Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Unde gasesc asa ceva?

 

Poate se potriveste cea de pe SV 1000 sau Bandit 1200. Intreaba pe forumuri SV de afara, sigur stiu cei de acolo ceva ce se potriveste 100%. 180 pe janta de 4,5 inchi e romanism. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

saltare tuturor posesorilor de sv.sunt si eu posesor de sv 1000s din 2006.e o motocicleta bestiala!!!!anul trecut am avut un accident si din cauza asigurarilor am abandonat-o in garaj pana acum cateva zile cand m-am hotarat s-o fac pe cont propriu.am rezolvat majoritatea avariilor,dar nu reusesc sa gasesc nicaieri o carena de fata(noua sau sh).ma poate ajuta cineva????cu multumiri,Razvan

 

 

A pus careva dintre voi guma spate de 180 pe janta stock? Eu as pune (pentru looks) si mi-a spus un prieten ca merge, dar nu sunt 100% sigur. Spatiul pana la bascula si pana la lant permite modificarea, dar nu stiu daca suporta janta.

eu am pus 190 pe spate la un sv 1000s din 2004 si n-am avut nici un fel de probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus 190 pe spate la un sv 1000s din 2004 si n-am avut nici un fel de probleme

 

Omu intreaba de Titanic, tu ii povestesti din Rambo. :laugh:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai maktub ce culoare ai la mobra? Ca yo m-am tot uitat prin camping dupa Svuri, am remarcat cateva dar nu cred ca l-am vazut pe al tau, nu prea am vazut Suri. De rupt, l-ai rupt de sus de nu ai mai putut schimba? Ca yo mi-am rupt schimbatoru prin martie, in Sinaia si vreo 4 luni am mers asa cu el, e drept ca la mine s-a rupt numai tumburusu ala cu cauciuc pe el. Au fost un pic mai dificile schimbarile, dar m-am obisnuit, in plus era ca si cum aveam un antifurt natural pe ea.

 

pai ca sa te lamuresc cu moto cautat si ne gasit am atasat o poza. cred ca am stat la casuta 25 si moto a fost parcat undeva pe iarba intre casute. pe el nu mai scrie nimic din cauza unui accident ce l-am avut in primavara si in urma caruia a trebuit sa se lucreze ceva la carene si implicit sa le vopsesc. atunci am zis ca nu o sa mai lipesc nimic pe el :)

 

schimbatorul l-am rup cu totu. nici scarita nu am mai avut. am venit pana acasa cu piciorul stang sprijinit pe scarita de pe spate :laugh: intr-un fel mi-a convenit (ca sa zic asa) a fost o experienta noua..........am luat-o ca pe o provocare :)

post-27002-1221319153_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sudat pedalele la un service...auto. Noroc cu sudorul....pasionat de motoare. Treaba buna, 100 ron. Nici nu stiu daca trebuie sa mai caut altele.

Mai caut crash padurile (nucile de plastic). Am intrat pe louis, dar acolo e alt model recomandat pentru SV decat ceea ce am eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratioare,dak tot te bagi in seama ai putea macar sa vii cu o idee unde gasesc niste piese nu cu ironii :laugh:

 

Prietene, ai fost complet pe langa, intelegi? Si ca sa nu fiu ironic iti expic "pe bune". Omul are SV 6,5 cu janta spate de 4,5 inci pt guma de 160 si alta bascula. Tu ai SV de 1 kil cu janta de 5,5 pt guma de 180, din cate stiu si alta bascula. El intreaba daca poate pune pe a lui guma de 180, tu ii raspunzi ca ai pus pe a ta 190 si merge super. :) F tare ce, sa zic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-as pune 180 pe spate la SV650.

Mai demult am imprumutat cuiva cu un CBR600 vechea mea guma de spate pentru ca avea nevoie la RAR, persoana cumparandu-si motorul (primul) cu 180 pe spate.

Dupa doua zile mi-a spus ca a trecut la RAR si vrea sa pastreze guma pentru ca motorul este mult mai manevrabil cu un cauciuc obosit dar de dimensiuni corecte decat ce avea el inainte.

 

Latimea gumei nu cred ca este relevanta la plecarea de pe loc, ci din cate stiu eu la viteze mari , ceea ce nu este cazul la SV650.

