dihania Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 pardon??? du motocicleta aia la service. in 5 kilometrii ar trebui sa fie deja stabil in relanti. asa e la mine, si am primul model (carburator). offf.....nu ai inteles nimic....este stabila in relati....doar ca l-am dat eu mai mic.....si l-am dat prea mult...tre sa il dau la loc...si in momentul in care ies pe autostrada sau fac drumuri mai lungi este normal ca relantiul sa creasca...nu mult, dar creste...si injectia este controlata si reglata....de un mecanic foarte autorizat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 (editat) off, eu ce zic aici. nu infundate. dar trebuie si ele curatate cateodata. depinde de benzina pe care o folosesti, de la ce peco....bleah . Treaba e ca la noi e de proasta calitate si ai depuneri mari in tmp scurt . Ideea principala e sa nu te mai joci tu cu relantiu' . ca are un rost. trebuie sa stea la min 1300. Editat Septembrie 25, 2008 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Mda, si eu cred ca la injectie tre sa stea stabil repede, doar e controlata injectia de benzina nu e de capul ei. Acuma vin eu cu o intrebare: Ce ulei puneti in motoarele voastre? Eu ma gandeam sa optez pentru castrol dar am vazut ca nu prea este folosit de motociclisti.... sau nu am vazut eu bine? Eu am bagat Mobil semisintetic 10W40 deala pt motociclete. Cu tot cu filtru a fost putin peste un mil. Sa nu faci prostia sa bagi ulei de motor sau universal, doar special pentru motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 e ok atunci, multumesc de raspunsuri. cred ca raman pe castrol, la masina asta folosesc, e drept 5W40 pt masina, asa ca am sa pun castrol 10W40 pentru motocicleta. Din cate stiu, orice motor pe injectie, are senzor de turatie care este citit de ECU, care regleaza ralanti-ul, avansul, scateia, etc.... nu prea inteleg cum poti tu sa te joci cu ralanti-ul . Acuma eu vorbesc din cunostintele de la motoarele masinilor, daca e altfel la moto please correct me!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 castrol 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 poate l=-a reglat din calculator. ma gandeam si eu la acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 castrol 10w40 Da, de asta ziceam si eu. e semisintetic din cate stiu Nu cred ca poate modifica din calculator decat daca are acces la parametri de injectie si control, si asta nu e chiar la indemana oricui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 eu i-am pus motul 15w50 dublu ester si nu am avut nici o problema cu pornitul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 (editat) Dar pentru lant ce folositi? In manual am vazut ca scrie Motor Oil, dar am inteles ca exista niste spray-uri sau ceva de genu asta. Eu unu l-as curata cu o pensula si cu benzina si apoi am pune putin ulei pe fiecare zala, e ok asa? Editat Septembrie 25, 2008 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 nu, benzina mananca oringurile! curatal cu petrol sau daca nu ai, cu motorina. iar despre sprayul de lant m recomand motul de pe louis, e cu teflon, adera f bine de lant,si nu-ti stropste janta spre deosebire de castrol. problema e ca e un pic scump, 40 lei... si pe mine niciodata nu m-a tinut mai mult de 3000 km, adevarul e ca o curat si tot la fiecare 300 - 400 - 500 de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 (editat) poate l=-a reglat din calculator. ma gandeam si eu la acelasi lucru. sunteti pe langa ..total.. (din cate stiu eu)orice motoreta are un tamburus de unde poti sa iti reglezi relantiul...nu are nici o treaba cu calculatorul sau eu mai stiu ce indrugati voi acolo...acum vrea 1500 de km am fost cu moto la reprezentanta suzuki elf workshop(pt cunoscatori), unde m-am conversat cu sorin, mecanicul de acolo, care a lucrat nush cati ani in germania la suzuki , ca mecanic, in fine.... care mi-a reglat injectia si chestia aia care citeste ce zicea radu mai sus..ECU sau cum l-o chema....motoreta me-a a stat foarte mult timp fara sa fie folosita si erau destul de dereglate treburile...asa ca...sunt curatate , reglate...toto ce vrei...iar treaba cu relantiul , mi-a explicat sorin, ca daca tot freci motoreta in oras unde stai ,pleci ,stai , pleci..si tot asa...este normal ca dupa un timp sa scada....iar mie la 1100 ture imi moare motorul in mers ..deci tre sa stea mai sus...mi-a aratat unde este tamburusul de reglat relantiul si mi-a zis ca de fiecare data