Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

sau pune bateria pe redresor si apoi mai incearca o data . poate nu are amperajul necesar sa porneasca. asa facea si a mea, si am mai intalnit cazuri.

 

bafta!

Asta cred ca e buba, o duc la verificat si incarcat si apoi va spun ce si cum .

O zi buna si soare pe asfalt.

 

Mesaj completat

Dat gaz= tras de maneta(acelerat) in timp ce apesi sa porneasca;)

BAfta!

 

salutare , asta a fost buba, am tras putin de gaz , cum mi-ai zis si a luat-o

am facut o plimbarica, asa de pofta cu toate ca a fost frig(4 grade )

O seara buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La multi ani!!! sa ne vedem in primavara la a 3-a intalnire nationala SV (daca mai aveti chef de una), sa isi faca mai multi timp, curaj, chef sa vina sa ne cunoastem si sa bem o bere in jurul focului.

 

Asfalt uscat si revelion misto!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Se pare ca eu sunt primul care posteaza aici pe 2010, asa ca va urez tuturor un calduros "La multi ani!" si sa vi se indeplineasca toate dorintele! (NB: be carefull what you wish for!)

 

Mesaj completat

Si ca tot m-am bagat in seama...aveti idee daca intr-un cadru generatie '99-'02 se potriveste un motor de generatie mai noua (eventual care?) si daca se pot pune carburatoarele in locul injectiei?

Mesaj completat

Planuiesc sa tin SV-ul inca mult timp de acum incolo, si vreau sa am un motor de rezerva, in stare cat mai buna. Si se poate sa incep sa colectionez si alte piese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hei, la multi ani si din partea mea tuturor SV-istilor.

 

@Tija din cate imi aduc aminte parca citisem pe undeva ca nu exista diferente majore intre motoarele din prima generatie si cele din a doua generatie. Nu stiu insa daca si punctele de prindere in cadru sunt fix aceleasi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LMA uri de rigoare pentru toata lumea, ca nu cred ca am mai postat aci anu asta :wacko:

Yo am profitat din plin in acest minunat weekend de primavara (a 3 venire a primaverii pe aici, tot anu asta) si mi-am facut bec motorul, care spre rusinea mea se ascundea sub un masiv strat de jeg, depus in urma cu vreo luna de zile nefiind spalat de cand l-am infipt in garaj sub amenintarea zapezii care de fapt au fost vreo cativa zeci de fulgi amarati scuturati pe aici in drum spre Rusia. Am vrut s-o scot si la o mica tura, cu toate ca de la statu-n garaj nu a vrut s-o ia de la prima cheie (a pornit pana la urma) dar in timp ce o spalam si am ajuns la capitolul gume aproape ca imi vedeam sarmele prin pielea pneului spate si am zis ca n-are rost sa-mi belesc bunatate de sezon cu o tranta in mijlocu lu ianuarie, asa ca momentan am urcat-o pe stand si astept o zi fara criza sa ii iau o pereche de gume. Acestea fiind spuse, LMA inca o data si sa ne revedem cat mai repede in sei si pe drumuri. Ride on... safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hei hei salutare m4v3rick si multa bafta in 2010. Ce cauciucuri te gandesti sa iei?

 

Oricum vremea asta e numai buna de pregatit. Eu mi-am dat saua la "upgradat" Sper sa nu mai fie scandura cand se intoarce. Sa vedem...

 

In alta ordine de idei voi aveti idee, stiti pe undeva, cam cat duce sub-frame-ul de SV 650? (la kg ma refer). Ar trebui sa imi fac griji de ceva daca merg cu pasager+bagaje si deci cam ajungem la 200 kg?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma insel in talon scrie masa max autorizata 400 de kg. mai mult chiar nu stiu si nu inteleg care e sub frame-ul :wacko:. Gume Metzeler clar, am fost prea multumit de ele sezonul asta asa ca eu unul tot pe firma asta raman. Trebuie doar sa vad cand imi permit sa le iau.

Da'da sa ne vedem la noile intaliniri SV din sezonul ce urmeaza si nu numai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai LMA si din partea mea , sa va dea noul sezon tot ce doriti, si mie niste gume noi ca se necesita. :wacko:

 

apropo de intalniri... ma gandesc ca ar cam fi cazu' sa ne gandim cand si unde , ca doar stim cu totii cat ne ia sa ne hotaram si luna mai nu e chiar asa de departe ... asa ca "pe cai"!! eu raman la propunerea de anul trecut Herculane. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hei hei salutare m4v3rick si multa bafta in 2010. Ce cauciucuri te gandesti sa iei?

 

Oricum vremea asta e numai buna de pregatit. Eu mi-am dat saua la "upgradat" Sper sa nu mai fie scandura cand se intoarce. Sa vedem...

 

In alta ordine de idei voi aveti idee, stiti pe undeva, cam cat duce sub-frame-ul de SV 650? (la kg ma refer). Ar trebui sa imi fac griji de ceva daca merg cu pasager+bagaje si deci cam ajungem la 200 kg?

