Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

@radule;

 

numai daca esti curios, uite link la ce am patit eu ( fiecare cu bu*anu` lui; nu-ti doresc duamneferestesa sa patesti nici 1 % din pataniile mele ):

/index.php?...t=0&start=0

 

daca chemi ambulanta, aia automat, cf. legii cheama politia rutiera; politia rutiera , daca exista vatamare corporala ( de orice fel....indiferent a cui... ) iti retine permisul pentru cercetari ca sa vada daca poate sa-ti dea NUP.....nu e "regula" sa ti-l dea...

de amenda nu scapi .....si tot ce inseamna dreptul tau de a circula liber sta in mana procurorului care iti aproba lunar adeverinta provizorie de circulatie.

dap; ...........procurorul care are deja un dosar cu numele tau pe el...asa e la noi...."prezumtia de vinovatie"....

Politia intocmeste dosarul cu masuratori, declaratii, etctetctetc. si il inainteaza procuraturii; tu cand iti prelungesti valabilitatea adeverintei, politia trimite cererea ta la procuratura.

 

nu strica un bax de distonocalm....

multa bafta si sanatate in exces !!!

 

orice interventie poate fi benefica....

Editat de intrusu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare tuturor sevistilor!

ma alatur si eu voua, cu un 650s din 2004...

ca prima intrebare, unde va intalniti, sa ajung si eu sa mai aflu una alta despre ce am intre picioare, ca n-o am de mult si e prima mobra...

merci si drum uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Iti iau eu setul de 4 placute daca sunt asa cum zici.

 

Te sun diseara ca-s la birou si am ramas fara baterie la telefon ...

 

Ok! Care din ele? Ca sa stiu la care am mintit. :( Placutele sunt in stadiul pomenit! Astept telefonul tau!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor sevistilor!

ma alatur si eu voua, cu un 650s din 2004...

ca prima intrebare, unde va intalniti, sa ajung si eu sa mai aflu una alta despre ce am intre picioare, ca n-o am de mult si e prima mobra...

merci si drum uscat

 

sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!

in principiu ne mai vedeam prin bikers otopeni duminica seara , dar nu s-a mai intamplat de ceva vreme... pt ca sunt multi neseriosi p-aci!

dar daca ai chef de o limbare, bere, ai nevoie de un sfat ...orice...spune aci si se va gasi cineva sa te ajute! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc la fel

o am de o saptamana si deja am facut aprox 700 km...drumuri lungi si foarte obositoare.

sunt curios daca merge in parametri, daca se aude cum trebuie motorul, treburi din astea de novice. ma gandeam ca ar fi interesanta o intalnire oriunde...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata seara se baga cineva la o iesire in bikers otopeni ?

Sa o stapanesti sanatos verssatule si eu am tot postat mesaje sa ma intanesc cu svisti dar nu am avut cu cine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi prieteni, ne-am intors. 7000 km in 17 zile si SV-ul s-a tinut tare. Nici o problema in afara de cauciucul spate care e praf acum. Dar dupa calculele mele are deja vreo 12k din care mai mult de jumatate cu pasagera si greutate.

 

@Tija: imi pare rau ca la intoarcere n-am mai dat nici un semn. Insa am tras tare si ne-am intors de la Amsterdam la Bucuresti in 3 zile ca sa prind serviciul (mama ei de munca... ). Nu am mai trecut prin Timi... am tinut direct drumul Arad-Deva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi prieteni, ne-am intors. 7000 km in 17 zile si SV-ul s-a tinut tare. Nici o problema in afara de cauciucul spate care e praf acum. Dar dupa calculele mele are deja vreo 12k din care mai mult de jumatate cu pasagera si greutate.

 

@Tija: imi pare rau ca la intoarcere n-am mai dat nici un semn. Insa am tras tare si ne-am intors de la Amsterdam la Bucuresti in 3 zile ca sa prind serviciul (mama ei de munca... ). Nu am mai trecut prin Timi... am tinut direct drumul Arad-Deva.

