m4v3rick Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 ride on, ride on... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sosolik22 Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 (editat) ride on, ride on... vreau si eu un bord functional ca al tau )) al meu zace la 44000 asta e o sa ajung si eu curand la cifra ta:)) l-am mai si spart:)))))) Editat Mai 23, 2012 de Sosolik22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 ride on, ride on... Bv aia da:) mie imi place bordul de la sv dar doar astea vechi cele digitale mi se par aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Salut! Am o nelamurire. Proaspat posesor SV650S, vreau sa stiu daca la voi pe vremea urata (15-20 grade dimineata), cand porniti motorul, intra socul? La a mea porneste si abia sta turata pe la 1000 de ture, dand senzatia ca acum-acum moare motorul. Asta pana se incalzeste putin, si ajunge pe la un 1300-1400 cand totul e ok. In plus, relantiul mi se pare ca nu e clock-wise, are mici neregularitati. De vibratii nici nu va mai intreb Astept parerile voastre. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Salut! vreau sa stiu daca la voi pe vremea urata (15-20 grade dimineata) ce true esti!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zipper Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 mda si eu trebuie sa fac fast idle is tps caia din fabrica sunt incapabili. Are cineva de vanzare front sprocket cover 2003+ ? Arata asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 ce true esti!! Pai daca n-ar fi vremea urata (ploaie), n-ar fi 15-20 grade in luna mai Acum cred ca sunt mai true. PS: Multumesc pentru sfaturi, am gasit in manual cum se face, urmeaza sa o decapotez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Decaloteaz o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Cand bagam o transalpina ? M-am saturat de ploaie. Am iesit si azi nitel asa pe fuga. M-am mai stropit nitel, dar macar mi-am facut damblaua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Salut. Vreau sa va intreb daca nu cunoasteti pe nimeni care dezmembreaza SV 650 din 2001. Ma intereseaza instalatia electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Salut. Vreau sa va intreb daca nu cunoasteti pe nimeni care dezmembreaza SV 650 din 2001. Ma intereseaza instalatia electrica. http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-vand+piese+sv+650+s+din+anu+200+toate+an+afara+de+carene+roata+fata+radiator+far-120363.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Ihaaaa ) nou record de consum... Pe autostrada chiar incredibilul 7.4 la suta de km=))) cand am alimentat azi am crezut ca am gaura in rezervor:)). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Profitând de dimineața semiînsorită am tras o tură. Cum în zona mea găseÂşti un viraj stingher cam după 10 km de drum drept,am făcut Âşi eu ce am putut. Concluzii : în treptele joase de viteză decuplează la 11.500 turații. Topspeed : 230,pe ceas. Enjoy ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-vand+piese+sv+650+s+din+anu+200+toate+an+afara+de+carene+roata+fata+radiator+far-120363.html Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Profitând de dimineața semiînsorită am tras o tură. Cum în zona mea găseÂşti un viraj stingher cam după 10 km de drum drept,am făcut Âşi eu ce am putut. Concluzii : în treptele joase de viteză decuplează la 11.500 turații. Topspeed : 230,pe ceas. Enjoy ! si nu cumva ai avut si niste aripi de avioane montate ca "tank-bag" ca sa zbori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Ihaaaa ) nou record de consum... Pe autostrada chiar incredibilul 7.4 la suta de km=))) cand am alimentat azi am crezut ca am gaura in rezervor:)). incep sa cred ca benzina englezeasca e cam proasta . tre sa arzi 2 litri ca sa scoti energia unui litru romanesc :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Aripi nu am avut,nu să zbor am vrut,ci să fie cât mai lipită de asfalt. Peste 180 cam trebuie concentrare maximă pentru păstrarea stabilității,nu are aerodinamica Hayabusei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Acolo se simte ca Âşi cum ar fi un limitator de turație,care taie alimentarea sau aprinderea. În jargon, "decuplează". