ravemaker Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Imi poate zice si mie un cod pentru baterie la sv 650 s k2? (stiu ca iar intreb pe topic de coduri...) Multumesc salut> asta e codul din manual: YTX12 - BS 12V 10AH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anihilator Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 salut> asta e codul din manual: YTX12 - BS 12V 10AH Multumesc foarte mult... Acum mi-am dat seama ca am avut baterie de 9AH... Care credeti ca au fost implicatiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Salutari! Problema! mi-a cazut releul,cam ce imi recomandati?Am inteles ca de GSX este ok,dar ce model din ce an? multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 GSX 750-1000R dupa 2000 te va satisface pe deplin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 GSX 750-1000R dupa 2000 te va satisface pe deplin. Sarumana!!!Gata ma apuc de cautat...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Gata ... am rezolvat si eu toate problemele. Am schimbat toti rulmentii pe fata, multumesc inca o data pentru coduri ... s-au potrivit toti, iar motorul se misca excelent acum. Eu mi-am cumparat SKF, ca idee toti 4 rulmentii (2 la roata si 2 sus) au costat 110 lei. Am rezolvat si cu pompa de frana fata, mi-am pus de gsx-r 2006 (e radiala) - aviz amatorilor ... se potriveste si merge perfect. My SV is back on track Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 atunci te asteptam la intalniri ! Mesaj completat Am facut poll-ul pentru intalnirea din primavara asta si acum astept voturile si sugestiile. Link-ul pentru a vot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anihilator Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 salut> asta e codul din manual: YTX12 - BS 12V 10AH Bai, m-am uitat si eu in manual si am gasit YT12A-BS. Vad ca diferenta e de 1 Ah si de 25 de mm inaltime. Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Adica e cu 25 de mm mai inalta? hmm, pai baga ochiu la locul bateriei si masoara sa vezi daca incape. Faptul ca e cu 1Ah mai mare e foarte ok, doar sa incapa fizic acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Gata ... am rezolvat si eu toate problemele. Am schimbat toti rulmentii pe fata, multumesc inca o data pentru coduri ... s-au potrivit toti, iar motorul se misca excelent acum. Eu mi-am cumparat SKF, ca idee toti 4 rulmentii (2 la roata si 2 sus) au costat 110 lei. Am rezolvat si cu pompa de frana fata, mi-am pus de gsx-r 2006 (e radiala) - aviz amatorilor ... se potriveste si merge perfect. My SV is back on track aia nu-i mult. pe mine numa aia de la jug m-au costat, in lei, 124 lei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anihilator Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Adica e cu 25 de mm mai inalta? hmm, pai baga ochiu la locul bateriei si masoara sa vezi daca incape. Faptul ca e cu 1Ah mai mare e foarte ok, doar sa incapa fizic acolo. Cred ca ar incape, nu cred totusi ca ar mai sta locului cutia cu sigurante. Chestia e ca e si diferenta de pret intre ele destul de simtitoare, ceea ce e si mai ciudat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Incape sigur bateria. Inainte de bateria actuala am avut una de 12 Ah, mai inalta cu vre-o 3.5cm decat cea originala. Cutia cu sigurante o puneam langa baterie, nu pe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 aia nu-i mult. pe mine numa aia de la jug m-au costat, in lei, 124 lei! N-am zis ca au fost mult, chiar am fost foarte multumit de pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Saltare, am si yo nevoie de niste suruburi (mai exact unu, dar la nevoie cumpar setu intreg). Este vorba de suruburile de la capacul ambreiajului - am unul rupt, capacu nu sta perfect inchis, drept urmare, motoru tot isi marcheaza teritoriu - codul de pe microfisa e 09103-06180. Am cautat si gasit ceva kituri de suruburi pe e-bay, dar nu au trecute si codurile; am trimis intrebari vanzatorilor si acum astept raspunsurile, dar am zis sa scriu si aici ca poate ma indrumati si voi undeva mai pe aproape (suruburile de pe net le-am gasit in UK; am mai gasit si unele in USA - dar alea pana imi vin de acolo + cat ma va costa transportu... Multam anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
