Qruzzer Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 (editat) Eu n-as pune 180 pe spate la SV650. Mai demult am imprumutat cuiva cu un CBR600 vechea mea guma de spate pentru ca avea nevoie la RAR, persoana cumparandu-si motorul (primul) cu 180 pe spate. Dupa doua zile mi-a spus ca a trecut la RAR si vrea sa pastreze guma pentru ca motorul este mult mai manevrabil cu un cauciuc obosit dar de dimensiuni corecte decat ce avea el inainte. Latimea gumei nu cred ca este relevanta la plecarea de pe loc, ci din cate stiu eu la viteze mari , ceea ce nu este cazul la SV650. Cui i se pare ca fuge spatele ar fi bine sa verifice presiunea. Eu mergeam cu 1 si putin la inceputul sezonului din indolenta si aveam impresia ca nu mai stiu sa merg si ca e dat cu duralube tot Bucurestiul. Dupa ce am corectat problema strazile si-au recapatat aderenta, mai ales in curbe . e foarte relevanta la plecarea de pe loc, dragsterele oare de ce nu au pe spate roata de bicicleta? ; daca bagi presiune mai mult decat trebuie o sa ai o surpriza tare misto, si anume ca spatele o sa fuga mult mai rau decat daca e sub limita de presiune. tu ai simtit lipsa de aer cu adevarat in curba, cu toate ca in mod normal la cat aveai tu acolo nici cricul nu trebuia sa intre sub motor oricum, daca mergi zi de zi cu mobra prin tot felul de mizerii de strazi nu are rost sa faci modificarea asta, o roata mai subtire si diametru mai mare preia mult mai bine hopurile decat un mica si lata. Buey, apropo, vad ca a inceput lumea sa cumpere mobre d'astea si maine e miercuri, ne strangem si noi macar 10 SV-uri printr-un colt pe la arc? eu cunosc doar un el si o ea pana la ora asta cu SV, mai sare careva? Editat Septembrie 16, 2008 de Qruzzer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 si totusi nu are nimeni un manual de reparatii pt sv 650 s k6?nu am gasit pe net.....ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 e foarte relevanta la plecarea de pe loc, dragsterele oare de ce nu au pe spate roata de bicicleta? ; daca bagi presiune mai mult decat trebuie o sa ai o surpriza tare misto, si anume ca spatele o sa fuga mult mai rau decat daca e sub limita de presiune. tu ai simtit lipsa de aer cu adevarat in curba, cu toate ca in mod normal la cat aveai tu acolo nici cricul nu trebuia sa intre sub motor oricum, daca mergi zi de zi cu mobra prin tot felul de mizerii de strazi nu are rost sa faci modificarea asta, o roata mai subtire si diametru mai mare preia mult mai bine hopurile decat un mica si lata. Buey, apropo, vad ca a inceput lumea sa cumpere mobre d'astea si maine e miercuri, ne strangem si noi macar 10 SV-uri printr-un colt pe la arc? eu cunosc doar un el si o ea pana la ora asta cu SV, mai sare careva? Vezi ca dragsterele alea cu roata cat casa au multe sute de cai putere, nu 70. De altfel probabil ai observat si la ele ca marimea rotilor de pe spate difera de la o clasa la alta iar eu as zice ca e fix din cauza diferentelor de putere. Nu v-ati intrebat niciodata de ce au motoarele de MotoGP la clasele de 125 si 250 roti mai subtiri pe spate ? Este vorba de un compromis intre manevrabilitate si puterea care trebuie pusa la sol. Referitor la presiunea scazuta : o sa fii surpins , dar cand nu stateam pe motor nu se observa ca e presiunea scazuta. Intamplator a observat cineva si mi-a spus , dupa care am remarcat si eu ca se flexa cam mult cauciucul cand franam fata si ma impringeam in ghidon. Ca fapt divers, am mers si cu un Renault 5 care e destul de usurel cu presiune de 1.2, vre-o 500 de metri pana la prima vulcanizare unde am facut presiunea. Pe dinafara nu se remarca mare jmecherie, mai ales pe spate. si totusi nu are nimeni un manual de reparatii pt sv 650 s k6?nu am gasit pe net.....ms Cauta pe site-ul lui wizzie . Ceva cu tanga moteurs. Ms ms... am vazut ca s-a uscat pe jos si am iesit la tura da am cam inghetat si m-am intors repede Bafta In Bucuresti a fost chiar soare la pranz si dupa-amiaza. Foarte placut de mers cu motoru, pacat ca era plin de masini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 (editat) Manuale: http://www.tanga-moteurs.ro/service/ Editat Septembrie 17, 2008 de radu.o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Buey, apropo, vad ca a inceput lumea sa cumpere mobre d'astea si maine e miercuri, ne strangem si noi macar 10 SV-uri printr-un colt pe la arc? eu cunosc doar un el si o ea pana la ora asta cu