Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Gata am inteles (10x aoleks) Nu e nici o garnitura, cu toate ca dupa amprenta de pe blocu de motor ai zice ca e. Garnitura 23e in spatele melcului - de aia stiam, dar ma gandeam ca poate mai e una, pe ax si pana in blocul motor (fixata undeva chiar pe bloc, acolo unde e depresiunea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut,

 

pe unde completezi antigel ?

expansiune, sau bagi direct in radiator ?

iti pleaca ventilatorul ?

 

 

nu inteleg ce treaba are quickshifterul si tempertaura de la apa, ce marca e quickshifterul ?

 

 

da mai multe detalii si poate ajutam.

Mesaj completat

am completat cu antigel pe la radiator si pleaca ventilatorul cat despre legatura intre quickshifter si temperatura ar fi ca dupa ce-l folosesc de cateva ori in loc de temperatura imi apare FI si se aprinde becul rosu. cred ca din cauza ca taie injectia computerul de bord raporteaza o eroare....

exista un furtunel mic in bugspoiler pe partea dreapta in spatele motorului si pe acolo arunca antigelul... asta este quickshifterul care este conectat la power commander. http://www.cordona.net/gp9switch.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am completat cu antigel pe la radiator si pleaca ventilatorul cat despre legatura intre quickshifter si temperatura ar fi ca dupa ce-l folosesc de cateva ori in loc de temperatura imi apare FI si se aprinde becul rosu. cred ca din cauza ca taie injectia computerul de bord raporteaza o eroare....

exista un furtunel mic in bugspoiler pe partea dreapta in spatele motorului si pe acolo arunca antigelul... asta este quickshifterul care este conectat la power commander. http://www.cordona.net/gp9switch.htm

 

salut,

 

furtunul ala trebuie sa fie un preaplin.

nu mai pune antigel in radiator, ai vas de expansiune pe lateral ai o gradatie de minim/maxim nu e indicat sa completezi prin radiator, mai mult ca sigur esti peste nivel.

 

din ce stiu eu poate fi o problema de compatibilitate intre quickshifter si powercommander, cel putin ala de la dynojet merge numai cu IIIusb de exemplu.

vad ca esti din Timisoara, vorbeste cu baietii de la Thunder Bikes au dyno si pot sa vada exact ce se intampla acolo.

 

 

Thunder Bikes

tel/fax:0040-256-212181

mobil: 0040-726-348060

email:office@thunderbikes.ro

web: www.thunderbikes.ro

Editat de valbi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi dau si yo cu parerea - am SV650, nu 1000 - si la mine pe dreapta pe langa capacu de la ambreiaj e un furtun - dar din cate stiu yo ala e supraplinu de la rezervor + airbox. Esti sigur ca la tine pe acolo se scurge antigel si nu altceva? In mod normal circuitul de racire este etans iar pentru exces in cazul in care fierbe lichidu, exista vasul de expansiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi dau si yo cu parerea - am SV650, nu 1000 - si la mine pe dreapta pe langa capacu de la ambreiaj e un furtun - dar din cate stiu yo ala e supraplinu de la rezervor + airbox. Esti sigur ca la tine pe acolo se scurge antigel si nu altceva? In mod normal circuitul de racire este etans iar pentru exces in cazul in care fierbe lichidu, exista vasul de expansiune.

exista un furtun care iese din pompa de apa. Pe-acolo scuipa

post-27956-1271850946_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si bine v-am gasit. Sunt mandru posesor de SV650N din '01, permisul si motorul ambele de anul trecut. :wacko: Lasand acum introducerile cheesy deoparte am si eu o mica intrebare. Anul trecut mi-am luat de la Louis doar suportul pentru crashpad (pt crashpaduri trebuiau sa faca comanda bla bla, am zis ca gasesc eu sh pe net - am cautat si nu am gasit). Am inteles ca se potrivesc doar crashpadurile LSL la suporturile astea. Si de aici intrebarea, vinde cineva crashpaduri LSL care sa se potriveasca la suportul acesta sau stie cineva de unde pot lua. Am cautat pe net oleaca si nu prea am gasit mai nimic. Mc.

 

 

post-48185-1271867320_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...acu ceva timp am postat despre problemele pe care le am la sv meu.Abia acum m-am lamurit ce are.La service imi spune ca alternatorul baga foarte mult (cica in jur de 160) si cum banuiesc ca nu se poate repara...as avea nevoie de unul.Din pacate nu am bani sa iau unul nou si m-ar interesa unul la SH. Daca stiti pe cineva care are sau daca aveti voi va astept cu o oferta buna:). Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti trebuie un stator. Vezi cu maverick ca si el a avut o problema asemanatoare. Nu stiu cat de buna e ideea, dar el se poate rebobina. Dar nu va iesi ca unul nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...acu ceva timp am postat despre problemele pe care le am la sv meu.Abia acum m-am lamurit ce are.La service imi spune ca alternatorul baga foarte mult (cica in jur de 160) si cum banuiesc ca nu se poate repara...as avea nevoie de unul.Din pacate nu am bani sa iau unul nou si m-ar interesa unul la SH. Daca stiti pe cineva care are sau daca aveti voi va astept cu o oferta buna:). Merci

 

Ai 160V curent alternativ? Masurat la bornele generatorului (pana sa intre in regulator)? Daca sunt 160V aia sunt, cred, adunati pe 2 din cele 3 faze ale generatorului, nu cred ca poti scoate fizic 160V doar pe o faza la generatorul de SV si atunci nu ar fi asa de mult (in mod normal tre sa ai minim 70/faza, deci pe 2 faze minimum ar fi 140V AC - maximumul nu prea conteaza ca e curent alternativ si dupa iti vine RRul care ti-l transforma in continuu si daca ai prea mult alternativ singura problema e ca iti explodeaza repede si frecvent regulatorul de tensiune, iar ceea ce se afla dupa el ramane in siguranta [baterie, CDI, si restu electronicii de pe SV]).

