Zipper Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 @ iacospy eu am fost la joia moto cu un sv gri dunno if it's about me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 La modelul nou mi se pare ca releul de semnalizare este o idee mai istet. La cel vechi insa am impresia ca daca pui led nici nu mai clipeste, sta aprins incontinuu Eu am LED-uri si merge si cu releul original. Putin mai rapid, dar merge. A incercat cineva sa schimbe intinzatorul de la distributie cu unul mecanic? Este un zgomot de masina de cusut intre 3000 si 5200 rpm care ma dispera. La voi cum e? La mine parca ar vibra o sarma pe undeva, asa se aude. Dar cel original nu e tot mecanic oare? O fi electronic? Ala cu masina de cusut cred ca e asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NyCk59 Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Salut Copone, Scuze pentru raspunsul cu intarziere. Stau vizavi de posta vitan......pe emil botta. O zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 (editat) E normal ca atunci cand motorul e rece sa nu fie ulei in dreptul gemuletului de verificare iar cand e motorul cald (85 de grade celsius) sa fie pana unde am pus atunci cand am facut schimbul? O explicatie mai mecanica se poate? Ma intereseaza. Uleiul la caldura isi mareste volumul. Cam 5% la 80 de grade. Editat Septembrie 19, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Multumesc de raspuns, dar e normal ca atunci cand e rece sa nu se vada ulei pe geamul de verificare iar cand motorul are temperatura optima de functionare sa fie la limita de "full" ? Asa am patit si eu chiar a doua zi dupa ce schimbasem uleiul si dimineata pe gemuletul ala parea ca nu are deloc. Dupa ce am dat o tura in jurul blocului era full. Nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zipper Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Pentru a masura corect nivelul uleiului motorul trebuie sa fie cald. Se opreste motorul si se lasa 2-3 minute sa se adune uleiul dupa care se masoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zipper Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Uleiul se intinde pe cilindri si scade nivelul, iar dupa ce se incalzeste se dilata si creste un pic nivelul. Deasemenea uleiul cand se incalzeste cred ca ii scade un pic consistenta. Masurarea corecta se face cum spuneam cu motorul cald oprit si lasat 2 minute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Da cred ca tu ai fost la joia moto ca alte svuri nu mai am vazut . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Si bineinteles mobra dreapta cand te uiti pe gemulet. ca tot am ajuns la nivelul uleiului, Florine daca citesti pe aici, cum e cu motul? a mai disparut sau a ramas la nivel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Si bineinteles mobra dreapta cand te uiti pe gemulet. ca tot am ajuns la nivelul uleiului, Florine daca citesti pe aici, cum e cu motul? a mai disparut sau a ramas la nivel? exact despre asta vorbeam aseara si chiar ne gendeam la tine. nu i-a mai mancat nici un gram, asta dupa 1000 km. deci pana la urma era uleiul. motul relez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Si bineinteles mobra dreapta cand te uiti pe gemulet. ca tot am ajuns la nivelul uleiului, Florine daca citesti pe aici, cum e cu motul? a mai disparut sau a ramas la nivel? Cu parere de rau, se pare ca odata cu schimbarea de sat si plantatie, va trebui sa schimb si uleiul. In Sibiu nu am gasit Repsol la pret ok si am luat Motul. In weekend planuiesc sa fac schimbul. O sa scriu si eu acia impresii despre schimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu_rs_125 Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 sal M.ar interesa un kit dynojet nou pt sv 650 din 99 cu filtru kn, toba sport si bujii ngk iridium....pls help Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 exact despre asta vorbeam aseara si chiar ne gendeam la tine. nu i-a mai mancat nici un gram, asta dupa 1000 km. deci pana la urma era uleiul. motul relez! Mai acuma ce sa zic, nici la mine nu a disparut cu motul dar mergea aiurea rau schimbatorul. la repsol mergea ca uns, desi disparea ceva ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Salut SV-isti! Sunt noul posesor al unui Suzuki SV650S din 2000 (de aprox. 