radu86 Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 Pai hai baietii cu pollul de intalnire!!! Mie imi convine oriunde, intalnire sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 Dap eu numai ce mi-am pus in toamna Metzeler-urile de care ai avut si tu insa n-am apucat sa ma plimb mai mult de 200 km cu ele pana acum. Sa vedem cum o sa se comporte. Sper ca sunt cat de cat mai touring... ca in rest viteza nu ma intereseaza prea tare. Cat despre masa sper totusi sa nu fie o problema. Oricum ma incadrez in 210kg. Cum alta motocicleta iese clar din discutie din lipsa fondurilor o sa ma folosesc de ce am si o sa am cat mai multa grija de ea Pana atunci mai avem inca de asteptat sa treaca frigul/zapada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 si la mine e nevoie de niste caucioace noi. Ma gandesc la niste gume racing din clasa moale, pt ca am auzit ca se incalzesc cel mai repede, lipesc si franeaza cel mai bine. Minusul ar fi ca nu au aderenta buna decat pe uscat. Sincer ma intereseaza aderenta, cat mai multa ca sa am "de unde" face greseli. Km multi oricum n-as avea pretentia sa tina, pt ca orice are un pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 Eu am Dunlop Sportmax Qualifier. Sunt moi, nu-s chiar cele mai bune posibile, dar le-am luat la un pret penibil de mic (mi-e si rusine sa zic cat). In aproape 10k km cat am facut anu trecut, s-a creat ceva uzura vizibila pe cauciucul de spate, dar cred ca mai duce inca vreo 10k pana sa trebuiasca sa-l schimb. Nu pot sa zic ca s-au comportat rau pe ploaie (si am avut parte de ceva zile cacacioase anul trecut). Am mers si pe Transalpina si pe mai cateva coclauri, ce-i drept, nu prea bine, dar am supravietuit. Poate cineva care merge mai sportiv decat mine ar gasi si minusurile, dar eu n-am reusit. Mai ales pe caldura, sta ca lipit pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 Salutare Ce parere aveti de Repsol Moto SintĂŠtico 4T 10W40 norma API SJ ? Pt SV650S ul meu 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 (editat) Daca e ala care un motor gen Varadero sau V-strom desenat pe el, pot sa zic ca e cel cu care mi-a placut cel mai mult cum mergea motorul meu cu el, dintre cele ce am incercat (Castrol 10w50, Repsol 15W50 si asta). Nu patina ambreiajul, nu agata la rece, si valvele erau mai silentioase decat cu Castrol. Eu sunt multumit de el, si la primavara tot dinasta o sa pun (ar fi al treilea schimb cu asa ceva, si inca n-a crepat nimic prin mobra). @dihania: Herculane suna bine si mai sunt si alte locuri faine de mers prin zona. Editat Ianuarie 12, 2010 de Tija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 Am auzit ca prin bucuresti se plimba lumea cu motoreta. Si e si uscat pe jos Revenind la ulei. Si eu am mers cu repsol si mi-a placut cum mergea, schimba impecabil. In primavara tot asta pun. Acum am Mobil, dar am 1000 de km cu el si merge bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 LOCATIE: Herculane! ULEI: pana acum nu am avut decat Motul 300v dublu ester 10w 40 ..pe viitor o sa incerc Motul 5100 semi-sintetic 10W40 INCALTZARI: Mesaj completat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 Am auzit ca prin bucuresti se plimba lumea cu motoreta. Si e si uscat pe jos Revenind la ulei. Si eu am mers cu repsol si mi-a placut cum mergea, schimba impecabil. In primavara tot asta pun. Acum am Mobil, dar am 1000 de km cu el si merge bine. Oui! Am iesit nitel c a fost soare si uscat. Dar ultima ninsoare a rupt asfaltu prin tot bucurestiu'(si pe unde nu i rupt e "smecleit" tot de tarana uscata) asa ca grija maxima... