hardKnot Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 motoru' meu sta in garaj si nu-l baga nimeni in seama.. in timp ce asigurarile se *** in poponeata pe surprize turbo la serviciu s-a dublat numarul de motoare din parcare, da eu tot pieton vin evri dei.. ce viatza de accat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 (editat) Idee pentru inalnirea SV-istilor, reloaded: Plaiul Foii,masivul Piatra craiului ( de la Zarnesti pana in Plaiul foii sunt cativa km de macadam practicabil de SV-uri, avem locuri de campare unde vrem noi, cu Barsa curgand fix langa cort, avem cabana Plaiul Foii cu preturi decente si cu mancare fantastica ). Eu oricum o sa fiu in plaiul foii in perioada 10-12 iulie, so...poate ma insotiti INvitatia ramane deschisa, chiar daca nu se stabileste inatlnirea pentru acel loc, macar facem o plimbare frumoasa. Pai daca e sa fie Plaiu Foii, yo voi merge pe urmatorul traseu Brasov - Bucuresti - Constanta - Iasi - Cluj - Sibiu - Valcea - Bran - Zarnesti. Ca daca e s-o iau pe direct nici nu schimb intr-a sasea si in 40 de minute is acolo LE: De fapt pe 10-12 iulie cred ca o sa fiu AICI Editat Iunie 19, 2009 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimeni Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 stie cineva daca revizia dupa primii 1000 km costa ceva la reprezentanta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Nu vorbesc din experienta, dar in mod normal orice revizie costa (adica tu platesti minim ulei, filtru si alte consumabile), dar eu am sarit direct la 30 de mii asa ca 1000 nu a fost luat in calcul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 (editat) tija:cati km are motorul?e prima verificare pe care ai de cand sa o faci la supape? din cate am cautat pe svrider.com nu au fost probleme cu supapele pana in jurul a 50 mii km,doar 1-2 cazuri au fost cand la prima verificare de 24mii a fost nevoie de ajustare.... apropo,ce influenteaza negativ jocul supapelor?ma refere la stil de mers,ulei,etc.? Editat Iunie 19, 2009 de gusteru_streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 (editat) Sv la dezmembrat : http://shop.ebay.co.uk/merchant/charlieauc...armrsZ1QQ_fromZ . Ma bucur mult ca mi-am gasit plasticul acela de bord . In primul rand ca nefiind reglate, supapele isi maresc jocul rezultand in pierderea compresiei (partiale, dar daunatoare). In al doilea rand, daca bat prea tare in pastile, se pot distruge sau pot sari din locurile lor . Daca au sarit, e cam nasol. Am vazut piston gaurit de supapa si nu e dragut . Trebuie verificat jocul. nu e greu, desi chiar eu trag de timp sa le verific (se aud destul de tare). Da, in manual scria 24k si 50k. Depinde foarte mult stilul de mers al bikerului si cat de des i-a schimbat uleiul . p.s: daca vreti sa verificati si sa ajustati supapele, trebuie desfacuta chiulasa . asta inseamna garnituri noi . Cat despre intalnire, eu as merge oriunde desi unora le este greu sa mearga la drumuri mai lungi. Trebuie sa ne intelegem unul pe celalalt si sa stabilim. Suna bine majoritatea ofertelor. Mav, scuze, dar acolo chiar ca e extrem nu-mi doresc un sfarc pe spate Pana atunci strangeti banii la Âşosete sau prin conturi . Va salut. Editat Iunie 19, 2009 de Redpik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 (editat) nu influenteaza sesizabil, insa motorul pierde ceva ceva din putere. problema cu jocul supapelor e ca se pot arde, si atunci poti aunca motorul la gunoi! din cauza jocului nu se mai inchid cum trebuie deci nu au timp sa se raceasca. supapele de emisie sufera cel mai mult, cele de admisie se racesc ceva mai bine, datorita combustibilului care intra in cilindru cu mare viteza. Editat Iunie 19, 2009 de aoleks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balauru123 Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 (editat) Da daaaa, Prypiat. Sunt de acord. E si cu surprize cred. Unii se pot intoarce cu ceva in plus (o mana, un deget un...), cu ceva in minus...(30 de ani de viata) dar ar fi garantat o experienta de neuitat!. Am vazut o colectie de poze de pe-acolo si erau absolut superbe, nu glumesc. Cei carora le plac peisajele apocaliptice ar fi in largul lor. Editat Iunie 19, 2009 de Balauru123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balauru123 Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 P.S. Observati in linkul de pe wikipedia in poza a treia pe cineva cu geaca de piele si cu un rucsac shoei. Biker fara indoiala. Deci iata ca se poate si altii au mai facut asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torqu3 Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 LE: De fapt pe 10-12 iulie cred ca o sa fiu AICI se pare ca o sa fim in acelasi loc in 10-12 iulie deci sper sa ne intalnim sigur mai vin cativa .asta asa ca o repetitie pt a doua intalnire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Daca nu se iveste altceva, incerc si eu sa ajung. daca nu la asta la cea de sv-uri cu siguranta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Da daaaa, Prypiat. Sunt de acord. E si cu surprize cred. Unii se pot intoarce cu ceva in plus (o mana, un deget un...), cu ceva in minus...