Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Mersi de sfaturi...

Oricum, astept sa prind o zi cat de cat mai acceptabila (vreme , temp) si o sa-l iau la o plimbare sa vad cum ma descurc pe el. Nu neaparat ma ingrijoreaza pozitia de condus, cat imi fac griji pentru manevrabilitate.

Ideea e ca CB500 (motoru meu actual) e foarte manevrabil si foarte bun pentru incepatori, si nu as vrea ca trecerea sa fie foarte brusca.

In legatura cu ghidonul...nu prea as vrea eu sa ma pun sa modific nimik pe motor, pentru ca este in stare destul de buna. Singurul lucru schimbat a fost carena fata. (si cel pe care vreau sa-l cumpar eu este SV 650 S).

Offff.... I really miss summer now :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Incearca la Power Motors ... http://www.piesemoto.ro/ro/

 

PS. Ce ai facut mane , tot pe suzuki ai trecut si tu ... se pare ca avem aproape acelasi animal. Tot in garaj la Obor il cazezi si pe asta ? (nu stiu daca mai ma tii minte, aveam un Fireblade 900RR)

 

gata , am rezolvat . l-am luat de pe un tl1000 ( si l-am gasit si pe e-bay deci o sa pot sa il inapoiez in curand ) .

 

moto nu il mai tin la obor , l-am tinut toata vara in fata blocului si ... nu au fost probleme deci , astept sa se mai incalzeasca si sa il aduc acasa

 

ps. referitor la trecerea la suzuki ... se pare ca asta e tendinta :cheers:

Editat de haca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de sfaturi...

Oricum, astept sa prind o zi cat de cat mai acceptabila (vreme , temp) si o sa-l iau la o plimbare sa vad cum ma descurc pe el. Nu neaparat ma ingrijoreaza pozitia de condus, cat imi fac griji pentru manevrabilitate.

Ideea e ca CB500 (motoru meu actual) e foarte manevrabil si foarte bun pentru incepatori, si nu as vrea ca trecerea sa fie foarte brusca.

In legatura cu ghidonul...nu prea as vrea eu sa ma pun sa modific nimik pe motor, pentru ca este in stare destul de buna. Singurul lucru schimbat a fost carena fata. (si cel pe care vreau sa-l cumpar eu este SV 650 S).

Offff.... I really miss summer now :)

 

Te pot asigura eu dupa 8000 de kilometri facuti si in Bucuresti si in afara, ca este o motocicleta foarte manevrabila, cu care te poti strecura usor. Legat de confort, la 1.78 inaltime, este perfecta si spun asta dupa 1800 de km facuti in 2 zile (nopti, mai bine spus).

Eu unul iti recomand varianta S, ptr ca se simte lipsa semicarenei la viteze mari.

*(Toate aceste "observatii" personale se refera la modelul SV650S, K7)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rugaminte...

vreu sa-mi iau un suzuki savage 650 c si are transmisia pe curea...

nu prea stiu mare lucru despre asta. E bine? Nu e bine?

mersi

:burnout: Mda... o fi bine, o fi rau?

Savage-ul, cunoscut si sub numele de LS650, nu are nici o legatura cu SV650 sau 1000!

Keep searching, si o sa vezi ca putin mai jos exista sectiunea de cioapare, unde cred ca vei gasi si raspunsurile dorite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit am reusit sa imi fac damblaua cu ghidonul. Am asteptat toata iarna ...dar a meritat. Kitul este de la POLO , ghidonul la fel . A fost destul de lucru pentru a-l monta si pentru asta vreau sa multumesc celor de la B&S care au avut rabdare si un pret neasteptat de avantajos...jos palaria.

Mai interesant este faptul ca motorul meu este mult mai confortabil in oras , pozitia este ca pe varianta N , despre care citisem atatea lucruri legate de manevrabilitate si comoditate. Dupa cum am mai spus aici singurul repros legat de acest motor a fost cel legat de pozitia de pilotaj...ei bine acum este super!

Din pacate pretul nu este un punct forte . Jugul superior si ghidonul imreuna cu conductele de frana racing (incluse in kit) au fost vreo 380 de euro , apoi taxe , comisioane ...cam 100 per total , deci multicel. Cu mana pe inima pot sa spun insa ca a meritat fiecare euro .

Toate bune!

post-23746-1204293044_thumb.jpg

post-23746-1204293076_thumb.jpg

post-23746-1204293098_thumb.jpg

post-23746-1204293135_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si respect la toti, si pentru mine SV650 este the One, dar inca nu o am, abia prin iulie sau august sper sa apara, si vreau sa va inteb ceva, de unde sa ma axez sa o iau, eu sau ro, in fiecare parte sunt avantaje si dezavantaje, vazand ca unii dintre voi si le-au achizitionat de curand, va intreb cum e mai bine, sau mai bine zis de unde le-ati luat?