3 luni in care am parcurs 3500 km fara probleme.....pana acum). Speram sa facem cunostinta in alte circumstante...dar am o problema cu bicla si as avea nevoie de ajutor! Problema mea: inital vitezometrul, turometrul, odometrul (kilometrajul general) si becul pt. benzina au incetat sa functioneze la turatii mari (peste 1500 rot/min)...la relanti isi reveneau. Citind pe site-ul svrider, am inteles ca poate fi o cauza statorul sau releul. Schimband statorul si releul (probleme mai vechi), speram sa se rezolve, nimik, apoi umbland eu la bord si mai miscand una alta au inceput sa-si revina (functionau si la relanti si la turatii mari ~5000 rot/min). Apoi ies la o tura cu ea si vitezometrul, turometrul, odometrul (kilometrajul general) si becul pt. benzina functionau numai la turatii de peste 7000 rot/min iar la relanti sau la turatii mai mici deloc. Mentionez ca martorul din bord pt. presiune ulei, semnalizare si faza lunga functioneaza fara nici o treaba. Nu mai inteleg care este problema. Sigurantele sunt bune, acum ca am rezolvat si problema incarcarii (stator+releu) chiar nu mai inteleg. Multumesc anticipat! Orice idee este binevenita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Cel mai simplu se rezolva asa In primul rand verifica mufa sa fie bine infipta, curata contactele cu spray dedicat etc, desfa chiar bordul sa nu ai ceva oxidat pe placa. Daca nu da rezultate, incearca cu un alt bord. Daca nici asta nu rezolva, atunci e clar o problema pur electrica si ar fi indicat sa mergi ori la service ori sa apelezi la cineva care chiar se pricepe. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mkl Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 unycorn, vezi pima parte de aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 naspa, aiurea, cam nasol...bine ca esti tu intreg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zipper Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 mergeti diseara la joia moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 mergeti diseara la joia moto? m-ati inebunit cu joia moto? ce naiba este aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zipper Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 /index.php?/topic/499911-joia-moto-moto-thursday/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 (editat) My linkIn seara asta cand am mers spre joia moto am constata ca motorul meu a inceput sa sune ciudat am ridicat rezervorul cand am ajuns acasa si am facut o inregistrare poate imi puteti voi spune de la ce ar putea sa aiva aceste sunete la turatia constanta. Editat Septembrie 22, 2011 de iacospy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Ma gandesc sa ii schimb uleiul si filtrul poate se schimba ceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 m-ati inebunit cu joia moto? ce naiba este aia? Ai trait degeaba pana acum My linkIn seara asta cand am mers spre joia moto am constata ca motorul meu a inceput sa sune ciudat am ridicat rezervorul cand am ajuns acasa si am facut o inregistrare poate imi puteti voi spune de la ce ar putea sa aiva aceste sunete la turatia constanta. Ma gandesc sa ii schimb uleiul si filtrul poate se schimba ceva . Hmmm... cred ca se transforma in Ducati Cu uleiul si filtrul cred ca arunci banii degeaba. Da o fuguta la service sa iti dea capacul jos la motor si sa regleze supape si ce draci mai sunt pe acolo si bat in halul ala. Parerea mea, nu pot spune ca sunt chiar expert in tacaneli la motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 (editat) Ai trait degeaba pana acum ete bine ca esti tu frumos ma! sa inteleg ca va intalniti undeva tzaspe omuleti cu motoarele si o ardeti prin oras cu scopul de a arata oamenilor ce frumos e cu motorul....am inteles bine? daca e asa....chiar am trait degeaba...not!!! Editat Septembrie 23, 2011 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Mai, nu stiu de ce se duc altii, dar eu ma mai duc cand apuc ca se da strangerea in fata la Inter. Si n'ai idee cate pitzi Bune cu B mare trec prin fata pe la inter in jur de 6 jumate 7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.