valbi Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 (editat) Hello! Am tinut bateria pe redresor aproape 20 ore si nu vrea sa treaca de nici o culoare peste 75%. Decuplata arata 12,6 V. scade in 5 minute la 12,3V si daca o pun inapoi pe redresor reincepe incarcarea de la nivel 50%, in 1 minut este din nou la 75% si tot asa. Any suggestions?O sa incerc si daca porneste motorul asa, dar am o problema cu nivelul de 75%. Si in caz de extrema urgenta, ce baterie ar fi Ok? Cred ca am vazut baterii moto Bosch, Varta etc prin magazinele Praktiker etc. stiti cumva daca sunt in regula? Mersi de orice sugestii. salut si eu sunt in aceiasi situatie, o baterie nou nouta in toamna a luat-o pe cai nebanuite. nu se incarca, de fapt nu tine curent si cica solutia cea mai la indemana ar fi sa schimbi acidul. daca nici asa nu rezolvi mare lucru mai mult ca sigur s-au sulfatat elementii, exista un tester de baterii la care eu o sa apelez cum am putin timp. incerca sa mergi la un dealer de baterii si il rogi sa iti faca un test. ps: a mea e varta bafta! Editat Mai 29, 2010 de valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
subzero Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 (editat) salut si eu sunt in aceiasi situatie, o baterie nou nouta in toamna a luat-o pe cai nebanuite. nu se incarca, de fapt nu tine curent si cica solutia cea mai la indemana ar fi sa schimbi acidul. daca nici asa nu rezolvi mare lucru mai mult ca sigur s-au sulfatat elementii, exista un tester de baterii la care eu o sa apelez cum am putin timp. incerca sa mergi la un dealer de baterii si il rogi sa iti faca un test. ps: a mea e varta bafta! Multam! Am tinut-o pe redresor ( Saito Procharger) aproape 1 zi... prima ora s-a laudat ca face desulfatare, apoi a trcut la incarcare dar a pornit direct de la 75%, unde a si ramas. Eu unul nu am inteles nimic din asta. Partea buna e ca motorul a pornit acum, dar sunt curios ce va face mai tarziu. Plus ca nu am gasit nici o statie ITP deschisa in oras Schimbat acidul iese din discutie pentru ca e sigilata... Editat Mai 29, 2010 de subzero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 ce ai facut cu cablurile? le-ai pus in paralel cu bateria sau ai incercat direct pe electromotor? asta cu nu invarte suficient... nus tiu ce sa zic. poate sunt cam pe duca periile de la electromotor. daca incerci direct sa il alimentezi si merge, atunci nu e problema cu el. Nu stiu, nu prea am idei asa ce ar putea fi. In primu rand vreau sa precizez ca nu am cunostinte de mecanica/electrica a unei motociclete asa ca daca incurc vreun termen sa nu-mi dati in cap. Uite am reusit sa-mi testez cu cablurile de curent in diferite situatii. Nu invarte suficient ca sa porneasca, nu am reusit sa o pornesc cu cabluri de curent trase de la masina pornita. Am masurat tensiunea la bornele bateriei, aveam acelasi voltaj indiferent daca era sau nu pornita motocicleta, vreo 11.6 . Am scos electromotoru si l-am conectat direct la baterii, invarte! Am masurat tensiunea care ajunge la releu si indica 0 cu motocicleta pornita. Singura buba ar mai putea fi alternatoru, pe care oricum l-a schimbat fostul proprietar, il am pe cel dinainte ca piesa de folosit. cu alte cuvinte... CAUT SERVICE MOTO CU ELECTRICIAN BUN ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaCiaN0 Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 ce va pot spune din experienta mica pe care o am: cablurile care te ajuta sa iei curent de la alte baterii nu intotdeauna functioneaza PERFECT. Ma refer aici la acei clesti; eu incerc sa tin apasat pe ei in timpul transferului de curent. Deasemenea, tot din experienta va recomand sa verificati