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShMan Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Salutare, Poate ma puteti ajuta cu o mica problema. Am nevoie de piesa din imagine, e surubul din capul intinzatorului de la lantul de distributie pt SV2003 +. Am facut un upgrade la distributie ca sa nu mai zdrangane, dar am uitat sa comand si piesa de mai sus. Daca cumva aveti poate la un intinzator mai vechi piesa din imagine si nu mai aveti nevoie de ea, o cumpar eu. Mersi si numai bine, Cristi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 din cate stiu eu nu prea exista un easy-fix... are niste picioruse din plastic care crapa.. poti sa le lipesti, dar mai devreme sau mai tarziu crapa. Mai bine vezi cum faci comanda de un melc nou. Eventual poti sa dai roata jos sa te convingi ca e de la el(oricum, 90% el e). bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 (editat) Salut. Va mai deranjez cu o intrebare. Trebuie sa schimb cauciucurile si nu ma pricep ce sa aleg. Poate cineva dintre voi cu experienta m-ar putea indruma. As fi foarte recunoscator. Voi cirula preponderent in oras, cu mici iesiri de weekend in afara localitatii. LE: pt colegul de mai sus: http://www.gtamotorcycle.com/vbforum/showthread.php?116268-SV650-speedometer-issues-Easy-fix Editat Mai 28, 2012 de dumitrasrazvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 cu ce nume caut pe ebay 'melc' ul asta? vezi cu ceva pagini in urma ca era unu de le reconditiona, adica piciorusele alea de plastic sunt acum din aluminiu, e facuta o piesa . Eu am gasit o teava cu pereti subtiri din aluminiu, am presat-o pe magnetul ala, apoi 8 crestaturi , am indoit 4 picioruse la 90 grade....celelalte 4 care au ramas le-am taiat...montat ... si functioneaza. sau : asa l-am gasit : http://www.bike-teile.de/index.php?seite=einzel&teilid=1083657 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 (editat) @Adrian B - Nu stiu exact cum se numeste acel melc.. dar ceva gen "speedometer" sau "speed sensor" ar trebui sa agate ceva rezultate. @dumitrasrazvan - pt km multi as alege Michelin Pilot Road 2/Pirelli Diablo Rosso 2 (te duc in 15k km fara probleme), daca mergi mai sportiv cu frane violente.. ceva mai moale: un Michelin Pilot Power 2CT/Pirelli Diablo Corsa 2/3(in 7 mii le schimbi). Alegerea mea personala ar fi combinat clasa touring pe spate pt km mai multi, si clasa moale pe fata pt franari aderente.. pentru ca in oras cam e nevoie Oricum subiectul "cauciucuri" e controversat, dar ideea e ca orice cauciuc nou se ridica la nivelul asteptarilor in ziua de azi(din brandurile mai respectate). Editat Mai 28, 2012 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 @Adrian B - Nu stiu exact cum se numeste acel melc.. dar ceva gen "speedometer" sau "speed sensor" ar trebui sa agate ceva rezultate. @dumitrasrazvan - pt km multi as alege Michelin Pilot Road 2/Pirelli Diablo Rosso 2 (te duc in 15k km fara probleme), daca mergi mai sportiv cu frane violente.. ceva mai moale: un Michelin Pilot Power 2CT/Pirelli Diablo Corsa 2/3(in 7 mii le schimbi). Alegerea mea personala ar fi combinat clasa touring pe spate pt km mai multi, si clasa moale pe fata pt franari aderente.. pentru ca in oras cam e nevoie Oricum subiectul "cauciucuri" e controversat, dar ideea e ca orice cauciuc nou se ridica la nivelul asteptarilor in ziua de azi(din brandurile mai respectate). Mersi pentru sfaturi. Le voi lua in considerare. Ideea cu moale pe fata si tare pe spate mi se pare interesanta. Nu m-am gandit la asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 (editat) @Adrian B - Nu stiu exact cum se numeste acel melc.. dar ceva gen "speedometer" sau "speed sensor" ar trebui sa agate ceva rezultate. @dumitrasrazvan - pt km multi as alege Michelin Pilot Road 2/Pirelli Diablo Rosso 2 (te duc in 15k km fara probleme), daca mergi mai sportiv cu frane violente.. ceva mai moale: un Michelin Pilot Power 2CT/Pirelli Diablo Corsa 2/3(in 7 mii le schimbi). Alegerea mea personala ar fi combinat clasa touring pe spate pt km mai multi, si clasa moale pe fata pt franari aderente.. pentru ca in oras cam e nevoie Oricum subiectul "cauciucuri" e controversat, dar ideea e ca orice cauciuc nou se ridica la nivelul asteptarilor in ziua de azi(din brandurile mai respectate). Eu as alege Bridgestone bt-023 sau pilot road 3. Eu am bt-023 si is super bune. am facut 4000 de km imd si deabea si sunt ca noi, Iar la aderenta nu mie frica sa zic ca le pun una langa alta cu cauciucurile sport din serii mai vechi. A si merg mult pe autostrada, si i dau si in gura de la 0 la 140 si nici vorba de "caiuciuc drept pe spate". Editat Mai 28, 2012 de Papy_bm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.