 

Cui i se pare ca fuge spatele ar fi bine sa verifice presiunea. Eu mergeam cu 1 si putin la inceputul sezonului din indolenta si aveam impresia ca nu mai stiu sa merg si ca e dat cu duralube tot Bucurestiul. Dupa ce am corectat problema strazile si-au recapatat aderenta, mai ales in curbe :bounce:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-as pune 180 pe spate la SV650.

Mai demult am imprumutat cuiva cu un CBR600 vechea mea guma de spate pentru ca avea nevoie la RAR, persoana cumparandu-si motorul (primul) cu 180 pe spate.

Dupa doua zile mi-a spus ca a trecut la RAR si vrea sa pastreze guma pentru ca motorul este mult mai manevrabil cu un cauciuc obosit dar de dimensiuni corecte decat ce avea el inainte.

 

Latimea gumei nu cred ca este relevanta la plecarea de pe loc, ci din cate stiu eu la viteze mari , ceea ce nu este cazul la SV650.

 

Cui i se pare ca fuge spatele ar fi bine sa verifice presiunea. Eu mergeam cu 1 si putin la inceputul sezonului din indolenta si aveam impresia ca nu mai stiu sa merg si ca e dat cu duralube tot Bucurestiul. Dupa ce am corectat problema strazile si-au recapatat aderenta, mai ales in curbe :bounce:.

 

 

In primul rand va multumesc tuturor pentru reply-uri. Am studiat problema pe forumurile dedicate SV si am aflat ca se poate pune janta de CBR F3 fara prea multe modificari. Se gaseste kit cu tot ce-ti trebuie (disatantiere si alte fiare) si nu e foarte scump (80$ parca, pe E-bay). Asta e cea mai simpla si rapida metoda. Cat despre stabilitate si feeling cu 180 pe spate, parerile sunt impartite si prin alte locuri. Oricum, din cate am inteles, sunt foarte multe SV-uri prin lume cu janta de CBR si guma de 180. Mai ales cei care le prepara pt. curse au facut modificarea asta. Probabil la iarna/primavara o sa incerc si eu.

 

Va salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!!!

Sunt si eu un proaspat posesor de SV 650 N si foarte incantat de motoreta, dar mai putin incantat de vremea de afara... nu am apucat sa fac decat 250 de km cu el :bounce:

Multi km fara incidente si bafta tuturor, si in cazul in care vor aparea probleme tehnice sper sa primesc ceva ajutor de la voi.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Welcome 2 the CLUB :bounce: Cat despre vreme ce sa zic, asta e, te face sa o iei asa mai incetuc :P. Ride on...

 

 

Ms ms... am vazut ca s-a uscat pe jos si am iesit la tura da am cam inghetat si m-am intors repede :laugh:

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-as pune 180 pe spate la SV650.

Mai demult am imprumutat cuiva cu un CBR600 vechea mea guma de spate pentru ca avea nevoie la RAR, persoana cumparandu-si motorul (primul) cu 180 pe spate.

Dupa doua zile mi-a spus ca a trecut la RAR si vrea sa pastreze guma pentru ca motorul este mult mai manevrabil cu un cauciuc obosit dar de dimensiuni corecte decat ce avea el inainte.

 

Latimea gumei nu cred ca este relevanta la plecarea de pe loc, ci din cate stiu eu la viteze mari , ceea ce nu este cazul la SV650.

 

Cui i se pare ca fuge spatele ar fi bine sa verifice presiunea. Eu mergeam cu 1 si putin la inceputul sezonului din indolenta si aveam impresia ca nu mai stiu sa merg si ca e dat cu duralube tot Bucurestiul. Dupa ce am corectat problema strazile si-au recapatat aderenta, mai ales in curbe :P.

 

e foarte relevanta la plecarea de pe loc, dragsterele oare de ce nu au pe spate roata de bicicleta? :laugh: ; daca bagi presiune mai mult decat trebuie o sa ai o surpriza tare misto, si anume ca spatele o sa fuga mult mai rau decat daca e sub limita de presiune. tu ai simtit lipsa de aer cu adevarat in curba, cu toate ca in mod normal la cat aveai tu acolo nici cricul nu trebuia sa intre sub motor :bounce:

 

oricum, daca mergi zi de zi cu mobra prin tot felul de mizerii de strazi nu are rost sa faci modificarea asta, o roata mai subtire si diametru mai mare preia mult mai bine hopurile decat un mica si lata.

