Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Adaptorii sunt proiectati de el... E de profesie arhitect... Sunt montati pe motocicleta de vreo 5 ani, si chiar franeaza motocicleta... Am mers si eu cu ea, inainte sa aiba sistemul asta, si dupa, si intr-adevar franeaza muuult mai bine, si frana e mai modulabila... Daca gasiti sa cumparati, faceti upgrade-ul ca merita fiecare banut. Asta presupune sa schimbati si discurile, daca puteti, si mai ales arcurile, sau chiar tot sistemul de amortizare al furcii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

problema e cu masurile la adaptoare, ca ti le faci foarte simplu la un strungar.. doar ca tre sa stii exact distantele dintre gauri si marimea placutei.

 

Eu sincer nu m-as combina sa adaptez niste etrieri radiali pe furca non-radiala cand sunt atatea optiuni de non-radiali excelenti pe piata.

Cat despre etrierii aia cu 3 pistonase...ca sa zici ca sunt slabi cand vii de pe frane de SV tind sa cred ca nu te-ai informat prea bine :P :P Un kit de garnituri "goes a long way"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana sa se ajunga la schimbat etrieri... pompa este cea nissin veche? furtunele de care sunt? ce placute de frana folosesti? merg pistonasele cum trebuie la acei etrieri?

 

la capitolul adaptori de fac niste calcule de cuplu de forte pe franare si-ti iese adaptorul de anumita dimensiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@stefan - aici ne referim la rezistenta materialelor.. dar atata timp cat ai distantele in asa fel incat placuta sa calce cum trebuie pe disc, daca alegi o grosime care sa fii sigur ca e overkill pt sistemul respectiv, nu mai trebuie sa te arunci in calcule pe care oricum nu poti decat sa le aproximezi.

 

Cat despre treaba cu pompa-furtune-placute, nimic mai adevarat.. conteaza enorm desi multi nu dau 2 bani pe detaliile astea

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

u.s astia http://www.svracingparts.com/store/#!/Caliper-Adapter-Brackets/c/484220/offset=0&sort=normal

dar poate te intereseaza linkul.

 

numai bine,

paul

aia nu s pt etrieri radiali. sunt pt. etrierii de sv de 1000.

sunt pentru etrieri cu 4 pistonase *Nissin CBR 600 F4 - F4i All Model Years, 2000 - 2001 CBR 929, 2002 - 2003 CBR 954, 2003 - 2004 CBR 600RR or Honda RC-52 2001 SP2 and up*

Se pastreaza discurile oem dar cu avantajele de la etrieri cu 4 pistonase versus 2 standard.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva dimensiunile stickerului din imagine sau are posibilitatea sa le masoare?

al meu s-a cojit pe jumatate si l-am dezlipit anul trecut.. as vrea sa-mi fac altul sa-l pun inapoi

 

post-27956-0-81267700-1426239480_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! De curand sunt posesorul unei SV 650 N din 2004 si in weekend am zis sa ii schimb uleiul si filtrul. Am pus bateria pe moto ( nu am tinut o peste iarna pe motor), am pornit-o sa se incalzeasca uleiul, a luat o din a doua. Am schimbat filtrul, uleiul si cand am incercat sa o pornesc nu a mai vrut sa porneasca, bateria noua, invarte motorul. Am incercat de cateva ori fara succes. Am zis ca s a innecat si am pornit o impinsa si a mers fara probleme, am mers cam 60 de km. A doua zi, la fel nu a vrut sa porneasca. Sa fie de la bujii? Nu am apucat sa ma uit la ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! De curand sunt posesorul unei SV 650 N din 2004 si in weekend am zis sa ii schimb uleiul si filtrul. Am pus bateria pe moto ( nu am tinut o peste iarna pe motor), am pornit-o sa se incalzeasca uleiul, a luat o din a doua. Am schimbat filtrul, uleiul si cand am incercat sa o pornesc nu a mai vrut sa porneasca, bateria noua, invarte motorul. Am incercat de cateva ori fara succes. Am zis ca s a innecat si am pornit o impinsa si a mers fara probleme, am mers cam 60 de km. A doua zi, la fel nu a vrut sa porneasca. Sa fie de la bujii? Nu am apucat sa ma uit la ele.

Poti sa mpingi la ea pana lesini ca daca e inecata asa moare pana nu se usuca bujiile. Deci clar o varianta poate fi nu aveai voltaj suficient la baterie. de curiozitate... ce ulei ai pus.

sunt mai multe de zis. Ai incercat s o pornesti afara? cate grade erau afara? la cate ture ai reglat socul automat? "relantiul" la cat iti sta in mod normal la cald/rece? ai incercat la pornire s o ajuti cu foarte putin gaz? ce sa ntaplat daca da?

