Redpik Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Neata Neata lume! Ce facem azi la 18.00? Ne intalnim la Biker's Otopeni sa bem un suc si sa ne vedem moacele dupa o iarna lunga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupusofer Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Neata Neata lume! Ce facem azi la 18.00? Ne intalnim la Biker's Otopeni sa bem un suc si sa ne vedem moacele dupa o iarna lunga? neatza! eu incerc, dar nu promit ca mai am cate ceva de rezolvat si nu stiu cat dureaza. ne auzim la tel mai tarziu ionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avic71 Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Neata Neata lume! Ce facem azi la 18.00? Ne intalnim la Biker's Otopeni sa bem un suc si sa ne vedem moacele dupa o iarna lunga? bine bine ,si pana la 18:00 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ochitu Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Salutare, imi surade ideea cu bikers, dar as prefera putin mai devreme, daca e posibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Eu trec prin biker's sa vad daca va mai fi careva, in principiu pot abia dupa 7, dar nu e sigur. Oricum am sa dau o fuga si daca nu mai e nimeni... ne vedem sapt urmatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Am incercat sa citesc topicul asta, dar efectiv is prea multe pagini si poate-mi raspunde si mie cineva la obiect: Am cateva intrebari legate de SV1000S nu stiu cu se incep.. eu am varianta naked, legat de fiabilitate nu ai de ce sa iti faci probleme eu nu am avut nici una in 10 mii de km (14.000 pe ceas acum) am un prieten cu S are 12.000 la fel fara o problema. singura problema e cea legata de ambreiaj, pierde pe la cilindru receptor lichid, nu la toate dar la a mea a mai pierdut am completat si nu au mai fost probleme. ciclistica e foarte buna (suspensia e identica la s si naked) doar ca e o motoreta de touring si nu sunt foarte dure, eu de exemplu o sa imi schimb uleiul cu unul mai dur (poti sa schimbi si arcurile daca nu esti satisfacut). pe spate se poate schimba amortizorul cu unul supersport de pe un gsxr relativ usor si fara costuri mari. legat de consum tine foarte mult de stilul tau de condus, eu unul nu ajung niciodata pe rosu si totusi consuma in oras undeva de la 7% in sus dar aici vorbesc de trafic bucurestean. afara S-ul consuma 5-6 % la viteza, a mea se duce in 10% de exemplu la peste 200 (cu geam de touring) si S-ul ramane undeva in jurul a 6%-7% (conteaza enorm carenele) nu stiu ce sa zic mai bine il suni pe amicul asta al meu cu S-ul si iti da el mai multe detalii, chiar vrea sa il vanda are 12 mii reali luata de noua din romania (`05) cu carte service la zi fara accident revizile facute numai la United Motors. are iridium, bmc si tobe titan Leo Vince. 0723.391.261 - Profesoru` pretul e de 4 mii nediscutabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 vin si eu la otopeni!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Pai daca ne strangem la 18.00 , pana la 19.00 sigur nu plecam . Pana la 18.00 nu mai e mult. nu stiu daca merge mai devreme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
user de forum Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 nu stiu cu se incep..eu am varianta naked, legat de fiabilitate nu ai de ce sa iti faci probleme eu nu am avut nici una in 10 mii de km (14.000 pe ceas acum) am un prieten cu S are 12.000 la fel fara o problema. singura problema e cea legata de ambreiaj, pierde pe la cilindru receptor lichid, nu la toate dar la a mea a mai pierdut am completat si nu au mai fost probleme. ciclistica e foarte buna (suspensia e identica la s si naked) doar ca e o motoreta de touring si nu sunt foarte dure, eu de exemplu o sa imi schimb uleiul cu unul mai dur (poti sa schimbi si arcurile daca nu esti satisfacut). pe spate se poate schimba amortizorul cu unul supersport de pe un gsxr relativ usor si fara costuri mari. legat de consum tine foarte mult de stilul tau de condus, eu unul nu ajung niciodata pe rosu si totusi consuma in oras undeva de la 7% in sus dar aici vorbesc de trafic bucurestean. afara S-ul consuma 5-6 % la viteza, a mea se duce in 10% de exemplu la peste 200 (cu geam de touring) si S-ul ramane undeva in jurul a 6%-7% (conteaza enorm carenele) nu stiu ce sa zic mai bine il suni pe amicul asta al meu cu S-ul si iti da el mai multe detalii, chiar vrea sa il vanda are 12 mii reali luata de noua din romania (`05) cu carte service la zi fara accident revizile facute numai la United Motors. are iridium, bmc si tobe titan Leo Vince. 