Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

post-4765-0-01477600-1337806265_thumb.jpg

ride on, ride on...

vreau si eu un bord functional ca al tau :))) al meu zace la 44000 asta e o sa ajung si eu curand la cifra ta:)) l-am mai si spart:))))))

Editat de Sosolik22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am o nelamurire. Proaspat posesor SV650S, vreau sa stiu daca la voi pe vremea urata (15-20 grade dimineata), cand porniti motorul, intra socul? La a mea porneste si abia sta turata pe la 1000 de ture, dand senzatia ca acum-acum moare motorul. Asta pana se incalzeste putin, si ajunge pe la un 1300-1400 cand totul e ok. In plus, relantiul mi se pare ca nu e clock-wise, are mici neregularitati. De vibratii nici nu va mai intreb :)

 

Astept parerile voastre. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand bagam o transalpina ? :D M-am saturat de ploaie. Am iesit si azi nitel asa pe fuga. M-am mai stropit nitel, dar macar mi-am facut damblaua :)

post-40715-0-67600900-1338046194_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Vreau sa va intreb daca nu cunoasteti pe nimeni care dezmembreaza SV 650 din 2001. Ma intereseaza instalatia electrica.

http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-vand+piese+sv+650+s+din+anu+200+toate+an+afara+de+carene+roata+fata+radiator+far-120363.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Profitând de dimineața semiînsorită am tras o tură. Cum în zona mea găseÂşti un viraj stingher cam după 10 km de drum drept,am făcut Âşi eu ce am putut. Concluzii : în treptele joase de viteză decuplează la 11.500 turații. Topspeed : 230,pe ceas. Enjoy !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Profitând de dimineața semiînsorită am tras o tură. Cum în zona mea găseÂşti un viraj stingher cam după 10 km de drum drept,am făcut Âşi eu ce am putut. Concluzii : în treptele joase de viteză decuplează la 11.500 turații. Topspeed : 230,pe ceas. Enjoy !

 

si nu cumva ai avut si niste aripi de avioane montate ca "tank-bag" ca sa zbori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ihaaaa :)) nou record de consum... Pe autostrada chiar :) incredibilul 7.4 la suta de km=))) cand am alimentat azi am crezut ca am gaura in rezervor:)).

 

incep sa cred ca benzina englezeasca e cam proasta :P. tre sa arzi 2 litri ca sa scoti energia unui litru romanesc :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Poate ma puteti ajuta cu o mica problema.

Am nevoie de piesa din imagine, e surubul din capul intinzatorului de la lantul de distributie pt SV2003 +.

Am facut un upgrade la distributie ca sa nu mai zdrangane, dar am uitat sa comand si piesa de mai sus.

 

post-56426-0-63664300-1338191735_thumb.jpg

 

Daca cumva aveti poate la un intinzator mai vechi piesa din imagine si nu mai aveti nevoie de ea, o cumpar eu.

 

Mersi si numai bine,

Cristi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu eu nu prea exista un easy-fix... are niste picioruse din plastic care crapa.. poti sa le lipesti, dar mai devreme sau mai tarziu crapa. Mai bine vezi cum faci comanda de un melc nou. Eventual poti sa dai roata jos sa te convingi ca e de la el(oricum, 90% el e).

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Va mai deranjez cu o intrebare. Trebuie sa schimb cauciucurile si nu ma pricep ce sa aleg. Poate cineva dintre voi cu experienta m-ar putea indruma. As fi foarte recunoscator. Voi cirula preponderent in oras, cu mici iesiri de weekend in afara localitatii.

 

LE: pt colegul de mai sus: http://www.gtamotorcycle.com/vbforum/showthread.php?116268-SV650-speedometer-issues-Easy-fix :)

Editat de dumitrasrazvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu ce nume caut pe ebay 'melc' ul asta?

vezi cu ceva pagini in urma ca era unu de le reconditiona, adica piciorusele alea de plastic sunt acum din aluminiu, e facuta o piesa .

Eu am gasit o teava cu pereti subtiri din aluminiu, am presat-o pe magnetul ala, apoi 8 crestaturi , am indoit 4 picioruse la 90 grade....celelalte 4 care au ramas le-am taiat...montat ... si functioneaza.

sau :

asa l-am gasit :

http://www.bike-teile.de/index.php?seite=einzel&teilid=1083657

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adrian B - Nu stiu exact cum se numeste acel melc.. dar ceva gen "speedometer" sau "speed sensor" ar trebui sa agate ceva rezultate.

 

@dumitrasrazvan - pt km multi as alege Michelin Pilot Road 2/Pirelli Diablo Rosso 2 (te duc in 15k km fara probleme), daca mergi mai sportiv cu frane violente.. ceva mai moale: un Michelin Pilot Power 2CT/Pirelli Diablo Corsa 2/3(in 7 mii le schimbi).

 

Alegerea mea personala ar fi combinat clasa touring pe spate pt km mai multi, si clasa moale pe fata pt franari aderente.. pentru ca in oras cam e nevoie :) Oricum subiectul "cauciucuri" e controversat, dar ideea e ca orice cauciuc nou se ridica la nivelul asteptarilor in ziua de azi(din brandurile mai respectate).

 

:cheers:

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adrian B - Nu stiu exact cum se numeste acel melc.. dar ceva gen "speedometer" sau "speed sensor" ar trebui sa agate ceva rezultate.

 

@dumitrasrazvan - pt km multi as alege Michelin Pilot Road 2/Pirelli Diablo Rosso 2 (te duc in 15k km fara probleme), daca mergi mai sportiv cu frane violente.. ceva mai moale: un Michelin Pilot Power 2CT/Pirelli Diablo Corsa 2/3(in 7 mii le schimbi).

 

Alegerea mea personala ar fi combinat clasa touring pe spate pt km mai multi, si clasa moale pe fata pt franari aderente.. pentru ca in oras cam e nevoie :) Oricum subiectul "cauciucuri" e controversat, dar ideea e ca orice cauciuc nou se ridica la nivelul asteptarilor in ziua de azi(din brandurile mai respectate).

 

:cheers:

 

Mersi pentru sfaturi. Le voi lua in considerare. Ideea cu moale pe fata si tare pe spate mi se pare interesanta. Nu m-am gandit la asa ceva. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adrian B - Nu stiu exact cum se numeste acel melc.. dar ceva gen "speedometer" sau "speed sensor" ar trebui sa agate ceva rezultate.

 

@dumitrasrazvan - pt km multi as alege Michelin Pilot Road 2/Pirelli Diablo Rosso 2 (te duc in 15k km fara probleme), daca mergi mai sportiv cu frane violente.. ceva mai moale: un Michelin Pilot Power 2CT/Pirelli Diablo Corsa 2/3(in 7 mii le schimbi).

 

Alegerea mea personala ar fi combinat clasa touring pe spate pt km mai multi, si clasa moale pe fata pt franari aderente.. pentru ca in oras cam e nevoie :) Oricum subiectul "cauciucuri" e controversat, dar ideea e ca orice cauciuc nou se ridica la nivelul asteptarilor in ziua de azi(din brandurile mai respectate).

 

:cheers:

Eu as alege Bridgestone bt-023 sau pilot road 3. Eu am bt-023 si is super bune. am facut 4000 de km imd si deabea si sunt ca noi, Iar la aderenta nu mie frica sa zic ca le pun una langa alta cu cauciucurile sport din serii mai vechi. A si merg mult pe autostrada, si i dau si in gura de la 0 la 140 si nici vorba de "caiuciuc drept pe spate".

Editat de Papy_bm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...