 

 

 

Buey, apropo, vad ca a inceput lumea sa cumpere mobre d'astea si maine e miercuri, ne strangem si noi macar 10 SV-uri printr-un colt pe la arc? eu cunosc doar un el si o ea pana la ora asta cu SV, mai sare careva?

Editat de Qruzzer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e foarte relevanta la plecarea de pe loc, dragsterele oare de ce nu au pe spate roata de bicicleta? :laugh: ; daca bagi presiune mai mult decat trebuie o sa ai o surpriza tare misto, si anume ca spatele o sa fuga mult mai rau decat daca e sub limita de presiune. tu ai simtit lipsa de aer cu adevarat in curba, cu toate ca in mod normal la cat aveai tu acolo nici cricul nu trebuia sa intre sub motor :bounce:

 

oricum, daca mergi zi de zi cu mobra prin tot felul de mizerii de strazi nu are rost sa faci modificarea asta, o roata mai subtire si diametru mai mare preia mult mai bine hopurile decat un mica si lata.

 

 

 

Buey, apropo, vad ca a inceput lumea sa cumpere mobre d'astea si maine e miercuri, ne strangem si noi macar 10 SV-uri printr-un colt pe la arc? eu cunosc doar un el si o ea pana la ora asta cu SV, mai sare careva?

 

Vezi ca dragsterele alea cu roata cat casa au multe sute de cai putere, nu 70. De altfel probabil ai observat si la ele ca marimea rotilor de pe spate difera de la o clasa la alta iar eu as zice ca e fix din cauza diferentelor de putere.

 

Nu v-ati intrebat niciodata de ce au motoarele de MotoGP la clasele de 125 si 250 roti mai subtiri pe spate ?

Este vorba de un compromis intre manevrabilitate si puterea care trebuie pusa la sol.

 

Referitor la presiunea scazuta : o sa fii surpins , dar cand nu stateam pe motor nu se observa ca e presiunea scazuta. Intamplator a observat cineva si mi-a spus , dupa care am remarcat si eu ca se flexa cam mult cauciucul cand franam fata si ma impringeam in ghidon.

Ca fapt divers, am mers si cu un Renault 5 care e destul de usurel cu presiune de 1.2, vre-o 500 de metri pana la prima vulcanizare unde am facut presiunea. Pe dinafara nu se remarca mare jmecherie, mai ales pe spate.

 

 

si totusi nu are nimeni un manual de reparatii pt sv 650 s k6?nu am gasit pe net.....ms

 

Cauta pe site-ul lui wizzie . Ceva cu tanga moteurs.

 

Ms ms... am vazut ca s-a uscat pe jos si am iesit la tura da am cam inghetat si m-am intors repede :P

Bafta

 

In Bucuresti a fost chiar soare la pranz si dupa-amiaza. Foarte placut de mers cu motoru, pacat ca era plin de masini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buey, apropo, vad ca a inceput lumea sa cumpere mobre d'astea si maine e miercuri, ne strangem si noi macar 10 SV-uri printr-un colt pe la arc? eu cunosc doar un el si o ea pana la ora asta cu SV, mai sare careva?

 

 

mda...ce sa zic..daca ar fi frumos afara poate as veni desi nu stiu cat sunt in stare....dupa cum ziceam mai sus , aseara, am iesit la plimbare cu un amic, ne-am fatait prinn tot orasul si cand mergeam acsasa , pe pache protopopescu, o duduie cu un gip (cred ,din cate imi amintesc), venea de pe o strada laterala si a considerat ea ca nu "merit" sa am prioritate si mi-a taiat fata , asta dupa ce amicul meu a trecut primul prin fata ei, claxonand-o si facandu-i semn sa fie atenta ca e alunecos pe jos...am vazut-o si cred ca 20 m am tinut degetul pe claxon sa stie ca mai vine o motocicleta , i-am dat si flesuri si nimic...mi-a taiat fata in ultimul moment, am franat, am prins sina de tranvai si am cazut....nu aveam decat 30 maxim 40 km/h. motorul s-a dus taras , eu m-am rostogolit de cateva ori, am dat si cu capul de asfalt ca am casca zgariata ,putin, pe spate, geaca e mai mult mozolita mai grav e ca am dar cu genunchiul de asfalt, m-am harjait , am o buba foarte dureroasa si cam atat. motoreta are semnalizator fata dreapta avariat, tamburusul de la frana spate rupt, crash pad indoit salbatic si carena cu vreo doua dungi de harjaiala pe ea. oglinda s-a pliat nu a patit nimic....si cam asta.