ff bine releul de incarcare , deoarece se stie ca e ceva obisnuit ca la SV-uri sa te lase cand ti-e lumea mai draga (modelele 99-02, atat stiu eu). Simptome la mine: drumuri scurte prin oras.. la 4-5 zile murea bateria; culmea doar dimineata la pornire. Dupa vreo luna de chin, m-a lasat in timpul mersului (faruri aprinse). Am impins-o , a pornit si am mers pana aproape de casa doar cu restul de curent ramas in baterie. Remediu: am achizitionat un releu nou de la un alt model, cilindree mai mare, l-am modificat si merge brici. Concluzie: daca suspectezi ca alternatorul nu-ti incarca bateria; spun eu ca la un SV sansele sunt mult mai mari ca releul sa fie defect. Revin la problema mea: chiar nu aveti nici unul modificata pozitia la ghidon (ridicata) sau coborata pe spate? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 ......Remediu: am achizitionat un releu nou de la un alt model, cilindree mai mare, l-am modificat si merge brici. Concluzie: daca suspectezi ca alternatorul nu-ti incarca bateria; spun eu ca la un SV sansele sunt mult mai mari ca releul sa fie defect. Nu-mi ajunge nimic la releu asa ca n-am cum sa dau vina pe ala momentan, oricum ar fi fost schimbat si ala. Plus ca are si niste mufe improvizate de toata jena... O sa-mi incarc bateria, sper sa reusesc s-o pornesc cu bateria incarcata dupa care o voi duce la cel mai apropiat service. Asta-i singura varianta pe care o am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Remediu: am achizitionat un releu nou de la un alt model, cilindree mai mare, l-am modificat si merge brici. pai si ne lasi asa...zi si tu de la CE MODEL mai mare ai luat releul; daca s-a potrivit fizic; daca e in specificatii sau baga mai mult; ce modificari i-ai facut ...etctetc... merci frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaCiaN0 Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 nu am pomenit de releu ca nu imi aduceam aminte bine. Acum daca stau sa ma gandesc , am cumparat un releu de GSXR1000 nou, la care i-am aplicat mufele de la cel vechi (2 parca erau) total vreo 7 fire. Oricum tot de aici am preluat si ideea cu acest tip de releu. Nu i-am montat nici un fel de cooler pentru ca nu se incalzeste excesiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 (editat) Am scos electromotoru si l-am conectat direct la baterii, invarte! Am masurat tensiunea care ajunge la releu si indica 0 cu motocicleta pornita.Singura buba ar mai putea fi alternatoru, pe care oricum l-a schimbat fostul proprietar, il am pe cel dinainte ca piesa de folosit. Pai poti testa daca e bun sau rau alternatorul, poti masura. Vezi ca vine un cablu de la alternator ce duce in spate spre releu. Este o mufa cu 3 pini (cele 3 faze). Le masori cu motorul pornit 2 cate 2 si trebuie sa aiba cel putin 70V(curent alternativ) la 5000 de ture (asa imi aduc aminte, poti verifica in manual, pe care nu-l am la indemana) De asemenea cu un tester de diode se poate verifica si releul. Si eu l-am schimbat acu ~ o luna, si am montat si un cooler de la un calculator sa fiu sigur . Revin la problema mea: chiar nu aveti nici unul modificata pozitia la ghidon (ridicata) sau coborata pe spate? Mersi Mi-am pus eu ghidon de la un naked, dar am schimbat cu tot cu jug superior. Pozitia e mai relaxata, cred ca ar merge si putin mai inalt, dar nu ai unde. A trebuit sa schimb furtunul de la frana (nu mai ajungea) cu tot cu pompa (ala de la S nu aveam cum sa-l prind fara improvizatii). A fost si mai am o mica problema. Manetele de ambreiaj si frana se loveau de carena si parbriz si a trebuit sa le cobor (le-am rotit inspre fata) si e mai greu cu ele asa rotite. Si tot nu a fost suficient, asa ca am