Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

nuj frate. doar cand vreau sa schimb imi face figuri . nu am avut probleme in mers asa degeaba. pare logic ce zici tu cu cricu ... trebe sa moara dar in cazul meu nu cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Astept si eu explicatia cu oprirea motorului. Si mie mi-a facut figuri intrerupatorul si cineva m-a sfatuit sa il pun pe direct. L-am pus si cand trageam abreiajul sa schimb in jos la viteze mici (inainte de opriri la semafor etc.) imi murea motorul. Dat jos intrerupatorul, curatat cu spray contact si acum merge, nu se mai opreste motorul. Deci are legatura acel intrerupator .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, l-am pus la loc si merge. Astazi am scos papucii si le-am facut punte si iar facea figuri. Deci clar e de la intrerupator.

 

Egzista o esplicatie :))

http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=109086&highlight=clutch+bypass

Editat de xsebi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am observat un consum ceva mai mare , doar ce am fost pana la mare, si de la OMV la km 50 pe A2 pana in mangalia (200km) au intrat 12 litri. mers cu 110-140 constant si o singura repriza de topspeed(acolo s-a dus jumatate de rezervor cred :)) )

 

apropo de topspeed, cat ati reusit sa prindeti cu varianta N?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am observat un consum ceva mai mare , doar ce am fost pana la mare, si de la OMV la km 50 pe A2 pana in mangalia (200km) au intrat 12 litri. mers cu 110-140 constant si o singura repriza de topspeed(acolo s-a dus jumatate de rezervor cred :)) )

 

apropo de topspeed, cat ati reusit sa prindeti cu varianta N?

 

Eu zilele astea am mers si pe DJ si pe autostrada, Brasov - Cheile Nerei, am mers cu 120 - 130, si 160 o bucata de drum. Maxim am mers cu 170 si mai avea suc in ea, cu N, injectie.

» Post actualizat in 04 Aug 2014 08:32

M-am intors cu o durere de mana dreapta nasoala. De fapt tot drumul a durut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

216-217 cu talon 60 pe fata. Dupa ce am pus supercorsa de 70 maxim 212 pe ceas. 650S

 

LE interesanta treaba cu contactul de la ambreiaj. Vorba unui user de pe Svrider -- asta intra in categoria "lucruri la care nu m'as fi gandit niciodata" :crack:

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaa, am crezut ca mult peste 200. ultima data cand m-am uitat aveam 199 , dupa am inchis ochii, ca imi era frica :)

 

 

 

 

211 a putut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee de vreo persoana in bucuresti care ar putea sa confectioneze un suport de bagaje pt SV? Nu ma incanta sa dau cat e unul din comert si am vazut destule homemade care aratau bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, caut si eu windshield, stop si oglinzi pt un 400S..ceva idei, gen cu ce alte modele se potrivesc piesele pentru ca ma uit pe ebay si nu are modelul 400s la cautare :))

windshield http://www.ebay.com/itm/Transparent-Windscreen-Windshield-for-Suzuki-SV400-SV650-1998-2002-99-00-01-/141245969664?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item20e2ea7500&vxp=mtr

Editat de xsebi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@iceman - e normal sa iti mai dea inapoi ceva "vapori". Mai ai buretele ala in airbox sau lipseste? in mod normal ar trebui sa se umezeasca doar ala fara sa iti ajunga in restul airboxului.

Vezi ca eu am mai facut o "aroganta" cand mi-am regenerat filtrul de aer.. l'am dat cu ulei si nu l'am lasat sa se scurga pt ca plecam pe transfagarasan asa ca l'am pus direct dupa ce l'am lubrifiat. Uleiul in exces din filtru s'a scurs prin airbox, dar fiind rosu mi'am dat seama ca n'are cum sa fie din motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@iceman

 

In airbox se duc vaporii de ulei printr-o conducta care vine din motor. in capatul conductei, in airbox, este un compartiment cu un burete cu gauri mari, care are rol de a condensa uleiul....

 

daca ti-a ajuns in filtrul de aer, ori lipseste acel burete, ori nu mai face fata pentru ca ai prea mult ulei...

 

 

In alta ordine de idei... a scos cineva snorkelul de la airbox?( e "teava" aia din fata cu cot in jos prin care se face admisia in airbox)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E normal sa paper ulei svu? Are doar 3000km, l am folosit si p time rece si cald.

Dubioasa treaba.Ce ulei bagi in el?

Eu aveam la TLu de 1000 vreo 40000 km(nu stiu daca erau reali) si nu consuma gram,intre schimburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...