ADVRadu Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Iar ati dat-o pe matrimoniale p-acilea? Va tenteaza pe careva Transalpina pe week-endul asta sau urmatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 muhahah, ce oameni pe aici! va crizati ca vine frigu', ah? Abia astept weekendu sa ma duc sa mai trag motoru de coarne, frumuselul. Nu stiu cum a fost duminica, dar frig si multa oboseala din partea mea. Poate duminica asta, dupa cum se anunta va fi soare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Poate la voi va fi soare, la noi inca zice ploaie. Dar inca mai are vreme sa se schimbe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 muhahah, ce oameni pe aici! va crizati ca vine frigu', ah? Pana nu da zapada masina o sa rugineasca in continuare in parcare Intrebare de necunoscator (inca) in ale SV-urilor : de vre-o 2 zile frana fata se comporta foarte ciudat. Mai exact o trag usurel, si trag si trag si abia daca se simte. Si apoi dintr-o data "cupleaza" si franeaza de dau cu outele in rezervor. Sa fie aer in instalatie ? Pistonasele etrierului nu lucreaza cum trebuie sau ce naiba are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 (editat) Intrebare de necunoscator (inca) in ale SV-urilor : de vre-o 2 zile frana fata se comporta foarte ciudat. Mai exact o trag usurel, si trag si trag si abia daca se simte. Si apoi dintr-o data "cupleaza" si franeaza de dau cu outele in rezervor. Sa fie aer in instalatie ? Pistonasele etrierului nu lucreaza cum trebuie sau ce naiba are ? Nu pare a fi o problema tipica SV-ului.asta se poate intampla la orce motoreta. Aeriseste(sau nu stiu cum se mai spune ) instalatia de franare,logic asta ar fii,cu ocazia asta schimbi si o parte din lichidul de frana. Si verifica si instalatia,poate este ceva ce iti pare suspect.Spor la treaba! Editat Octombrie 8, 2009 de spiders2066 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 Eu am avut o problema similara, la nu foarte mult timp dupa ce am luat mobra. Aveam si mizerie si aer in instalatie. Cand am scurs lichidul vechi a iesit cu cocoloase afara Probabil cineva bagase candva lichid pe baza de silicon in instalatie. Sau poate nu fusese schimbat niciodata. Dupa schimbat lichidul si aerisit, prindea mult mai bine, dar maneta parca tot nu se misca "smooth". Asa ca am schimbat si garniturile si pistonul de la pompa. Acum am mai remarcat doar o data la o franare foarte puternica la viteza mare ceva tendinta de a prinde "in trepte". Daca am timp si chef la iarna poate schimb si garniturile + pistoanele de la etriere. Incearca intai schimbul lichidului si aerisit CORECT! Apoi...daca inca face figuri...primul "suspect" ar fi furtunul, apoi pompa, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 Pana nu da zapada masina o sa rugineasca in continuare in parcare Intrebare de necunoscator (inca) in ale SV-urilor : de vre-o 2 zile frana fata se comporta foarte ciudat. Mai exact o trag usurel, si trag si trag si abia daca se simte. Si apoi dintr-o data "cupleaza" si franeaza de dau cu outele in rezervor. Sa fie aer in instalatie ? Pistonasele etrierului nu lucreaza cum trebuie sau ce naiba are ? Din ce zici se poate sa fie un sintom similar cu cel pe care la-am intalnit si la a mea. Inceraca sa pui ulei in caucicul ''pistonasului'' de unde actioneaza maneta de frana fata! (Cel care face sa ti se aprinda stopul de frana) Sorry daca m-am exprimat greoi,dar imi lipseste dictionarul tehnic! BAfta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 (editat) Multam fain de informatii. O sa ma apuc in week-end sa ii fac o aerisire si cred ca ii si schimb lichidul de frana (dot3 sau 4 ?). O sa ii bag si niste spray de curatare/ungere la comutatorul acela de la maneta, ca rau nu are cum sa ii faca PS Ca tot vorbeati pe paginile anterioare de dimensiuni si alte perversitati, enjoy my silencer Are cam 30 cm lungime, suficient zic eu pt majoritatea Editat Octombrie 8, 2009 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 PSCa tot vorbeati pe paginile anterioare de dimensiuni si alte perversitati, enjoy my silencer Are cam 30 cm lungime, suficient zic eu pt majoritatea paul..ce zici ma? iti ajunge? ps. dihania here Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 salutare, poate stiti de cineva care vrea un r6, mai dau si un 125 2 timpi enduro inmatriculat, o barca sea ray sport 175, mai dau si ghinionu`... scuze de spam, bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Multam fain de informatii. O sa ma apuc in week-end sa ii fac o aerisire si cred ca ii si schimb lichidul de frana (dot3 sau 4 ?). O sa ii bag si niste spray de curatare/ungere la comutatorul acela de la maneta, ca rau nu are cum sa ii faca dot 4 baga omule. vezi ca scrie , de fapt, pe capacul de la butoiasul de lichid de frana. hai sa ne zici si noua daca a mers ca si frana mea e praf..( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Multam fain de informatii. O sa ma apuc in week-end sa ii fac o aerisire si cred ca ii si schimb lichidul de frana (dot3 sau 4 ?). O sa ii bag si niste spray de curatare/ungere la comutatorul acela de la maneta, ca rau nu are cum sa ii faca PS Ca tot vorbeati pe paginile anterioare de dimensiuni si alte perversitati, enjoy my silencer Are cam 30 cm lungime, suficient zic eu pt majoritatea Salut! Ai reusit cumva sa scoti silencerul de la toba stock? Daca da ... cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Toba stock ma indoiesc ca are silencer, ci o retea intreaga de tevi si site prin ea. Oricum, trebuie sa pui flexul la treaba, sa ii dai jos capacul si sa te apuci sa tai ce este prin ea. Dupa golire, daca este prea zgomotoasa, iti faci un dildo ca al meu pt mers noaptea fara sa te trezesti cu vre-un borcan in casca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 (editat) Salut la Svisti Povestea povestilor poate ma puteti ajuta >Am plecat in aceasta seara cu sv650s 2003 din Zona Cora Pantelimon catre Militari ( Autogara ) ajung in Militari opresc motorul 5 minute plec din Militari catre Berceni Piata Progresu coloana aglomeratie , la Eroii Revolutie fac o pornire mai aiurea se opreste motorul cand sa il pornesc hat hat nu mai avea curent se intrerupe farul borde tot ma dau jos trag pe dr ma duc pe jos pana la prietena mea aflata la 2 staii de autobuz stau cam 1 ora iau masina cabluri chem si un amic cu scule sa dasfac saua aparat de masura tot , ne reunim la motor desfac saua pune aparatul pe baterie tensiune normala 12, nu stiu cat .Electricianul zice dai frate o cheie ca trebuie sa o ia , ii dau porneste in stilul normal fara nici o problema , tin apratul incontinu si imi zice electricosul ca la relanti nu prea incarca decat la turatie incarca ( ESTE NORMALA SA NU INCARCE LA RELANTI ?). Relatare suplimentara inainte cu cateva zile pe ploaia aia am mers cu ia si am simtit un miros de incins azi lafel acelas miros nu stiu daca de la motorul meu sau de la conservele din jur dar imi este teama sa nu fie de la vreun releu ceva .Temperatura in timpul mersului in coloana a ajuns la 100 de grade .Am auzit de la un sv ca releul de incarcare este slabiciunea Sv urilor . Maine vreau sa desfac carcasa de filtru si sa vad daca miroase ceva incine peacolo . Astept sfaturile voastre avizate de sv mai batrani ca mine . Editat Octombrie 9, 2009 de iacospy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 are cineva crash cage sau cazatoare pe sv?le-ati "testat"? ma gandesc sa-mi fac crash cage la userul thunderbike.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 Salut la SvistiPovestea povestilor poate ma puteti ajuta >Am plecat in aceasta seara cu sv650s 2003 din Zona Cora Pantelimon catre Militari ( Autogara ) ajung in Militari opresc motorul 5 minute plec din Militari catre Berceni Piata Progresu coloana aglomeratie , la Eroii Revolutie fac o pornire mai aiurea se opreste motorul cand sa il pornesc hat hat nu mai avea curent se intrerupe farul borde tot ma dau jos trag pe dr ma duc pe jos pana la prietena mea aflata la 2 staii de autobuz stau cam 1 ora iau masina cabluri chem si un amic cu scule sa dasfac saua aparat de masura tot , ne reunim la motor desfac saua pune aparatul pe baterie tensiune normala 12, nu stiu cat .Electricianul zice dai frate o cheie ca trebuie sa o ia , ii dau porneste in stilul normal fara nici o problema , tin apratul incontinu si imi zice electricosul ca la relanti nu prea incarca decat la turatie incarca ( ESTE NORMALA SA NU INCARCE LA RELANTI ?). Relatare suplimentara inainte cu cateva zile pe ploaia aia am mers cu ia si am simtit un miros de incins azi lafel acelas miros nu stiu daca de la motorul meu sau de la conservele din jur dar imi este teama sa nu fie de la vreun releu ceva .Temperatura in timpul mersului in coloana a ajuns