Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

:cheers: motoru' meu sta in garaj si nu-l baga nimeni in seama.. in timp ce asigurarile se *** in poponeata pe surprize turbo :banana:

la serviciu s-a dublat numarul de motoare din parcare, da eu tot pieton vin evri dei.. ce viatza de accat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Idee pentru inalnirea SV-istilor, reloaded: Plaiul Foii,masivul Piatra craiului ( de la Zarnesti pana in Plaiul foii sunt cativa km de macadam practicabil de SV-uri, avem locuri de campare unde vrem noi, cu Barsa curgand fix langa cort, avem cabana Plaiul Foii cu preturi decente si cu mancare fantastica ). Eu oricum o sa fiu in plaiul foii in perioada 10-12 iulie, so...poate ma insotiti :banana:

INvitatia ramane deschisa, chiar daca nu se stabileste inatlnirea pentru acel loc, macar facem o plimbare frumoasa.

 

Pai daca e sa fie Plaiu Foii, yo voi merge pe urmatorul traseu Brasov - Bucuresti - Constanta - Iasi - Cluj - Sibiu - Valcea - Bran - Zarnesti. Ca daca e s-o iau pe direct nici nu schimb intr-a sasea si in 40 de minute is acolo :cheers:

 

LE: De fapt pe 10-12 iulie cred ca o sa fiu AICI

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vorbesc din experienta, dar in mod normal orice revizie costa (adica tu platesti minim ulei, filtru si alte consumabile), dar eu am sarit direct la 30 de mii asa ca 1000 nu a fost luat in calcul :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tija:cati km are motorul?e prima verificare pe care ai de cand sa o faci la supape?

 

din cate am cautat pe svrider.com nu au fost probleme cu supapele pana in jurul a 50 mii km,doar 1-2 cazuri au fost cand la prima verificare de 24mii a fost nevoie de ajustare....

 

apropo,ce influenteaza negativ jocul supapelor?ma refere la stil de mers,ulei,etc.?

Editat de gusteru_streetfighter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sv la dezmembrat : http://shop.ebay.co.uk/merchant/charlieauc...armrsZ1QQ_fromZ .

Ma bucur mult ca mi-am gasit plasticul acela de bord :banana: .

 

In primul rand ca nefiind reglate, supapele isi maresc jocul rezultand in pierderea compresiei (partiale, dar daunatoare). In al doilea rand, daca bat prea tare in pastile, se pot distruge sau pot sari din locurile lor . Daca au sarit, e cam nasol. Am vazut piston gaurit de supapa si nu e dragut . Trebuie verificat jocul. nu e greu, desi chiar eu trag de timp sa le verific (se aud destul de tare).

Da, in manual scria 24k si 50k. Depinde foarte mult stilul de mers al bikerului si cat de des i-a schimbat uleiul .

p.s: daca vreti sa verificati si sa ajustati supapele, trebuie desfacuta chiulasa . asta inseamna garnituri noi .

 

 

Cat despre intalnire, eu as merge oriunde desi unora le este greu sa mearga la drumuri mai lungi. Trebuie sa ne intelegem unul pe celalalt si sa stabilim. Suna bine majoritatea ofertelor. Mav, scuze, dar acolo chiar ca e extrem :lol: nu-mi doresc un sfarc pe spate :cheers: Pana atunci strangeti banii la Âşosete sau prin conturi .

Va salut.

Editat de Redpik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu influenteaza sesizabil, insa motorul pierde ceva ceva din putere. problema cu jocul supapelor e ca se pot arde, si atunci poti aunca motorul la gunoi! din cauza jocului nu se mai inchid cum trebuie deci nu au timp sa se raceasca. supapele de emisie sufera cel mai mult, cele de admisie se racesc ceva mai bine, datorita combustibilului care intra in cilindru cu mare viteza.

Editat de aoleks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da daaaa,

 

 

Prypiat. Sunt de acord. E si cu surprize cred. Unii se pot intoarce cu ceva in plus (o mana, un deget un...), cu ceva in minus...(30 de ani de viata) dar ar fi garantat o experienta de neuitat!. Am vazut o colectie de poze de pe-acolo si erau absolut superbe, nu glumesc. Cei carora le plac peisajele apocaliptice ar fi in largul lor.

Editat de Balauru123
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da daaaa,

 

 

Prypiat. Sunt de acord. E si cu surprize cred. Unii se pot intoarce cu ceva in plus (o mana, un deget un...), cu ceva in minus...(30 de ani de viata) dar ar fi garantat o experienta de neuitat!. Am vazut o colectie de poze de pe-acolo si erau absolut superbe, nu glumesc. Cei carora le plac peisajele apocaliptice ar fi in largul lor.

