calin_cz Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 @vladf : Putina miscare pe aici, nimeni nu se lauda cu nimic? .....ma laud eu , deci e pregatita de sezon. Ultimile chestii, de la ultima postare referitoare la ce am mai surubarit in iarna - schimbat guma fata; -schimbat telescop spate - altul de la un model de Kawasaki; -montat alarma + schimbat contact ....... -curatat, sincronizat carburatoare; -gresat cabluri comenzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Salut, voi la sv-uri puneti ulei semisintetic sau doar sintetic? Producatorul ce recomanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 as recomanda sintetic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 si sa ai nivelul intotdeauna la nivelul maxim. Sau chiar peste daca nu tii mereu ambele roti pe asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Salut, voi la sv-uri puneti ulei semisintetic sau doar sintetic? Producatorul ce recomanda? full-sintetic.....nu stiu daca e diferenta intre full si semi...dar diferenta de pret nu e mare...asa ca eu am ales full (recunosc...poate nu e nevoie avand in vedere ca nu merg pe o roata sau in stil "reising") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Mircea, eu mi-am cumparat motocicleta asta acum 5 ani. Incepatoare fiind si neavand cu cine sa ma sfatuiesc , mi-a placut cum arata (femeia din mine si-a arata fata ). am avut norocul ca motoreta sa aiba chit de coborare pe ea si asa ajung cu jumate de talpa jos. Am 1,63 inaltime...la inceput am dat cu ea pe jos, lipsa de experienta si acea jumatate de talpa si-a spus cuvantul, dar cu timpul am invatat sa o cunosc si acum , cand stau la semafor, stau cu un picior pe scarita iar cu celalalt doar pun varful jos. Nu am condus GS si nici CB dar nici nu sunt de acord cu baietii ca nu e mobra pentru incepatori. La un momentdat, orice motoreta ti-ai lua, devine "racheta" daca te infigi in ea. Nu mi-e rusine sa recunosc ca am stat 2 saptamani in poligon ca sa ma obisnuiesc cu motoreta, abia apoi am iesit in trafic. Sv-ul este o motoreta care iti da de toate (in limita bunului simt), Cum zicea si Calin, am mers si cu un Gladius. Este foarte misto, e mai "blanda" decat un sv, e mai putin smucita, se conduce usor, ca sa fac asa o comparatie ...e ca o pisicuta, fata de tigrisorul de sv. Eu am varianta S, pe varianta N pozitie este alta, stai mai drept, mai comod, mai relaxat. Am avut ghidon touring pe ea dar l-am schimbat cu semighidoane. Merg in oras in proportie de 90%, iar ghidonul touring nu imi era de prea mare folos. Multa bafta in alegerea mobrei! Hello, In primul rand asta-i ideea si in cazul prietenei mele (daca nu-i place mobra cum arata, nu se urca pe ea niciodata). Pentru ea conteaza aspectul in primul rand si mai apoi detaliile tehnice. In ceea ce priveste SV-ul nu luam in calcul varianta S ci doar N-ul pentru ca se cauta o pozitie cat mai comoda (mai dreapta). Ma gandeam si la niste inaltatoare de ghidon in cazul in care opteaza pentru acest model. Deocamdata, nu stiu, trebuie sa luam in calcul multe aspecte. Gladius a fost prima optiune (chestiune de feeling feminin) asa cum spuneai, dar pretul ne cam tine deoparte, Sv-ul a fost urmatorul. Acum tatonam si pista Kawasaki ER6N Multumesc pentru sfaturi si detalii. Sa auzim de bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Cand nivelul uleiului este peste maxim, apar altele, schimba mai greu, se comporta ciudat din ce am auzit. N-are nici pe draq Surplusul il arde in timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Am avut ulei semi si ulei full. Recomand ulei semi, pentru ca cu cel full parca nu mai schimba vitezele atat de precis si ambreiajul parca patina cateodata. Diferenta de pret e nesemnificativa, de aia am si incercat full, dar parca nu e pentru ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 (editat) @MirceaB - Kawa ER6N ar fi ceva mai potrivita ca si pozitie pentru prietena ta decat SVul avand in vedere ca are saua mult mai joasa si se poate ajunge mai bine cu piciorul jos. Ca si putere e tot pe acolo, poate putin mai domoala datorita cuplului usor mai mic m-am uitat si are acelasi cuplu ca SV. Are un prieten care nu e tocmai inalt si e foarte multumit de mobra. Nu zic nu la SV, a nu se intelege