m4v3rick Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Gata am inteles (10x aoleks) Nu e nici o garnitura, cu toate ca dupa amprenta de pe blocu de motor ai zice ca e. Garnitura 23e in spatele melcului - de aia stiam, dar ma gandeam ca poate mai e una, pe ax si pana in blocul motor (fixata undeva chiar pe bloc, acolo unde e depresiunea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
domnulx Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 salut, pe unde completezi antigel ? expansiune, sau bagi direct in radiator ? iti pleaca ventilatorul ? nu inteleg ce treaba are quickshifterul si tempertaura de la apa, ce marca e quickshifterul ? da mai multe detalii si poate ajutam. Mesaj completat am completat cu antigel pe la radiator si pleaca ventilatorul cat despre legatura intre quickshifter si temperatura ar fi ca dupa ce-l folosesc de cateva ori in loc de temperatura imi apare FI si se aprinde becul rosu. cred ca din cauza ca taie injectia computerul de bord raporteaza o eroare.... exista un furtunel mic in bugspoiler pe partea dreapta in spatele motorului si pe acolo arunca antigelul... asta este quickshifterul care este conectat la power commander. http://www.cordona.net/gp9switch.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 poseaza te rog o poza, nu pot sa imi imaginez ca sistemul de racire nu e inchis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 (editat) am completat cu antigel pe la radiator si pleaca ventilatorul cat despre legatura intre quickshifter si temperatura ar fi ca dupa ce-l folosesc de cateva ori in loc de temperatura imi apare FI si se aprinde becul rosu. cred ca din cauza ca taie injectia computerul de bord raporteaza o eroare....exista un furtunel mic in bugspoiler pe partea dreapta in spatele motorului si pe acolo arunca antigelul... asta este quickshifterul care este conectat la power commander. http://www.cordona.net/gp9switch.htm salut, furtunul ala trebuie sa fie un preaplin. nu mai pune antigel in radiator, ai vas de expansiune pe lateral ai o gradatie de minim/maxim nu e indicat sa completezi prin radiator, mai mult ca sigur esti peste nivel. din ce stiu eu poate fi o problema de compatibilitate intre quickshifter si powercommander, cel putin ala de la dynojet merge numai cu IIIusb de exemplu. vad ca esti din Timisoara, vorbeste cu baietii de la Thunder Bikes au dyno si pot sa vada exact ce se intampla acolo. Thunder Bikes tel/fax:0040-256-212181 mobil: 0040-726-348060 email:office@thunderbikes.ro web: www.thunderbikes.ro Editat Aprilie 21, 2010 de valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Imi dau si yo cu parerea - am SV650, nu 1000 - si la mine pe dreapta pe langa capacu de la ambreiaj e un furtun - dar din cate stiu yo ala e supraplinu de la rezervor + airbox. Esti sigur ca la tine pe acolo se scurge antigel si nu altceva? In mod normal circuitul de racire este etans iar pentru exces in cazul in care fierbe lichidu, exista vasul de expansiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Imi dau si yo cu parerea - am SV650, nu 1000 - si la mine pe dreapta pe langa capacu de la ambreiaj e un furtun - dar din cate stiu yo ala e supraplinu de la rezervor + airbox. Esti sigur ca la tine pe acolo se scurge antigel si nu altceva? In mod normal circuitul de racire este etans iar pentru exces in cazul in care fierbe lichidu, exista vasul de expansiune. exista un furtun care iese din pompa de apa. Pe-acolo scuipa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 La al meu nu e asa ceva - e K2. Yo am in spatele capacului, adica spre spatele capacului, intre motor si cadru. Pe acolo e furtunu de care zic yo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratz Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Salut si bine v-am gasit. Sunt mandru posesor de SV650N din '01, permisul si motorul ambele de anul trecut. Lasand acum introducerile cheesy deoparte am si eu o mica intrebare. Anul trecut mi-am luat de la Louis doar suportul pentru crashpad (pt crashpaduri trebuiau sa faca comanda bla bla, am zis ca gasesc eu sh pe net - am cautat si nu am gasit). Am