la 100 de grade .Am auzit de la un sv ca releul de incarcare este slabiciunea Sv urilor . Maine vreau sa desfac carcasa de filtru si sa vad daca miroase ceva incine peacolo . Astept sfaturile voastre avizate de sv mai batrani ca mine . Congratulations!!! din cate spui tu pe aici, s-ar putea sa fi un nou membru al clubului SeVeistilor cu Releul facut bucati Stai relaxat ca se rezolva relativ usor. Dar inainte, ia multimetru, cartea de service si incepe sa masori, poti sa faci si un test sa vezi daca nu ai pierderi de curent, este posibil ca nu relelul sa fie problema ci, un scurt pe undeva, mai bine zis iti pierde curent pe undeva, posibil izolarea unei fise sa se fi miscat si cu apa de la ultima ploaie sa se fi atins de un fir de masa sau chiar de cadru. Deci masoara eventualele pierderi de curent din instalatie si daca nu ai nimic, treci si masoara tensiunea din releu si generator. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 are cineva crash cage sau cazatoare pe sv?le-ati "testat"?ma gandesc sa-mi fac crash cage la userul thunderbike.... Din cate am inteles buloanele sau crash bar-urile sunt foarte ok pt protectie in caz de tavaleala la viteza mica sau daca scapi mobra de pe loc, dar la viteze ceva mai mari ar avea tendinta sa cam strambe cadrul Eu unul cred ca voi opta pentru o protectie a capacelor de la motor facuta din mai multe straturi de fibra de sticla. Mai exact 2 capace din fibra care imbraca practic partile expuse ale motorului. Ambele ma costa in jur de 200 ron. PS Claxonul meu si-a dat aseara obstescul sfarsit, scotand un racnet de lupta al unei ratze strangulate, inainte de a pleca pe eternele plaiuri de vanatoare a echipamentelor electronice... RIP Dar, pt ca perioada de jelire s-a terminat deja, de unde naiba iau un claxon acum in week-end ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VincentVega Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 Ocazie excelenta sa-ti montezi un airhorn gen camioane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 @iacospy: daca ai mers pe umezeala si ai simtit acel miros ciudat, simtit si de mine evident, eu am zis ca sunt aburii de la apa ajunsa pe galerie si pe restul, motorului si au un miros ciudat. In rest daca zici ca pica si bordu si faru, cel mai sigur te-a lasat releul. Mai pot fi si cauzele zise de maverick dar eu as inclina spre releu. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 azi am observat o chestie ,zic eu,ciudata la nivelul uleiului.....dupa ce megr cu motorul si-l opresc daca ma uit la nivel,imediat dupa ce opresc motorul observ ca uleiul face "bulburuci" in partea de jos a ferestrei,acest lucru dispare cam dupa un minut iar nivelul uleiului revine la normal si totul e ok... niste prieteni mi-au zis ca nu e ok sa faca asa,si ca tipul de ulei nu e compatibil cu motorul,eu am pus motorex 15w50 semi sintetic caer nu are nici o contraindicatie pt acest tip de motor..... la voi cum sta treaba? ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 NU prea cred ca are legatura cu motorul. cum adica nu este compatibil? in cartea motoretei este un grafic cu tipurile de ulei care sunt ok (ca vascozitate). Eu am avut Motul, Repsol iar acu am Mobil semisimtetic. Nu m-am uitat niciodata acolo imediat dupa ce am oprit motorul. Oricum ce stiam eu este ca nu e ok sa fie spuma alba pe undeva in rest nu prea stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 ma refer ca e ok dpdv al specificatilo jasa,ma, etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 Pai altfel cum poti sa iti dai seama? dupa asta se ia toata lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 tocmai ma agndesc ca e ok din punctul asta de vedere,tinand cont ca am schimbat cu totul si nu completat uleiul,am trecut de la motul 300v la motorex,si motorul se simte mult mai ok cu motorex,de asemenea si cutia de viteze schimba mult mai lejer..... din ce am citit pe net daca apare o spuma crem,albicioasa,inseamna ca uleiul s-a combinat cu lichidul de racire,pe undeva pe la garnitura de chiuloasa...totusi cred ca nu are cum sa fie asa,motorul avand doar 16mii km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 Pai tocmai, daca nu apare spuma aia, nu cred sa fie vreo problema. Oleaca de off topic: Se intalneste care in seara asta la Ursu? poate trag o fuga, desi nu stiu inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.