asta, doar parerea mea despre ER6N. Editat Februarie 19, 2013 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 In ceea ce priveste SV-ul nu luam in calcul varianta S ci doar N-ul pentru ca se cauta o pozitie cat mai comoda (mai dreapta).Pozitia S-ului e mult mai buna pentru spate corpul fiind aplecat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 dar cineva mai scund..............are tot timpul burta pe rezervor. schimband "oasele" articulatiei de la suspensie....... exemplu @dihania, poti ajunge cu piciorul jos. Varianta S....depinde de gusturi....... eu nu o vad pentru mine, de fapt nici @MirceaB nu o vroia, era cu ochiul spre N. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Vreau sa-mi cumpar crashpaduri pentru sv650n k7, care sunt mai bune sau care sunt bune si ieftine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 A mai fost p discutie pe aici cu bun si ieftin... Hotaraste-te pe bun SAU ieftin si nu vei fi dezamagit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Odata ce am dat ceva bani pe motor e clar ca nu ii cumpar accesorii si consumabile ieftine, eu nu vreau craspaduri la 100 de lei dar nici la 500. SI dupa cum se stie la majoritatea chestiilor scumpe platesti 50% renumele firmei. Deci ce crashpaduri sunt mai bune pentru sv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Pe SV nu am "probat" crash-urile... Am avut nevoie de ele pe hornet si pe un gsxf, pe ambele puig: la viteza mica si-au facut treaba cu brio. Totusi, mici zgarieturi am avut pe toba (cazuta pe o parte, a avut ca si punte de sustinere crash-ul si toba). Dar cred ca se duc peste 500 de ron ca pret... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) M-a pus necuratu' sa schimb toba, trebuie sa fac rost de un db-killer sau o pun pe cea originala la loc. Suna bine dar cam de 20 de ori mai tare decat imi doream . Editat Februarie 21, 2013 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Ce toba ai pus, Vlade? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 GEG ceva, G&G ceva italian cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Suna fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Mersi! Totusi suna mult prea tare, in filmare nu prea poti sa-ti dai seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Pe SV nu am "probat" crash-urile... Am avut nevoie de ele pe hornet si pe un gsxf, pe ambele puig: la viteza mica si-au facut treaba cu brio. Totusi, mici zgarieturi am avut pe toba (cazuta pe o parte, a avut ca si punte de sustinere crash-ul si toba). Dar cred ca se duc peste 500 de ron ca pret... Am rezolvat, am gasit puig noi la 250 ron pe bursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 GEG ceva, G&G ceva italian cred. Sa nu fie D&G Pusesem mai demult pe aici o poza cu silencerul artizanal pe care mi-l facusem la fosta toba, foarte kinki era Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Iti dai seama ca dau stickerul ala jos, asta mi-a trecut si mie prin cap prima oara cand am vazut toba. Sa mai zic ca pe "fostul proprietar" il cheama Gigi? Acuma am luat niste masuri si urmeaza sa-mi faca cineva la strung silencer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Daca vrea cineva, am o toba Vick exhaust cu care nu mai am ce face. Necesita polishare, reumplere cu vata de sticla sau alt material fonoabsorbant, si nu mai am timp/rabdare pentru asta. O dau cu 100RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 @MirceaB - Kawa ER6N ar fi ceva mai potrivita ca si pozitie pentru prietena ta decat SVul avand in vedere ca are saua mult mai joasa si se poate ajunge mai bine cu piciorul jos. Ca si putere e tot pe acolo, poate putin mai domoala datorita cuplului usor mai mic m-am uitat si are acelasi cuplu ca SV. Are un prieten care nu e tocmai inalt si e foarte multumit de mobra. Nu zic nu la SV, a nu se intelege asta, doar parerea mea despre ER6N. er6 intr-adevar e mai jos o idee. cu mentiunea ca saua cu burete foarte gros a sv-ului se poate transforma usor intr-o sa mai joasa si chiar mai confortabila. mult mai ieftn decat chit de coborare, si fara a modifica ciclistica motocicletei desi in cifre e acelasi cuplu, parere mea este ca sv se simte mai nervos decat er 6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.