user de forum Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Am incercat sa citesc topicul asta, dar efectiv is prea multe pagini si poate-mi raspunde si mie cineva la obiect: Am cateva intrebari legate de SV1000S Din cate stiu SV ul asta e urmasul lui TL1000S. Stiu ca TL ul avea un motor f bun (puternic), dar avea probleme la handling (datorita amortizorului spate, pozitiei mai neconventionale,etc) Stiu ca-s fabricate cam dupa 2003 cred, is pe injectie... Eu am avut un VTR 1000F (din 2000,caburatie) si eram curios cum se compara SV ul cu VTR.... La VTR mi-a placut foarte mult ciclistica si felul cum il manevram. Desi are 192 kg la gol, il simteam mai usor ca un 600. Desi eram incepator, niciodata nu mi-a pus probleme. Eram maxim multumit de VTR dar singurul lucru care m-ar determina sa trec pe alt motor este consumul sau. Deci asta ma intereseaza la SV1000S: consumul cum e (in oras, afara, la ce viteze, bla bla) CICLISTICA (comparativ cu VTR 1000F) Puterea nu ma intereseaza, desi cred ca o idee mai puternic (pe foaie are 120 cai fata de 110 ai VTR ului) Intretinere: ce se strica la el, la ce tre sa fii atent (stiu ca la VTR calcaiul lui ahile era cu distributia, in rest n-avea probleme) Orice alte informatii utile despre SV1000s ,cum se preteza la drumuri mai lungi..cum e prin oras, etc, bla bla ul clasic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Lume, ce faceti de 1 Mai? ne strangem mai multe SVuri de plecare? Eu as vrea sa trec Dunarea cu bacul, take the long way asa.. de preferat cu plecare de vineri dimineata(30 Apr.) ..surade cuiva ideea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 (editat) Si-a cumparat cineva kit de lant de pe ''louis'' ? (calitativ vorbind) Care credeti ca ar fi schimbarile daca mi-as pune kit-ul de N pe S? Diferenta e de zale/foaie : 110/45 pt Naked si 108/44 S. 1)Fac wheelie daca bag mana in gaz? 2) Creste top-speed-ul? 3) Consumul in oras?! 4) E mai brutal? 4) lantul/foaia nu se preteaza la un condus racing? :-? Editat Aprilie 16, 2010 de tinlenvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 castigi la cuplu, pierzi la top speed. motorul va fi mai turat la aceeasi viteza, deci consum usor mai mare. in rest accelerare mai rapida, nu stiu cu cat e mai brutal. cam astea ar fi. acu nu stiu cat de sesizabile sunt. Nu am incercat sa fac wheelie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
user de forum Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Hello, ma ajuta si pe mine careva cu detalii despre sv1000s ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 castigi la cuplu, pierzi la top speed. motorul va fi mai turat la aceeasi viteza, deci consum usor mai mare. in rest accelerare mai rapida, nu stiu cu cat e mai brutal. cam astea ar fi. acu nu stiu cat de sesizabile sunt. Nu am incercat sa fac wheelie De ce sa pierd la top-speed,cu o foaie mai mare?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 stai stai, foaia aia e ce? pinionul de la motor sau cel de la roata? daca e cel de la motor atunci e invers tot ce am zis. pierzi la cuplu si castigi la top speed etc etc. E ca la bicicleta. cu cat aveai pinion mai mare la roata cu atat urcai mai usor dar pedalai de iesea sufletu din tine iar daca aveai pinion mic abia pedalai dar mergeai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 stai stai, foaia aia e ce? pinionul de la motor sau cel de la roata? daca e cel de la motor atunci e invers tot ce am zis. pierzi la cuplu si castigi la top speed etc etc. E ca la bicicleta. cu cat aveai pinion mai mare la roata cu atat urcai mai usor dar pedalai de iesea sufletu din tine iar daca aveai pinion mic abia pedalai dar mergeai repede. ddddd.....good point! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Hello, ma ajuta si pe mine careva cu detalii despre sv1000s ? sal. da-i un pm lui valbi (e user aici pe forum), el are SV 1000 si te poate lamuri cu consum & stuff. in rest pe aici majoritatea au SV de 650 (me included). sau daca ai timp si chef ia threadu de la pagina 1 ca din cate imi aduc aminte a mai fost scrisdespre diferentele si consumurile intre cele doua motoare. ride on... safe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
user de forum Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 danke m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 castigi la cuplu, pierzi la top speed. motorul va fi mai turat la aceeasi viteza, deci consum usor mai mare. in rest accelerare mai rapida, nu stiu cu cat e mai brutal. cam astea ar fi. acu nu stiu cat de sesizabile sunt. Nu am incercat sa fac wheelie Fa raportul de transmisie....z1/z2 ( z=nr. de dinti ), nu e diferenta mare. Eu am facut un N dintr-un S ... nu imi plac carenele lui , doar ca S fuge ceva mai bine,( de parca ar conta 20 km/h in plus, sigur nu il duci tot la 200...iar la naked dupa 150 trebuie sa te ti bine de el ). Oricum SV -ul e foarte simtit la consum. Brutal se face cu toba sport ( si alte alea...filtru, jicloare ) altfel e cuminte. Pe o roata se daina foarte usor....doar bruscat din gaz, si in treapta 1, si 2....chiar si 3....doar sa reusesti sa il ti asa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.