radu86 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Pai daca generatorul are o putere de 300W, si tu ai bec/becuri in farul din fata, becuri la stopul spate, mai ai si semnalizarile, plus incarcarea bateriei, le aduni, vezi cam cat iti iese si cam ce ramane ar putea fi folosit in plus. daca ai manere incalzite, stopuri cu led-uri, semnalizari cu led-uri, ar trebui sa stii cam ce consum are fiecare. Ce nu stiu sa iti zic este daca regulatorul stock de sv ar suporta 300W. Eu ma gandesc ca daca el se arde cu ce are moto pe ea din fabrica... daca mai pui si tu o sa tina si mai putin. Eu, ca multi altii, am schimbat regulatorul cu unul mai mare, dar si asta se incalzeste destul de tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Pai daca generatorul are o putere de 300W, si tu ai bec/becuri in farul din fata, becuri la stopul spate, mai ai si semnalizarile, plus incarcarea bateriei, le aduni, vezi cam cat iti iese si cam ce ramane ar putea fi folosit in plus. daca ai manere incalzite, stopuri cu led-uri, semnalizari cu led-uri, ar trebui sa stii cam ce consum are fiecare. Ce nu stiu sa iti zic este daca regulatorul stock de sv ar suporta 300W. Eu ma gandesc ca daca el se arde cu ce are moto pe ea din fabrica... daca mai pui si tu o sa tina si mai putin. Eu, ca multi altii, am schimbat regulatorul cu unul mai mare, dar si asta se incalzeste destul de tare. Radule long time, no see... Releul de pe SV (ca si de altfel pe multe alte motoare) e tip scurt-circuit. Adica e cu niste tiristoare care leaga la masa fazele alternatorului. Se gaseste usor schema pe net: http://webpages.charter.net/jrandall/vrr/vrr_upgrade.htm Tiristoarele sunt controlate in PWM pe baza unei tensiuni de referinta si in functie de tensiune de la iesirea alternatorului. Felul in care vad eu treaba...din contra, releul (sau cel putin tiristoarele din releu) e (sunt) mai putin solicitat(e) in cazul unui consum mai mare (bineinteles, nu poti merge cu consumul la infinit, ca vor ceda diodele, firele sau alternatorul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Deci daca deconectez releul (il las in gol pe partea DC), se incalzeste de il iau dracii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Deci daca deconectez releul (il las in gol pe partea DC), se incalzeste de il iau dracii? Nu neaparat. Doar sunt solicitate mai mult tiristoarele, pentru ca vor trebui sa faca 'scurt' mai mult timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Nu cred ca se poate desface. Ai aici poze /index.php?/topic/694350-evacuare-full-oem-sv650-k7/ nu mai țin minte exact cum arată dar parcă e sudata, doar finala se poate da jos. Când ajung pe la garaj am sa fac poze mai detaliate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishuking Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Salutare, caut si eu sa cumpar daca aveti pe acasa un disc de frana spate, carena fata stanga si codita spate stanga, maneta de frana fata... un sfat de unde as putea sa le cumpar, sau daca stiti pe cineva care vinde din dezmembrari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Salutare, caut si eu sa cumpar daca aveti pe acasa un disc de frana spate, carena fata stanga si codita spate stanga, maneta de frana fata... un sfat de unde as putea sa le cumpar, sau daca stiti pe cineva care vinde din dezmembrari... da un PM,le am majoritatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 Nu are nimeni nevoie de un radiator de a doua generatie? 2005+, eftin ce bani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Un SV bun, cunoscatorii il cunosc )) /index.php?/topic/707637-suzuki-sv-1000-2005-pomana/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Ala e 2005 atunci cand mi-oi lua eu ier 6. In rest arata foarte bine! E al lui Cap0ne (fostul de fapt) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cerbuu Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 vand si eu motocicleta.achizitie de la motomus, mai are cateva zile de garantie . http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-sv-din-2001-555173.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 vand si eu motocicleta.achizitie de la motomus, mai are cateva zile de garantie . http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-sv-din-2001-555173.html 4% zici? sau e doar asaaa...vrajeala de bikeshop? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 nu e chiar vrajeala. Eu am scos consum de 4.5% bucuresti-vama pe silistra in grup cu mers 90 kmph max. In acelasi timp la stilul meu de mers pe toamna tarzie in Bucuresti am scos si 8%. In oras consumul e undeva in jurul lui 6.5% in functie de cum schimbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 nu e chiar vrajeala. Eu am scos consum de 4.5% bucuresti-vama pe silistra in grup cu mers 90 kmph max. In acelasi timp la stilul meu de mers pe toamna tarzie in Bucuresti am scos si 8%. In oras consumul e undeva in jurul lui 6.5% in functie de cum schimbi nu vreau sa o sug , dar totusi cum rezisti sa mergi in grup, cu 90 km/h constant?.....unde dracu mai e placerea? (nu ca 200km/h ar fi placere, dar zic si eu..