dihania Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Sincer sa fiu nu stiu cum suna limba ta, dar o sa incerc . Cu guma de 70 o sa-ti indice mai putini km, dar e vorba de ~40km in minus la 1000km reali parcursi, si ar trebui sa tii cont ca viteza reala e putin mai mare decat cea afisata (~4%, ex. la 59 km/h pe ceas o sa ai viteza reala de ~61km/h, netinand cont de eroarea ceasului, care nu o stiu). Diferenta asta ai putea-o simti eventual la radare Asta asa din plictiseala. Poti s-o montezi linistita. ai vazut ca acum ne intelegem...acum ai vorbit pe limba mea, simplu si la obiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
subzero Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Am luat Examenu'!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Am luat Examenu'!!!!!!!!!! felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
subzero Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 felicitari! Multumesc! Ar mai fi de rezolvat : baterie moarta in cotet; ITP expirat; bujii inecate (sper sa fie doar asta) si test drive! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 O bagi in priza, o duci la service autorizat itp, le scoti cu multa rabdare si le stergi, eventual verifici distanta aia, pui la loc, dai cheie si cum ai zis si tu: test drive. Bafta! Oameni buni, numai la mine ploua in fiecare zi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaCiaN0 Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 va salut. vreau sa imi cobor putin motorul, am sv650s model 2000 ; aveti vreo sugestie? Un coleg de aici mi-a spus ca daca umblu la amortizorul de pe spate prea multe nu rezolv. Voi ce spuneti? S-a confruntat vreunu cu aceasta problema? Cred ca 2-3cm daca l-as cobori mi-ar fi de ajuns. Deasemenea vreau sa inalt putin si manerele, pozitia mi-e cam incomoda pentru 95% mers prin oras. Ceva idei? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Salut, am o mica problema electrica la nou cumparatul meu sv. Am facut vreo 10-15 km cu el dupa care a inceput sa smuceasca si m-a lasat in mijlocu drumului fara sa am curent deloc pe instalatie. M-am uitat la siguranta principala si acolo se pare ca aveam o improvizatie de multa litza infasurata in jurul unei sigurante arse. Ok, schimb siguranta, am curent, plec si ajung acasa. Toate bune si frumoase. Zic sa duc motocicleta in Constanta, locu' meu de bastina ca s-o inmatriculez. Plec eu, fac vreo 5-6 km, ajung pe la Dristor si acolo fara sa smuceasca vad ca incepe nu mai stea bine la ralanti asa ca trag ambreiaju sa vad daca se opreste. Bineinteles, mi s-a oprit, bateria parea moarta (se mai aprindeau becurile in bord, incerca sa invarta putin, daca semnalizam se stingea kilometraju electronic). Am reusit pana la urma s-o duc acasa impingand-o ca s-o pornesc si fara sa am nici un bec aprins. Fostul proprietar spune ca a mai avut si el probleme electrice datorita carora a schimbat alternatorul. Din ce mi-a zis fostul proprietar lui i s-a recomandat sa schimbe alternatoru. As putea face rost de un alt alternator de la el, dar mai intai vreau sa verific tensiunea la borne sa vad daca-mi incarca releu' sau nu. Alte recomandari imi puteti da, a mai avut probleme electrice si altcineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 (editat) @daciano: ca sa iti inalti ghidonul trebuie date gauri si pus un inaltator, plus un ghidon. Mi se pare, dar nu sunt sigur 100% ca ai putea sa o cobori de spate umbland la cele doua tije intre care intra amortizorul. daca schimbi lungimea lor, s-ar putea sa se schimbe si pozitia basculei. Nu bag mana in foc, nu m-am uitat pe acolo cu atentie. Am vazut pe net unu care si-a facut ceva asemanator la un motor, nu era sv, si ma gandesc ca ar putea merge si aici. @animal: poi daca nu incarca sunt 2 posibilitati: releu problema sau alternator. daca cel de la