iacospy Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 (editat) Arata super tare motorul Dihania imi place maxim culoarea Editat August 24, 2013 de iacospy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 Hello, dupa ce vreme... Din pacate revin cu niste intrebari la problemele pe care motoreta mea (sv650s 2004) le are acum: 1. la ralanti are o bataie ciudata de cap de cilindru care dispare la apasarea ambreiajului 2. de curand am alimentat de la agip, iar motorul se comporta ciudat. Am scos benzina din rezervor si m-a luat capul cand i-am vazut culoarea: un demisec de dragasani, de prin 2008. Am pus alt model de combustibil (un omw de 99) dar problemele nu au disparut: - la ralanti sta bine, insa temperatura nu urca mai mult de 60-63 grade, ba chiar scade. - tot la ralanti, din acceleratie se tureaza cu ceva delay, fara intreruperi. In schimb, cand trag ambreiajul si accelerz brusc, moare subit. Aici sa zic de filtru de benzina, ca este infundat (nu am apucat sa il dau jos, azi ma apuc de treaba. Dar ce ma ingrijoreaza este bataia din motor, cea de la punctul 1. Dispare daca acclerez, dar reapare pe ralanti, care si el este afectat adica sta undeva pe la 900 in loc de 1200 rpm. Cam ce ar fi de verificat avand in vedere trebile de mai sus? Posibil sa fie afectate injectoarele? pompa din rezervor? Ceva probleme la ambreiaj: rulment, placa? Sau trebuie schimbat cu totul? multumiri anticipate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 Legat de bataie nu imi pot da cu parerea. Trebuie "ascultat" de un meserias. (E bataie sau tacanit ? Din zona pistoanelor sau a ambreiajului ?) Cu benzina de la Agip si Lukoil sunt si eu patit. O data cu masina si de vreo 2 ori cu motoare. La masina am facut plinul si nici nu s-a ridicat acul de benzina de la un sfert, cat indica initial. Dupa vreo 300 km am facut iar plin de la petrom si si-a revenit. Apoi am bagat intr-un motor si pret de vreo 2 luni indicatorul de benzina imi arata random ba plin, ba gol, ba jumate, ba 3sferturi etc, indiferent de cantitatea reala de benzina din el. Si asta in conditiile in care dupa aia am bagat de la altii gaz. Eu fug de benzina de la astia ca ala de tamaie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 E o bataie constanta pe turatia ralantiului, nu tacanit. Dispare cand apas ambreiajul, revine cand il eliberez. Mie, aproape habarnist, imi pare ca vine din zona pistonul fata, partea inferioara. LEgat de benzina, e incredibil ce am scos, avea inclusiv o depunere albicioasa. Mi se puteau fote injectoarele de la asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 Daca apare si dispare in functie de ambreiaj, atunci acolo e problema. Nu are legatura cu pistonul fata sau spate. NU cred ca iti poti da seama desfacand capacul de la ambreiaj. E posibil sa fie arcuri care sa se fi uzat in vreun fel? Eu unul nu m-am uitat niciodata acolo asa ca nu prea stiu, dar nu cred ca trebuie sa iti faci griji in privinta motorului ci doar a ambreiajului. La punctul 2, da benzina proasta, cu diferiti aditivi poate sa duca la probleme. Inclusiv filtre infundate, sau injectoare infundate sau cine stie ce depuneri. Nu cred ca ar fi o idee buna sa incerci ceva de curatat, ci mai degraba sa vezi ce s-a intamplat de la acea benzina si abia apoi incercat ceva. Depunerea albicioasa era mai vascoasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 (editat) La punctul 2, da benzina proasta, cu diferiti aditivi poate sa duca la probleme. Inclusiv filtre infundate, sau injectoare infundate sau cine stie ce depuneri. Nu cred ca ar fi o idee buna sa incerci ceva de curatat, ci mai degraba sa vezi ce s-a intamplat de la acea benzina si abia apoi incercat ceva. Depunerea albicioasa era mai vascoasa? Da, era vascoasa, consistenta de sloboz, sa-i zic elegant. Cel mai bine fa-i o vizita lui TNG. 900 rpm prea mic relantiul. Nu mai porni motocicleta....nu cred ca are legatura...dar ar putea fi intinzatorul distributiei de la pistonul fata. Arc rupt si acum tacane fiind lantul prea slab...insa de ce ar disparea cand tragi maneta de ambreiaj....fa un topic la sectiunea de service. Pai e cam greu sa n-o pornesc, ca altfel nu se poate diagnostica. Sunt doua chestii aparute dupa alimentarea cu nenorocirea