Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hello, dupa ce vreme...

Din pacate revin cu niste intrebari la problemele pe care motoreta mea (sv650s 2004) le are acum:

 

1. la ralanti are o bataie ciudata de cap de cilindru care dispare la apasarea ambreiajului

2. de curand am alimentat de la agip, iar motorul se comporta ciudat. Am scos benzina din rezervor si m-a luat capul cand i-am vazut culoarea: un demisec de dragasani, de prin 2008. Am pus alt model de combustibil (un omw de 99) dar problemele nu au disparut:

- la ralanti sta bine, insa temperatura nu urca mai mult de 60-63 grade, ba chiar scade.

- tot la ralanti, din acceleratie se tureaza cu ceva delay, fara intreruperi. In schimb, cand trag ambreiajul si accelerz brusc, moare subit.

Aici sa zic de filtru de benzina, ca este infundat (nu am apucat sa il dau jos, azi ma apuc de treaba. Dar ce ma ingrijoreaza este bataia din motor, cea de la punctul 1. Dispare daca acclerez, dar reapare pe ralanti, care si el este afectat adica sta undeva pe la 900 in loc de 1200 rpm.

 

Cam ce ar fi de verificat avand in vedere trebile de mai sus? Posibil sa fie afectate injectoarele? pompa din rezervor? Ceva probleme la ambreiaj: rulment, placa? Sau trebuie schimbat cu totul?

 

multumiri anticipate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de bataie nu imi pot da cu parerea. Trebuie "ascultat" de un meserias. (E bataie sau tacanit ? Din zona pistoanelor sau a ambreiajului ?)

 

Cu benzina de la Agip si Lukoil sunt si eu patit. O data cu masina si de vreo 2 ori cu motoare. La masina am facut plinul si nici nu s-a ridicat acul de benzina de la un sfert, cat indica initial. Dupa vreo 300 km am facut iar plin de la petrom si si-a revenit.

Apoi am bagat intr-un motor si pret de vreo 2 luni indicatorul de benzina imi arata random ba plin, ba gol, ba jumate, ba 3sferturi etc, indiferent de cantitatea reala de benzina din el. Si asta in conditiile in care dupa aia am bagat de la altii gaz. Eu fug de benzina de la astia ca ala de tamaie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o bataie constanta pe turatia ralantiului, nu tacanit. Dispare cand apas ambreiajul, revine cand il eliberez. Mie, aproape habarnist, imi pare ca vine din zona pistonul fata, partea inferioara. LEgat de benzina, e incredibil ce am scos, avea inclusiv o depunere albicioasa. Mi se puteau fote injectoarele de la asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca apare si dispare in functie de ambreiaj, atunci acolo e problema. Nu are legatura cu pistonul fata sau spate. NU cred ca iti poti da seama desfacand capacul de la ambreiaj. E posibil sa fie arcuri care sa se fi uzat in vreun fel? Eu unul nu m-am uitat niciodata acolo asa ca nu prea stiu, dar nu cred ca trebuie sa iti faci griji in privinta motorului ci doar a ambreiajului.

 

La punctul 2, da benzina proasta, cu diferiti aditivi poate sa duca la probleme. Inclusiv filtre infundate, sau injectoare infundate sau cine stie ce depuneri. Nu cred ca ar fi o idee buna sa incerci ceva de curatat, ci mai degraba sa vezi ce s-a intamplat de la acea benzina si abia apoi incercat ceva.

 

Depunerea albicioasa era mai vascoasa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La punctul 2, da benzina proasta, cu diferiti aditivi poate sa duca la probleme. Inclusiv filtre infundate, sau injectoare infundate sau cine stie ce depuneri. Nu cred ca ar fi o idee buna sa incerci ceva de curatat, ci mai degraba sa vezi ce s-a intamplat de la acea benzina si abia apoi incercat ceva.

 

Depunerea albicioasa era mai vascoasa?

Da, era vascoasa, consistenta de sloboz, sa-i zic elegant.

