Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Pai daca generatorul are o putere de 300W, si tu ai bec/becuri in farul din fata, becuri la stopul spate, mai ai si semnalizarile, plus incarcarea bateriei, le aduni, vezi cam cat iti iese si cam ce ramane ar putea fi folosit in plus. daca ai manere incalzite, stopuri cu led-uri, semnalizari cu led-uri, ar trebui sa stii cam ce consum are fiecare.

 

Ce nu stiu sa iti zic este daca regulatorul stock de sv ar suporta 300W. Eu ma gandesc ca daca el se arde cu ce are moto pe ea din fabrica... daca mai pui si tu o sa tina si mai putin. Eu, ca multi altii, am schimbat regulatorul cu unul mai mare, dar si asta se incalzeste destul de tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai daca generatorul are o putere de 300W, si tu ai bec/becuri in farul din fata, becuri la stopul spate, mai ai si semnalizarile, plus incarcarea bateriei, le aduni, vezi cam cat iti iese si cam ce ramane ar putea fi folosit in plus. daca ai manere incalzite, stopuri cu led-uri, semnalizari cu led-uri, ar trebui sa stii cam ce consum are fiecare.

 

Ce nu stiu sa iti zic este daca regulatorul stock de sv ar suporta 300W. Eu ma gandesc ca daca el se arde cu ce are moto pe ea din fabrica... daca mai pui si tu o sa tina si mai putin. Eu, ca multi altii, am schimbat regulatorul cu unul mai mare, dar si asta se incalzeste destul de tare.

 

Radule :) long time, no see... :(

 

Releul de pe SV (ca si de altfel pe multe alte motoare) e tip scurt-circuit. Adica e cu niste tiristoare care leaga la masa fazele alternatorului. Se gaseste usor schema pe net:

http://webpages.charter.net/jrandall/vrr/vrr_upgrade.htm

Tiristoarele sunt controlate in PWM pe baza unei tensiuni de referinta si in functie de tensiune de la iesirea alternatorului. Felul in care vad eu treaba...din contra, releul (sau cel putin tiristoarele din releu) e (sunt) mai putin solicitat(e) in cazul unui consum mai mare (bineinteles, nu poti merge cu consumul la infinit, ca vor ceda diodele, firele sau alternatorul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci daca deconectez releul (il las in gol pe partea DC), se incalzeste de il iau dracii?

 

Nu neaparat. Doar sunt solicitate mai mult tiristoarele, pentru ca vor trebui sa faca 'scurt' mai mult timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, caut si eu sa cumpar daca aveti pe acasa un disc de frana spate, carena fata stanga si codita spate stanga, maneta de frana fata... un sfat de unde as putea sa le cumpar, sau daca stiti pe cineva care vinde din dezmembrari...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, caut si eu sa cumpar daca aveti pe acasa un disc de frana spate, carena fata stanga si codita spate stanga, maneta de frana fata... un sfat de unde as putea sa le cumpar, sau daca stiti pe cineva care vinde din dezmembrari...

 

da un PM,le am majoritatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e chiar vrajeala. Eu am scos consum de 4.5% bucuresti-vama pe silistra in grup cu mers 90 kmph max.

In acelasi timp la stilul meu de mers pe toamna tarzie in Bucuresti am scos si 8%. In oras consumul e undeva in jurul lui 6.5% in functie de cum schimbi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

nu e chiar vrajeala. Eu am scos consum de 4.5% bucuresti-vama pe silistra in grup cu mers 90 kmph max.

In acelasi timp la stilul meu de mers pe toamna tarzie in Bucuresti am scos si 8%. In oras consumul e undeva in jurul lui 6.5% in functie de cum schimbi

 

nu vreau sa o sug , dar totusi cum rezisti sa mergi in grup, cu 90 km/h constant?.....unde dracu mai e placerea? (nu ca 200km/h ar fi placere, dar zic si eu..)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi place sa merg tare, chiar nu prea rezist pe autostrada sub 150 singur.. in schimb in grup imi place la nebunie, admir peisajul si compania celor 15-20 de motoare... parca as vrea sa ajung la destinatie cat mai tarziu

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

imi place sa merg tare, chiar nu prea rezist pe autostrada sub 150 singur.. in schimb in grup imi place la nebunie, admir peisajul si compania celor 15-20 de motoare... parca as vrea sa ajung la destinatie cat mai tarziu

 

 

inteleg perfect ce vrei sa spui, dar am mers si eu in grup (ff rar) si la 90 la ora tampeam...nu stiu, adica...ma simteam ca in masina...

