Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

Proaspat posesor de SV650 S(semicarenat) model 2003-2004 am nevoie de sfaturile voastre in privinta urmatoarelor chestiuni:

 

1. La folosirea franei spate, pedala are o portiune din cursa ei in care apasand-o nu pot sesiza ca franeaza(sau franeaza foarte slab si nu percep). Problema se manifesta cam la fel si pe frana fata, dar mi se pare mai pronuntata senzatia de apasare in gol pe frana spate. M-am uitat si era lichid de frana suficient in ambele borcanase. Cum pot corecta problema, ca franarea sa se faca progresiv imediat ce apas pedala/trag de maneta?

 

2. Claxonul functioneaza cu intemitente. Ma trezesc ca uneori apas pe buton si nu functioneaza. Ce ar trebui sa verific mai intai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. La folosirea franei spate, pedala are o portiune din cursa ei in care apasand-o nu pot sesiza ca franeaza(sau franeaza foarte slab si nu percep). Problema se manifesta cam la fel si pe frana fata, dar mi se pare mai pronuntata senzatia de apasare in gol pe frana spate. M-am uitat si era lichid de frana suficient in ambele borcanase. Cum pot corecta problema, ca franarea sa se faca progresiv imediat ce apas pedala/trag de maneta?

 

maneta/pedala in trepte sau buretoasa => lichid de frana vechi si/sau aer in instalatie => trebuie sa schimbi lichidul si sa faci aerisirea, daca te pricepi cat-de-cat c-o cheie, e detaliata in manualul de reparatie

2. Claxonul functioneaza cu intemitente. Ma trezesc ca uneori apas pe buton si nu functioneaza. Ce ar trebui sa verific mai intai?

 

vezi asa - mufa in care se conecteaza sa nu fie oxidata, surubelul ala central din care se regleaza....daca nu, desfa-l din toate suruburile si curata componentele, asambleaza si si regleaza-l (tot din surubelul ala, putin cate putin pana suna bine)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. La folosirea franei spate, pedala are o portiune din cursa ei in care apasand-o nu pot sesiza ca franeaza(sau franeaza foarte slab si nu percep). Problema se manifesta cam la fel si pe frana fata, dar mi se pare mai pronuntata senzatia de apasare in gol pe frana spate. M-am uitat si era lichid de frana suficient in ambele borcanase. Cum pot corecta problema, ca franarea sa se faca progresiv imediat ce apas pedala/trag de maneta?

Motoare relativ vechi, frane probabil neintretinute. Incearca curatarea pistonaselor cu o periuta de dinti, dar daca intrebi care e problema, mai bine o duci la un service sa iti scoata pistonasele, sa curete santurile in care intra garniturile si daca e cazul, inlocuirea lor (a garniturilor sau chiar a pistonaselor daca situatia o impune) si aerisirea instalatiei si cativa ani buni nu mai ai probleme.

2. Claxonul functioneaza cu intemitente. Ma trezesc ca uneori apas pe buton si nu functioneaza. Ce ar trebui sa verific mai intai?

pleci de la buton. sa nu aiba depuneri sau alte probleme gen fire sectionate.

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Vin cu un soi de problema pe care nu prea o pricep (cel putin nu are logica).

Am cazut acum scurt timp cu SV-ul. Ceva minor, cazatura pe la 20 km/h. Polizat carena dreapta si rupt scarita pilot.

In urma incidentului, furtunul cu lichid de racire, care duce de la motor la radiator, este foarte tare, se acumuleaza presiune prea mare in el, ceea ce nu se intampla inainte sa cad. Practic daca apesi pe el cu mana, nu-l poti strange / sugruma, inainte puteam sa fac asta.

 

Mai departe, pe partea stanga a motocicletei, intre cilindri, este o chestie care spre rusinea mea nu stiu cum se numeste (nici nu am studiat manualul ce e drept) pe la care picura foarte putin lichid de racire. Asta se intampla tot de cand am cazut. Inainte nu era vorba despre asa ceva. Nu stiu exact pe unde curge, dar se prelinge exact pe unde am incercuit in poza.

 

Problema s-a dovedit a fi de la colierul care strange furtunul ce vine din radiator si intra in sistemul cu termostat. Am strans si totul este in regula acum.

 

Trecand peste asta, are cineva idee unde as putea gasi aceste protectii care vin pe partile laterale ale rezervorului ?

Cand sunt cu pantalonii din piele, de la frecare se face un fel de chestie alba (un praf foarte fin) care ramane si pe rezervor si pe pantalon.

Ma gandesc ca o protectie de genul ar rezolva problema.

post-60496-0-95923000-1440522158_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care sunteți din București și aveți un SV650 injecție cu undertail-ul (undertail + suport număr) stoc?

 

Salutare,

 

Am pe mobra suportul de numar stoc asa cum venea din fabrica, inclusiv cu semnalele stoc. Ti-l pot arata, daca vrei(imi lasi un P.M.). Momentan nu m-am gandit sa il vand. Trebuie sa caut inatai unul cu care sa il inlocuiesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am pe mobra suportul de numar stoc asa cum venea din fabrica, inclusiv cu semnalele stoc. Ti-l pot arata, daca vrei(imi lasi un P.M.). Momentan nu m-am gandit sa il vand. Trebuie sa caut inatai unul cu care sa il inlocuiesc.