inteles ca se potrivesc doar crashpadurile LSL la suporturile astea. Si de aici intrebarea, vinde cineva crashpaduri LSL care sa se potriveasca la suportul acesta sau stie cineva de unde pot lua. Am cautat pe net oleaca si nu prea am gasit mai nimic. Mc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lascar.alexandru Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Salut...acu ceva timp am postat despre problemele pe care le am la sv meu.Abia acum m-am lamurit ce are.La service imi spune ca alternatorul baga foarte mult (cica in jur de 160) si cum banuiesc ca nu se poate repara...as avea nevoie de unul.Din pacate nu am bani sa iau unul nou si m-ar interesa unul la SH. Daca stiti pe cineva care are sau daca aveti voi va astept cu o oferta buna:). Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Iti trebuie un stator. Vezi cu maverick ca si el a avut o problema asemanatoare. Nu stiu cat de buna e ideea, dar el se poate rebobina. Dar nu va iesi ca unul nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Salut...acu ceva timp am postat despre problemele pe care le am la sv meu.Abia acum m-am lamurit ce are.La service imi spune ca alternatorul baga foarte mult (cica in jur de 160) si cum banuiesc ca nu se poate repara...as avea nevoie de unul.Din pacate nu am bani sa iau unul nou si m-ar interesa unul la SH. Daca stiti pe cineva care are sau daca aveti voi va astept cu o oferta buna:). Merci Ai 160V curent alternativ? Masurat la bornele generatorului (pana sa intre in regulator)? Daca sunt 160V aia sunt, cred, adunati pe 2 din cele 3 faze ale generatorului, nu cred ca poti scoate fizic 160V doar pe o faza la generatorul de SV si atunci nu ar fi asa de mult (in mod normal tre sa ai minim 70/faza, deci pe 2 faze minimum ar fi 140V AC - maximumul nu prea conteaza ca e curent alternativ si dupa iti vine RRul care ti-l transforma in continuu si daca ai prea mult alternativ singura problema e ca iti explodeaza repede si frecvent regulatorul de tensiune, iar ceea ce se afla dupa el ramane in siguranta [baterie, CDI, si restu electronicii de pe SV]). Dupa regulatorul de tensiune nu ti-au spus ce voltaj de curent continuu ai? Daca nu te pricepi la electrica, poate ai un prieten mai apropiat care stie sa lucreze cu un multimetru. Vezi daca poti masura tu voltajele - in manualul de service e descrisa procedura pas cu pas si nu e ceva complicat (fizica nucleara & stuff) si iti poti da seama daca e generatoru sau regulatorul bulit, asta pana sa investesti intr-un nou generator sau regulator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lascar.alexandru Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 merci de sfaturi...treaba este ca in releu am incredere deoarece l-am schimbat in vara trecuta si am mai facut maxim 300km.si a fost unul original.aveti idee cine ar putea rebobina...cam car ar fi pretul...sau daca nu cam cat gasesc unul SH? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Salutare Poze cu leduri in farurile sv meu Nu stiu cum sa fac sa gasec un buton care sa aiva 3 poziti la lumini> off ,faza scurta, faza lunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Cel mai simplu desfaci blocul de comanda care include comutatorul faza lunga/scurta, scoti unul din firele care sunt la buton pt pozitia de faza scurta si il treci printr-un mic buton de on/off pe care il plasezi unde vrei tu. Vezi daca intelegi ceva din schema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Ms man buna ideie Cel mai simplu desfaci blocul de comanda care include comutatorul faza lunga/scurta, scoti unul din firele care sunt la buton pt pozitia de faza scurta si il treci printr-un mic buton de on/off pe care il plasezi unde vrei tu.Vezi daca intelegi ceva din schema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torqu3 Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 exista un furtun care iese din pompa de apa. Pe-acolo scuipa presetupa de la pompa de apa e problema,antigelul care scapa pe langa ea ti.l arunca afara pe furtunel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Biker's Otopeni cineva? la 18:00? Eu nu prea o sa pot sta mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Eu sunt racit tare asa ca nu ajung. Nu am iesit din pat de 2 zile . Si am citit si postu tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Eu sunt racit tare asa ca nu ajung. Nu am iesit din pat de 2 zile . Si am citit si postu tarziu. si ti-am zis ca tricoul ala nu e de tine..vezi...ai racit!! eu am vrut sa te scap de el dar tu nuuu...batman batman!!! ps. aspirina saracului de trei ori pe zi si o data seara si trece! Mesaj completat si pana la urma ne hotaram si noi unde si cand mergem? ca sa stim ce facem.