dihania Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 temperatura la care incepe sa functioneze este de 96 grade si se opreste cand ajunge la 91. la mine porneste ventilatorul la 100 sau 101. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Foarte frumoasa filmarea si deasemeni conduci foarte bine corespunzator unei catana.Cum ai fixat camera? Multam. Camera e prinsa pe rezervor cu ventuza dedicata ( e un GoPro HERO HD ) la mine porneste ventilatorul la 100 sau 101. La mine porneste la 208 Ca nu stiu sa dau bordu inapoi pe grade celsius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 (editat) Salutare prieteni si bine v-am gasit in 2011 sa mai marit gasca de sv-isti sau tot asa de multi dar putini suntem . Cand ne vedem la un cico ? Editat Aprilie 2, 2011 de iacospy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 La mine porneste la 208 Ca nu stiu sa dau bordu inapoi pe grade celsius asta inseamna 98 grade celsius Mesaj completat intrebare: pot sa-mi montez un cric central? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heero Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Ciao tutti , chiar azi am iesit la o plimbare cu suzuka mea , 80 km de bucuresti primul meu drum mai lung sa zic dupa iarna asta nasoala si lunga, s-a comportat frumos , tin sa mentionez ca i-am schimbat bateria " varta fun start " si bujiile , si mergand la drum mi-a dat cam 5-6 rateuri , vi s a mai intamplat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Salutare tuturor sv-istilor e pe aici! Am revenit pe motoreta, azi primul mea urcare in sa, 250 km. frig si cu dureri de spate. M-am chinuit o noapte sa o pornesc pe "domnisoara", am chinuit bateria la max. Mi-am stricat surubul de la baia de ulei, asa ca am scos filtru, am lasat sa curga si apoi l-am bagat la loc. Stiti unde gasesc suruburi ca ala? sau nu e nimic special? Asadar, pe doua roti iarasi, astept sa ne vedem miercuri sau duminica. Asfalt uscat (si cald) Ciao tutti , chiar azi am iesit la o plimbare cu suzuka mea , 80 km de bucuresti primul meu drum mai lung sa zic dupa iarna asta nasoala si lunga, s-a comportat frumos , tin sa mentionez ca i-am schimbat bateria " varta fun start " si bujiile , si mergand la drum mi-a dat cam 5-6 rateuri , vi s a mai intamplat ? In mod normal nu prea ar trebui sa se intample asta, mai ales din mers. Eu merg de 3 ani cu buji Iridium si niciodata n-am patit. Vezi poate se inneaca sau poate nu sunt bune bujiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Ciao tutti , chiar azi am iesit la o plimbare cu suzuka mea , 80 km de bucuresti primul meu drum mai lung sa zic dupa iarna asta nasoala si lunga, s-a comportat frumos , tin sa mentionez ca i-am schimbat bateria " varta fun start " si bujiile , si mergand la drum mi-a dat cam 5-6 rateuri , vi s a mai intamplat ? Varianta 1 Rateuri la reducerea turatiei in frana de motor: am patit cand s-a stricat una din etansarile tubulaturii de evacuare(intre teava care vine de la cilindrul din fata si urmatoarea piesa, in cazul meu),tragea aer pe acolo. Varianta 2 Bubuiala zdravana gen "pacanele" care se produc cand tai contactul si-l pui la loc inainte sa se opreasca motorul: am patit cand mi-a sarit unul din cele doua arcuri coaxiale care tin cricul in pozitia ridicat in mers,la denivelari mai mari cricul se misca destul cat sa taie contactul prin intrerupatorul care nu te lasa sa pleci cu cricul lasat si apoi revenea pe pozitia normala si punea contactul la loc. Si daca tot m-am bagat in seama p'aci,iata o ilustrare a teoriei evolutiei speciilor: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heero Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Salutare tuturor sv-istilor e pe aici! Am revenit pe motoreta, azi primul mea urcare in sa, 250 km. frig si cu dureri de spate. M-am chinuit o noapte sa o pornesc pe "domnisoara", am chinuit bateria la max. Mi-am