Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

@vladf : Putina miscare pe aici, nimeni nu se lauda cu nimic?

 

.....ma laud eu :) , deci e pregatita de sezon.

Ultimile chestii, de la ultima postare referitoare la ce am mai surubarit in iarna

- schimbat guma fata;

-schimbat telescop spate - altul de la un model de Kawasaki;

-montat alarma + schimbat contact .......

-curatat, sincronizat carburatoare;

-gresat cabluri comenzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, voi la sv-uri puneti ulei semisintetic sau doar sintetic? Producatorul ce recomanda?

full-sintetic.....nu stiu daca e diferenta intre full si semi...dar diferenta de pret nu e mare...asa ca eu am ales full (recunosc...poate nu e nevoie avand in vedere ca nu merg pe o roata sau in stil "reising")

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mircea, eu mi-am cumparat motocicleta asta acum 5 ani. Incepatoare fiind si neavand cu cine sa ma sfatuiesc , mi-a placut cum arata (femeia din mine si-a arata fata :)). am avut norocul ca motoreta sa aiba chit de coborare pe ea si asa ajung cu jumate de talpa jos. Am 1,63 inaltime...la inceput am dat cu ea pe jos, lipsa de experienta si acea jumatate de talpa si-a spus cuvantul, dar cu timpul am invatat sa o cunosc si acum , cand stau la semafor, stau cu un picior pe scarita iar cu celalalt doar pun varful jos.

Nu am condus GS si nici CB dar nici nu sunt de acord cu baietii ca nu e mobra pentru incepatori. La un momentdat, orice motoreta ti-ai lua, devine "racheta" daca te infigi in ea. Nu mi-e rusine sa recunosc ca am stat 2 saptamani in poligon ca sa ma obisnuiesc cu motoreta, abia apoi am iesit in trafic. Sv-ul este o motoreta care iti da de toate (in limita bunului simt),

Cum zicea si Calin, am mers si cu un Gladius. Este foarte misto, e mai "blanda" decat un sv, e mai putin smucita, se conduce usor, ca sa fac asa o comparatie ...e ca o pisicuta, fata de tigrisorul de sv.

Eu am varianta S, pe varianta N pozitie este alta, stai mai drept, mai comod, mai relaxat. Am avut ghidon touring pe ea dar l-am schimbat cu semighidoane. Merg in oras in proportie de 90%, iar ghidonul touring nu imi era de prea mare folos. Multa bafta in alegerea mobrei!

Hello,

In primul rand asta-i ideea si in cazul prietenei mele (daca nu-i place mobra cum arata, nu se urca pe ea niciodata). Pentru ea conteaza aspectul in primul rand si mai apoi detaliile tehnice. In ceea ce priveste SV-ul nu luam in calcul varianta S ci doar N-ul pentru ca se cauta o pozitie cat mai comoda (mai dreapta). Ma gandeam si la niste inaltatoare de ghidon in cazul in care opteaza pentru acest model. Deocamdata, nu stiu, trebuie sa luam in calcul multe aspecte.

Gladius a fost prima optiune (chestiune de feeling feminin) asa cum spuneai, dar pretul ne cam tine deoparte, Sv-ul a fost urmatorul. Acum tatonam si pista Kawasaki ER6N

Multumesc pentru sfaturi si detalii.

Sa auzim de bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand nivelul uleiului este peste maxim, apar altele, schimba mai greu, se comporta ciudat din ce am auzit.

N-are nici pe draq ;) Surplusul il arde in timp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@MirceaB - Kawa ER6N ar fi ceva mai potrivita ca si pozitie pentru prietena ta decat SVul avand in vedere ca are saua mult mai joasa si se poate ajunge mai bine cu piciorul jos. Ca si putere e tot pe acolo, poate putin mai domoala datorita cuplului usor mai mic m-am uitat si are acelasi cuplu ca SV. Are un prieten care nu e tocmai inalt si e foarte multumit de mobra. Nu zic nu la SV, a nu se intelege asta, doar parerea mea despre ER6N. :cheers:

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar cineva mai scund..............are tot timpul burta pe rezervor.

schimband "oasele" articulatiei de la suspensie....... exemplu @dihania, poti ajunge cu piciorul jos.

Varianta S....depinde de gusturi....... eu nu o vad pentru mine, de fapt nici @MirceaB nu o vroia, era cu ochiul spre N.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odata ce am dat ceva bani pe motor e clar ca nu ii cumpar accesorii si consumabile ieftine, eu nu vreau craspaduri la 100 de lei dar nici la 500. SI dupa cum se stie la majoritatea chestiilor scumpe platesti 50% renumele firmei. Deci ce crashpaduri sunt mai bune pentru sv?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe SV nu am "probat" crash-urile...

Am avut nevoie de ele pe hornet si pe un gsxf, pe ambele puig: la viteza mica si-au facut treaba cu brio. Totusi, mici zgarieturi am avut pe toba (cazuta pe o parte, a avut ca si punte de sustinere crash-ul si toba).

Dar cred ca se duc peste 500 de ron ca pret...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe SV nu am "probat" crash-urile...

Am avut nevoie de ele pe hornet si pe un gsxf, pe ambele puig: la viteza mica si-au facut treaba cu brio. Totusi, mici zgarieturi am avut pe toba (cazuta pe o parte, a avut ca si punte de sustinere crash-ul si toba).

Dar cred ca se duc peste 500 de ron ca pret...

Am rezolvat, am gasit puig noi la 250 ron :) pe bursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GEG ceva, G&G ceva italian cred.

Sa nu fie D&G :D

 

Pusesem mai demult pe aici o poza cu silencerul artizanal pe care mi-l facusem la fosta toba, foarte kinki era

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dai seama ca dau stickerul ala jos, asta mi-a trecut si mie prin cap prima oara cand am vazut toba. Sa mai zic ca pe "fostul proprietar" il cheama Gigi? :D

 

Acuma am luat niste masuri si urmeaza sa-mi faca cineva la strung silencer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrea cineva, am o toba Vick exhaust cu care nu mai am ce face. Necesita polishare, reumplere cu vata de sticla sau alt material fonoabsorbant, si nu mai am timp/rabdare pentru asta. O dau cu 100RON.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@MirceaB - Kawa ER6N ar fi ceva mai potrivita ca si pozitie pentru prietena ta decat SVul avand in vedere ca are saua mult mai joasa si se poate ajunge mai bine cu piciorul jos. Ca si putere e tot pe acolo, poate putin mai domoala datorita cuplului usor mai mic m-am uitat si are acelasi cuplu ca SV. Are un prieten care nu e tocmai inalt si e foarte multumit de mobra. Nu zic nu la SV, a nu se intelege asta, doar parerea mea despre ER6N. :cheers:

er6 intr-adevar e mai jos o idee. cu mentiunea ca saua cu burete foarte gros a sv-ului se poate transforma usor intr-o sa mai joasa si chiar mai confortabila. mult mai ieftn decat chit de coborare, si fara a modifica ciclistica motocicletei

desi in cifre e acelasi cuplu, parere mea este ca sv se simte mai nervos decat er 6

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...