(30 de ani de viata) dar ar fi garantat o experienta de neuitat!. Am vazut o colectie de poze de pe-acolo si erau absolut superbe, nu glumesc. Cei carora le plac peisajele apocaliptice ar fi in largul lor. Sal, uite AICI, daca te intereseaza mai multe, au fost acum 2 ani, Skywalker, Pacasac si Baiazid. Au avut si ceva incidente, dar overall a fost de vis. Si acum ma oftic ca n-am fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Am citit linkul.... nu am cuvinte. e ceva ce trebuie facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidal Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 stie cineva daca revizia dupa primii 1000 km costa ceva la reprezentanta ? fireste ca da in jur de 300 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avic71 Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 (editat) salut, gata si cu vacanta pe litoralul bulgaresc dar ......... astazi am facut exact ca aici http://www.sv650.org/camten/cam%20chain%20tenstioner.htm si pot spune ca zgomotul facut de lantul de distributie al cilindrului din fata a disparut in totalitate uimitor, dar se pare ca patina de la intinzator chiar se blocheaza si degeaba intinzatorul e ok ca nu-si mai face treaba motorul meu are cam 26000 km si e din 99 maine intentionez plimbare si normal pe seara la bikers Editat Iunie 20, 2009 de avic71 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 (editat) Bine ai revenit pe plaiurile mioritice De-ar fi si la mine la fel, as renunta la o gramada de chestii de facut si bani de cheltuit .... Dar stiu ca am scos si eu intinzatorul si l-am pus la loc, e ok, tot bate. Poate mai discutam in seara asta mai detaliat , bineinteles, la Biker's Otopeni. Anunt : Mi-am luat alt parbriz, iar asta inseamna ca in doua saptamani il bag la vanzare pe cel vechi (original), buburuza e din '99. Editat Iunie 21, 2009 de Redpik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kex Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Salutare! Am si eu o intrebare: la ce temperatura porneste ventilatorul la radiator(termocupla?) ca azi am ajuns la 101 de grade si inca tot nimic??? Am un sv650s din 2004. ...proaspat motociclist... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Pai ,de obicei, pe la 100-105 grade porneste. Ai stat sa-l asculti ? cateodata e silentios. Daca iti urca de 105 si nu porneste va trebui sa verifici . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 din cate stiu la 100 de grade ar trebui sa porneasca, desi se zice pe aici ca motorul ajunge si la 107 grade. eu nu am afisaj, asa ca nu stiu decat ce am citit si auzit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balauru123 Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 (editat) Salutare, Mie imi porneste peste 100. As zice 103-105. Am tot stat dupa el la stop sa ma uit de incepusera si taximetristii de langa mine sa se intrebe ce tot fac. Motorul mi-a ajuns pe la 106 cel mai mult in vara asta si am si eu acelasi model ca tine, 650S 2003. P.S. Sa il stapanesti sanatos. (motorul evident) Editat Iunie 21, 2009 de Balauru123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kex Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 (editat) Am oprit cand era la 101, m-am uitat dar nu se invartea....Mai sus nu a urcat Editat Iunie 21, 2009 de kex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Apropo de zgomote la motor...ziceam ca al meu parea zgomotos inainte de schimbul de ulei, si chiar si un priten imi spunea ca am o valva "care suna mai tare decat ale lui de la Kawasaki " . Acum suna ceva mai bine, dupa urechea mea cel putin, dar as zice sa mai cer si parerea altora. O sa atasez un mic video cu un pic de sunet de pe langa motor. Orice parere/sfat e bine venit(a). DSCF8627_H264_1.avi @Googleboy: am urcat ieri pe mobra ta, si eu si prietena mea, si mi-am adus aminte de cum stateam pe vremuri pe MZ...e asa de confortabil, chiar si pentru pasager...si ghidonul asa de bine pus...ma simteam mai bine decat pe al meu Tre sa ne intelegem sa mi-l dai si mie la o tura intr-o zi . Iti dau SV-ul meu daca vrei sa vezi cum e si cu el. Singurul lucru care pot zice ce nu mi-a placut la a ta, e ca are destul de multe plastice de o calitate cam indoielnica, cel putin la prima vedere. In rest sa ai parte numai de bucurii cu ea, si ai grija, am vazut foarte multa lume roind in jurul motoarelor din centru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 a inceput revizia motorului . primele poze: vreau sa il deschid complet, sa schimb toate garniturile si chestiile mici, curatat + schimbat culoare + kit 700cc + placi de ambreiaj ferodo + valve noi + logo yoshimura pe capac + bujii ngk iridium + ulei nou desigur. la carburatie m-am bagat deja. revizie carburator + dynojet kit stage 3 + 2 filtre aer k&n va dura ceva avand in vedere costurile dar va merita... va tin la curent! in curand poze cu cadrul intreg + ohlins + roata din spate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George GSX Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Salut Sunt nou pe aici. Am un SV650S K8 si am o mica problema. Cand turez motorul, toata motocicleta vibreaza mai tare ca de obicei. Mobra are 2000 Km si ma gandesc ca poate e ceva obisnuit la acest model si imi fac griji de pomana. Va rog sfaturi mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 e un twin ... normal ca tremura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.