dihania Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 ) haha . da , prin speciala vrei sa zici ca ne urechim, ne tragem tzepe ... ce mai e ? intalniri fantoma.... totusi... . in seara asta dihania..... ai intuit corect "special " ala..dar totusi...cine cui trage teapa??? si in seara asta ce?vrei sa ne vedem???iesim la bere?ca la cum ploua nebuna sa fiu sa ma mai urc pe motor...nu de alta dar doar ce m-am intors de la serviciu si imi ajunge atata udaciune .deci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 mai ia mutati-va voi aici si lasati topicu asta pentru motoarele voastre si nu va mai plangeti atat de ploaie ca la mine daca n-ar fi mizeria aia de R/R bulita m-as da cu ea pana la prima zapada, eh bine, inainte de asta ar trebui sa merg sa imi reimprospatez si asigurarea ca s-a dus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 (editat) bai, io o sa plec in curand de la scarbici. marfa de mine ca n-am aripa fata o placere . da, cand tu , cand eu tragem cate o tzeapa. deci, i'm still on the road. ori la bal ori la spital P.s : mev, nu fii gelos ! Editat Septembrie 25, 2008 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Matrimoniale 2 in V la 90 de grade Looks like double penetration to me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 mai ia mutati-va voi aici si lasati topicu asta pentru motoarele voastre si nu va mai plangeti atat de ploaie ca la mine daca n-ar fi mizeria aia de R/R bulita m-as da cu ea pana la prima zapada, eh bine, inainte de asta ar trebui sa merg sa imi reimprospatez si asigurarea ca s-a dus apropo de prima zapada....mie deja a inceput sa imi faca fite cand o pornesc dimineata pentru e prea frig si nu o ia de la prima " cheie". a ta nu zice nimic ? ca oricum la tine acolo e si mai frig... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 e carburator domne, e normal sa nu porneasca din prima daca a stat toata noaptea in frig. tu daca ai dormi in frig, ai putea la 6 dimineata sa te trezesti intr-o secunda? nu cred! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 de cate grade vorbim? eu am avut norocu sa o pornesc foarte usor la 12 grade pana acuma... e drept ca doar intr-o zi s-a intamplat sa fie 12 grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 e carburator domne, e normal sa nu porneasca din prima daca a stat toata noaptea in frig. tu daca ai dormi in frig, ai putea la 6 dimineata sa te trezesti intr-o secunda? nu cred! stai bre nu da...ca a mea e pe injectie......) cate grade...pai cate sunt in bucuresti de vreo saptamana.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 (editat) , cred ca ieÂşti singura cu problema asta . Până Âşi mie imi porneÂşte din prima dimineața, iar eu am carb. Edit : am ajuns acasa, 90% uscat . happy dry me Editat Septembrie 25, 2008 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 eh, si mie imi porneste din prima, dar face prea putine ture pana e cald. e normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 apas butonul, porneste...vrum vrum vrum....si dupa moare, apas butonul din nou...si merge.....asta este....nu ca nu vrea si ma chinui bine...trebuie sa ii dau si un pic relantiul mai mare..e undeva la 1200 cam asa...de obicei il tin pe la 1400.poate si de asta face asa, nu stiu..zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 la tine ar trebui sa creasca turatia automat. poate ti s-au infundat injectoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 la tine ar trebui sa creasca turatia automat. poate ti s-au infundat injectoarele. nu sunt ma infunfate... creste daca merg mai mult cu ea..dar de acasa si pana la serviciu sunt 5 km...ce vrei sa creasca la distanta asta...??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 pardon??? du motocicleta aia la service. in 5 kilometrii ar trebui sa fie deja stabil in relanti. asa e la mine, si am primul model (carburator). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Mda, si eu cred ca la injectie tre sa stea stabil repede, doar e controlata injectia de benzina nu e de capul ei. Acuma vin eu cu o intrebare: Ce ulei puneti in motoarele voastre? Eu ma gandeam sa optez pentru castrol dar am vazut ca nu prea este folosit de motociclisti.... sau nu am vazut eu bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 nu marca conteaza, tipul... 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 pardon??? du motocicleta aia la service. in 5 kilometrii ar trebui sa fie deja stabil in relanti. asa e la mine, si am primul model (carburator). offf.....nu ai inteles nimic....este stabila in relati....doar ca l-am dat eu mai mic.....si l-am dat prea mult...tre sa il dau la loc...si in momentul in care ies pe autostrada sau fac drumuri mai lungi este normal ca relantiul sa creasca...nu mult, dar creste...si injectia este controlata si reglata....de un mecanic foarte autorizat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 (editat) off, eu ce zic aici. nu infundate. dar trebuie si ele curatate cateodata. depinde de benzina pe care o folosesti, de la ce peco....bleah . Treaba e ca la noi e de proasta calitate si ai depuneri mari in tmp scurt . Ideea principala e sa nu te mai joci tu cu relantiu' . ca are un rost. trebuie sa stea la min 1300. Editat Septembrie 25, 2008 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Mda, si eu cred ca la injectie tre sa stea stabil repede, doar e controlata injectia de benzina nu e de capul ei. Acuma vin eu cu o intrebare: Ce ulei puneti in motoarele voastre? Eu ma gandeam sa optez pentru castrol dar am vazut ca nu prea este folosit de motociclisti.... sau nu am vazut eu bine? Eu am bagat Mobil semisintetic 10W40 deala pt motociclete. Cu tot cu filtru a fost putin peste un mil. Sa nu faci prostia sa bagi ulei de motor sau universal, doar special pentru motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 e ok atunci, multumesc de raspunsuri. cred ca raman pe castrol, la masina asta folosesc, e drept 5W40 pt masina, asa ca am sa pun castrol 10W40 pentru motocicleta. Din cate stiu, orice motor pe injectie, are senzor de turatie care este citit de ECU, care regleaza ralanti-ul, avansul, scateia, etc.... nu prea inteleg cum poti tu sa te joci cu ralanti-ul . Acuma eu vorbesc din cunostintele de la motoarele masinilor, daca e altfel la moto please correct me!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 castrol 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 poate l=-a reglat din calculator. ma gandeam si eu la acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 castrol 10w40 Da, de asta ziceam si eu. e semisintetic din cate stiu Nu cred ca poate modifica din calculator decat daca are acces la parametri de injectie si control, si asta nu e chiar la indemana oricui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 eu i-am pus motul 15w50 dublu ester si nu am avut nici o problema cu pornitul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 (editat) Dar pentru lant ce folositi? In manual am vazut ca scrie Motor Oil, dar am inteles ca exista niste spray-uri sau ceva de genu asta. Eu unu l-as curata cu o pensula si cu benzina si apoi am pune putin ulei pe fiecare zala, e ok asa? Editat Septembrie 25, 2008 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.