care ai luat-o a zis ca a mai umblat la astea si tot s-au defectat e posibil sa mai fie si alta problema. masoara si unu si altu si vezi ce iti da. Cand masori statorul vei masura tensiunea de linie asa ca sa nu te sperii daca e mare (gen 160 VAC) cum a patit un sv-ist si l-a pus mecanicu sa cumpere stator, cu toate ca saracul stator nu avea nimic. dar mecanicu era mecanic, nu electrician Editat Mai 28, 2010 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaCiaN0 Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 mersi Radu. Am sa incerc mai intai din reglajele amortizorului. Si cand imi trece mana, am sa probez si dau detalii. Cat despre ridicarea manerelor , din ce mi-ai scris tu mai sus, inteleg ca ma sfatuiesti sa modific si sa pun ghidon de naked? Ma gandeam ca poate exista ceva gen clipon risers si pentru modelul meu, testate de vreunu din noi. Mai studiez problema. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Eu alta varianta nu stiu de ridicare. dar nu inseamna ca nu sunt La amortizor parca setarile erau diferite la S si la N. La S cred ca era mai rigid. La mine e pe a doua pozitie ca rigiditate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaCiaN0 Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 m-am uitat acum pe cartea tehnica si scrie ca la modelul S e setat la pozitia 4 (din 7 pozitii totale); iar la modelul naked ca al tau e pe 2. Pozitia 7 fiind cea mai dura (stiffest). Am sa pun si eu pe 2, sa vad cum se comporta. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 @animal: poi daca nu incarca sunt 2 posibilitati: releu problema sau alternator. daca cel de la care ai luat-o a zis ca a mai umblat la astea si tot s-au defectat e posibil sa mai fie si alta problema. masoara si unu si altu si vezi ce iti da. Cand masori statorul vei masura tensiunea de linie asa ca sa nu te sperii daca e mare (gen 160 VAC) cum a patit un sv-ist si l-a pus mecanicu sa cumpere stator, cu toate ca saracul stator nu avea nimic. dar mecanicu era mecanic, nu electrician Cred ca este vorba despre acelasi motor. Mi-a zis ca a schimbat si alternatorul si releu de incarcare...mi-a dat alternatorul sa-l pot schimba maine in caz ca ar fi de la asta. S-a oferit un nene sa m-ajute, el era cu scuterul si avea cabluri de curent, omu spunea ca a lucrat la service suzuki si il cheama gabi, pe la vreo 50 de ani sa zic. Culmea e ca n-a invartit suficient ca sa porneasca nici cu cablurile la bateria scuterului si nici la bateria unei masini. Am reusit s-o pornesc impinsa doar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 ce ai facut cu cablurile? le-ai pus in paralel cu bateria sau ai incercat direct pe electromotor? asta cu nu invarte suficient... nus tiu ce sa zic. poate sunt cam pe duca periile de la electromotor. daca incerci direct sa il alimentezi si merge, atunci nu e problema cu el. Nu stiu, nu prea am idei asa ce ar putea fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
subzero Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Hello! Am tinut bateria pe redresor aproape 20 ore si nu vrea sa treaca de nici o culoare peste 75%. Decuplata arata 12,6 V. scade in 5 minute la 12,3V si daca o pun inapoi pe redresor reincepe incarcarea de la nivel 50%, in 1 minut este din nou la 75% si tot asa. Any suggestions? O sa incerc si daca porneste motorul asa, dar am o problema cu nivelul de 75%. Si in caz de extrema urgenta, ce baterie ar fi Ok? Cred ca am vazut baterii moto Bosch, Varta etc prin magazinele Praktiker etc. stiti cumva daca sunt in regula? Mersi de orice sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Salutare, Raportez ca e gata si SV-ul meu de orice intalnire. I-am facut revizia. Ieri. Pana la urma am ales sa merg la prezentanta (pentru ultima data cred...) caci am decis sa nu pierd garantia pe care o mai am pana in