 

Nu-s deloc adeptul vitezei. De ex cu 120 e lux, nu ma deranjeaza deloc, dar 90...pfff imi dadea K.O., mai ales pe europeana cu 2 benzi pe sens, mai prindeam linii drepte...

 

de fapt totul depinde de drum. Daca ai un traseu gen Tihuta, Mestecanis, e chiar fun 90 km/h, nu pare slow...

Dar cum vine linia dreapta...cum simti ca tampesti..

 

Eu cu SV ul (naked) ma simteam cel mai ok la 130 maxim 140, dupa aia ma deranja vantul (i-am dat maxim 210 km/h, poate mergea mai mult,dar pur si simplu vantul /curentul era imposibil la viteza aia)

 

+ inca o faza. Dupa cateva iesiri in ''grup'', esuate, mi-am dat seama ca cel mai mult conteaza cum iti alegi partenerii de excursie/grup, decat traseul... Daca sunt ba cu chopper, ba pixde care merg cu 40 in localitate si 80 in afara..... + daca sunt si cativa teribilisti care depasesc mereu (sa demonstreze nu stiu ce),atunci iesirea in ''grup' e epic fail...

 

Cele mai smechere sunt iesirile in maxim 5 insi,care se stiu intre ei si au acelasi stil de mers...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

nu este nici o vrajeala. puteam sa nu scriu cat consuma nu este obligatoriu sau vreun atuu asta la vanzare ;).eu atat am scos consum

 

ia 4% daca mergi cu 80 constant poate:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Spunele cerbule k ai fost pe transfagarasan si ai scos 3,8 chiar .si multe altele.probabil domniiii merg cu 150 costant si nu mai iese 4%.

 

unde i-a luat 3.8% pe coborare? :))))

 

terminati cu prostiile. Se stie ca SV urile consuma putin,dar SV ul nu e o mobra pe care ti-o cumperi ca sa scoti 3.8% consum. Daca vrei sa mergi ca mortu,ia-ti un shadow de 750...

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu un prieten care crede cu tarie ca a scos 4% cu un hornet de 600 (nu a calculat totusi). l-a mancat in poponeata sa se duca la o intrunire cu gasca de chopperisti si aia nu rupeu coloana neam. pe autostrada, maxim 90km/ora, depinde in ce toane se afla 'lupul alfa' al gastii. nu mai zic, pe serpentine, au dat de o masina d-aia de taiat lemne, care mergea cam cu 30km/ora...si desteptii aia, ca sa nu rupa coloana si neputand sa depaseasca toti odata, au stat in spatele ei vreo juma de ora...asta, ca facea pe el de ras, n-a vrut sa piarda asa moment si a ramas cu ei. in conditiile astea, e posibil probabil...but c'mon...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor, eu merg tare si turat in mod normal. Daca EU care scot in mod normal consum de 7% am reusit sa scot 4.5% cu toba schimbata si filtru de aer sport, se poate. O mobra reglata bine cu filtre stock si toba stock scoate mai putin de 4.5% afara in regim ortodox

 

L.E. aici calculele s'au facut in benzinarie plin-plin pana in "buza" cu KM de pe ODO

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pentru cine vrea un consum si mai mic se mai poate umbla si la carburatie sau injectie dupa caz dar se va simti in acceleratie,motoreta nu va mai trage atat de agresiv.

Imi aduc aminte acum 2 ani am fost la service pentru o curatare,sincronizare carburatoare iar tipul de acolo ma intrebat daca vreau sa traga motoreta mai bine dar se va simtii in buzunar un pic,eu am zis ca daca nu o sa creasca consumul cu mai mult de 1% este in regula si dai inainte, a dat acele de dozaj al benzinei pe un amestec mai bogat. Deci cand am plecat de la service am zis ca nu este adevarat, mai mai sa imi sara pe o roata in acceleratie si cand luam mana din gaz rupea aderenta spatele de necrezut. Dar, exista si un dar, consumul era cu 2% mai mare in regimul meu de mers in apropierea legalitatii, inainte imi consuma cam 5% acum din 7% nu iesea.

Bineinteles ca acele ace se puteau regla si pe amestec mai putin bogat insotit de o acceleratie mai slaba,consum mai mic.

Intamplare haioasa: A fost fratemiu' pana la mare cu ea,el merge mai tare,batran si nebun, i-am spus de consum dar se pare ca pe o ureche ia intrat pe una ia iesit si a ramas fara benzina de vreo 2 ori pe drum.. :crack:

Parerea mea este: Nu exista adrenalina fara consum! Vrei senzatii te scarpini in buzunar, vrei consum mic renunti la o parte din placerea ce ti-o poate oferii acest motoras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...