Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Multumesc,

 

Azi vreau sa ies un pic, pana acum am facut cam 40 km.

In oras a fost in regula dar cand am iesit in afara orasului am inghetat bine la picioare.

Am mers cu 80 la ora maxim, mai am pana ma obisnuiesc cu curenti de aer.

Merg ca un mosulica pentru inceput. :)

 

Cauciucul cred ca o sa-l iau nou pana la urma, oricum merg incet mai merge asta pe care il am.

Editat de adiandrei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si io astept sa urce temperatura pana la 40C, in lunile astea asta inseamna lejer 3-5 min de stat pe loc. Tin la motorul ala ca la inimia din piept :)

 

Ieri a fost penulitma zi de asigurare si am scos-o sa sarbatorim prima mie de km.

 

Cum ar zice un alt SVist: Global warming, yehaaaa!

 

post-45285-0-26315600-1393588323_thumb.jpgpost-45285-0-06300100-1393588410_thumb.jpgpost-45285-0-97529400-1393588471_thumb.jpgpost-45285-0-95392200-1393588621_thumb.jpgpost-45285-0-43590000-1393588669_thumb.jpgpost-45285-0-96810600-1393588720_thumb.jpgpost-45285-0-87184800-1393588753_thumb.jpgpost-45285-0-09364400-1393588858_thumb.jpgpost-45285-0-40093500-1393589065_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

F0RCE: Respect :) imi place pe unde duci SV ul ala. Poza aia pe marginea prapastiei e epica. Aia merge de picture of the day pe bikepics (in caz ca n-ai uploadat-o)


Se poate face touring peste tot si cu SV 650, nu doar cu DL 650 :) Iar tu demonstrezi din plin asta:)

PS: ce gume aveai prin zonele inzapezite? si cum s-au comportat? (mai baga poze)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu 80 la ora maxim, mai am pana ma obisnuiesc cu curenti de aer.

Pai ti-ai luat motor sau planor ? :laugh:

 

Glumesc, mergi cum te simti tu ok :)

 

 

PS: ce gume aveai prin zonele inzapezite? si cum s-au comportat? (mai baga poze)

Mai bine sa nu puna poza cu guma, ca se ia lumea de el cum s-au luat si de tine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A! mentiune: 650S are calcatura mai scurta decat 650N-ul, insemnand ca cel din urma demareaza mai tare dar are top speed ceva mai micut. Eu am S si vorbesc din prisma mobrei mele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers cu sv ul o singura data, cu vant din spate pe autostrada cu 235 km pe ceas, dar in rest mai mult de 225 km nu ia nici daca o bati.

am inteles ca are ceva limitari electronice care nu I dau voie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde foarte mult de cauciuc, mai putin de specificatiile suzuki.

 

de exemplu Ntec de la Dunlop merg pe presiuni joase, chiar prea joase ai putea spune ... , dar se lipesc super bine de asfalt :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma mai enerveaza cand pornec la rece nu sta pornita, trebuie sa o ajut. Relantiul sta la 1000 si nu cred ca e ok, e ca si cum nu functioneaza socul automat. Este model pe injectie 2003.

 

Am vrut sa vad daca are apa deatula in radiator. Nu am putut deschide busonul.

Editat de adiandrei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma mai enerveaza cand pornec la rece nu sta pornita, trebuie sa o ajut. Relantiul sta la 1000 si nu cred ca e ok, e ca si cum nu functioneaza socul automat. Este model pe injectie 2003.

 

Am vrut sa vad daca are apa deatula in radiator. Nu am putut deschide busonul.

Pana la urma am deschis busonul la radiator.

 

Dar nu inteleg de ce la rece sta la 1000 rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adiandrei - cauta in posturile mele de asta vara, am postat chiar aici pe topic cum se ajusteaza fast idle pt ca am avut aceeasi problema. Totusi incearca prima data sa ridici relantiul la 1400 rpm la cald si umblii dupa daca mai ai nevoie.

 

Daca nu esti antitalent, iti poti regla singur fast idle-ul fara probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit aici /index.php?/topic/50927-suzuki-sv-650s1000/page-357&do=findComment&comment=3029119

 

Asa ai reglat?



Ce este cu tuburile astea doua? (poza 1)

Asa trebuie sa fie?

Am eu impresia sau imi lipseste un surub?

Ma refer la poza 2, unde sunt reglajele pentru socul automat.

Alta intrebare ...

Pe voi va doare ceafa de la casca?

Ma doare un pic osul mare din zona cervicala.

post-67405-0-62217800-1393670467_thumb.jpg

post-67405-0-10143700-1393671359_thumb.jpg

Editat de adiandrei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furtunurile sunt scurgerile supraplinului de la vasul de expansiune al radistorului si al drenajului apei de ploaie al rezervorului. Despre socul automat nu pot sa te ajut, am carburație... Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...