0723.391.261 - Profesoru` pretul e de 4 mii nediscutabil. Valbi mersi mult pt detalii... In speta ma interesa cam ce consum are SV 1000s -ul pana in 160 km/h In rest sunt familiarizat cu genul asta de motor. Insa nu ma pot gandi momentan la achizitionare,pentru ca recent mi-am facut praf VTR ul meu Acu sunt la pat si ma gandeam ca idee, pe viitor, la anul poate. Pana atunci oricum mai scad si preturile Oricum il iau mai mult pt touring si mers zi de zi unde am treaba. Din ce-am citit isi face treaba foarte bine. E ingust, manevrabil,consum nu exagerat in oras (fata de altele). Sigur consuma mai putin ca VTR ul meu care era pe carburatie...si in afara la fel... + ca fiind pe injectie nu mai am de sincronizat/curatat carburatoare, tras socul in diminetile reci bla bla bla si este si model mai nou (fiind fabricat din 2003+) Avand ca touring drept scop, ma interesa cel mai tare consumul la viteza gen 90-120 ......140-160...... 160-180. Mai sus e dincolo de sfera mea de interes... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
domnulx Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 salutare, sunt fericitul posesor al unui sv1000s din 2004 si am o problema cu el, am schimbat discurile de ambreiaj si de atunci imi arunca antigelul afara pe furtunasul de sub capacul de la ambreiaj, tot completez si cand se incalzeste putin il scuipa afara. partea cea mai riscanta este ca nu-mi arata temperatura din cauza quickshifter-ului, dupa ce schimb vitezele de cateva ori fara ambreiaj mi se aprinde becul rosu si scrie Fi fara sa-mi mai indice temperatura. are cineva idee din ce cauza imi arunca antigelul afara, a mai patit cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 nu exista furtun de antigel sub carcasa de ambreiaj. fa o poza, sa vedem la ce te referi... pompa de apa este deasupra ambreiajului iar sistemul de racire este inchis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 salutare, sunt fericitul posesor al unui sv1000s din 2004 si am o problema cu el, am schimbat discurile de ambreiaj si de atunci imi arunca antigelul afara pe furtunasul de sub capacul de la ambreiaj, tot completez si cand se incalzeste putin il scuipa afara. partea cea mai riscanta este ca nu-mi arata temperatura din cauza quickshifter-ului, dupa ce schimb vitezele de cateva ori fara ambreiaj mi se aprinde becul rosu si scrie Fi fara sa-mi mai indice temperatura. are cineva idee din ce cauza imi arunca antigelul afara, a mai patit cineva? salut, pe unde completezi antigel ? expansiune, sau bagi direct in radiator ? iti pleaca ventilatorul ? nu inteleg ce treaba are quickshifterul si tempertaura de la apa, ce marca e quickshifterul ? da mai multe detalii si poate ajutam. Mesaj completat Valbi mersi mult pt detalii... pentru putin. daca tot ai timp de gandit eu zic sa iei in calcul si un DL 1000. cred ca e cel mai indicat la ce ai tu nevoie, parerea mea. sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vonmario_mc Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Mica problema la SV-ul meu din `99: tot timpul cand bag a intaia (cu ambreiajul apasat) se aude zgomotul tipic de schimbare din N in 1 dar ceva mai tare, si se misca usor in fata cca 1cm, ca un "bump". Totodata intra greu in viteza a doua. S-a mai confruntat cineva cu problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 prima "problema" nu e problema, e normal. auzi un tic tare, lantul "sare" in pozitie si fiindca se intinde vezi bump-ul acela. cat despre viteza a 2-a, ridica piciorul ala tare si violent si nu o sa ai probleme cu schimbatul pe nici-un motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shuvyx Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Salutare si bine v-am regasit sanatosi, Am o problema: imi apare pe afisaj FI (cred ca Fuel Injection) si palpaie led-ul rosu. Am crezut initial ca e de la lichidul de racire, insa si lichidul de racire si uleiul si FI au led-ul comun. Ce dracu are???? Eroare de la calitatea benzinei?? Probleme mai nasoale?? Ce sa-i fac???? Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 (editat) Si-a cumparat cineva kit de lant de pe ''louis'' ? (calitativ vorbind)Care credeti ca ar fi schimbarile daca mi-as pune kit-ul de N pe S? Diferenta e de zale/foaie : 110/45 pt Naked si 108/44 S. 1)Fac wheelie daca bag mana in gaz? 2) Creste top-speed-ul? 3) Consumul in oras?! 4) E mai brutal? 4) lantul/foaia nu se preteaza la un condus racing? :-? Eu nu cred ca se va intampla nimik! Daca facem un calcul elementar si efectuam cele doua impartiri, adica 110 la 45 si 108 la 44 aflam ca in primul caz, raportul este de 2.44 iar in al doilea caz 2.45... adica o diferenta infima. N-o vei simtii... ce cred in schimb ca vei simtii este faptul ca nu-ti va mai ajunge lantul. Sa fie oare S-ul mai scurt un pic decat Nakedul? Tre verificat. Ca sa se intample intample ceva ar trebui sa pui 110 pe spate si ti-ar creste top speedul dar te-ai lansa mai greu sau sa pui 45 pe fata si ti-ar creste cuplul, ai rupe la plecarile de pe loc si-ai pierde la top speed. Eu am constatat pe ktm-ul meu ca daca maresc cuplul din pinion/foaie, imi