cand imi scade sub 1200 sa-l dau mai sus. nu fac nimic la motor de capul meu... Dar pentru lant ce folositi? In manual am vazut ca scrie Motor Oil, dar am inteles ca exista niste spray-uri sau ceva de genu asta. Eu unu l-as curata cu o pensula si cu benzina si apoi am pune putin ulei pe fiecare zala, e ok asa? NU benzina...motorina , in cel mai bun caz sau vezi ca sunt sprayuri speciale de curatat si de uns lantul.pentru uns si eu il recomand pe cel cu teflon....sa stii ca eu am folosit si cu si fara teflon si referitor la stropit janta...amandoua au facut-o..acum nu am sesizat care mai mult si care mai putin , important e ca au facut-o, dar exista un sray care se cheama wd 400 care este special pentru curatat chestii metalice de la motoreta ...eu am dat cu asta pe janta si a facut-o ca noua..in conditiile in care la un moment dat nu mai stiam ce culoare are pe toate le gasesti in magazinele de profil sau siturile de profil. bafta! Editat Septembrie 26, 2008 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Pe sprayurile de lant scrie de obicei "Am besten uber nachts wirken zu lassen!" - adicatelea sa dai seara si sa lasi mobra peste noapte sa intre oloiu intre zale si sa se 'stabilizeze'. Eu asa fac si nu am treaba cu mizeria. Pana dimineata uleiul ala de pe Louis se intareste cam ca o veselina pe lant. Despre curatat...motorina + periuta de dinti rules! Faci lantul sa arate ca nou in cateva minute. Doar sa il 'storci' un pic sau sa-l lasi sa se usuce inainte sa dai cu spray de uns. Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 sunteti pe langa ..total.. (din cate stiu eu)orice motoreta are un tamburus de unde poti sa iti reglezi relantiul...nu are nici o treaba cu calculatorul sau eu mai stiu ce indrugati voi acolo...acum vrea 1500 de km am fost cu moto la reprezentanta suzuki elf workshop(pt cunoscatori), unde m-am conversat cu sorin, mecanicul de acolo, care a lucrat nush cati ani in germania la suzuki , ca mecanic, in fine.... care mi-a reglat injectia si chestia aia care citeste ce zicea radu mai sus..ECU sau cum l-o chema....motoreta me-a a stat foarte mult timp fara sa fie folosita si erau destul de dereglate treburile...asa ca...sunt curatate , reglate...toto ce vrei...iar treaba cu relantiul , mi-a explicat sorin, ca daca tot freci motoreta in oras unde stai ,pleci ,stai , pleci..si tot asa...este normal ca dupa un timp sa scada....iar mie la 1100 ture imi moare motorul in mers ..deci tre sa stea mai sus...mi-a aratat unde este tamburusul de reglat relantiul si mi-a zis ca de fiecare data cand imi scade sub 1200 sa-l dau mai sus. nu fac nimic la motor de capul meu... NU benzina...motorina , in cel mai bun caz sau vezi ca sunt sprayuri speciale de curatat si de uns lantul.pentru uns si eu il recomand pe cel cu teflon....sa stii ca eu am folosit si cu si fara teflon si referitor la stropit janta...amandoua au facut-o..acum nu am sesizat care mai mult si care mai putin , important e ca au facut-o, dar exista un sray care se cheama wd 400 care este special pentru curatat chestii metalice de la motoreta ...eu am dat cu asta pe janta si a facut-o ca noua..in conditiile in care la un moment dat nu mai stiam ce culoare are pe toate le gasesti in magazinele de profil sau siturile de profil. bafta! deci, spray-ul de curatat lantul mai degraba inmoaie murdaria, lantul tot va trebui spalat cu motorina sau petrol pt a arata ca nou, si cand e uscat dai cu spray de lant si lasi sa se usuce mult si bine. si credema ca asa cel cu teflon nu va stropi deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 deci, spray-ul de curatat lantul mai degraba inmoaie murdaria, lantul tot va trebui spalat cu motorina sau petrol pt a arata ca nou, si cand e uscat dai cu spray de lant si lasi sa se usuce mult si bine. si credema ca asa cel cu teflon nu va stropi deloc ai si tu dreptate cu uscatul ala...nu tin minte sa fi stat sa se usuce ca lumea inainte sa plec la drum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 ai si tu dreptate cu uscatul ala...nu tin minte sa fi stat sa se usuce ca lumea inainte sa plec la drum... nu mai aveai rabdare o jumatate de ora sa se usuce calumea weekendul asta daca e frumos trebuie sa ung si eu lantul si sa-mi curat jantele ... am facut 350 de km de cand l-am uns ultima data si cam ar fii cazul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 weekendul asta daca e frumos trebuie sa ung si eu lantul si sa-mi curat