 

uelcolm bac! faina treaba ai facut, dar, if I may ask, poti pune si tu un intinerar (nu trebe cu poze & stuff), cand ai timp,bineinteles, cu locurile pe unde ai umblat, popasuri si lucru care ma arde pe mine cel mai tare - cat ai bagat in excursia asta. un vis de-al meu e sa fac o tura de europa (m-as baga si la asia sau lume, dar SVul e dependent de asfalt ;) ) dar... time is money & money is time - si yo stau prost la ambele capitole. dar intotdeauna e bine de stiut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

maine dimineata daca vrea cineva sa mergem la aeroportul otopeni, e miting aviatic undeva de la 10.

eu unul o sa fiu la 9 la ikea, se pleca de acolo in gasca si se va aprinde o lumanare pentru nefericitul de aseara de la podul otopeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere, dar... mobra-i bolnava. see here: /index.php?showtopic=554764

 

Poate dupa ce se vindeca.

dupa forma basculei spate ai modelul "SV-1" :D ...ala pana in 2003, iar ala nu are radiator de ulei ( unora le place oil cooler ;) ) . Asa ca ar trebui sa descoperi ce a mesterit pe acolo ex-proprietarul motorului . Nu ii face rau un radiator de ulei, din contra, dar modificarile facute de mantuiala pot avea un asemenea final !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uelcolm bac! faina treaba ai facut, dar, if I may ask, poti pune si tu un intinerar (nu trebe cu poze & stuff), cand ai timp,bineinteles, cu locurile pe unde ai umblat, popasuri si lucru care ma arde pe mine cel mai tare - cat ai bagat in excursia asta. un vis de-al meu e sa fac o tura de europa (m-as baga si la asia sau lume, dar SVul e dependent de asfalt :D ) dar... time is money & money is time - si yo stau prost la ambele capitole. dar intotdeauna e bine de stiut.

 

Pai am facut cam 7000 km in vreo 17 zile ( dintre care 2 le-am frecat in Edinburg).

 

Traseul a fost urmatorul :

 

Bucurest-Timisoara-Viena-Frankfurt-Amsterdam-Feribot-Newcastle-Edinburgh-o_sumedenie_de_asezari_marunte_si_pustietate in jurul Scotiei-Edinburgh-Amsterdam-Wortzburg(probabil ca am scris gresit :D )-Budapesta-Bucuresti.

 

In sau langa orasele scrise mai sus am si inoptat. Pana in Amsterdam am avut cazare in fiecare seara asa ca ne-au fost moca inoptarile iar programul zilelor era dictat practic de unde trebuia sa ajugnem sa dormim.

Pe de alta parte, chiar si asa, sunt destule de facut. Poti sa mergi ca trenu pe autostrada sau poti sa o arzi pe drumusoare de gradul C sau D ( care la ei oricum sunt bine asfaltate). Desigur ca varianta 2 e de obicei mai placuta ochiului...

 

Pentru mine a fost o noutate absoluta iesirea asta si la planificare si la desfasurare. Pana acum nu mai iesisem din tara. Am facut destule "inexactitati" si la planificarea drumurilor din Scotia ( care oricum a fost din start cam sumara ). Dar poate ca asa a fost mai bine.

 

Despre Scotia ne-am luat o mica teapa ca citisem pe net ca e campatul liber oriunde. Asta e in teorie un mare plus fata de Europa ca te opresti unde vrei sa pui cortul si gata. Eh, e cam teapa treaba pentru ca in 80% locuri baietii au garduri aproape de drum. Si orice drum "de ferma" este cu poarta si lacat si nu poti sa treci ( sau nu e frumos sa treci) fara sa ceri voie. Plus ca daca te prinde o ploaie d-aia de-a lor nu iti mai trebuie nici un cort.

 

Asa ca in privinta planurile noastre de acasa nu prea s-au potrivit cu fata locului. Cortul insa e util chiar si asa oriudne in europa. Chiar daca stai in campinguri si trebuie sa platesti ceva, acel ceva e MUUULT mai putin decat daca ai sta la orice hotel/gazda/cabana.

 

Despre SV: s-a comportat excelent. Eu in general nu sunt de acord cu partea "dependent de asfalt" merge decent si pe alte drumuri atata timp cat nu e chiar hard core. Mai ales daca nu ai pasager e chiar ok.

Al meu insa in vacanta asta a vazut 99% din drum asfalt. Insa chiar si asa eram curios sa vad cum o sa fie la drum lung cu naked-ul, pasager+tot calabalacul dupa mine. Eh, dupa tura asta pot spune ca mi-a dat curaj sa ma gandesc serios la ture si mai lungi. A mers ceas, a consumat intre 4,6 si...4 litri la suta, asa incarcat cum era era stabil la viteze mari. Fara probleme pe autostrada ( unde un 120 de bun simt insemnau 5900 ture iar un 105 de cruaziera 5k ture ) si fara probleme pe drumurile super virajate si inguste de la scotieni.