scade consumul in oras, treptele sunt mai scurte, creste consumul afara, scade top speedul. Scade consumul in orash pentru ca motorul consuma mult la plecari. Asha dar, functie de timpul petrecut in orash versus afara iti stabilesti rapoartele. De regula, daca esti un motociclist obisnuit, care nu face multa naveta sau doar orash, rapoartele de fabrica sunt ok. M-am bagat pentru ca am si un SV650 S si am experimentat mult pe foi/pinioane pe KTM! Bafta Editat Aprilie 19, 2010 de Vulturul Cu Dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 swingarm-ul de la S este ceva ceva mai scurt decat ala de N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 apare si la mine problema cu scuipatul de antigel la SV650 din 03. Initial pusesem prea mult(umplut radiator+rezervorul din partea stanga a motorului peste Full). Totusi cand a ajuns la nivel a continuat sa mai scuipe. De ceva timp nu s-a mai intamplat, dar desi n-am verificat cred ca sunt sub limita cu antigelul pt ca am impresia ca se incalzeste cam mult motorul. Eu am schimbat pompa de apa asta toamna si ma gandesc ca problema este din garnitura care etanseaza elicea, cam asta ar fi cea mai viabila. Nu mi s-a aprins niciun bec pana acum, dar ma gandesc ca e posibil sa se aprinda cand scade suficient de mult nivelul de antigel.. Sunt si eu interesat de solutia problemei daca o gaseste cineva. Pana acum n-a fost suparator pentru mine, dar n-as vrea sa devina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 swingarm-ul de la S este ceva ceva mai scurt decat ala de N Corect, de aici si diferenta de Dinti de la pinion si foaie... in rest este acelashi raport! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Corect, de aici si diferenta de Dinti de la pinion si foaie... in rest este acelashi raport! ..........ne-a luat valul pe toti.....si am dat drumul la taste fara sa gandim. Intr-un post anterior il puneam sa faca raportul Z1/Z2. Tipul zice de nr. de zale ( 110 si 108 )si de nr. de dinti ( 45-44 )...respectiv pt. N si S..........deci din astea nu rezulta raportul de transmisie. Asa ca avand acelasi tip de pinion pe motor si pinioane diferite pe roata , difera rapoartele. De acolo si diferenta de zale ale lantului.....caci la costurile de fabricatie reduse ale SV-ului nu se chinuiau sa faca 2 tipuri de ...... swingarm avem si cuvant in limba romana .........oare cum ii zice ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 ..........ne-a luat valul pe toti.....si am dat drumul la taste fara sa gandim. Intr-un post anterior il puneam sa faca raportul Z1/Z2. Tipul zice de nr. de zale ( 110 si 108 )si de nr. de dinti ( 45-44 )...respectiv pt. N si S..........deci din astea nu rezulta raportul de transmisie. Asa ca avand acelasi tip de pinion pe motor si pinioane diferite pe roata , difera rapoartele. De acolo si diferenta de zale ale lantului.....caci la costurile de fabricatie reduse ale SV-ului nu se chinuiau sa faca 2 tipuri de ...... swingarm avem si cuvant in limba romana .........oare cum ii zice ? extraordinar, s-a lasat ceata pe creierul meu... normal ca-i gresit! am luat de bune lucrurile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Am de vanzare o pereche de cizme Probiker Scout numarul 43 (atat scrie pe ele, de fapt sunt cam 42-42,5). Sunt modelul anterior acestora de aici: http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_...artnr_gr=202456 . Le tin de cateva luni in dulap, ca nu mi s-au potrivit si a trebuit sa-mi comand alta marime. N-au fost purtate decat in jur de o jumatate de ora, cat am facut o tura prin oras ca sa-mi dau seama ca nu mi se potrivesc. Pretul e de 100 de euro discutabil. Daca e cineva interesat, pm sau tel. 0764311799. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Intrebare de 9 puncte si o bere. La SV650u X-K2, exista tija aceea a ambreiajului (porneste din melcu care e actionat de cablul de ambreiaj) si intra in blocul motor. Acolo ESTE sau NU ESTE o garnitura, la exterior vorbesc, nu in interiorul motorului? Intreb deoarece la al meu motor, pe suprafata blocului motor, exact in zona unde intra tija, este o depresiune circulara (cam cat o moneda de 50bani) asemanatoare cu un locas de garnitura, dar nu am vazut nici urma de garnitura sau de ceva subansamblu care sa tina o garnitura in locul si pozitia aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 daca e vorba de tija 15, este si o garnitura pentru ea (23), dar ea este in spatele mecanismului de ambreiaj (17). daca la asta te referi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 (editat) Piesa 23 e o garnitura sau un simering. deoarece e pe ax cred ca e simering. Daca nu o ai ar curge ulei pe acolo deci cam trebuie sa fie. din desenu de sus s-ar parea ca e singura din acea zona Editat Aprilie 20, 2010 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.