Dupa regulatorul de tensiune nu ti-au spus ce voltaj de curent continuu ai?

 

Daca nu te pricepi la electrica, poate ai un prieten mai apropiat care stie sa lucreze cu un multimetru. Vezi daca poti masura tu voltajele - in manualul de service e descrisa procedura pas cu pas si nu e ceva complicat (fizica nucleara & stuff) si iti poti da seama daca e generatoru sau regulatorul bulit, asta pana sa investesti intr-un nou generator sau regulator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai simplu desfaci blocul de comanda care include comutatorul faza lunga/scurta, scoti unul din firele care sunt la buton pt pozitia de faza scurta si il treci printr-un mic buton de on/off pe care il plasezi unde vrei tu.

Vezi daca intelegi ceva din schema asta :rolleyes:

post-40715-1272147540_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms man buna ideie

 

 

 

Cel mai simplu desfaci blocul de comanda care include comutatorul faza lunga/scurta, scoti unul din firele care sunt la buton pt pozitia de faza scurta si il treci printr-un mic buton de on/off pe care il plasezi unde vrei tu.

Vezi daca intelegi ceva din schema asta :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt racit tare asa ca nu ajung. Nu am iesit din pat de 2 zile :laugh:. Si am citit si postu tarziu.

 

si ti-am zis ca tricoul ala nu e de tine..vezi...ai racit!! eu am vrut sa te scap de el dar tu nuuu...batman batman!!!

 

ps. aspirina saracului de trei ori pe zi si o data seara si trece! :rolleyes:

Mesaj completat

si pana la urma ne hotaram si noi unde si cand mergem? ca sa stim ce facem....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lumeee, Probleme :D

 

Cand nu plec batraneeeeste de pe loc(adica tot timpul), imi SCAPA ceva si se aud 2-3 clincheturi in spate in plina accelerare. Plus ca ma batzaie la fiecare clinchet. Motorul merge rotund tot timpul asta... sa fie de la kitul de lant.. recunosc ca-s umpic cam praf cu mecanica si lantul are joc de vreo 6 cm :P

 

Ieri m'am uitat la pinionul de pe roata si nu am vazut dinti rupti sau care sa nu semene cu restul.. acum nu stiu ce sa zic.. iar pe langa asta sper sa mai am unde intinde lantul asta(gradatii ar fi, da nu stiu cat are el nevoie sa se intinda).

 

N-am habar ce cheie mi-ar trebui sa slabesc roata pentru a intinde lantul. N-am bani NEAM, in service nu ma duc.

 

 

Credeti ca face asa din cauza ca nu e lantul intins, sau e ceva mai grav.. vreo cutie de viteze ceva? Mentionez ca am testat-o ieri si face in orice viteza daca accelerez blana.. 2-3 clincheturi in momentul de stress maxim, la distanta 1-2 secunde de la schimbarea vitezei.

:peace:

 

 

 

PS spre mare se baga cineva vineri pe drumul vechi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Credeti ca face asa din cauza ca nu e lantul intins, sau e ceva mai grav..

Ia-o prin eliminare. Primul pas, intinde lantul :P

Nu e mare jmecherie - slabesti piulita la roata si cu un imbus (sau cu ce e la modelul tau), insurubezi suruburile de la bascula care trag de roata stanga/dreapta si te uiti la semne sa fie la fel pe ambele parti.

Apoi vezi daca mai face :peace:

 

PS spre mare se baga cineva vineri pe drumul vechi?

Eu dau o fuga pana la Balcic cu un prieten. Plecat sambata dimineata 6-7, intors duminica seara, cazare la cort :D Daca vrea cineva sa se alature, e binevenit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lumeee, Probleme :D

 

Cand nu plec batraneeeeste de pe loc(adica tot timpul), imi SCAPA ceva si se aud 2-3 clincheturi in spate in plina accelerare. Plus ca ma batzaie la fiecare clinchet. Motorul merge rotund tot timpul asta... sa fie de la kitul de lant.. recunosc ca-s umpic cam praf cu mecanica si lantul are joc de vreo 6 cm :P

 

Ieri m'am uitat la pinionul de pe roata si nu am vazut dinti rupti sau care sa nu semene cu restul.. acum nu stiu ce sa zic.. iar pe langa asta sper sa mai am unde intinde lantul asta(gradatii ar fi, da nu stiu cat are el nevoie sa se intinda).

 

N-am habar ce cheie mi-ar trebui sa slabesc roata pentru a intinde lantul. N-am bani NEAM, in service nu ma duc.

 

 

Credeti ca face asa din cauza ca nu e lantul intins, sau e ceva mai grav.. vreo cutie de viteze ceva? Mentionez ca am testat-o ieri si face in orice viteza daca accelerez blana.. 2-3 clincheturi in momentul de stress maxim, la distanta 1-2 secunde de la schimbarea vitezei.

:peace:

 

 

 

PS spre mare se baga cineva vineri pe drumul vechi?

Întinde lanțul apoi uită-te Âşi la pinionul din față, cel de la motor. Pinionul ăsta se uzează mult mai repede decât cel de pe spate pentru că se roteÂşte de mai multe ori. Cel mai probabil va trebui să dai jos capacul Âşi apoi ai să vezi pinionul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...