stricat surubul de la baia de ulei, asa ca am scos filtru, am lasat sa curga si apoi l-am bagat la loc. Stiti unde gasesc suruburi ca ala? sau nu e nimic special? Asadar, pe doua roti iarasi, astept sa ne vedem miercuri sau duminica. Asfalt uscat (si cald) In mod normal nu prea ar trebui sa se intample asta, mai ales din mers. Eu merg de 3 ani cu buji Iridium si niciodata n-am patit. Vezi poate se inneaca sau poate nu sunt bune bujiile. Bujiile le-am schimbat acum 1 saptamana , aveam de iridium si acuma am pus Bujii normale NGK dar nu cred ca asta ar fii problema , in fine tin sa mentionez ca , cu celelalte nu mi s a intamplat asa ceva pana in momentul de fata , poate ai dreptate dar ..... Mesaj completat Varianta 1 Rateuri la reducerea turatiei in frana de motor: am patit cand s-a stricat una din etansarile tubulaturii de evacuare(intre teava care vine de la cilindrul din fata si urmatoarea piesa, in cazul meu),tragea aer pe aco CRED ca au fost niste acumulari de gaze , bujiile ? habar nam o sa ma interesez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 E sv-ul pe injecție ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heero Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 E sv-ul pe injecție ? da k4 Mesaj completat cred ca o fi fost de la benzina , ca nu mi-a facut asa pana am alimentat , habar nam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 ...Si daca tot m-am bagat in seama p'aci,iata o ilustrare a teoriei evolutiei speciilor: frumoasa evolutie... SV650e(ndruro) ce roti, mai bine zis, de la ce motor ai transplantat rotile si si furca fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 ...Si daca tot m-am bagat in seama p'aci,iata o ilustrare a teoriei evolutiei speciilor: frumoasa evolutie... SV650e(ndruro) ce roti, mai bine zis, de la ce motor ai transplantat rotile si si furca fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Am pus si eu baterie noua, a fost o caruta de bani, dar...asta e...macar ii Yuasa. Am facut in weekend si prima tura pe sezonul asta, Timisoara-Orastie dus intors. Cald, soare, trafic relativ putin...doar prin Deva am avut ceva dileme...probabil ca sa nu uit ca, si de ce urasc orasul ala Uite aici mai ceva poze cu Vrrrumul: @svgobi: ma gandesc la urmatorul schimb de cauciucuri sa pun si eu niste cauciucuri mai "universale" - poate de supermoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Furca fata cu juguri,roti,frane fata/spate sunt de la o Aprilia Pegaso 1997. "Oase" scurtate cu 6 mm la suspensia spate, plus amortizorul care era deja lungit cu 28mm. S-a ridicat cu totul cu vreo 10 cm fata de cum era cand am luat-o. Scarite coborate cu 40mm (am construit alti suporti).Ghidonul e un pic mai sus,cred ca o sa-i caut si inaltatoare ca sa fie mai comoda pozitia in picioare. Daca oi avea bani/idee mai trebuie schimbata si suspensia pe spate, sa aiba macar 170mm cursa. Sunt incantat de ea, e mult mai confortabila pentru mine. @Tija Adica asa ceva: http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau...e/categoria-477 ?? Arata intr-adevar interesant,fain ca sunt exact pe dimensiunea care trebuie, nu ai probleme la ITP. Eu trebuie s-o reconstruiesc pe a mea pentru ITP,cand o fi sorocul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 (editat) Cam asa ar trebui sa coste 2 bucati de bujii simple, 100-120 ron. Mi-a venit azi bratul schimbatorului si abia astept sa il schimb diseara si sa vad cum se comporta cu asta scurt Capone cat a costat ''halatul''? ...si de unde l-ai luat? Editat Aprilie 5, 2011 de tinlenvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Mi-a venit azi bratul schimbatorului si abia astept sa il schimb diseara si sa vad cum se comporta cu asta scurt Si am schimbat si capetele de ghidon, ca cele vechi erau cromate si nu se mai pupau de nicio culoare cu manetele noi... Capone cat a costat ''halatul''? ...si de unde l-ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 salut.stiu ca nu e o intrebare legata de sv.e mai mult generala.mi.a venit kitul de kant intr.o cutie sigilata did.