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 LOCATIE: Herculane!ULEI: pana acum nu am avut decat Motul 300v dublu ester 10w 40 ..pe viitor o sa incerc Motul 5100 semi-sintetic 10W40 INCALTZARI: Mesaj completat . si yo am tinut-o un an numa pe 300V, dar dupa am trecut pe 5100, n-am simtit nici o diferenta, in afara de cea de pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 si yo am tinut-o un an numa pe 300V, dar dupa am trecut pe 5100, n-am simtit nici o diferenta, in afara de cea de pret. La rezultatul asta ma astept si eu de aceea vreau sa fac trecerea la 5100! Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 (editat) Salutare, O sa-mi iau si eu un ulei castrol ceva mai ieftin daca tot spuneti ca e la fel de bine. Macar il schimb des. Apropo de gume, eu am Pilot Road 2 pe spate si Pilot Power pe fata si mi se pare genial . nici cu PPower pe spate n-am avut probleme pe ud(ploaie torentiala) uscat, rece. Daca are cineva de vanzare un Pilot Road 2 sau Pilot Power pentru fata sa-mi spuneti. Am auzit ca astia de la Michelin se lauda cu dual compound, pe cand cei de la bridgestone au de la 3 in sus... aproximativ. Apropo, cine mai are toba de la Vick, bagati pe forum filmari. Iar pentru intalnire, sunt pentru, oriunde. De data asta nu am cum sa o ratez. Stau cuminte in casa cu doua saptamani inainte. Editat Ianuarie 13, 2010 de Redpik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Man ce sa zic ) asa sa faci cu statul in casa, ca cine stie . Una peste alta si eu sunt pentru oriunde, intalnire si foc sa fie. NU ma mai laud cu chitara ca de 2 ori am zis si de 2 ori am venit fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Salutare, O sa-mi iau si eu un ulei castrol ceva mai ieftin daca tot spuneti ca e la fel de bine. Macar il schimb des. Apropo de gume, eu am Pilot Road 2 pe spate si Pilot Power pe fata si mi se pare genial . nici cu PPower pe spate n-am avut probleme pe ud(ploaie torentiala) uscat, rece. Daca are cineva de vanzare un Pilot Road 2 sau Pilot Power pentru fata sa-mi spuneti. Am auzit ca astia de la Michelin se lauda cu dual compound, pe cand cei de la bridgestone au de la 3 in sus... aproximativ. Apropo, cine mai are toba de la Vick, bagati pe forum filmari. Iar pentru intalnire, sunt pentru, oriunde. De data asta nu am cum sa o ratez. Stau cuminte in casa cu doua saptamani inainte. Se ncinge nitel mai greu motulu decat castrolu chiar daca au aceiasi coeficienti! Dar tinand cont ca nici o firma nu garanteaza nici macar 1 km ca uleiul lor sunt mai bune sau fac ungerea mai bine ca... as zice ca nu prea i diferenta intre zemurile de top(cu coeficienti identici). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 @Redpik: eu am toba Vick. Aseara i-am facut prima proba. Era cam intuneric sa filmez si sa iasa ceva relvant, asa ca am zis ca ramane pentru o zi mai cu soare, sa-i fac si un filmulet in mers. Sunetul e "kriminal", gen Yoshimura...dimensiunile si forma sunt un pic diferite fata de celelalte care le-a mai facut Victor pentru SV, dar merg de minune. Initial am incercat cu dB-killer, dar nu prea mi-a placut, scotea un fel de fluierat dubios la accelerare. Fara el, sunetul e foarte gros, si in ture joase nu-i nici pe departe asa de tare cum ma asteptam sa fie. Iti face doar stomacul putin sa tremure, in rest poti sa vorbesti cu oameni din jur fara sa urli. La ce frecvente suna, ma indoiesc ca ar putea camera mea sa inregistreze sunetul cat de cat corect. In ture mai ridicate, e alta poveste. Aproape ca urla, si la inchiderea brusca a gazului sau la limitare de turatie scoate flacari...pana la cam vreo juma' de metru in spate. Nu prea eram eu de acord cu ideea unei tobe galagioase, dar deocamdata pot sa zic ca mi se pare simpatica. Daca cumva ma enerveaza la drum lung sunetul, o sa sudez o teava gaurita de flansa de la iesire, si o sa am un db-killer aproximativ identic cu cel de la tobele aftermarket "de fabrica". Mesaj completat All in all, "a lot of exaust for your money". