Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

......poate fi un boltz de la un piston....si cand se incalzeste se dilata si nu mai tacane... me thinks.

Mesaj completat

ce misto suna sv-ul tau bai capone....cum sa dai bai asa ceva...?

pe bune eu n-am auzit nimic suspect; parca la un moment dat am auzit un fel de bataie ca un sunet ascutit ...dar prea "firava" ca sa insemne ceva....

Mesaj completat

:wacko:

asta inseamna 98 grade celsius

Mesaj completat

intrebare: pot sa-mi montez un cric central?

 

cand am cautat crashbar pentru a mea am gasit si cric central dar numai aftermarket - destul de piperat ( nu mai stiu exact cat...) dar io zic ca merita....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie mi-au zis multi ca am un tacanit la ghidon :wacko:

 

Acum serios, de obicei tacaneli and stuff vin de la supape / culbutori / tacheti. Exista posibilitatea ca la cald sa nu se mai auda din cauza dilatarii si a ungerii mai bune. In orice caz, ar fi bine sa se uite si regleze un mecanic, reglarea acestora nefiind cine stie ce operatiune NASA like.

 

ok, asta ziceam si eu. sugestie de mecanic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ar fi sa vezi intai si intai de intinzatoarele de lanturi. De cele mai multe ori alea is cauza, mai ales cel din fata. Plus, e ceva simplu de facut, se poate face si fara cine stie ce cunostinte de mecanic. Plus, e gratis daca ti le verifici singur!

 

@Capone: vitezometrul ala e inca in mile? te cam risti, prietene....

Mesaj completat

Just my two cents...dar ala cu loganu (sau ce era) rosu de pe la inceputul clipului ar fi putut sa te rupa daca nu era pe faza si nu oprea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-au zis multi mecanici, unii de la suzuki, altii nu, ca tacanitul este destul de normal la motoarele astea. Intradevar, cu o limita. La mine tacane si dupa ce se incalzeste, aud supapele cum misca pe acolo :wacko:. Cea mai dintai faza este sa scoti rezervorul si filtrul de aer si apoi intinzatoarele de la distributie. Am facut si eu asta, e usor sa le scoti, mai greu sa le pui la loc. De cele mai multe ori dispare tacanitul. Poate e de la pastile, se schimba si ele din cand in cand. Sper sa se rezolve.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Ma intereseaza sa-mi confectionez undeva niste crashbaruri pentru un sv650N k1. Nu-mi place ideea sa dau 100E + pe niste bare de firma cand pot fi confectionate.

Ma puteti directiona si pe mine, pls? :wacko:

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi le-a facut un meserias de aici din zona, copiate "la milimetru"dupa o poza cu Hepco&Becker. Cred ca ar trebui sa aveti si voi in zona oameni priceputi si dispusi sa incerce o creatie dinasta. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi le-a facut un meserias de aici din zona, copiate "la milimetru"dupa o poza cu Hepco&Becker. Cred ca ar trebui sa aveti si voi in zona oameni priceputi si dispusi sa incerce o creatie dinasta. Bafta!

 

Salut,

 

Uite am gasit pe un nene in Bucuresti care cica imi face si el niste crashbaruri daca-i arat niste poze cu cam ce as vrea. Se poate sa-mi arati si mie niste poze cu modelu' tau de engine bar?

 

mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti incepand de luni o sa fiu si eu un sv-ist :wacko: mi-am cumparat un sv 650s din 2003 si luni il aduc in bucuresti ... sper sa prind vreme buna sa pot sa il calaresc:X:X

bine ai venit in grup !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti incepand de luni o sa fiu si eu un sv-ist :wacko: mi-am cumparat un sv 650s din 2003 si luni il aduc in bucuresti ... sper sa prind vreme buna sa pot sa il calaresc:X:X

sa-l porti sanatos si fara probleme!

 

Salut,

 

Uite am gasit pe un nene in Bucuresti care cica imi face si el niste crashbaruri daca-i arat niste poze cu cam ce as vrea. Se poate sa-mi arati si mie niste poze cu modelu' tau de engine bar?

 

mersi!

n-as avea incredere in materialele folosite de "baietii priceputi"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Capone: vitezometrul ala e inca in mile? te cam risti, prietene....

Mesaj completat

Just my two cents...dar ala cu loganu (sau ce era) rosu de pe la inceputul clipului ar fi putut sa te rupa daca nu era pe faza si nu oprea...

Nu mai e in mile, e trecut in km. Doar temperatura o mai am "americaneasca" in bord :wacko: Oricum, de obicei in oras nu prea ii dau decat foarte rar, dar ma mai trezesc uneori fara sa imi dau seama pe la viteze d'astea...

 

Salutare. Care sunt simptomele care indica sincronizarea carburatoarelor? In ce consta operatiunea? Se poate face si de catre cineva care e incepator in ale mecanicii la motociclete?