(comandata de la louis din bucuresti).am lantul dimensiune 525 si am observat ca pinioanele sunt 520.e vreo problema?ati mai intalnit asa ceva?montez kitu asa sau nu?mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 salut.stiu ca nu e o intrebare legata de sv.e mai mult generala.mi.a venit kitul de kant intr.o cutie sigilata did.(comandata de la louis din bucuresti).am lantul dimensiune 525 si am observat ca pinioanele sunt 520.e vreo problema?ati mai intalnit asa ceva?montez kitu asa sau nu?mersi mult Mesaj completat salut.stiu ca nu e o intrebare legata de sv.e mai mult generala.mi.a venit kitul de kant intr.o cutie sigilata did.(comandata de la louis din bucuresti).am lantul dimensiune 525 si am observat ca pinioanele sunt 520.e vreo problema?ati mai intalnit asa ceva?montez kitu asa sau nu?mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Capone cat a costat ''halatul''? ...si de unde l-ai luat? De la reprezentanta, 140 lei. Este folosit la GSXR 600/750/1000, TL sau modelul vechi SV650. Codul piesei e ala de pe pungulita 25520-19C02 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heero Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 ciao a tutti , aveti idee de reprezentante in bucuresti suzuki care aduc piese originale ? cum ar fi bordu acela din plastic pentru un sv 650s k4 ?ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Capone cat a costat ''halatul''? ...si de unde l-ai luat? Salut vali, Dacă vrei neapărat, an comandat eu unul ajunge vineri. Eu am facut schimbul si merge ca unsă, nu prea inteleg fenomenul..e acelasi tip de ulei si ala vechi avea doar 1300 km. Pretul este de 140 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 ciao a tutti , aveti idee de reprezentante in bucuresti suzuki care aduc piese originale ? cum ar fi bordu acela din plastic pentru un sv 650s k4 ?ms motor team, pe b-dul timisoara, dupa intersectia cu Mall Plaza, spre valea cascadelor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 salut.stiu ca nu e o intrebare legata de sv.e mai mult generala.mi.a venit kitul de kant intr.o cutie sigilata did.(comandata de la louis din bucuresti).am lantul dimensiune 525 si am observat ca pinioanele sunt 520.e vreo problema?ati mai intalnit asa ceva?montez kitu asa sau nu?mersi mult Daca ii intr-adevar produsul cum a venit din Louis nu cred ca ar trebui sa fie vreo problema. Pentru un plus de siguranta ar fi o idee sa intrebi la cei care ti l-au adus. @svgobi: e o idee si cauciucul din link-ul de la tine. Inca nu m-am hotarat pentru ceva anume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 salut.stiu ca nu e o intrebare legata de sv.e mai mult generala.mi.a venit kitul de kant intr.o cutie sigilata did.(comandata de la louis din bucuresti).am lantul dimensiune 525 si am observat ca pinioanele sunt 520.e vreo problema?ati mai intalnit asa ceva?montez kitu asa sau nu?mersi multMesaj completat salut.stiu ca nu e o intrebare legata de sv.e mai mult generala.mi.a venit kitul de kant intr.o cutie sigilata did.(comandata de la louis din bucuresti).am lantul dimensiune 525 si am observat ca pinioanele sunt 520.e vreo problema?ati mai intalnit asa ceva?montez kitu asa sau nu?mersi mult Dacă pinionul e diferit de lanț ar trebui să nu se potrivească, să nu intra calumea pe zale. Verifică asta iar dacă nu e în regulă sună-i pe cei de unde l-ai comandat Âşi anunță-i de problemă. Dacă sunt întradevăr diferite îți vor schimba kit-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heero Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 motor team, pe b-dul timisoara, dupa intersectia cu Mall Plaza, spre valea cascadelor... ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.