 

oamenii din masinile din spate au oprit si m-au intrebat de sanatate...era si un omulet in statia de autobuz si a mai oprit un tip cu scuterul care au venit si m-a ajutat sa ridic motorul si sa-l dau din strada.

 

p.s duduia a fugit, nu a oprit, nu a incetinit , in schimb a calcat-o si a virat pe prima straduta la drepta.

 

asfalt uscat si mare grija la toate idioatele care au impresia ca daca au gip au si prioritate..... :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau si eu sa ies un pic...dar o sa ma imbrac bine... :lol: apropo...de unde esti? :rolleyes:

 

 

Buna... pai sunt din vaslui dar in timpu anului sunt in bucuresti la facultate :cheers:. Oricum motoreta cred ca o aduc in buc dupa iarna ca acuma nu prea mai vad rostu :laugh:

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buey, apropo, vad ca a inceput lumea sa cumpere mobre d'astea si maine e miercuri, ne strangem si noi macar 10 SV-uri printr-un colt pe la arc? eu cunosc doar un el si o ea pana la ora asta cu SV, mai sare careva?

 

 

 

mda...ce sa zic..daca ar fi frumos afara poate as veni desi nu stiu cat sunt in stare....dupa cum ziceam mai sus , aseara, am iesit la plimbare cu un amic, ne-am fatait prinn tot orasul si cand mergeam acsasa , pe pache protopopescu, o duduie cu un gip (cred ,din cate imi amintesc), venea de pe o strada laterala si a considerat ea ca nu "merit" sa am prioritate si mi-a taiat fata , asta dupa ce amicul meu a trecut primul prin fata ei, claxonand-o si facandu-i semn sa fie atenta ca e alunecos pe jos...am vazut-o si cred ca 20 m am tinut degetul pe claxon sa stie ca mai vine o motocicleta , i-am dat si flesuri si nimic...mi-a taiat fata in ultimul moment, am franat, am prins sina de tranvai si am cazut....nu aveam decat 30 maxim 40 km/h. motorul s-a dus taras , eu m-am rostogolit de cateva ori, am dat si cu capul de asfalt ca am casca zgariata ,putin, pe spate, geaca e mai mult mozolita mai grav e ca am dar cu genunchiul de asfalt, m-am harjait , am o buba foarte dureroasa si cam atat. motoreta are semnalizator fata dreapta avariat, tamburusul de la frana spate rupt, crash pad indoit salbatic si carena cu vreo doua dungi de harjaiala pe ea. oglinda s-a pliat nu a patit nimic....si cam asta.

 

oamenii din masinile din spate au oprit si m-au intrebat de sanatate...era si un omulet in statia de autobuz si a mai oprit un tip cu scuterul care au venit si m-a ajutat sa ridic motorul si sa-l dau din strada.

 

p.s duduia a fugit, nu a oprit, nu a incetinit , in schimb a calcat-o si a virat pe prima straduta la drepta.

 

asfalt uscat si mare grija la toate idioatele care au impresia ca daca au gip au si prioritate..... :rolleyes:

 

imi pare rau pt intamplarea neplacuta pe care ai avut o....eu ma luam dupa ea dc eram in locul pretenului tau...f....ui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi pare rau pt intamplarea neplacuta pe care ai avut o....eu ma luam dupa ea dc eram in locul pretenului tau...f....ui

 

 

din pacate , amicul meu nu a vazut nimic , de obicei sta cu ochii pe mine, in oglinzi, dar de data asta nu s-a mai uitat...asta e ..ceasul rau, pisica neagra. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasoala intamplare, bine ca nu ai patit mai rau :rolleyes:. Eu in 2 zile m-am trezit cu TIR care depasea, cu toate ca ma vazuse, taximetristi care faceau stanga fara sa se deranjeze ca veneam, femei care nu se uita in oglinzi, asta in iasi. dar ce sa le fac, ma pazesc si sunt precaut si cam asta.

Bafta si ai grija.

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...