alex.matei Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 daca stie cineva pe unde pot gasi un bug spoiler de sv650N din 2000(din bucuresti ar fi convenabil),sau un bord ptr el cu tot cu prinderi sa imi dea si mie un pm.Multumesc frumos. Bug spoiler vezi http://barracudamoto.ro/accesorii-moto-contact.php ;face si montaj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 (editat) daca stie cineva pe unde pot gasi un bug spoiler de sv650N din 2000(din bucuresti ar fi convenabil),sau un bord ptr el cu tot cu prinderi sa imi dea si mie un pm.Multumesc frumos. salut am eu bug spoiler cred ca e pentru generatia veche. eu l-am luat din germania si l-au trimis gresit. este crud si costa undeva in jurul a 50-60 de euro cu tot cu sistemul de prindere. (o sa verific daca te intereseaza prin facturi ) Editat Mai 25, 2009 de valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lascar.alexandru Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Salut...vreau sa cer si eu o parere celor mai experimantati. Mi-am luat un Sv cam acum 2 luni si sunt ff impacat cu el.Am insa o mica problema. Cand l-am cumparat am observat ca in momentul cand apasam tare pe coarne sau la borduri se aude un zgomot in furca parca. Pe moment am vazut ca erau sparte simeringurile si am zis ca asta e problema.I-am schimbat simeringurile insa spre supararea mea sunetul nu a incetat:( nu prea stiu...am mai intrebat pe unii mai priceputi ca mine insa toti isi dau cu parerea dar nimeni nu prea stie. Daca ai mai patit careva....si ma indrumati as fi tare recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 lascar.alexandru:din ce descrii tu nu cred asa fie o problema si sv-ul meu face la fel da cand l-am cumparat de la o km...tine mult de uleiul din furca,pretensionare si temperatura de afara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Salut...vreau sa cer si eu o parere celor mai experimantati.Mi-am luat un Sv cam acum 2 luni si sunt ff impacat cu el.Am insa o mica problema. Cand l-am cumparat am observat ca in momentul cand apasam tare pe coarne sau la borduri se aude un zgomot in furca parca. Pe moment am vazut ca erau sparte simeringurile si am zis ca asta e problema.I-am schimbat simeringurile insa spre supararea mea sunetul nu a incetat:( nu prea stiu...am mai intrebat pe unii mai priceputi ca mine insa toti isi dau cu parerea dar nimeni nu prea stie. Daca ai mai patit careva....si ma indrumati as fi tare recunoscator. nu te stresa cam la toi face asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p3rf3c7 Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Bug spoiler vezi http://barracudamoto.ro/accesorii-moto-contact.php ;face si montaj! Mercy frumos de adresa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 (editat) Fiti cu ochii in 4 : " In noaptea dinspre 25.05 spre 26.05 intre orele 22:00 si 08:00 mi-a fost furata a doua motocicleta, un SV 650N (SUZUKI) cu numarul de inmatriculare B 73 MTL. Motocicleta nu are elemente custom pe ea, este exact ca si iesita din fabrica. Culoarea este galbema, iar modelul DSV este cel din 2000, nu modelul mai noi (cu forme mai ascutite, aparut in 2003) Daca din intamplare vedeti ceva, dati-mi un semn la 0749.241.556, iar in cazul in care nu raspund, incercati si la fratele meu 0742.291.359. Multumesc. " Editat Mai 26, 2009 de Redpik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Bai nene da e culmea cu astia. nici sa dormi linistit nu mai poti :| fura lumea de parca ar fi sport national Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 dati si voi o tura pana pe topicul meu pls, e vb de un sv650 busit la 3 ore de la cumparare, poate ma ajutati cu un sfat in plus.. /index.php?...367727&st=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 dati si voi o tura pana pe topicul meu pls, e vb de un sv650 busit la 3 ore de la cumparare, poate ma ajutati cu un sfat in plus.. /index.php?...367727&st=0 cat ghinion sa ia sa