alin_zbr Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 Salutare. Care sunt simptomele care indica sincronizarea carburatoarelor? In ce consta operatiunea? Se poate face si de catre cineva care e incepator in ale mecanicii la motociclete? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 Salut baieti, Ma intereseaza sa-mi confectionez undeva niste crashbaruri pentru un sv650N k1. Nu-mi place ideea sa dau 100E + pe niste bare de firma cand pot fi confectionate. Ma puteti directiona si pe mine, pls? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 Mie mi le-a facut un meserias de aici din zona, copiate "la milimetru"dupa o poza cu Hepco&Becker. Cred ca ar trebui sa aveti si voi in zona oameni priceputi si dispusi sa incerce o creatie dinasta. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishuking Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 baieti incepand de luni o sa fiu si eu un sv-ist mi-am cumparat un sv 650s din 2003 si luni il aduc in bucuresti ... sper sa prind vreme buna sa pot sa il calaresc:X:X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Mie mi le-a facut un meserias de aici din zona, copiate "la milimetru"dupa o poza cu Hepco&Becker. Cred ca ar trebui sa aveti si voi in zona oameni priceputi si dispusi sa incerce o creatie dinasta. Bafta! Salut, Uite am gasit pe un nene in Bucuresti care cica imi face si el niste crashbaruri daca-i arat niste poze cu cam ce as vrea. Se poate sa-mi arati si mie niste poze cu modelu' tau de engine bar? mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heero Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 baieti incepand de luni o sa fiu si eu un sv-ist mi-am cumparat un sv 650s din 2003 si luni il aduc in bucuresti ... sper sa prind vreme buna sa pot sa il calaresc:X:X bine ai venit in grup ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 baieti incepand de luni o sa fiu si eu un sv-ist mi-am cumparat un sv 650s din 2003 si luni il aduc in bucuresti ... sper sa prind vreme buna sa pot sa il calaresc:X:X sa-l porti sanatos si fara probleme! Salut, Uite am gasit pe un nene in Bucuresti care cica imi face si el niste crashbaruri daca-i arat niste poze cu cam ce as vrea. Se poate sa-mi arati si mie niste poze cu modelu' tau de engine bar? mersi! n-as avea incredere in materialele folosite de "baietii priceputi"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 @Capone: vitezometrul ala e inca in mile? te cam risti, prietene....Mesaj completat Just my two cents...dar ala cu loganu (sau ce era) rosu de pe la inceputul clipului ar fi putut sa te rupa daca nu era pe faza si nu oprea... Nu mai e in mile, e trecut in km. Doar temperatura o mai am "americaneasca" in bord Oricum, de obicei in oras nu prea ii dau decat foarte rar, dar ma mai trezesc uneori fara sa imi dau seama pe la viteze d'astea... Salutare. Care sunt simptomele care indica sincronizarea carburatoarelor? In ce consta operatiunea? Se poate face si de catre cineva care e incepator in ale mecanicii la motociclete? Mers neregulat al motorului, consum mare, nu mai trage cum trebuie, pornire greoaie. Nu o poti face pe genunchi in fata blocului, mai ales ca begginer. In primul rand ai nevoie de ceasuri pentru sincronizare, gen astea baieti incepand de luni o sa fiu si eu un sv-ist biggrin.gif mi-am cumparat un sv 650s din 2003 si luni il aduc in bucuresti ... sper sa prind vreme buna sa pot sa il calaresc:X:X Felicitari pt alegere si bun venit in "club". Se anunta vreme acceptabila pe luni, asa ca ar trebui sa ne poti onora si cu niste poze cu bestiuta Ma intereseaza sa-mi confectionez undeva niste crashbaruri pentru un sv650N k1. Nu-mi place ideea sa dau 100E + pe niste bare de firma cand pot fi confectionate. Dar de ce nu optezi mai bine pentru niste crashpaduri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Dar de ce nu optezi mai bine pentru niste crashpaduri ? Am avut tot crashbaruri si la fosta motocicleta si consider ca sunt mai folositoare decat niste crashpaduri. Plus de asta, am auzit tot felu' de zvonuri/mituri conform carora sunt sanse mari sa se rupa-n cadru suruburile datorita crashpadurilor.Nu stiu daca e zvon sau realitate, dar nah, e vorba si de preferinta personala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Am avut tot crashbaruri si la fosta motocicleta si consider ca sunt mai folositoare decat niste crashpaduri. Plus de asta, am auzit tot felu' de zvonuri/mituri conform carora sunt sanse mari sa se rupa-n cadru suruburile datorita crashpadurilor.Nu stiu daca e zvon sau realitate, dar nah, e vorba si de preferinta personala. Is de acord cu tine, adica eu chiar am vazut un cadru de GSX indoit si crapat pe langa prindere din cauza crashpadului. Si cazatura n-a fost la ceva viteza supersonica, a fost doar "in unghiul potrivit". Cat despre materiale, eu zic ca decat un crashpad "de firma" care iti poate rupe cadrul, mai bine niste bari din materiale de la ferometal (ca oricum si Hepco&Becker tot dinalea folosesc) facute cu cap - adica prinse in suficient de multe puncte incat sa nu solicite cadrul aiurea in caz de buf. Poze se pare ca nu mai gasesc pe site la Hepco decat pentru modelul '03+ dar cred ca mai am PDF-ul cu ale mele undeva pe comp. Sa-mi zici cum ti-l trimit. Mesaj completat Eh, uite ca a mers sa-l atasez acilea... 501316.0001.