 

Cel mai bine fa-i o vizita lui TNG. 900 rpm prea mic relantiul. Nu mai porni motocicleta....nu cred ca are legatura...dar ar putea fi intinzatorul distributiei de la pistonul fata. Arc rupt si acum tacane fiind lantul prea slab...insa de ce ar disparea cand tragi maneta de ambreiaj....fa un topic la sectiunea de service.

Pai e cam greu sa n-o pornesc, ca altfel nu se poate diagnostica.

 

Sunt doua chestii aparute dupa alimentarea cu nenorocirea aia. Nu stiu daca e legatura intre ele, nu o prea vad. De ce dracu ar bate ceva asa din senin, de ce nu se ridica temperatura, de ce are ambreiajul influenta in bataie, de ce fara ambreiaj calcat nu moare/se inneaca motorul, de ce cu ambreiaj calcat moare motorul de parca i-as lua contactul?

 

Inca un amanunt: motoreta a stat intr-o curte la niste prieteni cu copil mic (2 ani). Ala micu' a bagat pe toba tot felul de pietre si pietricele. Tatal, motorist si el, zice ca le-a scos dand drumul la motor si ambalandu-l. Au iesit pietrele, ca eu cat am mai mers nu am auzit ceva suspect. Posibil sa fi tras pe galerii ceva de prin toba?

Editat de verssatu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu cand zici de temperatura te referi la ce iti indica bordul. Poate a patit ceva dracovenia care masoara. Daca pui mana pe motor, nu iti dai seama daca are mai mult de 60 de grade?

 

Eu in continuare sunt de parere ca jegul albicios sta prin injectoare si prin filtru. benzina are vreun efect asupra lui? il face mai fluid sau ramane la fel? Ai putea spera ca s-a oprit in filtru si trebuie doar ala curatat, dar daca cumva a trecut inseamna ca jegul alb e si in motor, depus cine stie pe unde.

 

Cu bataia nu am idee. Ambreiajul sta in ulei deci nu ar trebui sa aiba treaba cu benzina jegoasa.

 

Si nu cred ca ce era pe toba a ajuns in motor.

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut

Daca ma poate ajuta si pe mine cineva in a identificat un "tacanit" la motor pistonul din fata, mentionez ca :

Am verificat jocul la supape este in limitele normale la ambele pistoane

Am dat jos intinzatorul nu era gripat culisa corespunzator

M-am uitat si la, lantul de distributie pare a fi in regula

 

Problema o am de cateva mii de kilometri am schimbat si tipul de ulei aceeasi treaba,

Dupa ce am facut verificarile de mai sus am facut un drum de Zalau-Sibiu si nu s-a mai auzit numa dupa ce am ajuns inapoi acasa

 

Atasez un link poate este careva care poate sa imi dea o idee

 

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine se aude asemanator dar este cand dispare la anumite turatii, la relantiu de multe ori nu se aude.Am verificat intinzatorul de lant are doar juma de cursa facuta si nu e blocat.Iacospy cat ai platit pt reparatii?

Editat de khrisstyan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am fost de curand implicat intr-un accident destul de usor. Daunele sunt crashpadul din dreapta indoit/julit, pedala de frana rupta, + diverse zgarieturi/julituri inclusiv pe casca.

 

Intrebarea mea este : de la ce alt model de suzi se poate "imprumuta" pedala de frana pt SV650 k4( sanse mai mari sa gasesc la dezmembrari...)

 

P.s: avem si vinovat, si asigurare, dar asigurarea are prostul obicei sa fie Carpatica, care la randul sau are prostul obicei sa nu plateasca...ma astept la orice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu gasesti la dezmembrari si iti permiti sa astepti 2-3, poti cauta pe ebay (cred ca din co.uk vin chiar mai repede). Preturile sunt considerabil sub ofertele de pe la noi, Dihania iti poate da destule exemple :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am verificat si pe ebay.co.uk , se invart pe la 30 de lire pe care nu i-as da pe o bucata de "monkey metal" cum era denumit pe niste forumuri.

 

Vreo idee cum sa il faci pe asigurator sa plateasca? incerc sa imi fac planuri de bataie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te tii de capul lor, telefoane, vizite la sediu, eventual ii amentini cu reclamatia la CSA si o actiune in instanta...e gratis. 5 RON taxa de timbru.