ti se intample una ca asta??? nu pot sa cred ..imi pare rau pentru tine. daca mai ai intrebari, poti sa-mi lasi un pm cu nr tau de tel si vb. banuiesc ca ai citit ca si au am avut un accident acum o luna jumate si iti pot detalia toate procedurile pe care le-am urmat . modelul 2003 il am si eu asa ca treburile ar trebuii sa fie cam la fel si lin cazul tau. motorul meu a fost dat dauna totala. mi-am luat banii de la asigurari in timp record iar acum astept piesele. apropo..luni il bag si eu in service abia astpet sa se termine totul ca nu mai am rabdare. multa bafta si multa rabdare. incearca sa ai toate actele motoruilui la tine cand mergi sa deschizi dosarul la asigurari, chitante, facturi, dovedestele cu hartii luna in care a fost inmatriculat motorul. conteaza la calcule. ca sa intelegi..motorul meu este inmatriculat in luna 07 2003. deci la o uzura de 5 ani jumate motorul meu valora 4380 euro ( dauna totala). din banii astia mi-au scazut valoarea epavei de 25%. si am ramas cu 3360 euro. ca idee..sa stii la ce sa te astepti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shuvyx Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Salutare, tocmai am schimbat seveul de 650 pe unul de 1000 , 2005. Am nevoie de niste informatii: indicatorul de temperatura a urcat ieri undeva la 106oC, fara sa se aprinda un alt buton de "avarie". Nu stiu daca a pronit ventilatorul, am mers maxim 2 km pana la service unde am lasat-o pentru schimb de ulei, verificari, etc. Voua ce temperatura va indica? Ma refer la posesorii modelelor dupa 2003, ca stiu ca de atunci e cu afisaj digital.. Multam mult. Ar fi de ajutor si alte sfaturi, hibe, bube, pericole, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 @dihania: Spor la reparat si asteptare cat mai scurta! Sa iasa mai frumoasa decat inainte si sa nu mai trebuiasca sa treci prin asa ceva niciodata . @shuvyx: Sa te bucuri de noua mobra si cat mai multi km fara incidente. Prezenta obligatorie la urmatoarea intalnire a Sv-istilor ca altfel ne suparam rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salutare, tocmai am schimbat seveul de 650 pe unul de 1000 , 2005. Am nevoie de niste informatii: indicatorul de temperatura a urcat ieri undeva la 106oC, fara sa se aprinda un alt buton de "avarie". Nu stiu daca a pronit ventilatorul, am mers maxim 2 km pana la service unde am lasat-o pentru schimb de ulei, verificari, etc. Voua ce temperatura va indica? Ma refer la posesorii modelelor dupa 2003, ca stiu ca de atunci e cu afisaj digital.. Multam mult. Ar fi de ajutor si alte sfaturi, hibe, bube, pericole, etc sa o stapanesti sanatos. stai linistit ca este ok 106 grade. la mine la 100 de grade incepe ventilatorul sa mearga...cred ca o singura data a ajuns si a mea la 105 grade, dar nu se intampla nimic. pe la 120 asa sa incepi sa-ti faci probleme serioase. in rest...numai de bine, nu stiu sa-ti spun ce bube are ca nu mi-a facut nici o problema pana acum...singura chestie la care e fitoasa.. daca am relantiul sub 1300 de ture mi se opreste motorul in mers. asa ca il tin undeva la 1500. oricum si in carte scrie ca e indicat intre 1300 si 1500 de ture. sa ai grija de ea si mare atentie la femeile de la volan @ radum multumesc de urari si sper din tot sufletul sa iasa ,cel putin, la fel de frumoasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salutare, tocmai am schimbat seveul de 650 pe unul de 1000 , 2005. Am nevoie de niste informatii: indicatorul de temperatura a urcat ieri undeva la 106oC, fara sa se aprinda un alt buton de "avarie". Nu stiu daca a pronit ventilatorul, am mers maxim 2 km pana la service unde am lasat-o pentru schimb de ulei, verificari, etc. Voua ce temperatura va indica? Ma refer la posesorii modelelor dupa 2003, ca stiu ca de atunci e cu afisaj digital.. Multam mult. Ar fi de ajutor si alte sfaturi, hibe, bube, pericole, etc Multe felicitari pentru schimbare si eu vreau sa il schimb cu unul de 