aia. Nu stiu daca e legatura intre ele, nu o prea vad. De ce dracu ar bate ceva asa din senin, de ce nu se ridica temperatura, de ce are ambreiajul influenta in bataie, de ce fara ambreiaj calcat nu moare/se inneaca motorul, de ce cu ambreiaj calcat moare motorul de parca i-as lua contactul? Inca un amanunt: motoreta a stat intr-o curte la niste prieteni cu copil mic (2 ani). Ala micu' a bagat pe toba tot felul de pietre si pietricele. Tatal, motorist si el, zice ca le-a scos dand drumul la motor si ambalandu-l. Au iesit pietrele, ca eu cat am mai mers nu am auzit ceva suspect. Posibil sa fi tras pe galerii ceva de prin toba? Editat August 28, 2013 de verssatu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 (editat) Tu cand zici de temperatura te referi la ce iti indica bordul. Poate a patit ceva dracovenia care masoara. Daca pui mana pe motor, nu iti dai seama daca are mai mult de 60 de grade? Eu in continuare sunt de parere ca jegul albicios sta prin injectoare si prin filtru. benzina are vreun efect asupra lui? il face mai fluid sau ramane la fel? Ai putea spera ca s-a oprit in filtru si trebuie doar ala curatat, dar daca cumva a trecut inseamna ca jegul alb e si in motor, depus cine stie pe unde. Cu bataia nu am idee. Ambreiajul sta in ulei deci nu ar trebui sa aiba treaba cu benzina jegoasa. Si nu cred ca ce era pe toba a ajuns in motor. Editat August 29, 2013 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Da, clar are temperatura indica, toate conductele, radiatorul cunt caidute, nu fierbinti cum ar trebui. O s-o duc undeva, nu-mi bag io ghearele ca nu ma pricep. M-ati periat ca nici n-o mai pornesc...la naiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick_X Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Va salut Daca ma poate ajuta si pe mine cineva in a identificat un "tacanit" la motor pistonul din fata, mentionez ca : Am verificat jocul la supape este in limitele normale la ambele pistoane Am dat jos intinzatorul nu era gripat culisa corespunzator M-am uitat si la, lantul de distributie pare a fi in regula Problema o am de cateva mii de kilometri am schimbat si tipul de ulei aceeasi treaba, Dupa ce am facut verificarile de mai sus am facut un drum de Zalau-Sibiu si nu s-a mai auzit numa dupa ce am ajuns inapoi acasa Atasez un link poate este careva care poate sa imi dea o idee Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Și la mine se aude la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 La mine nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Asa se auzea si la mine cand am mers cu uleiu sub minim si a trebuit vibrochen cu biela . Coana biela ii frecase pe domnul vibrochen la greu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 (editat) Si la mine se aude asemanator dar este cand dispare la anumite turatii, la relantiu de multe ori nu se aude.Am verificat intinzatorul de lant are doar juma de cursa facuta si nu e blocat.Iacospy cat ai platit pt reparatii? Editat Septembrie 1, 2013 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 Pai vibrochen cu biele adus din anglia sh 350 euro + demontat si montat 800 ron ( garnituri motor si ulei noi) Am ajuns pe la 2500 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Salut, Am fost de curand implicat intr-un accident destul de usor. Daunele sunt crashpadul din dreapta indoit/julit, pedala de frana rupta, + diverse zgarieturi/julituri inclusiv pe casca. Intrebarea mea este : de la ce alt model de suzi se poate "imprumuta" pedala de frana pt SV650 k4( sanse mai mari sa gasesc la dezmembrari...) P.s: avem si vinovat, si asigurare, dar asigurarea are prostul obicei sa fie Carpatica, care la randul sau are prostul obicei sa nu plateasca...ma astept la orice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ochitu Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Daca nu gasesti la dezmembrari si iti permiti sa astepti 2-3, poti cauta pe ebay (cred ca din co.uk vin chiar mai repede). Preturile sunt considerabil sub ofertele de pe la noi, Dihania iti poate da destule exemple Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 am verificat si pe ebay.co.uk , se invart pe la 30 de lire pe care nu i-as da pe o bucata de "monkey metal" cum era denumit pe niste forumuri. Vreo idee cum sa il faci pe asigurator sa plateasca? incerc sa imi fac planuri de bataie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Te tii de capul lor, telefoane, vizite la sediu, eventual ii amentini cu reclamatia la CSA si o actiune in instanta...e gratis. 