taiat din parbriz . Ca sa nu le rotesc ar fi trebuit sa tai si din carene. Cred ca va trebui sa schimb si cablul de accelaratie pentru ca la viraj maxim se tureaza pe la 2-3000 de ture. Daca gasesti alte solutii mai bune, zi-mi si mie. . Daca as gasi pe cineva sa-mi faca un parbriz la comanda, ar fi bine, ca as vrea un geam touring, dar ar trebui unul modificat... Daca nu merge sa-l cobori altfel, ai mai putea modifica saua (era cineva pe forum care facea asta) si poti sa ti-o faci din gel parca si nu mai ai probleme cu dosul la ture mai lungi... Editat Mai 29, 2010 de crispus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Da, gasisem mufa aia, dar nu stiu cum a conectat nenea care m-a ajutat pt. ca arata 0 volti. Nu cred ca le-a masurat doua cate doua. Sper sa fie ceva simplu, gen o mufa, oricum e o instalatie electrica de 2 lei la sv din ce observ. O sa ma pun sa caut service-uri moto in zona mea(lacul tei), sper sa gasesc. GS500-le pe care l-am avut timp de 3 ani si 30.000 nu mi-a dat ocazia sa vad unde are siguranta plus ca nu m-a lasat niciodata in drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaCiaN0 Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Colegule, daca la tine la mobra is incurcate firele.. asta nu inseamna ca trebuie sa generalizam Sunt sigur ca si alte mobre au fitzele lor, la fel cum si ale noastre au la partea de releu. Daca am putut eu rezolva problema electrica (inlocuit, modificat..) eu zic ca nu e chiar asa de negru dracu precum pare. succese ... btw schimba doctoru :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Colegule, daca la tine la mobra is incurcate firele.. asta nu inseamna ca trebuie sa generalizam Sunt sigur ca si alte mobre au fitzele lor, la fel cum si ale noastre au la partea de releu. Daca am putut eu rezolva problema electrica (inlocuit, modificat..) eu zic ca nu e chiar asa de negru dracu precum pare. succese ... btw schimba doctoru :| Da, vreau sa ma duc la cineva care sa stie ce are de facut, doar ca la mine nu mai e releul. Wish me luck Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Asa ca discutie generala, pt ca tot aud de belicosul ala de releu care face probleme - de ce nu faceti cumva incat sa aiba si el saracu aerisire ? Ca se coace sub carenele alea. La mine codita este modificata putin dedesubt si burtica ei nu mai "uneste" partea de jos a carenelor, permitand aerului sa circule in voie pe acolo. Ma gandesc ca merg decupate niste fante in plasticul burticii astfel incat releul sa ia si el o gura de briza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Da, vreau sa ma duc la cineva care sa stie ce are de facut, doar ca la mine nu mai e releul. Wish me luck Daca e sv-u ala de care stiam si eu ca a avut probleme si releul si apoi presupuse probleme cu statorul, si a fost dus la cel mai "meserias" doctor care nu stia cand/daca este bun un astfel de stator, nu vreau sa ma gandesc cum l-a montat. s-ar putea el s anu aiba nimic, iar firele care pornesc de la stator sa fie, citez, de toata jena. Deci daca nu te pricepi, sau nu ai unde sau nu ai cu ce, sau toate la un loc, fa frumos un drum la unii care au mai vazut motorete le zici tot ce stii si mai departe oricum verifica si ei si fac. Din ce am auzit, nu vreau sa fac reclama, si nici nu am fost vreodata pe la ei, cei de la elf workshop ar fi buni. Doar din auzite. @daciano. m-am uitat azi cu atentie la bascula. sunt 2 piese pe care le poti shimba si daca le pui mai lungi bascula coboara. uita-te si tu cu atentie, iti dai seama despre care vorbesc. singura chestie e sa le gasesti sau sa ti le faca cineva dintrul metal mai serios sa nu se indoaie, fisureze sau mai stiu