Editat de Stefan_Sv650sf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa mpingi la ea pana lesini ca daca e inecata asa moare pana nu se usuca bujiile. Deci clar o varianta poate fi nu aveai voltaj suficient la baterie. de curiozitate... ce ulei ai pus.

sunt mai multe de zis. Ai incercat s o pornesti afara? cate grade erau afara? la cate ture ai reglat socul automat? "relantiul" la cat iti sta in mod normal la cald/rece? ai incercat la pornire s o ajuti cu foarte putin gaz? ce sa ntaplat daca da?

Am folosit ulei Motul 10w40 si da, am incercat sa o pornesc afara, asta s a intamplat sambata, nu erau mai mult de 10 grade. La rece porneste pe la 1200 de ture, dar nu stiu sa schimb relantiul ( e prima mobra, nu prea ma pricep ). Cu gaz la pornire nu am incercat. E aiurea ca nici nu pot sa umblu personal acum la ea, trebuie sa astept pana in week end. E o idee sa pun si bateria pe redresor, poate e de aici, cu toate ca parea sa invarta motorul.

 

 

schimba bujiile de proba, vezi daca dau scanteie. Nu strica sa le schimbi, sunt ieftine si elimini o cauza. Verifica si filtrul de aer daca nu l-ai verificat.

Da, le schimb, vb ta, elimin o cauza. La filtru de aer nu am umblat inca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in manual ai niste parametrii pentru soc(ala de service - ti-l recomand sa gasesti si surubelul de reglaj al socului). Timp de vara/iarna. Nu facem reglaje?..., ajut o cu niste gaz ca e prea frig sa stea saraca la 6 grade la 1200 ture la pornire.(Stai linistit ca nu e ca la carburatie; dai gaz dar el isi face singur reglajul din clapete si pt aer - ideea e sa deschizi putin gazul in timp ce invarte, nu sa dai sprituri ca la carburatie) Daca nu e de la baterie, bujii(sa nu ai condens, apa in pistonul fata) sau vre-o fisa/pipa de sta prost treaba se-mpute.(cam greu sa fie de la filtru de aer). Ca fapt divers, am incercat eu s o pornesc odata afara la -7 grade. NU PLEACA NICI DACA TORNI CHEROSEN PE EA. Am bagat o napoi in garaj cu bateria lesinata de acu (10 grade) - a plecat la sfert de cheie/buton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! De curand sunt posesorul unei SV 650 N din 2004 si in weekend am zis sa ii schimb uleiul si filtrul. Am pus bateria pe moto ( nu am tinut o peste iarna pe motor), am pornit-o sa se incalzeasca uleiul, a luat o din a doua. Am schimbat filtrul, uleiul si cand am incercat sa o pornesc nu a mai vrut sa porneasca, bateria noua, invarte motorul. Am incercat de cateva ori fara succes. Am zis ca s a innecat si am pornit o impinsa si a mers fara probleme, am mers cam 60 de km. A doua zi, la fel nu a vrut sa porneasca. Sa fie de la bujii? Nu am apucat sa ma uit la ele.

 

e clar ca buna ziua ca ai bateria praf..daca ai tinut-o in casa nu inseamna ca nu s-a si descarcat pe timpul iernii. Verifica si releul daca incarca si aia e. Eu zic ca tre' sa pui bateria pe redresor sau pe barã.

 

Bujiile n-au treaba.. dar schimba-le.. si ia iridium care nu-s ieftine - te scoti si la consum, si la performante

 

 

@stefan - nu-l pune sa umble inca la fast idle, ca il sperii. O s-o tina din gaz pana se prinde care e treaba...scrie pe topic daca e curios ;))

» Post actualizat in 17 Mar 2015 08:35

..de la bujii nu face figuri doar la pornire, ci si la 2m dupa ce ai plecat de pe loc

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat sa o pornesc cu putin gaz asa cum a spus Stefan si a pornit bine, fara sa umblu la bujii sau la baterie. Am gasit si surubelul de reglaj al socului, dar a pornit fara sa umblu la el. Va multumesc pentru ajutor, asa mai invat si eu cate ceva :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam putina activitate.. ati scos mobrele? :D

 

post-27956-0-06024200-1426845211_thumb.jpg post-27956-0-43219500-1426845198_thumb.jpg

 

 

L.E. Petre Jianu, felicitari! tocmai ai aflat cum sa-ti pornesti mobra :crack: Usor usor te inveti tu cu ea..

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ov cors, vreo 1000 deja pe anu asta...