 

Dă-mi un număr de telefon în privat, te rog. Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trecand peste asta, are cineva idee unde as putea gasi aceste protectii care vin pe partile laterale ale rezervorului ?

Cand sunt cu pantalonii din piele, de la frecare se face un fel de chestie alba (un praf foarte fin) care ramane si pe rezervor si pe pantalon.

Ma gandesc ca o protectie de genul ar rezolva problema.

 

Nu stiu unde se gasesc protectiile alea dar poti sa vorbesti cu userul TankG care iti poate face pe comanda. E super ok omu , am comandat si eu de la el .

TankG

Editat de dihania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si scuze pt deranj.

 

Am si eu o problema urgenta va rog: tocmai vin de la RAR si cu tot cu db-killer si o incercare de spaga mi-a dat revenire pt evacuare omologata.

 

Aveti careva o toba stoc (pt SV650S din 2004) s-o pun asa provizoriu (o cumpar bineinteles) sau daca aveti alta idee va rog, loviti-ma ;)

 

Merci si astept un raspuns.

 

O zi buna,

Horia

Editat de HoriaSan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa-ma sa ghicesc. RAR Voluntari? Du-te la Grivita daca nu gasesti o toba omologata.

Da, la Voluntari... Pai nush daca ma pot duce oriunde acum la revenire. Nu trebuie tot la Voluntari? Ca am deja toate actele si factura deja facute acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si scuze pt deranj.

 

Am si eu o problema urgenta va rog: tocmai vin de la RAR si cu tot cu db-killer si o incercare de spaga mi-a dat revenire pt evacuare omologata.

 

Aveti careva o toba stoc (pt SV650S din 2004) s-o pun asa provizoriu (o cumpar bineinteles) sau daca aveti alta idee va rog, loviti-ma ;)

 

Merci si astept un raspuns.

 

O zi buna,

Horia

Sau daca nu gasesc toba stoc, macar daca-mi puteti recomanda cea mai ieftina toba omologata pe piata. Am cautat pana acum pe net de-am innebunit si nimic acceptabil...

» Post actualizat in 02 Sep 2015 12:00

Sau daca nu gasesc toba stoc, macar daca-mi puteti recomanda cea mai ieftina toba omologata pe piata. Am cautat pana acum pe net de-am innebunit si nimic acceptabil...

 

Un mic update: am gasit toba stoc de la un SV din 2001. Aveti idee se potriveste la mine cumva?

Scuze ca insist, dar chiar n-am idee :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nush ce-a fost in mintea ta sa te duci cu toba aia la RAR. Discutia asta trebuia sa aibe loc inainte de programare, era clar ca o sa-ti dea revenire. Daca ai model 2004-2006, cred ca trebuie sa cauti din anii astia, daca e 2003 trebuie sa cauti numai 2003...S-ar putea sa nu se potriveasca 2001 pe a ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

a venit timpul sa ma despart de SV - anuntul aici /index.php?/topic/731229-vand-suzuki-sv650s-2000/

 

cum motoarele astea nu sunt tocmai cautate, poate aveti printre cunostinte/prieteni pe cineva care vrea unul pt inceput - il dau ieftin pentru ca are nevoie de reparatii, de principiu optice si ceva mecanic.

 

urmatoarea s-ar putea sa fie tot SV, dar vreau sa iau o pauza deocamdata.

 

succes in continuare si sa va bucurati de mobre.

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si io o nelamurire privitor la janta spate de pe sv

 

vazusem pe topicul unui coleg care vinde un sv650s ca schimbase janta cu una de gsxr pentru a monta cauciuc mai lat,respectiv 180

 

ce presupune modificarea,adica sunt necesare si alte interventii si ce avantaje/dezavantaje prezinta chestia,in afara aspectului

 

sa nu i poluez topicul.mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce avantaje/dezavantaje prezinta chestia,in afara aspectului

 

Avantaje:

Aderenta si probabil franare mai buna(pata de contact pe asfalt mai mare)

Anvelopele de 180 sunt mult mai usor de gasit pe piata(noi si SH)

 

Dezavantaje:

Nu e chiar legal, motocicleta ta are trecut in carte 160 pe spate, deci la RAR nu treci daca te duci sa ii faci omologare sau ITP.

Vei modifica felul in care se comporta motoreta pe curbe, nu stiu sigur, dar cred ca o vei apleca mai greu.

Anvelopa mai lata cu pata de contact mai mare inseamna o forta mai mare necesara pentru a pune in miscare si a mentine in miscare roata spate -> creste consumul, pierzi ceva din puterea motorului.

 

Exista un motiv pentru care Suzuki a lasat anvelope de 160 pe spate pentru SV-ul de 650.

 

Sfatul meu e sa ii lasi pe spate o anvelopa de 160. Daca vrei mobra cu anvelopa de 180, cumpara-ti alta mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...