ridersowg Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 pai,"problema" e ca spuma apare,pt max 1 min dupa ce opresc motorul apoi dispare.....ma gandesc ca e ceva normal pt ca uleiul ar espatiu de miscare in motor si se agita,ca si cum ai lua un bidon de ulei si il agiti,pt 30 sec-1min face spuma la suprafata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 Spuma aceea albicioasa nu dispare asa repede. Acu tu te-ai uitat asi la celelalte uleiuri si alea nu faceau deloc? Daca vrei sa stai foarte linistit, schimba-l si ti-ai luat de o grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_C Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 Pai tocmai, daca nu apare spuma aia, nu cred sa fie vreo problema.Oleaca de off topic: Se intalneste care in seara asta la Ursu? poate trag o fuga, desi nu stiu inca Hai sa ne vedem la Ursu , eu vin.La 8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 eu am impresia ca a facut mereu asa, cand ma uitam la nivelul uleiului trebuia sa astept putin sa se "linisteasca apele"...azi niste prieteni mi-au atras atentia ca e ceva in neregula,pana acum mie nu mi s-a parut nimic ciudat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 (editat) Din ce zici se poate sa fie un sintom similar cu cel pe care la-am intalnit si la a mea. Inceraca sa pui ulei in caucicul ''pistonasului'' de unde actioneaza maneta de frana fata! (Cel care face sa ti se aprinda stopul de frana)Sorry daca m-am exprimat greoi,dar imi lipseste dictionarul tehnic! BAfta! Man, sunt dator cu o bere. Asta fuse problemu. Pistonasul ala mergea in hopuri si nu imi permitea sa franez cursiv. I-am dat cu putin spray degripant si a inceput instant sa mearga cum trebuie. Asa ca am rezolvat-o si pe asta cu frana, codita am terminat-o mai am doar sa vopsesc plasticele (nu sunt prea zgariate dar eu sunt mai perfectionist din fire ), toba e gata, am mai coafat ce era de coafat pt ca fostul proprietar cred ca a avut grija doar de motor pt ca estetic era biata Suzi in paragina, mai am doar sa ii pun un far si un mic parbriz si va fi ca phoenix renascuta Editat Octombrie 11, 2009 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Man, sunt dator cu o bere. Asta fuse problemu. Pistonasul ala mergea in hopuri si nu imi permitea sa franez cursiv. I-am dat cu putin spray degripant si a inceput instant sa mearga cum trebuie. Ma bucur ca a fost asa simplu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 acum m-am intors de la mecanic ,in legatura cu problema la ulei,iar treaba sta cam asa... prima banuiala, cum ca,uleiul s-ar fii amestecat cu lichidul de racire a cazut,nivelul lichidului de racire fiind aproape de maxim....,mecanicul a spus ca ar putea fii din cauza uleiul care e un ulei subtire 15w50,care daca e agitat,chiar si in bidon fiind,face o usoara spuma la suprafata.... SUNT RUGATI POSESORII DE SV-URI,IN SPECIAL CEI CARE AU ULEI MOTOREX FULL SPEED 15W/50,SAU ORICE ALT TIP DE ULEI SA VERIFICE DACA DUPA CE OPRESC MOTORUL LA FEREASTRA NIVELULUI DE ULEI APARE UN STRAT USOR DE SPUMA. MS ANTICIPAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 salut! am nevoie de putin ajutor, am nevoie de SURUBURI de la capacul baii de ulei pt un SV650 din 2003(injectie) si nu stiu de unde sa le iau. Trebuie sa imi vina pompa de apa, si n'o sa pot merge cu moto pentru ca nu stiu de unde sa'mi iau suruburi. Baietii de pe aici care aduc piese nu pot aduce, cel putin cei carora le'am spus de problema mea. Deci, are cineva sau imi poate spune de unde pot lua? (noi, sh, set ce-o fi) Le vreau cat mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Pai 15W50 e mai gros decat 10W40 (asta e recomandat de producator). Personal mi-a placut 15W50 deoarece mergea schimbatorul mai finutz, asta pana in 4000 de km. pe urma nu mi-a mai placut si l-am schimbat. Oricum e interesant daca e problema de firma sau asa e la orice ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Eu am folosit motul 300v 10w40 