caporcea Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Salut, sunt posesor de sv650 de un an; i-am facut o revizie cu piese originale suzuki filtre si ulei si m-a costat 350 lei. Nu am facut-o la reprezentanta, ci la un garaj. Ce parere aveti de pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Salut, sunt posesor de sv650 de un an; i-am facut o revizie cu piese originale suzuki filtre si ulei si m-a costat 350 lei. Nu am facut-o la reprezentanta, ci la un garaj. Ce parere aveti de pret? Depinde ce filtru,ce ulei ai pus cat despre service nu stiu ca eu le schimb singur.Pe mine anul trecut m-a costat 104 Ron schimb ulei(Repsol 15w50-24 ron/L) cu filtru ulei(hiflo-30Ron). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Salut, sunt posesor de sv650 de un an; i-am facut o revizie cu piese originale suzuki filtre si ulei si m-a costat 350 lei. Nu am facut-o la reprezentanta, ci la un garaj. Ce parere aveti de pret? Filtrul de ulei suzuki anul trecut a costat 34 lei ,iar uleiul motul 7100 10w 40, 60lei/litru => total 214 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Cred ca sub pretul postat de spiders nu ai cum sa iesi. Pana acum la mine repsol s-a comportat cel mai bine si la 24ron/L este cam cel mai ieftin. Anul asta ramane de vazut pe ce voi merge . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Salut, sunt posesor de sv650 de un an; i-am facut o revizie cu piese originale suzuki filtre si ulei si m-a costat 350 lei. Nu am facut-o la reprezentanta, ci la un garaj. Ce parere aveti de pret? Nu e scump, dar nici prea ieftin nu este. Cum ziceau si baietii, depinde ce ulei ai folosit. Oricum, la cat costa piesele, baietii de acolo ti-au luat manopera aprox 50-100 lei. Iar asta tu judeci daca e mult sau putin In alta ordine de idei, ca sa ma dau mare, eu mi-am comandat o pereche de leviere frana/ambreiaj ca cele din poza, pe portocaliu sa mearga la asorte cu locomotiva mea. Abia astept sa soseasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 (editat) Cine stie unde pot gasi casca SCORPION exo 1000 in Bucuresti? Veau sa imi cumpar ,dar trebuie sa si probez... Aveau cei de la honda de langa Gara de Nord,dar s-au mutat sau nu mai exista.. Eu nu am gasit decat la kronaumoto,dar nu am ce proba Mc! Editat Februarie 23, 2011 de tinlenvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Cei din Pipera nu au? Magazinele alea mai sunt? ca nu am mai fost pe acolo de un an de zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Cei din Pipera nu au? Magazinele alea mai sunt? ca nu am mai fost pe acolo de un an de zile. Si ca sunt cei de la Yamaha ,Kavasaki, si Aprilia(unitedmotors)...dar am mai primit un raspuns ca ar fi si cei de la HONDA. O sa merg sa caut...MC! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 In alta ordine de idei, ca sa ma dau mare, eu mi-am comandat o pereche de leviere frana/ambreiaj ca cele din poza, pe portocaliu sa mearga la asorte cu locomotiva mea. Abia astept sa soseasca sa le porti sanatos!! tot de la el le-am luat si eu pe ale mele, calitatea este excelenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 (editat) Mi-au ajuns astazi levierele. Intr-adevar, calitatea e excelenta. Deja le iubesc Abia astept sa dea caldurica (cica pe la jumatea lui martie...) ca deja nu mai suport masina si sa ma apuc de mesterit, ca am tot adunat iarna asta - de schimbat gumele, de schimbat claxonu, de schimbat vasul de expansiune, levierele, semnale, de facut un nou suport de numar, harta noua la PC3 si nu in ultimul rand de reglat TPS-ul ca sa nu mai merg din ambreiaj printre masini Sper sa iesim curand si la un brifcor si o plimbarica Editat Februarie 24, 2011 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Hmm lunga si interesanta lista ai. Totusi, de ce schimbi vasul de expansiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Am descoperit de curand o mica fisura orizontala foarte aproape de indicatorul nivelului MAX, pe unde "lacrima" putin. Am rezolvat-o rapid cu jmirghel si Poxipol transparent pt plastic si probabil, la cum am lipit, nu va mai avea probleme never ever in locul ala dar mi-am luat deja alt vas nou si vreau sa il schimb ca sa stau eu cu inima impacata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Mi-au ajuns astazi levierele. Intr-adevar, calitatea e excelenta. Deja le iubesc Abia astept sa dea caldurica (cica pe la jumatea lui martie...) ca deja nu mai suport masina si sa ma apuc de mesterit, ca am tot adunat iarna asta - de schimbat gumele, de schimbat claxonu, de schimbat vasul de expansiune, levierele, semnale, de facut un nou suport de numar, harta noua la PC3 si nu in ultimul rand de reglat TPS-ul ca sa nu mai merg din ambreiaj printre masini Sper sa iesim curand si la un brifcor si o plimbarica nenea..cat a fost "halatu"? ca tare frumoase mai sunt!! sa le folosesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Manual de service pentru SV650/S aici http://www.scribd.com/doc/7530846/Suzuki-S...l-Parts-Catalog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Mi-au ajuns astazi levierele. Intr-adevar, calitatea e excelenta. Deja le iubesc Abia astept sa dea caldurica (cica pe la jumatea lui martie...) ca deja nu mai suport masina si sa ma apuc de mesterit, ca am tot adunat iarna asta - de schimbat gumele, de schimbat claxonu, de schimbat vasul de