:10: asa e!

 

o sa dureze, dar pentru o dauna de genul (maxim 2000 ron) ar face bine sa plateasca.

 

Chiar am de gand sa le fac rautati , mai mult din ambitie decat de nevoie.

 

In alta ordine de idei, dupa cum vezi , ma astept sa nu plateasca, si imi caut piesele prin alte parti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am verificat si pe ebay.co.uk , se invart pe la 30 de lire pe care nu i-as da pe o bucata de "monkey metal" cum era denumit pe niste forumuri.

 

Vreo idee cum sa il faci pe asigurator sa plateasca? incerc sa imi fac planuri de bataie

 

Buna,

 

Ultimul meu accident l-am avut cu o duduie care avea asigurare la carpatica. De acum inainte, e valabil pentru toata lumea, daca sunteti accidentati sunati la 112 si solicitati ambulanta si politie. Chiar daca ai o julitura la deget, mergeti la spital cu ambulanta. Astfel se deschide dosar penal pentru vatamare din culpa pentru cel care v-a accidentat iar cei de la asigurari nu au ce comenta si nu pot tergiversa lucrurile in final platind pagubele. Daca faci o amiabila, statistica spune ca 3 din 5 polite incheiate amiabil sunt fraude iar asiguratorul iti da cu praf de mers.

Asta cu mersul la spital iti ia cel putin 2 ore, mai urmeaza inca niste ore pe la udristei cu declaratii, dar macar stii ca ai facut treaba ca la carte. Foarte important este ca si cel care ramane cu politia la masuratori sa aiba habar ce inseamna motoreta si sa ii spuna politistului toate partile avariate, fie si doar zgariate, conteaza absolut tot, si cel mai important sa iti treaca si echipamentul avariat. eu am patit-o sa nu fie trecuta casca pe devizul ala si asiguratorul mi-a dat flit si uite asa m-am scarpinat si mi-am luat casca pe banii mei.

Surprinzator, cei de la carpatica s-au miscat foarte bine. Ma inarmasem cu toate legile posibile sa le dau in cap daca fac fite dar nu a a fost nevoie. La un deviz de 5800 ron mi-au dat 3400 ron, asta pentru ca am solicitat reparatie in regim propriu. pagubele au fost relativ minore dar ma durea mai tare ca era vopsita de o luna de zile motoreta.

daca ai bucatile din pedala o poti suda si te costa 50 lei si ai scapat. daca nu le ai...ghinion! alta noua!

daca mai ai intrebari...da pe pm si te ajut daca pot.

 

multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu Carpatica eu am avut experiente ok (cu masina). Am fost despagubit rapid si fara comentarii de 2 ori. DAR, dupa buseala am mers la politie pt constatare, nu am facut amiabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi da sperante ceea ce citesc, mersi.

 

doar ca e amiabila treaba, m-am gandit sa fac un pustiu de bine...o sa va povestesc exact ce si cum imediat ce am o decizie de la carpatica :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma refeream la bord, ci la becuri/leduri wink.gif

 

 

Si acuma sa vin si cu informatii, nu doar cu intrebari. Soclu pentru bec nu am gasit in magazine, insa becuri da. Sunt cele de 1.2W, unii le spun T5 (pentru bord masini). Mi-am cumparat leduri albe si se vede si arata mai bine. Daca vreti leduri vi le puteti face singuri :

 

http://www.bluepoof.com/motorcycles/howto/svs_led_dashboard/

386_8685.JPG

 

Tre' sa recunosc ca e tare tipa biggrin.gif

salutare.vreau sa mi schimb si eu becurile din bord ca sunt arse.le ai schimbat tu?a fost greu,sau doar migalos?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La sv650 k3/k4 merge dar trebuiesc modificate 3 prinderi. Cele de pe bascula si in fata trebuie adaugata o placa in forma de L pentru a se prinde de bascula. Daca vrei, facem un schimb, ofer un ghidon de Naked marca ABM, 22 mm.

 

Multumesc de oferta.Dar nu ma avantajeaza schimbul! Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...