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 (editat) imi place sa merg tare, chiar nu prea rezist pe autostrada sub 150 singur.. in schimb in grup imi place la nebunie, admir peisajul si compania celor 15-20 de motoare... parca as vrea sa ajung la destinatie cat mai tarziu Editat Februarie 6, 2014 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 imi place sa merg tare, chiar nu prea rezist pe autostrada sub 150 singur.. in schimb in grup imi place la nebunie, admir peisajul si compania celor 15-20 de motoare... parca as vrea sa ajung la destinatie cat mai tarziu inteleg perfect ce vrei sa spui, dar am mers si eu in grup (ff rar) si la 90 la ora tampeam...nu stiu, adica...ma simteam ca in masina... Nu-s deloc adeptul vitezei. De ex cu 120 e lux, nu ma deranjeaza deloc, dar 90...pfff imi dadea K.O., mai ales pe europeana cu 2 benzi pe sens, mai prindeam linii drepte... de fapt totul depinde de drum. Daca ai un traseu gen Tihuta, Mestecanis, e chiar fun 90 km/h, nu pare slow... Dar cum vine linia dreapta...cum simti ca tampesti.. Eu cu SV ul (naked) ma simteam cel mai ok la 130 maxim 140, dupa aia ma deranja vantul (i-am dat maxim 210 km/h, poate mergea mai mult,dar pur si simplu vantul /curentul era imposibil la viteza aia) + inca o faza. Dupa cateva iesiri in ''grup'', esuate, mi-am dat seama ca cel mai mult conteaza cum iti alegi partenerii de excursie/grup, decat traseul... Daca sunt ba cu chopper, ba pixde care merg cu 40 in localitate si 80 in afara..... + daca sunt si cativa teribilisti care depasesc mereu (sa demonstreze nu stiu ce),atunci iesirea in ''grup' e epic fail... Cele mai smechere sunt iesirile in maxim 5 insi,care se stiu intre ei si au acelasi stil de mers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 nRock!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 te apuci de reconditionare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cerbuu Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 4% zici? sau e doar asaaa...vrajeala de bikeshop? nu este nici o vrajeala. puteam sa nu scriu cat consuma nu este obligatoriu sau vreun atuu asta la vanzare .eu atat am scos consum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 nu este nici o vrajeala. puteam sa nu scriu cat consuma nu este obligatoriu sau vreun atuu asta la vanzare .eu atat am scos consum ia 4% daca mergi cu 80 constant poate:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Spunele cerbule k ai fost pe transfagarasan si ai scos 3,8 chiar .si multe altele.probabil domniiii merg cu 150 costant si nu mai iese 4%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 (editat) Spunele cerbule k ai fost pe transfagarasan si ai scos 3,8 chiar .si multe altele.probabil domniiii merg cu 150 costant si nu mai iese 4%. unde i-a luat 3.8% pe coborare? ))) terminati cu prostiile. Se stie ca SV urile consuma putin,dar SV ul nu e o mobra pe care ti-o cumperi ca sa scoti 3.8% consum. Daca vrei sa mergi ca mortu,ia-ti un shadow de 750... Editat Februarie 6, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 am si eu un prieten care crede cu tarie ca a scos 4% cu un hornet de 600 (nu a calculat totusi). l-a mancat in poponeata sa se duca la o intrunire cu gasca de chopperisti si aia nu rupeu coloana neam. pe autostrada, maxim 90km/ora, depinde in ce toane se afla 'lupul alfa' al gastii. nu mai zic, pe serpentine, au dat de o masina d-aia de taiat lemne, care mergea cam cu 30km/ora...si desteptii aia, ca sa nu rupa coloana si neputand sa depaseasca toti odata, au stat in spatele ei vreo juma de ora...asta, ca facea pe el de ras, n-a vrut sa piarda asa moment si a ramas cu ei. in conditiile astea, e posibil probabil...but c'mon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 (editat) fratilor, eu merg tare si turat in mod normal. Daca EU care scot in mod normal consum de 7% am reusit sa scot 4.5% cu toba schimbata si filtru de aer sport, se poate. O mobra reglata bine cu filtre stock si toba stock scoate mai putin de 4.5% afara in regim ortodox L.E. aici calculele s'au facut in benzinarie plin-plin pana in "buza" cu KM de pe ODO Editat Februarie 7, 2014 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Si pentru cine vrea un consum si mai mic se mai poate umbla si la carburatie sau injectie dupa caz dar se va simti in acceleratie,motoreta nu va mai trage atat de agresiv. Imi aduc aminte acum 2 ani am fost la service pentru o curatare,sincronizare carburatoare iar tipul de acolo ma intrebat daca vreau sa traga motoreta mai bine dar se va simtii in buzunar un pic,eu am zis ca daca nu o sa creasca consumul cu mai mult de 1% este in regula si dai inainte, a dat acele de dozaj al benzinei pe un amestec mai bogat. Deci cand am plecat de la service am zis ca nu este adevarat, mai mai sa imi sara pe o roata in acceleratie si cand luam mana din gaz rupea aderenta spatele de necrezut. Dar, exista si un dar, consumul era cu 2% mai mare in regimul meu de mers in apropierea legalitatii, inainte imi consuma cam 5% acum din 7% nu iesea. Bineinteles ca acele ace se puteau regla si pe amestec mai putin bogat insotit de o acceleratie mai slaba,consum mai mic. Intamplare haioasa: A fost fratemiu' pana la mare cu ea,el merge mai tare,batran si nebun, i-am spus de consum dar se pare ca pe o ureche ia intrat pe una ia iesit si a ramas fara benzina de vreo 2 ori pe drum.. Parerea mea este: Nu exista adrenalina fara consum! Vrei senzatii te scarpini in buzunar, vrei consum mic renunti la o parte din placerea ce ti-o poate oferii acest motoras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.