eu ce. pentru inaltat ghidonul, asa zic si eu ca e bine, sa schimbi partea superioara a jugului, eu stiam ca jugul este de fapt pe cadru, si ca piesa aia are alt nume pe care nu il stiu, deoarece sa il gauresti nu e o solutie. la N zona suruburilor este mai groasa decat restul piesei, la S nu easte asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShMan Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Salut, Sunt si eu de curand posesor de SV. Am avut o mica problema cu claxonul, si am gasit un post al unui nene care spunea ca in mare se pot rezolva. La mine a mers, postez link-ul aici, poate mai ajuta pe cineva (imi cer scuze daca a mai fost postat). http://forum.svrider.com/showthread.php?t=39287 postul #3 Numai bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heero Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 salutare , bai mi-am dat motoreta pe jos din cauza unui taximetrist care a luat roshu .. eu venind pe verde m`am trezit cu el in fata si noroc ca am picat cat de cat bine , acuma am fost la politie imi da asigurarea .. dar aveti idee unde sa o bag: la elfwork shop sau la motorteam?? .. nu as vrea la celelalte service`uri mai bine la unu care este oficial Suzuki , si daca imi puteti oferii niste sfaturi ! multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Salut, Sunt si eu de curand posesor de SV. Am avut o mica problema cu claxonul, si am gasit un post al unui nene care spunea ca in mare se pot rezolva. La mine a mers, postez link-ul aici, poate mai ajuta pe cineva (imi cer scuze daca a mai fost postat). http://forum.svrider.com/showthread.php?t=39287 postul #3 Numai bine si asfalt uscat Da, din cauza pozitiei nu prea merge cand se incalzeste. Patisem si eu exact acelasi lucru. Mi l-am repozitionat si pentru ca am reusit sa il si stric in acest proces l-am inlocuit pe cel original cu... unul de scuter ca atata era disponibil. ) Asa ca acum Matilda mea are un claxon cam "subtirel" Mesaj completat salutare , bai mi-am dat motoreta pe jos din cauza unui taximetrist care a luat roshu .. eu venind pe verde m`am trezit cu el in fata si noroc ca am picat cat de cat bine , acuma am fost la politie imi da asigurarea .. dar aveti idee unde sa o bag: la elfwork shop sau la motorteam?? .. nu as vrea la celelalte service`uri mai bine la unu care este oficial Suzuki , si daca imi puteti oferii niste sfaturi ! multumesc mult Hei, imi pare rau pentru cazatura. E bine ca tu esti intreg ( inteleg ca n-ai patit absolut nimic ). Motoreta se face. Legat de intrebarea ta : Din motive de pastrare de garantie a trebuit sa aleg si eu intre cele 2 service-uri mentionate de tine. Nu stiu cum se comporta motorteam-ul insa la elf ( unde am fost pana acum pentru reviziile necesare ) oamenii mi-au parut ca stiu ce fac si ca nu sunt deloc grabiti. Asta in sensul bun... adica nu ca stateau cu mainile in san sa treaca timpul ci chiar verificau motoreta aia atent... Asta mi-a placut. Eu am ales initial Elf din motive stricte de costuri ( revizia mai ieftina decat la motorteam) iar dupa aceea, la reviziile urmatoare nu am mai schimbat, fiind multumit de servicii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wender82 Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Vin si eu cu o MARE rugaminte, am nevoie de o toba de SV650 pentru o zi ca sa pot face un ITP, a mea e taiata si se aude cam tare.Cine are prin casa, sau cine se incumeta sa o dea jos pe a lui, bineinteles cu rasplata pentru fapta buna pe care o face, rog dati un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Vin si eu cu o MARE rugaminte, am nevoie de o toba de SV650 pentru o zi ca sa pot face un ITP, a mea e taiata si