5 RON taxa de timbru. asa e! o sa dureze, dar pentru o dauna de genul (maxim 2000 ron) ar face bine sa plateasca. Chiar am de gand sa le fac rautati , mai mult din ambitie decat de nevoie. In alta ordine de idei, dupa cum vezi , ma astept sa nu plateasca, si imi caut piesele prin alte parti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 am verificat si pe ebay.co.uk , se invart pe la 30 de lire pe care nu i-as da pe o bucata de "monkey metal" cum era denumit pe niste forumuri. Vreo idee cum sa il faci pe asigurator sa plateasca? incerc sa imi fac planuri de bataie Buna, Ultimul meu accident l-am avut cu o duduie care avea asigurare la carpatica. De acum inainte, e valabil pentru toata lumea, daca sunteti accidentati sunati la 112 si solicitati ambulanta si politie. Chiar daca ai o julitura la deget, mergeti la spital cu ambulanta. Astfel se deschide dosar penal pentru vatamare din culpa pentru cel care v-a accidentat iar cei de la asigurari nu au ce comenta si nu pot tergiversa lucrurile in final platind pagubele. Daca faci o amiabila, statistica spune ca 3 din 5 polite incheiate amiabil sunt fraude iar asiguratorul iti da cu praf de mers. Asta cu mersul la spital iti ia cel putin 2 ore, mai urmeaza inca niste ore pe la udristei cu declaratii, dar macar stii ca ai facut treaba ca la carte. Foarte important este ca si cel care ramane cu politia la masuratori sa aiba habar ce inseamna motoreta si sa ii spuna politistului toate partile avariate, fie si doar zgariate, conteaza absolut tot, si cel mai important sa iti treaca si echipamentul avariat. eu am patit-o sa nu fie trecuta casca pe devizul ala si asiguratorul mi-a dat flit si uite asa m-am scarpinat si mi-am luat casca pe banii mei. Surprinzator, cei de la carpatica s-au miscat foarte bine. Ma inarmasem cu toate legile posibile sa le dau in cap daca fac fite dar nu a a fost nevoie. La un deviz de 5800 ron mi-au dat 3400 ron, asta pentru ca am solicitat reparatie in regim propriu. pagubele au fost relativ minore dar ma durea mai tare ca era vopsita de o luna de zile motoreta. daca ai bucatile din pedala o poti suda si te costa 50 lei si ai scapat. daca nu le ai...ghinion! alta noua! daca mai ai intrebari...da pe pm si te ajut daca pot. multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 Cu Carpatica eu am avut experiente ok (cu masina). Am fost despagubit rapid si fara comentarii de 2 ori. DAR, dupa buseala am mers la politie pt constatare, nu am facut amiabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 imi da sperante ceea ce citesc, mersi. doar ca e amiabila treaba, m-am gandit sa fac un pustiu de bine...o sa va povestesc exact ce si cum imediat ce am o decizie de la carpatica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 Nu ma refeream la bord, ci la becuri/leduri Si acuma sa vin si cu informatii, nu doar cu intrebari. Soclu pentru bec nu am gasit in magazine, insa becuri da. Sunt cele de 1.2W, unii le spun T5 (pentru bord masini). Mi-am cumparat leduri albe si se vede si arata mai bine. Daca vreti leduri vi le puteti face singuri : http://www.bluepoof.com/motorcycles/howto/svs_led_dashboard/ Tre' sa recunosc ca e tare tipa salutare.vreau sa mi schimb si eu becurile din bord ca sunt arse.le ai schimbat tu?a fost greu,sau doar migalos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 subaripa spate 200 lei crashpaduri 180 lei. La pachet 350 lei filtru sport K&N 200 lei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 Pentru ce an este aripa? i luata de pe 2000.Dar dupa cum am vazut merge si la hornet si la altele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 La sv650 k3/k4 merge dar trebuiesc modificate 3 prinderi. Cele de pe bascula si in fata trebuie adaugata o placa in forma de L pentru a se prinde de bascula. Daca vrei, facem un schimb, ofer un ghidon de Naked marca ABM, 22 mm. Multumesc de oferta.Dar nu ma avantajeaza schimbul! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.