 

attachicon.gifWP_20150318_17_01_04_Raw__highres.jpg attachicon.gifWP_20150318_17_05_10_Raw.jpg

 

 

...well you crazy bastard :crack:

 

intotdeauna m'am intrebat cum naiba continui drumul daca ma prinde vreodata o lapovita... cum se schimba abordarea la ghidon in conditii de "geaca-acoperita-de-zapada"? Imi imaginez ca tinzi sa iti blochezi un gand in minte("usor...usooooor")

 

:cheers:

 

PS chiar.. am niste rimstripes si mi'e frica sa ma apuc sa le montez... cu ce sa curat jantele inainte sa ma apuc??

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...well you crazy bastard :crack:

 

intotdeauna m'am intrebat cum naiba continui drumul daca ma prinde vreodata o lapovita... cum se schimba abordarea la ghidon in conditii de "geaca-acoperita-de-zapada"? Imi imaginez ca tinzi sa iti blochezi un gand in minte("usor...usooooor")

 

:cheers:

 

PS chiar.. am niste rimstripes si mi'e frica sa ma apuc sa le montez... cu ce sa curat jantele inainte sa ma apuc??

pai ce sa zic, e la fel ca atunci cand e ud si frig, nu o duc in ture mari ci schimb rapid in trepe mai inalte 4-5 sau 6 in afara, ca sa profit de efectu de tractor al V2ului si ai grija sa nu folosesti brutal franele, yo le las cam in ultima instanta, franez mai mult din "acceleratie" si cel mai important e sa nu te puna dracu sa stai in spatele automobilelor - au 4 roti si pot frana, noi 2 cu 2 n-avem nici o sansa cand e mazga pe jos :)

 

p.s. si nu incerca sa pui genunchiu jos in curbe, nu o sa iti iasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg ,,dispretul" asta fata de suzuki sv. eu am un 650 s 2008 si momentan sunt super multumit de el. are nevoie doar de lichide schimbate si benzina :D. incerc inca sa aflu care i treaba, foxbat se chinuie sa vanda sv 1000 de cateva luni daca nu ma insel. poate i doar parerea mea dar romanu vrea doar ceva cu R in nume (la pret de 2 lei) crezandu-se la moto GP :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg ,,dispretul" asta fata de suzuki sv. eu am un 650 s 2008 si momentan sunt super multumit de el. are nevoie doar de lichide schimbate si benzina :D. incerc inca sa aflu care i treaba, foxbat se chinuie sa vanda sv 1000 de cateva luni daca nu ma insel. poate i doar parerea mea dar romanu vrea doar ceva cu R in nume (la pret de 2 lei) crezandu-se la moto GP :|

In tara lui r1,r6,gsxr,zxr si cbr cu 1000000 km,cam greu sa se vanda asa ceva...

Sv-ul este cu mult peste la capitolul fiabilitate,dar lumea vrea ca mobra sa dea bine in poza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca au multe minusuri.

Pe parte de motorizare, putere cu aprox. 30% mai mica decat pe 4l, greutate egala sau mai mare, consum sensibil mai mic sau egal.

Au frane si suspensii slabe, combinatia suspensii moi, frana de motor puternica si seaua proasta fac mersul cu pasager putin aiurea.

 

Binenteles ca au si plusuri dar astea le stim toti :)


» Post actualizat in 26 Mar 2015 07:42

Un radiator de apa pentru SV1000 nu are nimeni in plus? La ultima tura s-a spart asa ca dupa primii 180km din sezon sunt pe tusa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca au multe minusuri.

Pe parte de motorizare, putere cu aprox. 30% mai mica decat pe 4l, greutate egala sau mai mare, consum sensibil mai mic sau egal.

Au frane si suspensii slabe, combinatia suspensii moi, frana de motor puternica si seaua proasta fac mersul cu pasager putin aiurea.

 

Binenteles ca au si plusuri dar astea le stim toti :)

» Post actualizat in 26 Mar 2015 07:42

Un radiator de apa pentru SV1000 nu are nimeni in plus? La ultima tura s-a spart asa ca dupa primii 180km din sezon sunt pe tusa...

Toata lumea se crede pilot de motogp,ce-i drept,doar ca mai mult de 70% nu au utilizat mobrele la capacitate maxima niciodata.

 

Legat de radiator,vezi ca era unu care dezmembra un tl.

Din cate stiu,parca sunt la fel unele piese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 26 Mar 2015 07:42

 

Un radiator de apa pentru SV1000 nu are nimeni in plus? La ultima tura s-a spart asa ca dupa primii 180km din sezon sunt pe tusa...

Sunt baietii care sudeaza radiatoare. Si unii fac chiar treaba buna, nu aveti nici unul in oras?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...