se aude cam tare.Cine are prin casa, sau cine se incumeta sa o dea jos pe a lui, bineinteles cu rasplata pentru fapta buna pe care o face, rog dati un semn. Daca e prima generatie pot sa te ajut eu. Nu-i mare bai. Facem schimb de tobe 2 zile si gata. Te-ai scos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 nu am pomenit de releu ca nu imi aduceam aminte bine. Acum daca stau sa ma gandesc , am cumparat un releu de GSXR1000 nou, la care i-am aplicat mufele de la cel vechi (2 parca erau) total vreo 7 fire. Oricum tot de aici am preluat si ideea cu acest tip de releu. Nu i-am montat nici un fel de cooler pentru ca nu se incalzeste excesiv. merci frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wender82 Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Daca e prima generatie pot sa te ajut eu. Nu-i mare bai. Facem schimb de tobe 2 zile si gata. Te-ai scos! multumesc frumos pentru ajutor, meriti o bere cu prima ocazie . Am reusit sa trec ITP si cu asta a mea, poate ca fiind ultima zi, au fost mai indulgenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vonmario_mc Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 1.Solutii pentru a nu mai intra apa la bujia din spatele radiatorului pe timp de ploaie s-au mai gasit? Am vazut pe undeva de vaselina siliconica - e buna si cati o folosesc? In cazul meu garnitura care cred ca ar trebui sa impiedice patrunderea apei la bujia din fata nu stiu daca e cea originala (pipa/fisa bujiei e NGK), e prevazuta cu vreo 4-5 gaurele mici (in semicerc) si nu am vazut rostul lor, ba chiar cred ca asta ar fi problema. 2.Cadrul e normal sa se incalzeasca ceva mai tare, cam la limita in care il poti atinge cu mana? Sau e vreo problema tehnica? PS: Abia la 3 luni dupa ce mi-am luat SV-ul mi-am dat seama ca e cea mai superba motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 1. Eu am o tablita pusa in fata si acopera partea de la radiator la capacul axelor cu came. Nu trece nimic de ea. 2. Vara mai ales, frige rau cadrul ala. n-ai ce-i face, doar e motorul acolo si daca ala are 100 de grade, intelegi ideea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Vin si eu cu o MARE rugaminte, am nevoie de o toba de SV650 pentru o zi ca sa pot face un ITP, a mea e taiata si se aude cam tare.Cine are prin casa, sau cine se incumeta sa o dea jos pe a lui, bineinteles cu rasplata pentru fapta buna pe care o face, rog dati un semn. Salut, Am eu toba originala taiata si pusa deoparte, dar sunt in Timisoara. Daca ai cum sa rezolvi partea de logistica, suna-ma. 0764 311 799 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 multumesc frumos pentru ajutor, meriti o bere cu prima ocazie . Am reusit sa trec ITP si cu asta a mea, poate ca fiind ultima zi, au fost mai indulgenti. Salut, Am eu toba originala taiata si pusa deoparte, dar sunt in Timisoara. Daca ai cum sa rezolvi partea de logistica, suna-ma. 0764 311 799 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Beleaua dracu', azi mi-a cazut unu din suruburile care sustin farul, nu ma intrebati cum, ca nu stiu sa raspund, stiu ca SVu vibreaza, dar tind sa cred ca au contribuit mult drumurile ca-n palma de la noi (imi verific suruburile aproape de fiecare data cand mesteresc la mobra). Noroc ca am obiceiu sa mai merg ridicat in sa (stiu, ma visez deja pe-un enduro-tourer BMW) ca altfel nu observam vibratia anarhica a farului care se mai tinea doar in surubu din stanga . Acum sunt amarat, ma duc maine printr-un magazin de surube sa vad daca imi gasesc un inlocuitor decent... pana mea... e al treilea surub pe care il pierd de la SV, cred ca sunt blestemate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.