 

Costul total al calatoriei nu il stiu ( si nici nu cred ca vreau sa il aflu ;) ). Sa spunem insa ca s-ar fi putut reduce destul de mult din costuri daca am fi fost mai atenti la cazare (mai mult cort) si la mancare. Insa noi ne-am si lafait ca ne simteam in cocnediu.

 

[Reclama :D ] Pentru cei pasionati de povesti sau poze... am pus un mic post la Imagini din calatoriile pe 2 roti :

/index.php?showtopic=554958

Editat de Anjin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha ca sa stric eu un pic distractia :( cine stie ce fel de becuri sunt in bordul de la sv650s modelul "vechi"? Am unul mort si l-as schimba inainte sa plec in concediu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu yo, in bord is doua tipuri de becuri (exclud aici LEDurile, acolo unde e cazu); toate is de 12V, dar cele care ilumineaza martorii (semnalizari, faza lunga, neutru, benzen) is de 1,7w; iar cele care ilumineaza turometrul si vitezometrul sunt de 3w; socketul lor nu e cu fasung ci plug&play (ca nu stiu cum altfel sa ii zic) exact ca becul fata de pozitie; se infige in soclu.

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut lume , am si eu o problema legata de placute de frana , puteti sa imi spuneti ce folositi ? si mai exact de unde pot sa iau ? :( multumesc frumos !

 

Daca esti multumit de placutele din fabrica am eu un set (tokico) cu carne 80% la 100 ron toate cele 4 placute fata!(Asta in cazul in care beneficiezi de buget limitat). Daca nu... recomand sbs sinter street excel si gasesti la kawa din cotroceni pe undeva pe la 250 ron toate 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit pe net tipul becurilor. Sunt T5 fara fasung si original, cele ce lumineaza bordul au cica 0.87W. Becurile care lumineaza martorii sunt ceva mai mari (ne retin tipul). Eu am luat unul de 1.2W si m-am ales acuma cu un bord care e mai luminat in partea in care am schimbat becul decat in rest. :( Si e al naibii de mult de lucru numa ca sa dai jos nenorocitul de bord. Si azi trebuie sa mai cumpar cateva becuri si s-o iau de la capat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie si yo de un pic de ajutor; suzeta mea-i bolnava, dupa aproape 30000km in romania, drumurile noastre toate si-au spus, in sfarsit, cuvatul - bate, troncane si huruie, este foarte instabila, mai ales la viteze mici; la viteza mare efectu giroscopic o mai stabilizeaza, dar si atunci se simte bataia rotilor si trepidatia foarte enervanta (si periculoasa a furcii si ghidonului). Deci o parte din rulmenti s-au cam dus dracului, asta plus janta fata care a fost o data bulita rau, indreptata si sudata. In concluzie, vreau sa ma apuc de lucru si sa-i schimb rulmentii, fata+spate+jug si am nevoie de un pic de ajutor. Stie cineva care sunt codurile acestor rulmenti? Ma intereseaza codul de rulment nu cel al piesei, ala il am din microfisa. Sau exista vreun soft sau site unde sa bag codul piesei si sa aflu codul rulmentului. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie si yo de un pic de ajutor; suzeta mea-i bolnava, dupa aproape 30000km in romania, drumurile noastre toate si-au spus, in sfarsit, cuvatul - bate, troncane si huruie, este foarte instabila, mai ales la viteze mici; la viteza mare efectu giroscopic o mai stabilizeaza, dar si atunci se simte bataia rotilor si trepidatia foarte enervanta (si periculoasa a furcii si ghidonului). Deci o parte din rulmenti s-au cam dus dracului, asta plus janta fata care a fost o data bulita rau, indreptata si sudata. In concluzie, vreau sa ma apuc de lucru si sa-i schimb rulmentii, fata+spate+jug si am nevoie de un pic de ajutor. Stie cineva care sunt codurile acestor rulmenti? Ma intereseaza codul de rulment nu cel al piesei, ala il am din microfisa. Sau exista vreun soft sau site unde sa bag codul piesei si sa aflu codul rulmentului. Multumesc

 

Salut, eu ti-as recomanda si o echilibrare a rotii fata in caz ca n-ai facut-o deja. Si mie imi tremura ghidonu' destul de grav dupa ce am indoit janta fata la o groapa pe fosta motocicleta. Problema a fost rezolvata dupa echilibrarea rotii.

 

Pt. codul rulmentilor cred ca te poate ajuta site-ul lui romi pentru piese. Are o gramada de detalii despre produse:

 

http://www.romimoto-piese.ro/category/1020...0/vehicle/50723

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...