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 mama, ce pofta mi'ati facut mi-e dor de toba mea si de motorashu meu.. da ajung io acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Tija, chiar as fi curios sa o aud/vad. Am un amic care ar fi interesat de calitatea tobelor lui Vick, pt ca pretul este excelent. Hai cu filmuletul ala In alta ordine de idei, aveti idee de unde naiba iau si eu un parbriz/deflector care sa se pupe cu ochisorii lui Suzi ? Ca la vara am planuri de plimbari lungi, turul tarii and stuff si e obositor la un moment dat fara geam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 Cap0ne, pentru filmulet mai e un pic de asteptat, pana intr-o zi cu soare cand mai trec pe la mecanicul la care e parcata mobra. Calitatea lucraturii pot in schimb sa-ti zic ca e buna, mai buna decat ma asteptam. Aluminiul e lustruit frumos, tablele nu zdrangane, piesele se potrivesc bine una in alta. E comparabila cu tobele "de firma". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 Ca tot am vorbit zilele trecute de gume: Stiti cumva daca se pot pune pe SV-urile noastre 150/70-17 ? Stiu ca pe spate noi avem 160/60-17. Dar ma gandesc ca urmatorul set sa fie ceva mai "street/enduro" si nu am vazut nimic de 160 in zona asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 Salutare. Nu cred ca ar fi indicat.mai mari sa spunem ca ai putea "indesa" pe janta, dar mai mici...teoretic poti, practic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 150 merge. Gsx 600 f ul era echipat(c acu nu se mai fabrica) din fabrica pe spate cu guma de 150 si are janta ca sv u! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Sigur este aceeasi roata? Daca e asa inseamna ca au "fortat" baietii din fabrica un cauciuc mai mare pe un pat mai mic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Sigur este aceeasi roata? Daca e asa inseamna ca au "fortat" baietii din fabrica un cauciuc mai mare pe un pat mai mic? Nu cred ca e fortat... dar uite de curiozitate chiar am sa masor cand ma mai duc la garaj ca e un gsx 600 f acolo si ti spun sigur! Asa la ochi si codul dupa janta era acelasi... ramane sa convirm cu shubleru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 @ Anjin Adevarata intrebare este ce guma pui pe fata,cea mai aproape pare un Pirelli MT60120/70R17;nu stiu cum se comporta nici pe asfalt(cred ca f decent),nici pe off(cred ca nu duce mai mult de forestier usor). Vezi ca si de spate ai marimea care trebuie PirelliMT60. http://www.pirelli.co.uk/web/tyres-catalog...60/default.page Ale mele sunt Heidenau K60,am cam 7-8000 km cu ele,sunt foarte incantat.Singura problema cu ele vine din implicatiile legale ale utilizarii unor gume altele decat cele recomandate de producator (nici nu indraznesc sa ma duc cu ele la ITP si daca am fi intr-o tara normala cei de la asigurari ar putea sa obiecteze in caz de accident). Bafta! Gobi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Hei Gabi si bine ai revenit din vacanta Sper ca te-ai relaxat. De sigur a fost asa din ce am citit pe fuga in topicul de poze pe 2 roti intr-adevar, intrebarea era inspirata de discutia cu tine. Deocamdata o sa raman la cauciucurile pe care le am ca-s noi. Insa cand se tocesc o sa ma gandesc serios la mutarea facuta de tine cu gumele. Sau ceva similar. Daca merg alea de 15 pe spate ar fi perfect. Intr-adevar, atunci cand te duci la ITP trebuie sa le schimbi. In rest la franare sau mers "normal" ( sub 120-140) pe asflat nu cred ca ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.