SV, mai sare careva? mda...ce sa zic..daca ar fi frumos afara poate as veni desi nu stiu cat sunt in stare....dupa cum ziceam mai sus , aseara, am iesit la plimbare cu un amic, ne-am fatait prinn tot orasul si cand mergeam acsasa , pe pache protopopescu, o duduie cu un gip (cred ,din cate imi amintesc), venea de pe o strada laterala si a considerat ea ca nu "merit" sa am prioritate si mi-a taiat fata , asta dupa ce amicul meu a trecut primul prin fata ei, claxonand-o si facandu-i semn sa fie atenta ca e alunecos pe jos...am vazut-o si cred ca 20 m am tinut degetul pe claxon sa stie ca mai vine o motocicleta , i-am dat si flesuri si nimic...mi-a taiat fata in ultimul moment, am franat, am prins sina de tranvai si am cazut....nu aveam decat 30 maxim 40 km/h. motorul s-a dus taras , eu m-am rostogolit de cateva ori, am dat si cu capul de asfalt ca am casca zgariata ,putin, pe spate, geaca e mai mult mozolita mai grav e ca am dar cu genunchiul de asfalt, m-am harjait , am o buba foarte dureroasa si cam atat. motoreta are semnalizator fata dreapta avariat, tamburusul de la frana spate rupt, crash pad indoit salbatic si carena cu vreo doua dungi de harjaiala pe ea. oglinda s-a pliat nu a patit nimic....si cam asta. oamenii din masinile din spate au oprit si m-au intrebat de sanatate...era si un omulet in statia de autobuz si a mai oprit un tip cu scuterul care au venit si m-a ajutat sa ridic motorul si sa-l dau din strada. p.s duduia a fugit, nu a oprit, nu a incetinit , in schimb a calcat-o si a virat pe prima straduta la drepta. asfalt uscat si mare grija la toate idioatele care au impresia ca daca au gip au si prioritate..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 vreau si eu sa ies un pic...dar o sa ma imbrac bine... apropo...de unde esti? Buna... pai sunt din vaslui dar in timpu anului sunt in bucuresti la facultate . Oricum motoreta cred ca o aduc in buc dupa iarna ca acuma nu prea mai vad rostu Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d t m Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Buey, apropo, vad ca a inceput lumea sa cumpere mobre d'astea si maine e miercuri, ne strangem si noi macar 10 SV-uri printr-un colt pe la arc? eu cunosc doar un el si o ea pana la ora asta cu SV, mai sare careva? mda...ce sa zic..daca ar fi frumos afara poate as veni desi nu stiu cat sunt in stare....dupa cum ziceam mai sus , aseara, am iesit la plimbare cu un amic, ne-am fatait prinn tot orasul si cand mergeam acsasa , pe pache protopopescu, o duduie cu un gip (cred ,din cate imi amintesc), venea de pe o strada laterala si a considerat ea ca nu "merit" sa am prioritate si mi-a taiat fata , asta dupa ce amicul meu a trecut primul prin fata ei, claxonand-o si facandu-i semn sa fie atenta ca e alunecos pe jos...am vazut-o si cred ca 20 m am tinut degetul pe claxon sa stie ca mai vine o motocicleta , i-am dat si flesuri si nimic...mi-a taiat fata in ultimul moment, am franat, am prins sina de tranvai si am cazut....nu aveam decat 30 maxim 40 km/h. motorul s-a dus taras , eu m-am rostogolit de cateva ori, am dat si cu capul de asfalt ca am casca zgariata ,putin, pe spate, geaca e mai mult mozolita mai grav e ca am dar cu genunchiul de asfalt, m-am harjait , am o buba foarte dureroasa si cam atat. motoreta are semnalizator fata dreapta avariat, tamburusul de la frana spate rupt, crash pad indoit salbatic si carena cu vreo doua dungi de harjaiala pe ea. oglinda s-a pliat nu a patit nimic....si cam asta. oamenii din masinile din spate au oprit si m-au intrebat de sanatate...era si un omulet in statia de autobuz si a mai oprit un tip cu scuterul care au venit si m-a ajutat sa ridic motorul si sa-l dau din strada. p.s duduia a fugit, nu a oprit, nu a incetinit , in schimb a calcat-o si a virat pe prima straduta la drepta. asfalt uscat si mare grija la toate idioatele care au impresia ca daca au gip au si prioritate..... imi pare rau pt intamplarea neplacuta pe care ai avut o....eu ma luam dupa ea dc eram in locul pretenului tau...f....ui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 imi pare rau pt intamplarea neplacuta pe care ai avut o....eu ma luam dupa ea dc eram in locul pretenului tau...f....ui din pacate , amicul meu nu a vazut nimic , de obicei sta cu ochii pe mine, in oglinzi, dar de data asta nu s-a mai uitat...asta e ..ceasul rau, pisica neagra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 (editat) Nasoala intamplare, bine ca nu ai patit mai rau . Eu in 2 zile m-am trezit cu TIR care depasea, cu toate ca ma vazuse, taximetristi care faceau stanga fara sa se deranjeze ca veneam, femei care nu se uita in oglinzi, asta in iasi. dar ce sa le fac, ma pazesc si sunt precaut si cam asta. Bafta si ai grija. Editat Septembrie 17, 2008 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Nasoala intamplare, bine ca nu ai patit mai rau . Eu in 2 zile m-am trezit cu TIR care depasea, cu toate ca ma vazuse, taximetristi care faceau stanga fara sa se deranjeze ca veneam, femei care nu se uita in oglinzi, asta in iasi. dar ce sa le fac, ma pazesc si sunt precaut si cam asta. Bafta si ai grija. am patit-o si eu de multe ori cu taxiuri, dube, femei la volan si tot ce vrei...dar cand e sa ti se intample...nu mai ai ce sa faci...decat sa porti echipamntul adecvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 am patit-o si eu de multe ori cu taxiuri, dube, femei la volan si tot ce vrei...dar cand e sa ti se intample...nu mai ai ce sa faci...decat sa porti echipamntul adecvat Da, la partea cu echipamentu nu stau prea bine momentan, urmeaza sa imi iau cate ceva in viitorul apropiat. Acuma eu am o curiozitate stupida poate, da totusi am sa intreb.... daca fac vreo pana de cauciuc si sunt cine stie pe unde ce e de facut? o imping pana la vulcazinare??? sper ca nu e o intrebare chiar jalnica ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Da, la partea cu echipamentu nu stau prea bine momentan, urmeaza sa imi iau cate ceva in viitorul apropiat. Acuma eu am o curiozitate stupida poate, da totusi am sa intreb.... daca fac vreo pana de cauciuc si sunt cine stie pe unde ce e de facut? o imping pana la vulcazinare??? sper ca nu e o intrebare chiar jalnica ms. pai din cate stiu este este destul de greu sa faci o pana din asta de sa nu mai poti sa mergi pe ea...poate o explozie , doamne fereste, dar daca iei un cui , ceva nu se intampla mai nimic ...ajungi pana la prima vucanizare cu bine.... si daca e sa se dezumfle , ca si in cazul masinii, nu e indicat sa o impingi sau sa o misti pt ca strici janta ..... chemi si tu o duba, un papuc, o caruta si o duci la vulcanizare...sau unde vrei tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 E in regula daca nu se dezumfla de tot Si inca o intrebare, am nevoie de placute de frana pe fata... stie cineva de care se potrivesc? trebuie placute pt modelul asta de motoreta sau sunt "universale" sa zic asa pt o anumita "clasa" de motorete? sunt cam pe dinafara momentan cu toate astea ca am motoreta de 2 saptamani doar si m-am uitat asa cam ce schimburi tre sa ii fac ca sa stiu ce sa incep sa caut. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 E in regula daca nu se dezumfla de tot Si inca o intrebare, am nevoie de placute de frana pe fata... stie cineva de care se potrivesc? trebuie placute pt modelul asta de motoreta sau sunt "universale" sa zic asa pt o anumita "clasa" de motorete? sunt cam pe dinafara momentan cu toate astea ca am motoreta de 2 saptamani doar si m-am uitat asa cam ce schimburi tre sa ii fac ca sa stiu ce sa incep sa caut. Multumesc la placute nu stiu, dar cred ca e valabil si pentru ele , dar pentru tot ce vrei sa schimbi trebuie sa fie pentru modelul de motoreta pe care il ai... eu am schimbat filtru de aer, cablu de ambreiaj, filtru de ulei, oglinzi (care se potrivesc si la gsxr 600, gs 500 f ), doar oglinzile, de restul nu stiu...dar nu cred...in fine, multa bafta si sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 nu, sunt placute pentru sv, spate si fata. nu exista universale. cat despre echipament, perfect in caz de alunecari, caderi etc. ... la impact insa? mori cu echipamentu' pe tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Multumesc de raspunsuri. Imi e clar ca e bun la caderi si alunecari echipamentul, oricum si cu echipament si tot nu m-as baza pe el, tot capul e cel care face si pana la urma cel care trage Ok, am inteles si cu placutele cum sta treaba, urmeaza sa ma apuc sa caut si apoi sa le schimb ca sa stau linistit. Am vazut ca maine in buc sunt 21 de grade.. si la mine doar 14 anyway cu siguranta o scot si maine la o plimbare Bafta! Pana la urma in buc se strang ceva SV-uri la intalniri? Si intalnirile tot la arc se tin, sau mai sunt si alte locatii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 (editat) Ola amigos ! Numele meu e Mihai, iar de astazi dimineata am devenit posesorul unui mic SV650S . Nu ma pot abtine din zambit, unul larg pana la urechi. Cu toate ca acum "m-am pus" la uscat, asta e voia vremii, sunt nerabdator sa vina si ziua de maine. Acum, intrebare rapida : cine are o oglinda de SV '99-'02 pe stanga ?. a mea e busita si mi-e greu fara ea. Editat Septembrie 17, 2008 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Felicitari si multi km pe el. de oglinda nu stiu, mie mi-ar trebui cea din dreapta by the way . Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Pana la urma in buc se strang ceva SV-uri la intalniri? Si intalnirile tot la arc se tin, sau mai sunt si alte locatii? mai...eu am incercat sa ii strang pe sv-istii din bucuresti la un suc , la o barfa mica, despre motorete normal, dar nu prea am avut succes....pe qruzzer am reusit sa il cunosc personal , te salut omule, si in rest...nu a semnat nimeni condica. poate reusim intr-o zi cu soare sa ne vedem mai multi la un cico. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Pana la urma in buc se strang ceva SV-uri la intalniri? Si intalnirile tot la arc se tin, sau mai sunt si alte locatii? mai...eu am incercat sa ii strang pe sv-istii din bucuresti la un suc , la o barfa mica, despre motorete normal, dar nu prea am avut succes....pe qruzzer am reusit sa il cunosc personal , te salut omule, si in rest...nu a semnat nimeni condica. poate reusim intr-o zi cu soare sa ne vedem mai multi la un cico. Eu pot sa onorez cu prezenta dupa 1 oct cand vin la facultate... dar onorez prezenta fara motoreta, si incerc sa mai aduc un SV-ist, coleg de facultate cu mine. Abia astept sa mai cunosc ceva lume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Ola amigos ! Numele meu e Mihai, iar de astazi dimineata am devenit posesorul unui mic SV650S . Nu ma pot abtine din zambit, unul larg pana la urechi. Cu toate ca acum "m-am pus" la uscat, asta e voia vremii, sunt nerabdator sa vina si ziua de maine. Acum, intrebare rapida : cine are o oglinda de SV '99-'02 pe stanga ?. a mea e busita si mi-e greu fara ea. Daca o ai pe aia de pe dreapta mut-o pe stanga si intoarce-o, cu oglinzile stock merge sigur, poate si cu unele after market... EnduroKid??? de pe ce ai descalecat, ca sa inceleci pe un SV? Intreb ca yo vreau sa-mi iau si un enduro - mult mai potrivit pentru drumurile de la noi; uneori de SV mi se face mila cand umblu pe unele drumuri "bune" de la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 (editat) Ce chestie. sa incerc maine . In drum spre casa am tras putin si de aia din dreapta si s-a desfacut un pic, ploua si n-am mai oprit sa vad ce are. Pai am mai avut un RX de la aprilia, e mai cross asa. Daca umbli mai mult prin oras, un supermoto si-ar face toti banii. Ah, am vazut acu ca esti din Brasov. acolo ai ceva padure si munte poate fi distractiv Editat Septembrie 17, 2008 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Buey DIDI ce rau imi pare.... de motor ma imi place rau a ta ca e full plastefiata pacat ca nu s-a pus mana pe pitzi fashion aia, dar bine ca e cu leziuni si daune usoare pentru pana de cui sau pierderi minore sunt chituri de reparatii ori niste sprayiuri cu nus' ce sampon lipicios in ele. chiar am folosit si eu, am un cui pe spate si imi era lene sa dau roata jos, plus ca eram curios daca poti sa te bazezi pe asa ceva...asa ca am bagat spay in el si cred ca sunt vro 1000km de la eveniment. roata se invarte in continuare, presiunea e inca stabila. Aaa...si la treaba cu dragsterele, pai e normal ca alea din clasa 125-250 sa aiba gume mai slim, cum crezi ca ar trage un 125 cu o roata de cbr 600?:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Buey DIDI ce rau imi pare.... de motor ma imi place rau a ta ca e full plastefiata pacat ca nu s-a pus mana pe pitzi fashion aia, dar bine ca e cu leziuni si daune usoare mai...motorul din cate stiu e e destul de bine, ieri nu am avut curaj sa ma duc sa vad, pe lumina, ce are mai exact . va trebuii sa schimb crash padurile ...si nu prea gasesc pentru modelul meu....in rest toate bune si frumoase...alti bani , alta distractie sa ne vedem cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Man, habar n-am daca sunt alea stoc, ideea e ca nu pot sa le inversez. . Plm, maine desfac ambreiaju ca nu debraiaza complet si ma f**e la semafoare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.