valbi Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 salutare, poate stiti de cineva care vrea un r6, mai dau si un 125 2 timpi enduro inmatriculat, o barca sea ray sport 175, mai dau si ghinionu`... scuze de spam, bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Multam fain de informatii. O sa ma apuc in week-end sa ii fac o aerisire si cred ca ii si schimb lichidul de frana (dot3 sau 4 ?). O sa ii bag si niste spray de curatare/ungere la comutatorul acela de la maneta, ca rau nu are cum sa ii faca dot 4 baga omule. vezi ca scrie , de fapt, pe capacul de la butoiasul de lichid de frana. hai sa ne zici si noua daca a mers ca si frana mea e praf..( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Multam fain de informatii. O sa ma apuc in week-end sa ii fac o aerisire si cred ca ii si schimb lichidul de frana (dot3 sau 4 ?). O sa ii bag si niste spray de curatare/ungere la comutatorul acela de la maneta, ca rau nu are cum sa ii faca PS Ca tot vorbeati pe paginile anterioare de dimensiuni si alte perversitati, enjoy my silencer Are cam 30 cm lungime, suficient zic eu pt majoritatea Salut! Ai reusit cumva sa scoti silencerul de la toba stock? Daca da ... cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Toba stock ma indoiesc ca are silencer, ci o retea intreaga de tevi si site prin ea. Oricum, trebuie sa pui flexul la treaba, sa ii dai jos capacul si sa te apuci sa tai ce este prin ea. Dupa golire, daca este prea zgomotoasa, iti faci un dildo ca al meu pt mers noaptea fara sa te trezesti cu vre-un borcan in casca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 (editat) Salut la Svisti Povestea povestilor poate ma puteti ajuta >Am plecat in aceasta seara cu sv650s 2003 din Zona Cora Pantelimon catre Militari ( Autogara ) ajung in Militari opresc motorul 5 minute plec din Militari catre Berceni Piata Progresu coloana aglomeratie , la Eroii Revolutie fac o pornire mai aiurea se opreste motorul cand sa il pornesc hat hat nu mai avea curent se intrerupe farul borde tot ma dau jos trag pe dr ma duc pe jos pana la prietena mea aflata la 2 staii de autobuz stau cam 1 ora iau masina cabluri chem si un amic cu scule sa dasfac saua aparat de masura tot , ne reunim la motor desfac saua pune aparatul pe baterie tensiune normala 12, nu stiu cat .Electricianul zice dai frate o cheie ca trebuie sa o ia , ii dau porneste in stilul normal fara nici o problema , tin apratul incontinu si imi zice electricosul ca la relanti nu prea incarca decat la turatie incarca ( ESTE NORMALA SA NU INCARCE LA RELANTI ?). Relatare suplimentara inainte cu cateva zile pe ploaia aia am mers cu ia si am simtit un miros de incins azi lafel acelas miros nu stiu daca de la motorul meu sau de la conservele din jur dar imi este teama sa nu fie de la vreun releu ceva .Temperatura in timpul mersului in coloana a ajuns la 100 de grade .Am auzit de la un sv ca releul de incarcare este slabiciunea Sv urilor . Maine vreau sa desfac carcasa de filtru si sa vad daca miroase ceva incine peacolo . Astept sfaturile voastre avizate de sv mai batrani ca mine . Editat Octombrie 9, 2009 de iacospy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 are cineva crash cage sau cazatoare pe sv?le-ati "testat"? ma gandesc sa-mi fac crash cage la userul thunderbike.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 Salut la SvistiPovestea povestilor poate ma puteti ajuta >Am plecat in aceasta seara cu sv650s 2003 din Zona Cora Pantelimon catre Militari ( Autogara ) ajung in Militari opresc motorul 5 minute plec din Militari catre Berceni Piata Progresu coloana aglomeratie , la Eroii Revolutie fac o pornire mai aiurea se opreste motorul cand sa il pornesc hat hat nu mai avea curent se intrerupe farul borde tot ma dau jos trag pe dr ma duc pe jos pana la prietena mea aflata la 2 staii de autobuz stau cam 1 ora iau masina cabluri chem si un amic cu scule sa dasfac saua aparat de masura tot , ne reunim la motor desfac saua pune aparatul pe baterie tensiune normala 12, nu stiu cat .Electricianul zice dai frate o cheie ca trebuie sa o ia , ii dau porneste in stilul normal fara nici o problema , tin apratul incontinu si imi zice electricosul ca la relanti nu prea incarca decat la turatie incarca ( ESTE NORMALA SA NU INCARCE LA RELANTI ?). Relatare suplimentara inainte cu cateva zile pe ploaia aia am mers cu ia si am simtit un miros de incins azi lafel acelas miros nu stiu daca de la motorul meu sau de la conservele din jur dar imi este teama sa nu fie de la vreun releu ceva .Temperatura in timpul mersului in coloana a ajuns la 100 de grade .Am auzit de la un sv ca releul de incarcare este slabiciunea Sv urilor . Maine vreau sa desfac carcasa de filtru si sa vad daca miroase ceva incine peacolo . Astept sfaturile voastre avizate de sv mai batrani ca mine . Congratulations!!! din cate spui tu pe aici, s-ar putea sa fi un nou membru al clubului SeVeistilor cu Releul facut bucati Stai relaxat ca se rezolva relativ usor. Dar inainte, ia multimetru, cartea de service si incepe sa masori, poti sa faci si un test sa vezi daca nu ai pierderi de curent, este posibil ca nu relelul sa fie problema ci, un scurt pe undeva, mai bine zis iti pierde curent pe undeva, posibil izolarea unei fise sa se fi miscat si cu apa de la ultima ploaie sa se fi atins de un fir de masa sau chiar de cadru. Deci masoara eventualele pierderi de curent din instalatie si daca nu ai nimic, treci si masoara tensiunea din releu si generator. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 are cineva crash cage sau cazatoare pe sv?le-ati "testat"?ma gandesc sa-mi fac crash cage la userul thunderbike.... Din cate am inteles buloanele sau crash bar-urile sunt foarte ok pt protectie in caz de tavaleala la viteza mica sau daca scapi mobra de pe loc, dar la viteze ceva mai mari ar avea tendinta sa cam strambe cadrul Eu unul cred ca voi opta pentru o protectie a capacelor de la motor facuta din mai multe straturi de fibra de sticla. Mai exact 2 capace din fibra care imbraca practic partile expuse ale motorului. Ambele ma costa in jur de 200 ron. PS Claxonul meu si-a dat aseara obstescul sfarsit, scotand un racnet de lupta al unei ratze strangulate, inainte de a pleca pe eternele plaiuri de vanatoare a echipamentelor electronice... RIP Dar, pt ca perioada de jelire s-a terminat deja, de unde naiba iau un claxon acum in week-end ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VincentVega Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 Ocazie excelenta sa-ti montezi un airhorn gen camioane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 @iacospy: daca ai mers pe umezeala si ai simtit acel miros ciudat, simtit si de mine evident, eu am zis ca sunt aburii de la apa ajunsa pe galerie si pe restul, motorului si au un miros ciudat. In rest daca zici ca pica si bordu si faru, cel mai sigur te-a lasat releul. Mai pot fi si cauzele zise de maverick dar eu as inclina spre releu. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 azi am observat o chestie ,zic eu,ciudata la nivelul uleiului.....dupa ce megr cu motorul si-l opresc daca ma uit la nivel,imediat dupa ce opresc motorul observ ca uleiul face "bulburuci" in partea de jos a ferestrei,acest lucru dispare cam dupa un minut iar nivelul uleiului revine la normal si totul e ok... niste prieteni mi-au zis ca nu e ok sa faca asa,si ca tipul de ulei nu e compatibil cu motorul,eu am pus motorex 15w50 semi sintetic caer nu are nici o contraindicatie pt acest tip de motor..... la voi cum sta treaba? ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 NU prea cred ca are legatura cu motorul. cum adica nu este compatibil? in cartea motoretei este un grafic cu tipurile de ulei care sunt ok (ca vascozitate). Eu am avut Motul, Repsol iar acu am Mobil semisimtetic. Nu m-am uitat niciodata acolo imediat dupa ce am oprit motorul. Oricum ce stiam eu este ca nu e ok sa fie spuma alba pe undeva in rest nu prea stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 ma refer ca e ok dpdv al specificatilo jasa,ma, etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 Pai altfel cum poti sa iti dai seama? dupa asta se ia toata lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 tocmai ma agndesc ca e ok din punctul asta de vedere,tinand cont ca am schimbat cu totul si nu completat uleiul,am trecut de la motul 300v la motorex,si motorul se simte mult mai ok cu motorex,de asemenea si cutia de viteze schimba mult mai lejer..... din ce am citit pe net daca apare o spuma crem,albicioasa,inseamna ca uleiul s-a