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 lumeee, Probleme Cand nu plec batraneeeeste de pe loc(adica tot timpul), imi SCAPA ceva si se aud 2-3 clincheturi in spate in plina accelerare. Plus ca ma batzaie la fiecare clinchet. Motorul merge rotund tot timpul asta... sa fie de la kitul de lant.. recunosc ca-s umpic cam praf cu mecanica si lantul are joc de vreo 6 cm Ieri m'am uitat la pinionul de pe roata si nu am vazut dinti rupti sau care sa nu semene cu restul.. acum nu stiu ce sa zic.. iar pe langa asta sper sa mai am unde intinde lantul asta(gradatii ar fi, da nu stiu cat are el nevoie sa se intinda). N-am habar ce cheie mi-ar trebui sa slabesc roata pentru a intinde lantul. N-am bani NEAM, in service nu ma duc. Credeti ca face asa din cauza ca nu e lantul intins, sau e ceva mai grav.. vreo cutie de viteze ceva? Mentionez ca am testat-o ieri si face in orice viteza daca accelerez blana.. 2-3 clincheturi in momentul de stress maxim, la distanta 1-2 secunde de la schimbarea vitezei. PS spre mare se baga cineva vineri pe drumul vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Fratilor vreau sa vin si eu in bikers cu voi cand mai iesiti uitati id meu sa vb iacospy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Credeti ca face asa din cauza ca nu e lantul intins, sau e ceva mai grav.. Ia-o prin eliminare. Primul pas, intinde lantul Nu e mare jmecherie - slabesti piulita la roata si cu un imbus (sau cu ce e la modelul tau), insurubezi suruburile de la bascula care trag de roata stanga/dreapta si te uiti la semne sa fie la fel pe ambele parti. Apoi vezi daca mai face PS spre mare se baga cineva vineri pe drumul vechi? Eu dau o fuga pana la Balcic cu un prieten. Plecat sambata dimineata 6-7, intors duminica seara, cazare la cort Daca vrea cineva sa se alature, e binevenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 lumeee, Probleme Cand nu plec batraneeeeste de pe loc(adica tot timpul), imi SCAPA ceva si se aud 2-3 clincheturi in spate in plina accelerare. Plus ca ma batzaie la fiecare clinchet. Motorul merge rotund tot timpul asta... sa fie de la kitul de lant.. recunosc ca-s umpic cam praf cu mecanica si lantul are joc de vreo 6 cm Ieri m'am uitat la pinionul de pe roata si nu am vazut dinti rupti sau care sa nu semene cu restul.. acum nu stiu ce sa zic.. iar pe langa asta sper sa mai am unde intinde lantul asta(gradatii ar fi, da nu stiu cat are el nevoie sa se intinda). N-am habar ce cheie mi-ar trebui sa slabesc roata pentru a intinde lantul. N-am bani NEAM, in service nu ma duc. Credeti ca face asa din cauza ca nu e lantul intins, sau e ceva mai grav.. vreo cutie de viteze ceva? Mentionez ca am testat-o ieri si face in orice viteza daca accelerez blana.. 2-3 clincheturi in momentul de stress maxim, la distanta 1-2 secunde de la schimbarea vitezei. PS spre mare se baga cineva vineri pe drumul vechi? Întinde lanțul apoi uită-te Âşi la pinionul din față, cel de la motor. Pinionul ăsta se uzează mult mai repede decât cel de pe spate pentru că se roteÂşte de mai multe ori. Cel mai probabil va trebui să dai jos capacul Âşi apoi ai să vezi pinionul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Care vreti kit de lant gasiti aici si tot la el gasiti si pentru modelul N.Ca sa ajunga la tine costa in total 400ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Care ar fi diferenta intre kiturile de lant pt S si N ? Cumva dimensiunea pinionului, S-ul fiind gandit mai de touring ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.