Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Pai am folosit db killer ul pana acum câteva zile când am mers la o întrunire moto și câțiva s-au mirat cât e de mic orificiul care rămâne după montarea acestuia... Ziceau sa îl dau jos ca omor motorul. De aia întrebam. Care mai aveți db killer tot asa mic e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maine, 28.04.2013, incepand cu orele 18:00, propun sa ne incepem acest sezon cu o ieseala la bere (fara alcool), la binestiuta carciuma "Casa noastra" , fostul Bikers de pe Matei Voievod. Eu, spiders 2066 si ochitu vom fi acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine, 28.04.2013, incepand cu orele 18:00, propun sa ne incepem acest sezon cu o ieseala la bere (fara alcool), la binestiuta carciuma "Casa noastra" , fostul Bikers de pe Matei Voievod. Eu, spiders 2066 si ochitu vom fi acolo.

Daca scap in timp util de ce am de trebaluit maine, ajung si eu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am folosit db killer ul pana acum câteva zile când am mers la o întrunire moto și câțiva s-au mirat cât e de mic orificiul care rămâne după montarea acestuia... Ziceau sa îl dau jos ca omor motorul. De aia întrebam. Care mai aveți db killer tot asa mic e?

Hi all!

 

permite-mi te rog sa-ti dau o explicatie foarte simpla (si NU pentru ca eu fac tobele)!

in montarea unei tobe sport pe un motor (i9ndiferent de care) NU da cai puteri in plus!!! multi spun ca daca montezi toba sport, motorul o sa fie mai puternic. NU! Motorul are deja o anumita putere insa dupa montarea tobei stock puterea lui se "reduce" un pic din cauza ca tobele stock treuie sa incadreze motorul (din punct de vedere a zgomotului) in anumite norme. din moment ce zgomotul e mai mic, evident si debitul aerului care iese e mult mai mic, astfe reduce si puetrea motorului. DECI: cand montam o toba sport (indiferent de care) si evacuarea devine libera, motorul ajunge la puterea lui initial. iar cand montam DB -killerul facem si noi acelasi treaba ca si toba stock. reducem zgomotul, astfel evident reducem si debitul aerului si evident un pic si puterea. INSA debitul de aer cu DB-killerul montat e tot mai mare decat la o toba stock. deci NU omoara motorul :)

toate cele bune tutror si asfalt uscat!

 

PS: in orice domeniu sau situatie exista "destepti" de genul "omoara motorul" ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de răspuns. Nu am făcut nicio acuzație la adresa ta... Am și menționat ca mi s-a spus asa și de aceea am și scris aici și am cerut o părere. Nu ma interesau caii putere în plus și îmi place cum se aude toba cu db killer montat (și fără ar fi ok dacă ar fi un pic mai puțin galagioasa) însă eram curios doar dacă debitul de aer cu db killer montat nu e prea mic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Tot Bel Ray am si eu in ea si merge superb.

Am optat pentru EXS Full Synthetic Ester 4T 10W-50 cam scump dar merita

In alta ordine de idei, am schmbat cauciucurile, iar cand l-am dat jos pe cel din fata am gasit de ce imi arata mai multi kilometrii - rotita cu picioruse din senzorul de kilometraj rupta. Unde as gasi rotita aia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ped O'Phile

Sal, siti daca mai este valabila asigurarea pt o luna de zile? Pentru ca am gasit sa imi fac pe o luna. :)

 

Cred ca da.

Eu mi-am facut anul trecut cand imi luasem nr rosii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hi all!

 

permite-mi te rog sa-ti dau o explicatie foarte simpla (si NU pentru ca eu fac tobele)!

in montarea unei tobe sport pe un motor (i9ndiferent de care) NU da cai puteri in plus!!! multi spun ca daca montezi toba sport, motorul o sa fie mai puternic. NU! Motorul are deja o anumita putere insa dupa montarea tobei stock puterea lui se "reduce" un pic din cauza ca tobele stock treuie sa incadreze motorul (din punct de vedere a zgomotului) in anumite norme. din moment ce zgomotul e mai mic, evident si debitul aerului care iese e mult mai mic, astfe reduce si puetrea motorului. DECI: cand montam o toba sport (indiferent de care) si evacuarea devine libera, motorul ajunge la puterea lui initial. iar cand montam DB -killerul facem si noi acelasi treaba ca si toba stock. reducem zgomotul, astfel evident reducem si debitul aerului si evident un pic si puterea. INSA debitul de aer cu DB-killerul montat e tot mai mare decat la o toba stock. deci NU omoara motorul :)

toate cele bune tutror si asfalt uscat!

 

PS: in orice domeniu sau situatie exista "destepti" de genul "omoara motorul" ;)

debitul de aer e acelasi, ca doar n-o ramane surplusul pe galerii. insa motorul munceste mai mult sa-l scoata afara pe o gaurica mai mica. insa o alta consideratiune: cautati pe google power valve si vedeti ce inseamna. ar trebui sa ofere niste indicii despre ce se schimba atunci cand pui toba sport.

 

si cred ca daca se respecta diametrul din fabrica al tobei, dbkillerul va fi ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ca mai posteaza radu ca sa mai fie o semnatura si pe aici :)

Mersi radu86 :) si dihania

 

 

Am vb cu el, nu are :(. rotita din senzorul de kilometraj pt modelul meu.

Editat de Shiro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi radu86 :) si dihania

 

 

Am vb cu el, nu are :(. rotita din senzorul de kilometraj pt modelul meu.

 

Exista si OEM la pret f bun. Vorbeste cu @mexykanu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi radu86 :) si dihania

 

 

Am vb cu el, nu are :(. rotita din senzorul de kilometraj pt modelul meu.

Cauta mai in spate, dupa postul tau precedent. .

Editat de unycorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca inca nu a-ti scos limitarea de putere din treapta a 2-a si 3-a, puteti urmarii cum se face in linkul urmator http://sv650.org/ig_retard/ignition_mod.htm - pentru SV-uri de prima generatie si http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=55272 - pentru SV-uri de a 2-a generatie.

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil minor in treapta a 2-a si 3-a... sincer nu-mi amintesc, am facut modificarea chiar dupa ce mi-am luat motorul in 2007.

Oricum, merita incercat, nu risti sa strici nimic daca urmaresti instructiunile si nici nu te costa nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi nu sunt atehnic, schema aia mi-e putin neclara, sau probabil nu sunt in predispozitia de a ma concentra acum. Sincer vreau sa-mi fac un ATRE cu comutator. Daca ai putea face un ghid pentru prosti (eu, in speta) in limba romana si cu poze ar fi super. Cand treci prin Buc te cinstesc cu o bere!

 

Pentru SV de gen 1. doar firul rosu si verde (din poza) trebe deconectat si izolat, nu ai treaba cu schema electrica din acel articol.

 

Pentru SV de gen 2. pare mai complicat si nu am citit atent, insa din acea schema inteleg urmatoarele:

 

post-6144-0-30797500-1367589790_thumb.jpg

 

Nu ma pricep la electronica mai deloc, sper ca nu am zis vreo prostie.

 

@GoodKat: Bere e OK, dar as prefera un bugspoiler :D (am auzit ca vrei sa faci una)

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a facut cineva ceva de genul? Vreau si eu dar nu prea inteleg schemele astea electronice...

Si eu am facut modificarea dar nu imi aduc aminte daca am simitit diferenta avand in vedere ca e facuta prin 2008 :))...dar nu ai nimic de pierdut :)

Editat de khrisstyan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...