 

mi-a luat un pic mai mult decat am prevazut initial, aproape un an, dar... she's finally here, in my garage :crack: , ii mai trebuie numere si apoi, soare si vreme buna. :burnout: :wave: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa stiu daca stie cineva o reprezentanta Suzuki seriosa in tara ?

Salutare!

ar fi cei de la B&S Motors, cauta pe internet sau da PM sa-ti dau detalii de contact.

 

 

--- Mesaj completat în 04 Mar 2008 23:35 -------------

boooooooooon, toate bune si frumoase, inteleg ca cei de 1.85 stau binisor pe motorul asta, dara eu am 1,95.... si parca V-Strom nu ma atarage asa mult ca SV-ul

 

ia ziceti, ceva "brazi" calareti pe-aici?!?

:wave:

motorul pe care arati cel mai bine este cel pe care stai cel mai bine, pe care te simti cel mai bine.

:cheers:

 

--- Mesaj completat în 04 Mar 2008 23:36 -------------

Sunt proaspat posesor de Suzuki SV650 s in curs de transformare in naked

 

uffff!

de ce strici bunatate de carena? :D

 

--- Mesaj completat în 04 Mar 2008 23:37 -------------

am si eu un sv 650 s 24000 km an 2000 tobe leovince cap coada (850 euro noi ) eu asa am cumparat-o cu tobe suna BESTIAL !!!!!!!

am facut cu el 2400 de km si inafara de ulei si filtru nu am facut nimik la el

imi place!!!!!!!!

e de belea! :cheers:

libelula mea arata exact la fel, zici ca sunt surori gemene! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SVu650N, nu are robinet la rezervor, cu selectare ON,OFF si Reserve? Ca m-am invartit in juru' motorului si n-am vazut nimic, iar nici in manual nu am gasit date, e drept manualul il am in varianta "scanata" de pe net. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa-mi iau un tankbag...si nu sunt inca hotarat intre intre unul cu prinderi pe curele si unul pe mAGNETI?POSESORI CEVA?SFATURI?

 

APP. MODELUL 03+ARE REZERVOR METALIC? :D :crack:

Din punctul meu de vedere e de N ori mai practic unul pe magneti.. Mult mai usor de dat jos si de pus la loc (si crede-ma vei avea nevoie sa faci si asa ceva). Singura grija care o vei avea o sa fie praful! E bine sa stergi praful de pe rezervor inainte sa pui tankbag-ul ca sa nu se matuiasca vopseaua, sau si mai simplu ar fi sa-i lipesti autocolant d-ala transparent pt protectie in zonele in care o sa vina magnetii..

Chiar nu stiu daca >03 are rezervor de plastic sau de metal :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Relaxat cumpara cu magneti, am si eu si este super practic, il pui in 5 secunde si il scoti intr-una :rusinica: ..al meu este din 2003 si are rezervor metalic

 

--- Mesaj completat în 17 Mar 2008 23:40 -------------
am gasit ceva interesant despre posibil viitorul SV1000S

 

"Although Suzuki didn’t announced anything related to how the much awaited SV1000S will look, the twin cylinder’s fans can make a pretty good impression by simply taking a look at this picture that has just been revealed."

 

bigsuzukisv1000sk8dwbm4.th.jpg

 

--- Mesaj completat în 18 Mar 2008 00:44 -------------
si inca o noutate - in state si canada se pare ca si in europa a fost intrerupta fabricarea sv-ului 1000 pentru 2008 se vand doar cele existente pe stoc 2007.

se pare ca se va schimba linia la cel de o mie cu un posibil motor de 1200 cc, pe de alta parte exista si zvonuri cum ca ar intrerupe definitiv producerea sv-ului "mare" greu de crezut dar zonurile.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare SV-isti! :P

 

Cat de curand, asta insemnand probabil pana vineri o sa dispun de cca. 3000 euro pentru motocicleta.

 

Am luat carnetul pentru cat. A anul trecut dar ceva cam spre sfarsitul sezonului asa ca nu am putut sa mai fac nimic. In schimb am vrut sa am tot sezonul acesta in fata, cu alte cuvinte ... sunt inceparetz :crack:

 

Initial anul trecut am vazut la un prieten YAMAHA FAZER 600cmc ... de care ma indragostisem :crack: pana cand ... acum vreo 2 luni am gasit frumusetea asta de libelula Suzuki SV650S care m-a cucerit :crack:

 

Iar dupa ce am citit acest topic cap-coada deja sunt 100% convins. Prima mea motoreta va fi SV650S.