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heero Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 va salut , am o problema vreau sa schimb uleiu si surubul de jos , e intepenit , aveti cumva idee cum il dau jos , tin sa mentionez ca am tras cat am putut de tare atat cat sa nu se rupa , si inca ceva la un suzuki sv 650s k4 intra 2200 ml in baia de ulei cu filtru de ulei nou ? ms mult de tot !!! Mesaj completat va salut , am o problema vreau sa schimb uleiu si surubul de jos , e intepenit , aveti cumva idee cum il dau jos , tin sa mentionez ca am tras cat am putut de tare atat cat sa nu se rupa , si inca ceva la un suzuki sv 650s k4 intra 2200 ml in baia de ulei cu filtru de ulei nou ? ms mult de tot !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 inainte sa incerci sa desfaci, da cu un degripant (WD-40) si incearca cu o cheie dinamometrica. intra 2200 ml FARA filtru. cu totul, intra 2800-2900 ml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 sigur ai tras in sensul corect? adica nu cumva mai tare l-ai strans? i'm just sayin' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Dacă te referi la Âşurubul de evacuare a uleiului din baie mare grijă la sensul în care încerci să-l învârți. Dacă Âşurubul e dedesupt trebuie să învârți după acele ceasornicului ca să îl desfaci, buÂşonul fiind în jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 ....s-a dat albastra.....s-a dus.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 am vazut pe topic...sa fie pe maini bune si sa te ajuti de bani...ocazii for mai fi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Deci vand una bucata husa de rezervor pentru SV , eu zic ca e pentru cel de 1000 sau pentru 650-ul de dupa 2004, pentru ca pe 650S din 2002 nu se potriveste (e mare, mi-am luat eu taca deja). E de piele, e Gri merge beton pe argintiu si costa 50E sau 200 RON. Daca e cineva interesat sau daca stiti pe cineva care vrea, PM sau mail si va trimit poze, detalii si tot ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 va salut , am o problema vreau sa schimb uleiu si surubul de jos , e intepenit , aveti cumva idee cum il dau jos , tin sa mentionez ca am tras cat am putut de tare atat cat sa nu se rupa , si inca ceva la un suzuki sv 650s k4 intra 2200 ml in baia de ulei cu filtru de ulei nou ? ms mult de tot !!!Mesaj completat va salut , am o problema vreau sa schimb uleiu si surubul de jos , e intepenit , aveti cumva idee cum il dau jos , tin sa mentionez ca am tras cat am putut de tare atat cat sa nu se rupa , si inca ceva la un suzuki sv 650s k4 intra 2200 ml in baia de ulei cu filtru de ulei nou ? ms mult de tot !!! Surubul se desface in sensul "normal" - adica e filet pe dreapta. In principiu iti trebuie o cheie buna ca sa nu ii razi capul si o lovitura de ciocan bine calculata si aplicata in caz ca e intepenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 ....s-a dat albastra.....s-a dus.... Sa fie intr-un ceas bun si sa te ajute in rezolvarea problemelor Oricum, sti si tu ca orice sut in fund pana la urma e un pas inainte Si ca sa nu uitam, La Multi Ani pt maine, sanatate si tot ce-ti doresti !!! Deci vand una bucata husa de rezervor pentru SV Nu cred ca se prea pupa argintiu cu locomotiva mea portocalie, da baga oricum niste poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 (editat) dupa modificarile facute...........am o "fata" de vanzare. Adica roata fata, discuri, etriere cu placute aproape noi ( max.1500km ), telescoape ( simeringuri schimbate in mai 2010), semighidoane.........de preferat ......sa se vanda doar impreuna . Pret 300 E negociabil.........la telefon sau pm voi da toate amanuntele. Sa incerc ceva poze........pe bikeshop m-au fentat......a aparut fara poze. tel. 0766.102.201 ym dantudor100 Editat Aprilie 18, 2011 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Nu cred ca se prea pupa argintiu cu locomotiva mea portocalie, da baga oricum niste poze Da, nu prea se pupa culorile, totusi se poate vopsi ca orice geaca de piele . Husa e oricum misto ca e groasa si are si prinderi pe ea pentru genti & stuff. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 @verssatu; CapOne; merci pentru urari. as putea scrie un bestseller cu cate suturi si altele mi-am luat....poate o sa fiu inteleptul satului la senectute.....ma faca mafalda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borris Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Vă salut băieți. E vreun posesor de SV650 S care Âşi-a ridicat ghidoanele? Mi se pare cam incomodă poziția Âşi m-ar fi interesat o asemenea procedură, dar nu cunosc pe nimeni care să fi făcut treaba asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Salutare. Care sunt codurile rulmentilor spate pentru SV650S din 1999? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Vă salut băieți. E vreun posesor de SV650 S care Âşi-a ridicat ghidoanele? Mi se pare cam incomodă poziția Âşi m-ar fi interesat o asemenea procedură, dar nu cunosc pe nimeni care să fi făcut treaba asta. Salut, eu mi-am montat ghidon standard (aprox identic cu cel de la varianta naked). Stau mult mai bine acuma. Procedura a fost simpla, adica luat ghidon, facut rost de prinderi de la ceva motor dezmembrat, gaurit jugul si montat, schimbat furtun frana (era prea scurt). Restul cablurilor ajung toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.