto este galben si nu stiu ce sa fac:sa-l colantez sau sa-l vopsesc?Daca vreau sa colantez peste vopsea merge sau trebuie data jos? Tine mai mult vopseaua (in cazul vopsiri in galben) sau colantul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am pornit-o si eu dupa aproape 6 luni de "iernat". Eu am ales metoda de iernat astfel (pe langa alte procedee): umplut rezervorul, scos furtunul de alimentare de la rezervor, pornit si lasat motorul sa mearga pana s-a consumat benzina din carburatoare pentru a evita descompunerea acesteia si infundarea carburatoarelor si pentru a nu mai folosi un stabilizator de benzina (anul trecut la prima pornire dupa iarna am avut cateva rateuri, am banuit ca de la stabilizatorul de benzina). Astfel, ca i-am dat cam 15-20 sec. la automat (nu continuu ci in "transe"), pana a ajuns benzina in carburatoare, pornit f. bine dupa atata timp. Am scris cateva pagini mai in spate despre o problema cu electromotorul: au fost de vina carbunii care erau aproape terminati, schimbat carbunii si astazi probat pe mobra, merge brici. Sambata plimbare mai lunga negresit (daca nu ploua - ploaie+temperatura scazuta=muratura). Urmeaza sa-i fac si schimbul de ulei + filtru ulei. ASFALT USCAT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o nelamurire. In ce se descompune benzina? nu am auzit si nici nu am citit despre acest fenomen.

Am scris pe scurt "descompunere". Daca ma iau dupa ce mai scrie pe net "Stabilizarea benzinei este probabil cel mai important lucru de facut cand pastrati motocicleta. Benzina este un amestec de diferiti compusi. In timp, cei mai volatili compusi se vor evapora, lasand o mazga care va infunda carburatoarele impiedicandu-le sa functioneze". Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 10 ore de condus masina pe timp de noapte, dimineata am ajuns la oradea sa-mi iau motoru'. M-am intalnit cu tipul care mi-a adus-o din italia, i-am facut plata si am ramas cu motocicleta in strada. Acum ma gandeam cum plm merg eu la -6 grade pana la arad (120 km) in adidasi, blugi si o geaca nu prea groasa... Dupa primii 3 km ma usturau genunchii si mainile m-am oprit si am mai luat pe mine inca o geaca si o pereche de blugi, dupa alti 5 km mi-am mai luat 2 perechi de sosete peste celelalte si tot am mai facut opriri.

Cei 120 de kilometri i-am facut inn 2 ore si ceva dar au fost cei mai frumosi kilometri din viata mea. Am facut alegerea perfecta cu sv-ul acesta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce-am plimbat-o vreo ora prin oras m-am gandit ca ar fi cazul sa o mai curat. Evident situatia a scapat de sub control si s-a lasat cu detailing, asa ca dupa o spalatura a primit un polish, o curatare pe sub, curatat/gresat lantul, etc...

Si daca tot era sarita vopseaua pe capetele de ghidon...

A da, si toba noua :).



Presupunand ca desenul e corect cam astea trebuie sa fie dimensiunile.

 

post-40351-0-85861600-1362672963_thumb.jpg

post-40351-0-63064200-1362672964_thumb.jpg

post-40351-0-09697500-1362672965_thumb.jpg

post-40351-0-10126200-1362674492_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ar putea sa coteze desenul asta in functie de masuratoarea data jos dreapta? :D Stiu ca cer extreme dar alta varianta nu prea am.

Cristi, desenul acela daca o tiparesti la marimea 1:1 o poti folosi ca sablon... exact aceasi desen am folosit si eu cand am modificat aripa spate (cea ce nu-ti recomand sa faci :P)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista un loc de intalnire al SV-istilor? O zi anume din saptamana, o ora? Ma gandesc la ore mai tarzii ( 18.00-20.00) ca poate lumea mai lucreaza pana seara. Mi-ar place sa ne intalnim sa mai schimbam impresii tehnice, de service, atitudine V-twin etc.

P.S. Nu trebuie sa fie neaparat un bar.

P.P.S. Stiu ca a mai fost ceva, nu dati cu pietre, am preferat sa nu ma intalnesc si, implicit, sa plec in grup la plimbare pana nu am considerat ca, (virgula) cunosc "bestia" indeajuns.

LONG LIFE TO THE SV RAIDERS!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un momentdat ne intalneam joia la polivalenta , doar ca cu timpul ajunsesem sa fim 2 oameni care veneam si am renuntat. Am tot insistat sa ne vedem...dar na..fiecare le stie pe ale lui. Dar daca se hotaraste eu ma bag! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu ma bucur pentru voi. De as avea aici 2 amici motoretisti as fi fericit, dar de unde? Stau intr-un mediu de tocilari care nu au treaba cu motoretele :)). Astia doar la matematica sunt buni. Probabil ar putea proiecta si construi o mobra, dar daca se pune problema sa o si calareasca, se schimba x-ul din ecuatii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezervorul albastru iar culoarea moto este galben si nu stiu ce sa fac:sa-l colantez sau sa-l vopsesc?Daca vreau sa colantez peste vopsea merge sau trebuie data jos? Tine mai mult vopseaua (in cazul vopsiri in galben) sau colantul?

Din ce stiu eu ambele tin la fel poate colantul isi pierde din culoare un pic mai repede dar e mai ieftin cu muuuuult si il poti schimba chiar tu in caz ca se intampla ceva.. daca ai chef.Si vopsitul e foarte ok dar e mult mai scump si daca nu iti iese cum vrei sunt bani aruncati pe fereastra,Ba vopseaua nu ii buna, ba lacul, ba vopsitorul, eventual sa vezi lucrari recente ale vopsitorului sa fi cat de cat convins.Anul acestea am vopsit de doua ori rezervorul si carena dreapta din aceste cauze si tot nu is multumit.Asa ca am decis sa trag toata motocicleta in folie de carbon albastra, cu 120ron si o zi de lucru am rezolvat toata treaba.

Editat de khrisstyan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...