decembrie. Oricum n-a fost fooarte scump, vreo 340 lei. Nedumerirea mea e alta. I-am zis mecanicului sa se uite si la cabluri, lant, lichid de racire, placute de frana. Si sa le schimbe pe toate daca sunt macar aproape de uzura maxima pentru ca in concediu intentionez sa plec departe si... sa fie gata. Spre surprinderea mea mi-a zis ca lantul e ok si ca mai are mult de trait, ca placutele de frana sunt la jumate doar, si ca nu trebuie schimbate nici cablurile ( pe care doar le-a uns ). Acuma eu nu ma plang ca n-am avut cheltuieli in plus da' ma gandesc eu, dupa 17k km sa fie situatia chiar asa de "roz". Ma gandesc eu ca el n-avea nici un interes sa spuna ca sunt ok cand de fapt nu sunt ok ( mai ales la placutele de frana ma gandes - dupa 17 k doar la jumate??? ) Din contra ar fi avut interesul sa-mi zica sa schimb cat mai multe ca sa le vand. In fine, vad cum mai evolueaza lucrurile pana la sfarsitul lui iunie cand sper sa plec. Pana atunci... ne vedem la intalnire in weekendul cu 13-14 iunie, corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Salutare, Raportez ca e gata si SV-ul meu de orice intalnire. I-am facut revizia. Ieri. Pana la urma am ales sa merg la prezentanta (pentru ultima data cred...) caci am decis sa nu pierd garantia pe care o mai am pana in decembrie. Oricum n-a fost fooarte scump, vreo 340 lei. Nedumerirea mea e alta. I-am zis mecanicului sa se uite si la cabluri, lant, lichid de racire, placute de frana. Si sa le schimbe pe toate daca sunt macar aproape de uzura maxima pentru ca in concediu intentionez sa plec departe si... sa fie gata. Spre surprinderea mea mi-a zis ca lantul e ok si ca mai are mult de trait, ca placutele de frana sunt la jumate doar, si ca nu trebuie schimbate nici cablurile ( pe care doar le-a uns ). Acuma eu nu ma plang ca n-am avut cheltuieli in plus da' ma gandesc eu, dupa 17k km sa fie situatia chiar asa de "roz". Ma gandesc eu ca el n-avea nici un interes sa spuna ca sunt ok cand de fapt nu sunt ok ( mai ales la placutele de frana ma gandes - dupa 17 k doar la jumate??? ) Din contra ar fi avut interesul sa-mi zica sa schimb cat mai multe ca sa le vand. In fine, vad cum mai evolueaza lucrurile pana la sfarsitul lui iunie cand sper sa plec. Pana atunci... ne vedem la intalnire in weekendul cu 13-14 iunie, corect? Salut, Nici eu nu cred sa fi vorbit omu' prostii, neavand nici un interes. Dar chestiile astea poti sa le verifici si tu: la placute te poti uita cu ochiul liber. Vezi cata "carne" mai ai pe ele. Lantul la fel se poate verifica, la ochi. Daca nu mai ai sticker pe bascula care sa iti spuna cat trebuie sa aiba "joc" lantul, cauta pe net un manual si uita-te (contrar ccredintelor din popor, si cum am aflat si eu recent, asta se verifica cu motoreta pe cric, nu cu cineva pe ea). Daca e in limite normale, e totul ok. Daca nu, mai intanzi lantul pana il aduci in limita normalului. Si, bineinteles, tine-l curat si uns. Pe scurt, daca nu ai mers ca un descreierat cu mobra si ai avut grija de ea, si consumabilele te tin mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 (editat) Hello! Am tinut bateria pe redresor aproape 20 ore si nu vrea sa treaca de nici o culoare peste 75%. Decuplata arata 12,6 V. scade in 5 minute la 12,3V si daca o pun inapoi pe redresor reincepe incarcarea de la nivel 50%, in 1 minut este din nou la 75% si tot asa. Any suggestions?O sa incerc si daca porneste motorul asa, dar am o problema cu nivelul de 75%. Si in caz de extrema urgenta, ce baterie ar fi Ok? Cred ca am vazut baterii moto Bosch, Varta etc prin magazinele Praktiker etc. stiti cumva daca sunt in regula? Mersi de orice sugestii. salut si eu sunt in aceiasi situatie, o baterie nou nouta in toamna a luat-o pe cai nebanuite. nu se incarca, de fapt nu tine curent si cica solutia cea mai la indemana ar fi sa schimbi acidul. daca nici asa nu rezolvi mare lucru mai mult ca sigur s-au sulfatat elementii, exista un tester de baterii la care eu o sa apelez cum am putin timp. incerca sa mergi la un dealer de baterii si il rogi sa iti faca un test. ps: a mea e varta bafta! Editat Mai 29, 2010 de valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