jantele ... am facut 350 de km de cand l-am uns ultima data si cam ar fii cazul te grabesti. dupa 1000km il verifici. il cureti, il intinzi daca e cazul. hai 700. dar nu-l "rasfata" atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 te grabesti. dupa 1000km il verifici. il cureti, il intinzi daca e cazul. hai 700. dar nu-l "rasfata" atat. ce-i bre....cum la 1000??? pai il ia dracu mai ales dupa toata ploaia asta si dupa tot praful si nisipul si toate rahaturile din "minunatul" asta de oras in care traim. eu zic MAXIM 500....bine...toate astea daca vrei ca lantul ala sa aiba si el o viata ...daca nu...unge-l cand ai tu chef...pana mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Mda, cartea zice ca la fiecare 1000 de km se curata si se unge lantul, acuma daca mergi numa prin praf, balti noroi etc, e bine si mai repede. Daca am norocul maine sa fie mai cald, il curat si eu, daca nu.... in alta zi. Cica de maine s-ar incalzi, ca ieri m-am intors inghetat bine si cu viziera plina de muste. Multumesc de raspunsuri, urmeaza partea practica. @dihania: inteleg ce zici despre partea cu injectia la moto, numai ca nu vad sensu, adica nu pot sa inteleg de ce au optat pentru posibilitatea de a regla manual ralanti-ul, cand puteau simplu sa il controleze prin ECU (Engine Control Unit) de la asta vine, si scapai de alte griji . Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 nu e chiar asa frig. cu bluzon pe sub geaca merge. Vreau si eu cagula ! de unde iau ? nu vreau sa dau 30 lei pe o carpa .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 nu e chiar asa frig. cu bluzon pe sub geaca merge. Vreau si eu cagula ! de unde iau ? nu vreau sa dau 30 lei pe o carpa .. De la Motolouis din Vitan cu 7 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 dihania are o caglula super tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 apropo de prima zapada....mie deja a inceput sa imi faca fite cand o pornesc dimineata pentru e prea frig si nu o ia de la prima " cheie". a ta nu zice nimic ? ca oricum la tine acolo e si mai frig... Nici la mine nu porneste din prima, dar nu e de la frig, sau ma rog e de la frig, dar tine de partea electrica, releu de tensiune mi-e mancat si nu imi incarca suficient si incet incet, mai ales daca merg mult prin oras, neturat nu-mi incarca suficient si se descarca acuumulatoru, pana ajunge sa nu mai porneasca deloc. Daca e bateria fully charged, n-am probleme Porneste din prima indiferent de temperatura, adica ma rog, n-am testat chestia la -10oC. Momentan mi-am facut rost de un R/R de Honda dar n-am mufa, dupa ce fac rost de mufa ii fac un transplant . Referitor la ulei, yo am bagat Motul sintetic 10w40. Iar lantul l-am curatat pana acum cu spray de lant + perie + carpa si de uns cu spray de lant de la Louis. Oricum din cate am vazut la mine nu tine faza cu lasatu la uscat a unsori, am janta spate muci de la cat arunca. Oricum cred ca voi trece la curatat lantul cu motorina ca-i mai ieftin si inca sunt in cautarea unui spray de ungere care sa nu imi mucifice janta, aparatoarea de lant si mai ales tija ambreiajului - verificati-o si voi, datorita pozitiei - fix in fata pinionului din motor, se aduna acolo la jeg ceva de speriat. Sper sa nu se mai strice vremea mai mult decat atat ca vreau sa imi reinoiesc asigurarea si nu vreau sa arunc banii pe fereastra, parca vad, cum mi-o reinnoiesc, afara va ninge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marat Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Vand f urgent SUZUKI SV 650 S fabricat in 2006 si cumparat de la reprezentanta ( B&S) in aprilie 2007 , garantie pana in aprilie 2009 , ghidon si jug superior LSL touring si conducte de frana cu insertie metalica , tinuta in garaj , stare foarte buna. 9300 km Pentru curiosi , motivul este ca vreau sa cumpar ceva enduro si am o oferta urgenta. Pretul este de 4570 euro , usor discutabil. tel 0728 063 045 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Mie imi ingheata genunchii deoarece nu am inca niste pantaloni mai seriosi. in rest e ok, mai ales daca pun si cagula imi este bine . Nu stiu cum e la voi, dar la mine sunt 12 grade . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 (editat) Bai, azi e vineri ? un suc ceva ? maine daca e frumos mergem la o plimbare ? O sa trag o fuga pe acolo sa vad , poate imi iau una repejor. Editat Septembrie 26, 2008 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.