expansiune, levierele, semnale, de facut un nou suport de numar, harta noua la PC3 si nu in ultimul rand de reglat TPS-ul ca sa nu mai merg din ambreiaj printre masini Sper sa iesim curand si la un brifcor si o plimbarica Ce prost o arzi tu cap0ne,la cate jucarele ai luat pentru mobra pardon locomotiva,vrei sa spui ca ai sa o mai vinzi? ahamm!!! Foloseala placuta pentru noile achizitii si spor la mesterit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 nenea..cat a fost "halatu"? biggrin.gif ca tare frumoase mai sunt!! sa le folosesti sanatos! Surprinzator de ieftine - cu tot cu transport, vama and stuff, 200 si ceva de lei. Tenchiu Ce prost o arzi tu cap0ne,la cate jucarele ai luat pentru mobra pardon locomotiva,vrei sa spui ca ai sa o mai vinzi? ahamm!!! wink.gifFoloseala placuta pentru noile achizitii si spor la mesterit. Tru Bine, daca vine cineva si imi ofera un HD Nightrod la schimb si imi da si 1000 de euroi peste, s-ar putea sa cedez si sa o dau... dar nu sunt sigur Multam PS Ma tot mananca sa ii ard si un aerograf micut, cu iadul din Constantine ca tot e asa portocalie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 Mi-au ajuns astazi levierele. Intr-adevar, calitatea e excelenta. Deja le iubesc Abia astept sa dea caldurica (cica pe la jumatea lui martie...) ca deja nu mai suport masina si sa ma apuc de mesterit, ca am tot adunat iarna asta - de schimbat gumele, de schimbat claxonu, de schimbat vasul de expansiune, levierele, semnale, de facut un nou suport de numar, harta noua la PC3 si nu in ultimul rand de reglat TPS-ul ca sa nu mai merg din ambreiaj printre masini Sper sa iesim curand si la un brifcor si o plimbarica foarte misto levierele !! sunt lungi sau scurte...ca nu-mi dau seama din poza ? o sa-ti placa prea mult !!...si nu mai dai tu bivolu`.... ale mele sunt "CRG" comandate in u.s......lucratura de vorbesti singur.....pe bune. Mesaj completat @capone; ce si cum ai rezolvat cu frana aia de spate ?...sunt curios.... thx. Mesaj completat ca sa fiu io sigur despre ce piesa vorbim, atasez imagini din carte: 3 intrebari: 1 - ala e nenorocitu care nu lasa cursa libera la frana spate ? ; "sliding pin"-ul ala ? 2 - piesa aia din teava patrata e facuta din otel; nu ? ( jos in ultima poza ) 3 - cu ce curat rugina de pe cric , scarite, etc ? merci frumos oricui ma lamureste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 3 intrebari: 1 - ala e nenorocitu care nu lasa cursa libera la frana spate ? ; "sliding pin"-ul ala ? 2 - piesa aia din teava patrata e facuta din otel; nu ? ( jos in ultima poza ) 3 - cu ce curat rugina de pe cric , scarite, etc ? merci frumos oricui ma lamureste. La 3 foloseste wd-40, pe viitor cand o bagi la iernat o dai cu wd in locurile sensibile e foarte bun si pentru prevenire. La 1 si 2 nu imi dau seama, sunt pe telefon. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 merci frumos. astept si alte pareri pentru nenorocitu ala de sliding pin.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 Dar care e problema cu frana? Ce face sau nu face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 ..........nu face......pe la pag 500 era o discutie despre asta..zicea Capone ca si el avea problema asta si ca de vina ar fi un fel de surub /distantier ceva...eram curios cum a rezolvat-o..... cilindrul plin, aerisit, placute bune, lichid nou, totul ok...frana lipsa. m-am jucat putin si cu reglajul ala vertical de deasupra pedalei de frana dar ala face altceva....ma gandesc ca poate imi lipseste o piesa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 (editat) Dar cu etrierul desfacut, pistonasul se misca? etrierul gliseaza? Editat Februarie 26, 2011 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 pe bune e asa: mobra a fost la un service la un mecanic in care am incredere si care a zis ca nu stie ce sa-i mai faca; totul e perfect dar frana pauza. - si il cred. eu personal nu m-am decis sa pun mana pe surubelnita pana nu incerc sa aflu despre ce poate fi vorba; mai ales ca au mai patit si altii chestia asta - plus ca mobra nu e acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 (editat) 1 - ala e nenorocitu care nu lasa cursa libera la frana spate ? ; "sliding pin"-ul ala ? Dap, exact ala din poze a fost pinul cu probleme. Eu am curatat inauntru cat de bine am putut (lacasul de pe bascula adica), apoi am polizat si din "pin" pana i-am dat luciu . De blocat nu se mai blocheaza acum etrierul, frana functioneaza fizic corect, dar forta de franare pe spate tot nu este extraordinara (de ex n-am nicio sansa sa blochez roata spate cu frana). Pana la urma o sa ma duc la baietii de la Suzuki sa vad daca au ce sa ii faca sau asa este de la mama ei asta de 1000... foarte misto levierele !! sunt lungi sau scurte...ca nu-mi dau seama din poza ? Sunt varianta lunga. Am mers cu o mobra care avea versiunea scurta si nu am fost prea incantat, mai ales la ambreiaj Asa ca le-am luat p'astea "batranesti", ceva mai lungi (dar am impresia ca sunt o idee mai scurte ca cele originale). Editat Februarie 26, 2011 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Daca mai tin eu bine minte SV-ul de 1000 al lui shuvyx avea acelasi comportament pe frana spate. Zicea ca se poate lasa cu totul pe levier ca roata nu i se blocheaza. Acum daca asta e bine sau rau nu am idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.