combinat cu lichidul de racire,pe undeva pe la garnitura de chiuloasa...totusi cred ca nu are cum sa fie asa,motorul avand doar 16mii km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 Pai tocmai, daca nu apare spuma aia, nu cred sa fie vreo problema. Oleaca de off topic: Se intalneste care in seara asta la Ursu? poate trag o fuga, desi nu stiu inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 pai,"problema" e ca spuma apare,pt max 1 min dupa ce opresc motorul apoi dispare.....ma gandesc ca e ceva normal pt ca uleiul ar espatiu de miscare in motor si se agita,ca si cum ai lua un bidon de ulei si il agiti,pt 30 sec-1min face spuma la suprafata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 Spuma aceea albicioasa nu dispare asa repede. Acu tu te-ai uitat asi la celelalte uleiuri si alea nu faceau deloc? Daca vrei sa stai foarte linistit, schimba-l si ti-ai luat de o grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_C Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 Pai tocmai, daca nu apare spuma aia, nu cred sa fie vreo problema.Oleaca de off topic: Se intalneste care in seara asta la Ursu? poate trag o fuga, desi nu stiu inca Hai sa ne vedem la Ursu , eu vin.La 8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 eu am impresia ca a facut mereu asa, cand ma uitam la nivelul uleiului trebuia sa astept putin sa se "linisteasca apele"...azi niste prieteni mi-au atras atentia ca e ceva in neregula,pana acum mie nu mi s-a parut nimic ciudat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 (editat) Din ce zici se poate sa fie un sintom similar cu cel pe care la-am intalnit si la a mea. Inceraca sa pui ulei in caucicul ''pistonasului'' de unde actioneaza maneta de frana fata! (Cel care face sa ti se aprinda stopul de frana)Sorry daca m-am exprimat greoi,dar imi lipseste dictionarul tehnic! BAfta! Man, sunt dator cu o bere. Asta fuse problemu. Pistonasul ala mergea in hopuri si nu imi permitea sa franez cursiv. I-am dat cu putin spray degripant si a inceput instant sa mearga cum trebuie. Asa ca am rezolvat-o si pe asta cu frana, codita am terminat-o mai am doar sa vopsesc plasticele (nu sunt prea zgariate dar eu sunt mai perfectionist din fire ), toba e gata, am mai coafat ce era de coafat pt ca fostul proprietar cred ca a avut grija doar de motor pt ca estetic era biata Suzi in paragina, mai am doar sa ii pun un far si un mic parbriz si va fi ca phoenix renascuta Editat Octombrie 11, 2009 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Man, sunt dator cu o bere. Asta fuse problemu. Pistonasul ala mergea in hopuri si nu imi permitea sa franez cursiv. I-am dat cu putin spray degripant si a inceput instant sa mearga cum trebuie. Ma bucur ca a fost asa simplu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 acum m-am intors de la mecanic ,in legatura cu problema la ulei,iar treaba sta cam asa... prima banuiala, cum ca,uleiul s-ar fii amestecat cu lichidul de racire a cazut,nivelul lichidului de racire fiind aproape de maxim....,mecanicul a spus ca ar putea fii din cauza uleiul care e un ulei subtire 15w50,care daca e agitat,chiar si in bidon fiind,face o usoara spuma la suprafata.... SUNT RUGATI POSESORII DE SV-URI,IN SPECIAL CEI CARE AU ULEI MOTOREX FULL SPEED 15W/50,SAU ORICE ALT TIP DE ULEI SA VERIFICE DACA DUPA CE OPRESC MOTORUL LA FEREASTRA NIVELULUI DE ULEI APARE UN STRAT USOR DE SPUMA. MS ANTICIPAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 salut! am nevoie de putin ajutor, am nevoie de SURUBURI de la capacul baii de ulei pt un SV650 din 2003(injectie) si nu stiu de unde sa le iau. Trebuie sa imi vina pompa de apa, si n'o sa pot merge cu moto pentru ca nu stiu de unde sa'mi iau suruburi. Baietii de pe aici care aduc piese nu pot aduce, cel putin cei carora le'am spus de problema mea. Deci, are cineva sau imi poate spune de unde pot lua? (noi, sh, set ce-o fi) Le vreau cat mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Pai 15W50 e mai gros decat 10W40 (asta e recomandat de producator). Personal mi-a placut 15W50 deoarece mergea schimbatorul mai finutz, asta pana in 4000 de km. pe urma nu mi-a mai placut si l-am schimbat. Oricum e interesant daca e problema de firma sau asa e la orice ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.