de la inceputul lui martie pana in oct,parcurgand 6100km si s-a comportat excelent;dar asta [poate depinde si de motor(de cum a fost intretinut si de vechime) Mesaj completat salut! am nevoie de putin ajutor, am nevoie de SURUBURI de la capacul baii de ulei pt un SV650 din 2003(injectie) si nu stiu de unde sa le iau. Trebuie sa imi vina pompa de apa, si n'o sa pot merge cu moto pentru ca nu stiu de unde sa'mi iau suruburi. Baietii de pe aici care aduc piese nu pot aduce, cel putin cei carora le'am spus de problema mea. Deci, are cineva sau imi poate spune de unde pot lua? (noi, sh, set ce-o fi) Le vreau cat mai repede Poti comanda din bucuresti 100% chiar si 2 suruburi,dar dureaza comanda 14-20 zile din cate imi aduc aminte. Tel:0722343912. Email: contact@motoadventure.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 si mie imi place mai mult cum merge cu 15.50 schimba mai usor,la 300v 10.40 cutia mergea cam greu,mai ales pe temperaturi ridicate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Cam asa e, mai ales prin oras cand se incingea totu pe acolo incepea sa mearga urat cutia. am avut acelasi efect si cu 15.50 dar dupa ce se uzase binisor. Dar revenind la subiect, @gusteru: ai aflat care e treaba cu spuma aceea? a mai aparut la late motorete sau uleiuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Eu am folosit motul 300v 10w40 de la inceputul lui martie pana in oct,parcurgand 6100km si s-a comportat excelent;dar asta [poate depinde si de motor(de cum a fost intretinut si de vechime)Mesaj completat Poti comanda din bucuresti 100% chiar si 2 suruburi,dar dureaza comanda 14-20 zile din cate imi aduc aminte. Tel:0722343912. Email: contact@motoadventure.ro ai de capul meu cat dureaza.. vine iarna pana imi iau suruburile Merci de date, le dau azi un telefon si vad ce se intampla. Si daca tot vorbiti de uleiuri, ce filtru de ulei as putea sa imi iau(sunt super-noob inca)? Vad ca vorbiti de Motul 300V si Motorex, ma interesez si de astea sa vad pe unde gasesc . salut si numai bine PS daca stie cineva unde as gasi suruburi de baie ulei mai repede primesc sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Eu am folosit filtre K&N si cel de la suzuki. Habar nu am ce diferente sunt intre ele, dar ca pret sunt oarecum apropiate. am dat 70 pe kn si 60 pe cel de la suzuki. cel k.n avea un cap de cheie normal, nu trebuia cheie de filtru pentru a-l scoate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 La niciun filtru nu trebuie cap de cheie de filtru, daca ai un ciocan si o surubelnita dreapta. Am schimbat "tz" filtre asa si n-am avut probleme. Filtru de ulei de obicei iau din Louis (Champion) sau daca e graba mare, se gaseste Hiflo sau Man cam pe la toate magazinele de piese auto mai acatarii. La SV pana acum am avut 4 feluri de ulei: ceva ce au bagat italienii in el inainte sa-l iau (habar n-am ce!), a mers totusi destul de ok cu el. Apoi am bagat Castrol 10W50, care s-a dovedit mai tarziu a fi bani dati degeaba (motor mai zgomotos, comportament cu nimic deosebit, etc.). Apoi am zis ca nu mai stric bani aiurea pe ulei scump si am luat Repsol rider 15W50. Era vara, era cald, s-a comportat bine. Insa pornea ceva mai greu daca era rece motorul (trebuia sa tin socul un pic tras cam de fiecare data ca sa nu scada relantiul prea mult). In rest, motorul era mai silentios, si ambreiajul decupla bine. Dupa vreo 5000km de mers cu el, a inceput sa agate ambreiajul, sa faca motorul mai mult zgomot, etc. L-am schimbat cu Repsol sintetic 10W40. Silentios, pornire foarte usoara (foarte rar mai trebuie sa trag socul), ambreiajul decupleaza excelent si la cald si la rece, intr-un cuvant, din ce am bagat pana acuma, cu asta merge cel mai bine. Cel putin in perioada asta a anului, ca vara pe calduri inca n-am avut ocazia sa-l testez. Si e si un ulei ieftin (in jur de 30RON/litru). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balauru123 Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Salut, Ca tot vine iarna am zis sa investesc si eu in sanatatea motorului. So: schimbat ulei (Motorex 10 40), filtru , strans suruburi, inlocuit pe cele lipsa (vreo 12 la numar ) , schimbat rulmenti de jug ca incepuse sa faca precum o caruta, lipit si revopsit carena fata, inlocuit bec, lant curatat, aerisit frane, inlocuit o prostie la maner la ambreiaj (imi scapa acum numele). Suna si merge altcumva acum . Din pacate vremea e cam naspa insa sper sa mai prind cateva zile cu 20 de grade sa ma pot bucura in voie. Voi la iarna o tineti intr-un garaj? Si daca da faceti chestia cu umplut rezervor...adaugat nush ce aditiv? Ca eu ma gandeam doar sa ii scot bateria si sa o tin la scarbiciu Catalin P.S. A mai fost cineva pe la Bikers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Voi la iarna o tineti intr-un garaj? Si daca da faceti chestia cu umplut rezervor...adaugat nush ce aditiv? Ca eu ma gandeam doar sa ii scot bateria si sa o tin la scarbiciu A mea este deja de 2sapt cu bateria scoasa cu 3-4 litri de benzina pe fundul rezervorului. Sta bine merci cu prelata pe ea in curtea casei la bunici protejata de vant si ploaie. ...asteapta un an nou insorit si un buget frumos .... mivv gp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Intalnirea s-a mutat la Ursu tot duminica pe la 8. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Aveti idee de unde pot cumpara un cablu de ambreiaj pt Suzi ? Ca am patit-o in seara asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Aveti idee de unde pot cumpara un cablu de ambreiaj pt Suzi ? Ca am patit-o in seara asta eu mi-am luat anu' trecut de la Go racing cu 65 lei original suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SZERZO Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Voi la iarna o tineti intr-un garaj? Si daca da faceti chestia cu umplut rezervor...adaugat nush ce aditiv? Ca eu ma gandeam doar sa ii scot bateria si sa o tin la scarbiciu Treaba asta cu scosul bateriei ma intereseaza si pe mine. deja vechea baterie m-a lasat ( in ultimele zile am pornit-o numai primind curent de la alta baterie ) , si azi dupa ce m-am facut fleasca pe ploaia asta urata si enervanta, m-am cam saturat de sporturi extreme pe timp nefavorabil, asa ca m-am hotarat sa investesc intr-o baterie noua si sa o tin la caldurica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Inca ma dau cu ea, ce-i drept mai mult de 90-100 cu slick pe spate si pe viscol, nu merge... am incercat Cat despre baterie, e OK a mea, dar motoru se mai incapataneaza sa porneasca din prima cheie, dar cred ca-i un pic frigut, ca deja in fata biroului unde-i parcata momentan, are 3 cm de zapada pe ea. Sper sa o mai lase un pic cu zapada ca se apropie ora de carat acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SZERZO Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Interesant cum mergi tu cu SV-ul pe zapada, cu slick pe spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 ce ulei sa bag lume? deci o sa iau 10W40 cum scrie in manual. Vreau o marca nu foarte scumpa, dar nici proasta. Ma gandeam la Mobil 1 sau ELF. E ok, a pus cineva vreodata? Multzam si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 (editat) pai mi-e greu sa si merg cu ea si sa ma pozez mergand , dar crede-ma ca merge, poti incerca, dar MERGI INCET LA INCEPUT, ca daca iti scapa cumva ambreiaju... si la franari, fara chestii bruste, multa multa frana de motor. Un echipament bun, mansoane incalzite sa mai scapi un pic de canceru din maini si e OK, recunosc nu e o chestie foarte confortabila, dar se poate, trust me ptr hardknot - yo am bagat in ea doar 2 tipuri de ulei pana acum, MOTUL 300V si apoi 5100 tot de la motul (ambele 10w40), nu am simtit NICI O DIFERENTA, decat la buzunar (300Vul ma rupea). 5100 din cat am observat se uzeaza mai repede, dar il schimbi la 4000 si tot iesi in avantaj. Editat Octombrie 16, 2009 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.