 

Din pacate, se pare ca nu se gasesc foarte multe de vanzare in Bucuresti sau in apropieri. Marea majoritate a anunturilor sunt Timisoara/Arad/Oradea ...

 

O alta varianta ar fi o comanda catre cei care se ocupa cu asa ceva si aduc motociclete din afara. Doar ca mi se pare cam aiurea sa nu pot vedea motoreta cu ochii mei inainte :crack:

 

Ce ma sfatuiti sa fac in vederea achizitiei :crack: sau ... poate se gasesc persoane printre voi care ar vrea sa treaca de la SV650S la 1000S :crack: si aveti vreo motoreta de vanzare.

 

Ca si an de fabricatie cred ca ma incadrez in generatia de pana in 2002. :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat motorul de la un tip din tg Mures

 

Istvan Gergel 0744451798 nr lui de telefon

 

El se ocupa din 92 de adus motoare si avea vreo 30 cand am fost in decembrie la el . Am mai fost in februarie prin zona sa-l vad si nu mai avea nici un motor .Vorbeste cu el si poate te ajuta . Sigur te ajuta daca vorbesti cu el . Daca-ti convine motorul il cumperi . Daca nu-ti place ii spui omului si gata .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat motorul de la un tip din tg Mures

 

Istvan Gergel 0744451798 nr lui de telefon

 

El se ocupa din 92 de adus motoare si avea vreo 30 cand am fost in decembrie la el . Am mai fost in februarie prin zona sa-l vad si nu mai avea nici un motor .Vorbeste cu el si poate te ajuta . Sigur te ajuta daca vorbesti cu el . Daca-ti convine motorul il cumperi . Daca nu-ti place ii spui omului si gata .

 

 

Multumesc! Il sun astazi! :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ce ma sfatuiti sa fac in vederea achizitiei :crack: sau ... poate se gasesc persoane printre voi care ar vrea sa treaca de la SV650S la 1000S :crack: si aveti vreo motoreta de vanzare.

 

Ca si an de fabricatie cred ca ma incadrez in generatia de pana in 2002. :rusinica:

 

Hmm, ca idee prietena mea a luat un sv650 din 2003, cu 9500km, impecabil, la 2700 euro din Italia. Cu transport, a ajuns pe la 3200. Personal, imi place mai mult look-ul la cele dupa 2003...

Sunt destui care aduc motoare, tre' doar sa gasesti unu' care se si pricepe, si cu multi clienti multumiti...

Bafta

Editat de Special K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Sunt la TIMISOARA cu banutii in buzunar iar cum va rasari soarele am pornit la atac. Am de vazut aici vreo 4-5 SV-uri intre 2001 - 2005 ca si an.

 

Duminica sau luni ma intorc sigur cu unul acasa, in Bucuresti. :crack:

 

Tineti-mi pumnii sa fac o afacere buna sa inmultim gasca de SV-isti :crack:

 

PS ... voi posta poze imediat ce voi intra in posesia lui :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CINE a schimbat uleiul din furca fata??

cat ulei e necesar pentru inlocuire ?

Astept sa-mi vina semeringurile si atunci schim si uleiul.Voi ce ulei folositi?

 

Ceva mentenanta pentru telescopuil din spate?

se poate complecta si acolo cu ulei?

 

Pentru cat ulei intra uita-te in manual. Nu stiu ce motor ai, pentru al meu scrie 491ml (pt fiecare telescop) si Suzuki Fork Oil G10 sau echivalent.

Manualele pentru toate modelele : http://sv650.org/sv_manuals.htm

Eu am schimbat uleiul, dar la un garaj, nu personal iar pt alegerea uleiului am mers pe recomandarea lui deoarece stiam ca este expert la reglat suspensii.

 

Din cate am citit pe forumul englezesc , se obisnuieste folosirea unui ulei mai 'heavy' pentru a amortiza mai puternic.

Daca tot desfaci furca, gandeste-te sa pui si niste distantiere in capetele arcului pentru a le mai comprima.

E o modificare ieftina dar o diferenta imensa la manevrabilitate.

 

Pt amortizorul din spate, n-am idee. Daca nu curge, nu ai de ce sa completezi. Oricum, telescoapele de fata sunt mult mai solicitate la franari si gropi.

 

Uitati si un tutorial cu schimbatul uleiului : http://www.bluepoof.com/motorcycles/howto/svs_fork_oil/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...