 

Sal, uite AICI, daca te intereseaza mai multe, au fost acum 2 ani, Skywalker, Pacasac si Baiazid. Au avut si ceva incidente, dar overall a fost de vis. Si acum ma oftic ca n-am fost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

gata si cu vacanta pe litoralul bulgaresc :drink:

 

dar ......... astazi am facut exact ca aici http://www.sv650.org/camten/cam%20chain%20tenstioner.htm

 

si pot spune ca zgomotul facut de lantul de distributie al cilindrului din fata a disparut in totalitate :rolleyes:

 

uimitor, dar se pare ca patina de la intinzator chiar se blocheaza si degeaba intinzatorul e ok ca nu-si mai face treaba

 

motorul meu are cam 26000 km si e din 99

 

maine intentionez plimbare

 

si normal pe seara la bikers

Editat de avic71
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai revenit pe plaiurile mioritice :rolleyes:

De-ar fi si la mine la fel, as renunta la o gramada de chestii de facut si bani de cheltuit .... Dar stiu ca am scos si eu intinzatorul si l-am pus la loc, e ok, tot bate.

Poate mai discutam in seara asta mai detaliat , bineinteles, la Biker's Otopeni.

 

Anunt : Mi-am luat alt parbriz, iar asta inseamna ca in doua saptamani il bag la vanzare pe cel vechi (original), buburuza e din '99.

Editat de Redpik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am si eu o intrebare: la ce temperatura porneste ventilatorul la radiator(termocupla?) ca azi am ajuns la 101 de grade si inca tot nimic??? Am un sv650s din 2004.

...proaspat motociclist... :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu la 100 de grade ar trebui sa porneasca, desi se zice pe aici ca motorul ajunge si la 107 grade. eu nu am afisaj, asa ca nu stiu decat ce am citit si auzit :rolleyes:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Mie imi porneste peste 100. As zice 103-105. Am tot stat dupa el la stop sa ma uit de incepusera si taximetristii de langa mine sa se intrebe ce tot fac. Motorul mi-a ajuns pe la 106 cel mai mult in vara asta si am si eu acelasi model ca tine, 650S 2003.

 

P.S. Sa il stapanesti sanatos. (motorul evident) :rolleyes:

Editat de Balauru123
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de zgomote la motor...ziceam ca al meu parea zgomotos inainte de schimbul de ulei, si chiar si un priten imi spunea ca am o valva "care suna mai tare decat ale lui de la Kawasaki :kiss:" . Acum suna ceva mai bine, dupa urechea mea cel putin, dar as zice sa mai cer si parerea altora. O sa atasez un mic video cu un pic de sunet de pe langa motor. Orice parere/sfat e bine venit(a).

 

DSCF8627_H264_1.avi

 

@Googleboy: am urcat ieri pe mobra ta, si eu si prietena mea, si mi-am adus aminte de cum stateam pe vremuri pe MZ...e asa de confortabil, chiar si pentru pasager...si ghidonul asa de bine pus...ma simteam mai bine decat pe al meu :makeout: Tre sa ne intelegem sa mi-l dai si mie la o tura intr-o zi :drink: . Iti dau SV-ul meu daca vrei sa vezi cum e si cu el. Singurul lucru care pot zice ce nu mi-a placut la a ta, e ca are destul de multe plastice de o calitate cam indoielnica, cel putin la prima vedere. In rest sa ai parte numai de bucurii cu ea, si ai grija, am vazut foarte multa lume roind in jurul motoarelor din centru... :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a inceput revizia motorului :drink:. primele poze:

 

engine1.png

 

engine2.png

 

vreau sa il deschid complet, sa schimb toate garniturile si chestiile mici, curatat + schimbat culoare + kit 700cc + placi de ambreiaj ferodo + valve noi + logo yoshimura pe capac + bujii ngk iridium + ulei nou desigur.

 

la carburatie m-am bagat deja. revizie carburator + dynojet kit stage 3 + 2 filtre aer k&n

 

99027820.jpg

 

va dura ceva avand in vedere costurile dar va merita... va tin la curent! in curand poze cu cadrul intreg + ohlins + roata din spate! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Sunt nou pe aici. Am un SV650S K8 si am o mica problema. Cand turez motorul, toata motocicleta vibreaza mai tare ca de obicei. Mobra are 2000 Km si ma gandesc ca poate e ceva obisnuit la acest model si imi fac griji de pomana. Va rog sfaturi mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...