subzero Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 (editat) salut si eu sunt in aceiasi situatie, o baterie nou nouta in toamna a luat-o pe cai nebanuite. nu se incarca, de fapt nu tine curent si cica solutia cea mai la indemana ar fi sa schimbi acidul. daca nici asa nu rezolvi mare lucru mai mult ca sigur s-au sulfatat elementii, exista un tester de baterii la care eu o sa apelez cum am putin timp. incerca sa mergi la un dealer de baterii si il rogi sa iti faca un test. ps: a mea e varta bafta! Multam! Am tinut-o pe redresor ( Saito Procharger) aproape 1 zi... prima ora s-a laudat ca face desulfatare, apoi a trcut la incarcare dar a pornit direct de la 75%, unde a si ramas. Eu unul nu am inteles nimic din asta. Partea buna e ca motorul a pornit acum, dar sunt curios ce va face mai tarziu. Plus ca nu am gasit nici o statie ITP deschisa in oras Schimbat acidul iese din discutie pentru ca e sigilata... Editat Mai 29, 2010 de subzero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 ce ai facut cu cablurile? le-ai pus in paralel cu bateria sau ai incercat direct pe electromotor? asta cu nu invarte suficient... nus tiu ce sa zic. poate sunt cam pe duca periile de la electromotor. daca incerci direct sa il alimentezi si merge, atunci nu e problema cu el. Nu stiu, nu prea am idei asa ce ar putea fi. In primu rand vreau sa precizez ca nu am cunostinte de mecanica/electrica a unei motociclete asa ca daca incurc vreun termen sa nu-mi dati in cap. Uite am reusit sa-mi testez cu cablurile de curent in diferite situatii. Nu invarte suficient ca sa porneasca, nu am reusit sa o pornesc cu cabluri de curent trase de la masina pornita. Am masurat tensiunea la bornele bateriei, aveam acelasi voltaj indiferent daca era sau nu pornita motocicleta, vreo 11.6 . Am scos electromotoru si l-am conectat direct la baterii, invarte! Am masurat tensiunea care ajunge la releu si indica 0 cu motocicleta pornita. Singura buba ar mai putea fi alternatoru, pe care oricum l-a schimbat fostul proprietar, il am pe cel dinainte ca piesa de folosit. cu alte cuvinte... CAUT SERVICE MOTO CU ELECTRICIAN BUN ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaCiaN0 Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 ce va pot spune din experienta mica pe care o am: cablurile care te ajuta sa iei curent de la alte baterii nu intotdeauna functioneaza PERFECT. Ma refer aici la acei clesti; eu incerc sa tin apasat pe ei in timpul transferului de curent. Deasemenea, tot din experienta va recomand sa verificati ff bine releul de incarcare , deoarece se stie ca e ceva obisnuit ca la SV-uri sa te lase cand ti-e lumea mai draga (modelele 99-02, atat stiu eu). Simptome la mine: drumuri scurte prin oras.. la 4-5 zile murea bateria; culmea doar dimineata la pornire. Dupa vreo luna de chin, m-a lasat in timpul mersului (faruri aprinse). Am impins-o , a pornit si am mers pana aproape de casa doar cu restul de curent ramas in baterie. Remediu: am achizitionat un releu nou de la un alt model, cilindree mai mare, l-am modificat si merge brici. Concluzie: daca suspectezi ca alternatorul nu-ti incarca bateria; spun eu ca la un SV sansele sunt mult mai mari ca releul sa fie defect. Revin la problema mea: chiar nu aveti nici unul modificata pozitia la ghidon (ridicata) sau coborata pe spate? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 ......Remediu: am achizitionat un releu nou de la un alt model, cilindree mai mare, l-am modificat si merge brici. Concluzie: daca suspectezi ca alternatorul nu-ti incarca bateria; spun eu ca la un SV sansele sunt mult mai mari ca releul sa fie defect. Nu-mi ajunge nimic la releu asa ca n-am cum sa dau vina pe ala momentan, oricum ar fi fost schimbat si ala. Plus ca are si niste mufe improvizate de toata jena... O sa-mi incarc bateria, sper sa reusesc s-o pornesc cu bateria incarcata dupa care o voi duce la cel mai apropiat service. Asta-i singura varianta pe care o am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Remediu: am achizitionat un releu nou de la un alt model, cilindree mai mare, l-am modificat si merge brici. pai si ne lasi asa...zi si tu de la CE MODEL mai mare ai luat releul; daca s-a potrivit fizic; daca e in specificatii sau baga mai mult; ce modificari i-ai facut ...etctetc... merci frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaCiaN0 Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 nu am pomenit de releu ca nu imi aduceam aminte bine. Acum daca stau sa ma gandesc , am cumparat un releu de GSXR1000 nou, la care i-am aplicat mufele de la cel vechi (2 parca erau) total vreo 7 fire. Oricum tot de aici am preluat si ideea cu acest tip de releu. Nu i-am montat nici un fel de cooler pentru ca nu se incalzeste excesiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 (editat) Am scos electromotoru si l-am conectat direct la baterii, invarte! Am masurat tensiunea care ajunge la releu si indica 0 cu motocicleta pornita.Singura buba ar mai putea fi alternatoru, pe care oricum l-a schimbat fostul proprietar, il am pe cel dinainte ca piesa de folosit. Pai poti testa daca e bun sau rau alternatorul, poti masura. Vezi ca vine un cablu de la alternator ce duce in spate spre releu. Este o mufa cu 3 pini (cele 3 faze). Le masori cu motorul pornit 2 cate 2 si trebuie sa aiba cel putin 70V(curent alternativ) la 5000 de ture (asa imi aduc aminte, poti verifica in manual, pe care nu-l am la indemana) De asemenea cu un tester de diode se poate verifica si releul. Si eu l-am schimbat acu ~ o luna, si am montat si un cooler de la un calculator sa fiu sigur . Revin la problema mea: chiar nu aveti nici unul modificata pozitia la ghidon (ridicata) sau coborata pe spate? Mersi Mi-am pus eu ghidon de la un naked, dar am schimbat cu tot cu jug superior. Pozitia e mai relaxata, cred ca ar merge si putin mai inalt, dar nu ai unde. A trebuit sa schimb furtunul de la frana (nu mai ajungea) cu tot cu pompa (ala de la S nu aveam cum sa-l prind fara improvizatii). A fost si mai am o mica problema. Manetele de ambreiaj si frana se loveau de carena si parbriz si a trebuit sa le cobor (le-am rotit inspre fata) si e mai greu cu ele asa rotite. Si tot nu a fost suficient, asa ca am taiat din parbriz . Ca sa nu le rotesc ar fi trebuit sa tai si din carene. Cred ca va trebui sa schimb si cablul de accelaratie pentru ca la viraj maxim se tureaza pe la 2-3000 de ture. Daca gasesti alte solutii mai bune, zi-mi si mie. . Daca as gasi pe cineva sa-mi faca un parbriz la comanda, ar fi bine, ca as vrea un geam touring, dar ar trebui unul modificat... Daca nu merge sa-l cobori altfel, ai mai putea modifica saua (era cineva pe forum care facea asta) si poti sa ti-o faci din gel parca si nu mai ai probleme cu dosul la ture mai lungi... Editat Mai 29, 2010 de crispus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Da, gasisem mufa aia, dar nu stiu cum a conectat nenea care m-a ajutat pt. ca arata 0 volti. Nu cred ca le-a masurat doua cate doua. Sper sa fie ceva simplu, gen o mufa, oricum e o instalatie electrica de 2 lei la sv din ce observ. O sa ma pun sa caut service-uri moto in zona mea(lacul tei), sper sa gasesc. GS500-le pe care l-am avut timp de 3 ani si 30.000 nu mi-a dat ocazia sa vad unde are siguranta plus ca nu m-a lasat niciodata in drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.