1000...sunt in cautare inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 HELP! Bomba de la compania de asigurari: cica vezi doamne contractul meu de vanzare-cumparare NU are nushtiu ce stampila care trebuia pusa de biroul la care am incheiat contractul. Ideea e ca asa cum stiu eu nici macar nu e NEVOIE de o astfel de stampila, pt ca in primul rand nu exista pe contract nici un loc pentru stampile sau alte impresii de genu' asta. Importante sunt semnaturile noastre si datele din contractul respectiv. Daca stiti ceva despre chestia asta sfatuiti-ma pls, ca de la Bucuresti pana la Arad e ceva de mers si n-am chef sa ma puna astia aiurea pe drumuri.. the stress begins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 HELP!Bomba de la compania de asigurari: cica vezi doamne contractul meu de vanzare-cumparare NU are nushtiu ce stampila care trebuia pusa de biroul la care am incheiat contractul. Ideea e ca asa cum stiu eu nici macar nu e NEVOIE de o astfel de stampila, pt ca in primul rand nu exista pe contract nici un loc pentru stampile sau alte impresii de genu' asta. Importante sunt semnaturile noastre si datele din contractul respectiv. Daca stiti ceva despre chestia asta sfatuiti-ma pls, ca de la Bucuresti pana la Arad e ceva de mers si n-am chef sa ma puna astia aiurea pe drumuri.. the stress begins sunt acte facute in romania? daca sunt de afara, de unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 (editat) sunt acte facute in romania?daca sunt de afara, de unde? actele sunt facute in Arad, la un birou de copiere acte. Asta de la asigurari zice ca nu scrie pe contract cine l'a facut(firma sau ce-o fi). Acuma mi-e frica sa ii trimit contractul la fostul proprietar sa nu-mi faca vreo belea. Si ca sa merg eu din nou la Arad imi bag si-mi scot.. acu nustiu ce sa-i mai zic lu tanti. Editat Mai 27, 2009 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 nu inteleg ce treaba are sula cu prefectura. de dactilografiat poti sa o faci si tu pe pian acasa, asta e cea mai mare stupizenie pe care am auzit-o vreodata. din contract trebuie sa rezulte ca tu ai platit niste bani la data de pe ceva identificat cu o serie de sasiu. mobra era radiata de la financiar, ai fisa de inmatriculare ? despre ce companie de asigurari e vorba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 nu inteleg ce treaba are sula cu prefectura. de dactilografiat poti sa o faci si tu pe pian acasa, asta e cea mai mare stupizenie pe care am auzit-o vreodata. din contract trebuie sa rezulte ca tu ai platit niste bani la data de pe ceva identificat cu o serie de sasiu. mobra era radiata de la financiar, ai fisa de inmatriculare ? despre ce companie de asigurari e vorba? merci, Poi asa ziceam si eu, da vine tanti cu replica "poi asa puteam sa iau si io un contract de pe net, sa arunc 2 semnaturi pe el si gata". (lolipop sa faci din mine tanti ) mobra nu era declarata la impozit, am actele de italia ale primului proprietar cu radierea de acolo. Baiatul din RO i-a pus numere rosii de 2 ori. La capitolul asta n-a facut gat. Ce mai face tuta: eu ii fac rost de FAX de la secretariat SPR Arad sa trimita "Anexa 2" care substituie procesul verbal(se lasa cu proces din cauza victimei cu piciorul rupt), si ea vorbeste cu aia si le trimite anexa prin posta sau prin ce mama ei a trimis. In fine asta ca asta, fie ce'o fi, oricum dureaza... Plus ca i-a zis tata ceva de proforma si a incercat sa ii spele creierul ca nu e nevoie(a cam reusit cu el). Ma gandesc ca daca nu-mi fac proforma imi dau un rahat de bani. Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 acum am citit pe alt topic. trebuie sa scoti proforma si sa fie de dauna totala. oricum iti va da suzuki specificatie tehnica pentru cadru si carter astea nu se repara se inlocuiesc. iese dauna oricum, se vede cu ochiul liber nu trebuie sa iti faci probleme. mai complicat ca ala e din alta tara, pe vremuri era un birou in bucuresti care facea plati pentru carte verde undeva la unirii nu mai stiu cum ii spunea la firma dar am avut de tras cu ei la o dauna nu vreau sa te sperii dar acum zece ani am asteptat undeva la 8 luni.