Mers neregulat al motorului, consum mare, nu mai trage cum trebuie, pornire greoaie. Nu o poti face pe genunchi in fata blocului, mai ales ca begginer. In primul rand ai nevoie de ceasuri pentru sincronizare, gen astea :laugh:

 

baieti incepand de luni o sa fiu si eu un sv-ist biggrin.gif mi-am cumparat un sv 650s din 2003 si luni il aduc in bucuresti ... sper sa prind vreme buna sa pot sa il calaresc:X:X

Felicitari pt alegere si bun venit in "club". Se anunta vreme acceptabila pe luni, asa ca ar trebui sa ne poti onora si cu niste poze cu bestiuta :)

 

Ma intereseaza sa-mi confectionez undeva niste crashbaruri pentru un sv650N k1. Nu-mi place ideea sa dau 100E + pe niste bare de firma cand pot fi confectionate.

Dar de ce nu optezi mai bine pentru niste crashpaduri ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar de ce nu optezi mai bine pentru niste crashpaduri ?

 

Am avut tot crashbaruri si la fosta motocicleta si consider ca sunt mai folositoare decat niste crashpaduri. Plus de asta, am auzit tot felu' de zvonuri/mituri conform carora sunt sanse mari sa se rupa-n cadru suruburile datorita crashpadurilor.Nu stiu daca e zvon sau realitate, dar nah, e vorba si de preferinta personala. :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut tot crashbaruri si la fosta motocicleta si consider ca sunt mai folositoare decat niste crashpaduri. Plus de asta, am auzit tot felu' de zvonuri/mituri conform carora sunt sanse mari sa se rupa-n cadru suruburile datorita crashpadurilor.Nu stiu daca e zvon sau realitate, dar nah, e vorba si de preferinta personala. :wacko:

 

Is de acord cu tine, adica eu chiar am vazut un cadru de GSX indoit si crapat pe langa prindere din cauza crashpadului. Si cazatura n-a fost la ceva viteza supersonica, a fost doar "in unghiul potrivit".

Cat despre materiale, eu zic ca decat un crashpad "de firma" care iti poate rupe cadrul, mai bine niste bari din materiale de la ferometal (ca oricum si Hepco&Becker tot dinalea folosesc) facute cu cap - adica prinse in suficient de multe puncte incat sa nu solicite cadrul aiurea in caz de buf.

Poze se pare ca nu mai gasesc pe site la Hepco decat pentru modelul '03+ dar cred ca mai am PDF-ul cu ale mele undeva pe comp. Sa-mi zici cum ti-l trimit.

 

Mesaj completat

Eh, uite ca a mers sa-l atasez acilea...

 

501316.0001.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut , am o problema vreau sa schimb uleiu si surubul de jos , e intepenit , aveti cumva idee cum il dau jos , tin sa mentionez ca am tras cat am putut de tare atat cat sa nu se rupa :wacko: , si inca ceva la un suzuki sv 650s k4 intra 2200 ml in baia de ulei cu filtru de ulei nou ? ms mult de tot !!!

Mesaj completat

va salut , am o problema vreau sa schimb uleiu si surubul de jos , e intepenit , aveti cumva idee cum il dau jos , tin sa mentionez ca am tras cat am putut de tare atat cat sa nu se rupa :laugh: , si inca ceva la un suzuki sv 650s k4 intra 2200 ml in baia de ulei cu filtru de ulei nou ? ms mult de tot !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă te referi la Âşurubul de evacuare a uleiului din baie mare grijă la sensul în care încerci să-l învârți. Dacă Âşurubul e dedesupt trebuie să învârți după acele ceasornicului ca să îl desfaci, buÂşonul fiind în jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci vand una bucata husa de rezervor pentru SV , eu zic ca e pentru cel de 1000 sau pentru 650-ul de dupa 2004, pentru ca pe 650S din 2002 nu se potriveste (e mare, mi-am luat eu taca deja).

E de piele, e Gri merge beton pe argintiu si costa 50E sau 200 RON.

Daca e cineva interesat sau daca stiti pe cineva care vrea, PM sau mail si va trimit poze, detalii si tot ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut , am o problema vreau sa schimb uleiu si surubul de jos , e intepenit , aveti cumva idee cum il dau jos , tin sa mentionez ca am tras cat am putut de tare atat cat sa nu se rupa :wacko: , si inca ceva la un suzuki sv 650s k4 intra 2200 ml in baia de ulei cu filtru de ulei nou ? ms mult de tot !!!

Mesaj completat

va salut , am o problema vreau sa schimb uleiu si surubul de jos , e intepenit , aveti cumva idee cum il dau jos , tin sa mentionez ca am tras cat am putut de tare atat cat sa nu se rupa :laugh: , si inca ceva la un suzuki sv 650s k4 intra 2200 ml in baia de ulei cu filtru de ulei nou ? ms mult de tot !!!

 

Surubul se desface in sensul "normal" - adica e filet pe dreapta. In principiu iti trebuie o cheie buna ca sa nu ii razi capul si o lovitura de ciocan bine calculata si aplicata in caz ca e intepenit. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....s-a dat albastra.....s-a dus....

Sa fie intr-un ceas bun si sa te ajute in rezolvarea problemelor :wacko: Oricum, sti si tu ca orice sut in fund pana la urma e un pas inainte

Si ca sa nu uitam, La Multi Ani pt maine, sanatate si tot ce-ti doresti !!! :)

 

Deci vand una bucata husa de rezervor pentru SV

Nu cred ca se prea pupa argintiu cu locomotiva mea portocalie, da baga oricum niste poze :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...