 

Sub-frame-ul este, plastic spus, coada motorului (de dupa saua riderului pana la stopul de frana). SVul nostru mult iubit, din pacate, nu e un catar sau cal de povara. Sarcina lui utila este relativ mica, dar destul de mare in comparatie cu talia micului V-twin.

Sarcina utila la motor se calculeaza scazand din masa totala autorizata a motrului, greutatea lui la plin (cu toate lichidele si fluidele din el), deci in cazul SVului, ar fi cam 400Kg(MTA)-190(MPM)=210Kg(SU) [MTV=masa totala autorizata; MPM=masa proprie motor; SU=sarcina utila]. Cu alte cuvinte, ideal ar fi ca rider+pasager+bagaje sa nu depaseasca aceasta masa de 210Kg; teoretic se poate mai mult, dar deja calatoria iese din parametrii de siguranta si creste gradul de uzura si riscul de defectiuni. Pe langa asta, cand incarci motorul cu bagaje, ai grija sa calculezi cat mai bine distributia maselor, astfel incat acestea sa fie cat mai uniform distribuite si centrul de greutate al motorului incarcat sa fie cat mai jos posibil (spre exemplu, cu toate ca un tankbag poate duce destule, nu ti-as recomanda sa bagi lucruri grele in el, nu ca s-ar indoii rezervorul, ala tine - e rezistent, dar iti ridici centrul de greutate am motorului considerabil si risti o varsare pe viraj)

 

Cat despre gume, anul asta yo o sa merg pe varianta Pirelli Angel ST - am citit numai lucruri bune despre aceste pneuri si le voi incerca. Dar in acelasi timp tot respectul pentru Metzeler Sportec M1 pe care l-am avut (si inca il mai am), si-au facut datoria cu varf si indesat, cel de pe fata inca este bun in proportie de 60% si asta dupa 14000Km pe putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap eu numai ce mi-am pus in toamna Metzeler-urile de care ai avut si tu insa n-am apucat sa ma plimb mai mult de 200 km cu ele pana acum. Sa vedem cum o sa se comporte. Sper ca sunt cat de cat mai touring... ca in rest viteza nu ma intereseaza prea tare.

 

Cat despre masa sper totusi sa nu fie o problema. Oricum ma incadrez in 210kg. Cum alta motocicleta iese clar din discutie din lipsa fondurilor o sa ma folosesc de ce am si o sa am cat mai multa grija de ea :wacko:

 

Pana atunci mai avem inca de asteptat sa treaca frigul/zapada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine e nevoie de niste caucioace noi. :wacko: Ma gandesc la niste gume racing din clasa moale, pt ca am auzit ca se incalzesc cel mai repede, lipesc si franeaza cel mai bine. Minusul ar fi ca nu au aderenta buna decat pe uscat.

 

Sincer ma intereseaza aderenta, cat mai multa ca sa am "de unde" face greseli. Km multi oricum n-as avea pretentia sa tina, pt ca orice are un pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Dunlop Sportmax Qualifier. Sunt moi, nu-s chiar cele mai bune posibile, dar le-am luat la un pret penibil de mic (mi-e si rusine sa zic cat). In aproape 10k km cat am facut anu trecut, s-a creat ceva uzura vizibila pe cauciucul de spate, dar cred ca mai duce inca vreo 10k pana sa trebuiasca sa-l schimb. Nu pot sa zic ca s-au comportat rau pe ploaie (si am avut parte de ceva zile cacacioase anul trecut). Am mers si pe Transalpina si pe mai cateva coclauri, ce-i drept, nu prea bine, dar am supravietuit. Poate cineva care merge mai sportiv decat mine ar gasi si minusurile, dar eu n-am reusit. Mai ales pe caldura, sta ca lipit pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e ala care un motor gen Varadero sau V-strom desenat pe el, pot sa zic ca e cel cu care mi-a placut cel mai mult cum mergea motorul meu cu el, dintre cele ce am incercat (Castrol 10w50, Repsol 15W50 si asta). Nu patina ambreiajul, nu agata la rece, si valvele erau mai silentioase decat cu Castrol. Eu sunt multumit de el, si la primavara tot dinasta o sa pun (ar fi al treilea schimb cu asa ceva, si inca n-a crepat nimic prin mobra).

 

@dihania: Herculane suna bine si mai sunt si alte locuri faine de mers prin zona.

Editat de Tija
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit ca prin bucuresti se plimba lumea cu motoreta. Si e si uscat pe jos :wacko:

Revenind la ulei. Si eu am mers cu repsol si mi-a placut cum mergea, schimba impecabil. In primavara tot asta pun. Acum am Mobil, dar am 1000 de km cu el si merge bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit ca prin bucuresti se plimba lumea cu motoreta. Si e si uscat pe jos :wacko:

Revenind la ulei. Si eu am mers cu repsol si mi-a placut cum mergea, schimba impecabil. In primavara tot asta pun. Acum am Mobil, dar am 1000 de km cu el si merge bine.

 

 

Oui! Am iesit nitel c a fost soare si uscat. Dar ultima ninsoare a rupt asfaltu prin tot bucurestiu'(si pe unde nu i rupt e "smecleit" tot de tarana uscata) asa ca grija maxima...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...