(accidentul a fost pe la sibiu) oricum acum suntem in uniune si trebuie sa mearga mai usor. nu inteleg de ce a trebuit deschis dosarul unde a avut loc accidentul, daca faceai accident in spania ce faceai te mutai acolo pana iti dadeau aia banii ????? mai verifica poate poti face treaba la valcea sau bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 despre astia e vorba: CAROM http://www.carom-sa.ro/romana/faq.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 @valbi -- nu nu nu, dosarul l-am deschis la Valcea la Generali, aparent ei lucreaza cu Cartea Verde. Ideea e ca nu am proces verbal, pt ca va fi folosit la proces. "anexa 2" va fi echivalentul procesului verbal, si tanti de la Generali a trimis-o la Arad la SPR ca sa o completeze ei acolo, dupa care va ajunge inapoi la ea. Tanti mi-a zis ca nu e nevoie de proforma bla bla bla, si am vorbit azi cu ea sa imi zica ce si cum a facut pana acum, si a avut grija sa nu fie deloc coerenta. Am inteles ca a trimis nu stiu exact ce(pt ca dosarul nu e gata) in Polonia, ca sa confirme ei ca asigurarea TIRului e ok si ca "trebuie sa dea ei acceptul"...acceptul la ce nustiu. Oricum o sa am eu grija sa o stresez suficient de mult incat sa ma lamureasca. Azi a fost la garaj si a facut pozele pentru constatare, si are toate actele pt dosar de la tata(foi moto din italia, contract, autorizatie circulatie, asigurari, radieri, buletine, permise si ce mama lor mai vor). In mod normal, singurul lucru care lipseste ar trebui sa fie Anexa respectiva, care va trebui sa se intoarca de la Arad(asta nush cat timp mai ia). Cu proforma asta nu stiu cum sa fac. Merg la service, o iau si ii dau la cucoana sa o xeroxeze sau cum? Si in plus daca nu sunt de acord sau imi resping si baga nustiu ce scuza ce fac? Si inca o intrebare, cand anume imi fac evaluarea motorului(cu uzura cu tot), acum dupa ce au facut ei constatarile, sau dupa ce le duc proforma si calculeaza abia dupa ce constata ca e vorba de dauna totala(suma prea mare)?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 proforma trebuie obligatoriu. mobra trebuie dusa la un reprezentant suzuki care va intocmi un deviz de repartie, la acesta va anexa si note thnice de ex pentru cadru, carter, cum spuneam va rezulta o valoare care include si manopera. iti vor face o proforma pentru suma respectiva si vei plati undeva in jurul a 200 de ron constatarea. calculul pentru despagubire il vor face cand vor avea si un nr de km ai mobrei, prima inmatriculare, se calculeaza un coeficient de uzura, se ia valoarea mobrei la vanzare noua cu tva si se scad procentele in functie de ce incadrare ii dau. o sa ramai cu o suma din valoarea ei de noua sa zicem 45% din care o sa scazi iarasi 25% valoarea epavei. euro se transforma in ron la cursul bnr din ziua accidentului. generali sunt profi, ma mir ca ai dat de gasca aia, oricum politia are termen legal de 30 de zile sa raspunda la cererea asiguratorului, tu inceraca sa rezolvi totul pana vine anexa. ce e drept nu poate deschide un dosar daca nu gaseste in sistem polita aluia validata deci mai trebui asteptata si confirmarea valabilitatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Pentru Bucuresti : cine vrea, 30-40 min o sa fiu pe la arc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 aha bun, deci asta zicea cucoana ca asteapta. Asta cica ar dura vreo 15 zile. Pana atunci trebuie sa vad cum fac cu proforma aia, o sa sun maine la reprezentanta Suzuki din VL, poate lucreaza si sambata sa pot ajunge si eu pe-acolo. Profi profi.. dar numai sa nu ma arda in stil profi... si daca ma tot taraganeaza cu dosarul asta, degeaba au ei termene daca ea nu-l trimite la analizat.. thanx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.