foxbat Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 te las eu pe 1000. banu' jos, ochiu' mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Pai pe 1000 cu siguranta sunt f ok , dar eu achizitionez 650 , si nu este niciun termen de comparatie intre ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 te las eu pe 1000. banu' jos, ochiu' mare maro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 @AZ - ba da.. sasiul e acelasi, pt ca si 650u a fost construit pe sasiul de 1000 pentru costuri. Difera rigiditatea furcii putin si ambreiajul care e hidraulic. In rest e cam acelasi magar. Daca ai peste 1.75-1.80 n'are ce sa nu'ti placa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Am 1,85 dar si 110 kg . Sunt foarte masiv ,si ma gandesc sa nu fie prea puturos 650 ul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 (editat) Nu ar trebui sa fie, cu pasager cu tot orice motor sub 1000 îţi iei o sa se miște puţin mai greu, totuşi s-ar putea la Sv sa compenseze un pic cuplul v2 Editat Martie 20, 2014 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Merci yoyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Eu am facut un drum Cluj-Mures cu pasager de ~70kg (eu avand cam 75kg) si mi s-a parut enervat rau . Daca n-ai nici o problema sa turezi motorul e acceptabil si asa... dar daca nu e o problema consumul m-as orienta catre SV1000. Ca idee, SV-ul cu mine si pasager de ~55kg tot e mai rapid decat ER5 sau Pegaso 650 fie ca vorbim de acceleratie de pe loc, reprize sau viteza maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Pai daca exista termen de comparatie intre sv sipegaso e nasol . Eu pe pegaso cu pasager simt ca sunt pe scuter... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Pai daca exista termen de comparatie intre sv sipegaso e nasol . Eu pe pegaso cu pasager simt ca sunt pe scuter... la gabaritul tau + pasager, nu-ti recomand deloc 650.... o sa te simti cam la fel ca pe Pegaso... Mergi pe SV1000.. Pe 650 cand o sa vrei sa tragi de gaz, sa faci o depasire, ceva, o sa te rogi de el... La 1 persoana,sau la 2 persoane de 65 kg gen, e decent,dar pt persoane mai masive, e lenes.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Din pacate bugetul nu imi permite SV1000 . Am tot sperat ca o sa pot sa iau TL-ul lui c0sminel dar ... nu prea am sanse ... Am ramas blocat la 5200 lei si SV 650 e singura varianta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 ce sv ai gasit la banii astia an, km? naked sau semi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 ce sv ai gasit la banii astia an, km? naked sau semi ? Semicarenat , an 2000 , km 36000 . http://mercador.ro/oferta/suzuki-sv-650-ID1BKEw.html#0ef0981efb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Din pacate bugetul nu imi permite SV1000 . Am tot sperat ca o sa pot sa iau TL-ul lui c0sminel dar ... nu prea am sanse ... Am ramas blocat la 5200 lei si SV 650 e singura varianta ... Nu fa o prostie sa iei ceva in graba,doar pt ca ai suma X. mai bine mai rabda putin,mai strange, si ia ceva sa-ti placa si sa fie potrivit pt tine. Nu mai zic de probleme tehnice ascunse... Dai acu 5200 ron si dupa aia inca 2000 in reparatii..... casca ochii bine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 nu'l baga in seama pe adrian. El e special Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Maine dimineata dau o fuga sa il vad . Daca e ok bine , daca nu , mai caut ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 salutare! aveti idee cam cat ce dimensiune maxima de anvelopa merge pe spate la un SV 650 prima generatie? eu am acum un 160 si ma bate gandul sa ii pun ceva mai lat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dyp Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Salutare In caz ca are cineva nevoie de un kit lant: /index.php?/topic/195522-bursa-locala/page-380&do=findComment&comment=3684570 Negociabil! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 salutare! aveti idee cam cat ce dimensiune maxima de anvelopa merge pe spate la un SV 650 prima generatie? eu am acum un 160 si ma bate gandul sa ii pun ceva mai lat... Pe janta originala maxim 180. Dar de ce vrei sa pui mai mare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Fat ass ... Looks cooler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 (editat) nu neaparat ca arata mai cool,ci de faptul ca se nimereste sa am un cauciuc de 180(de la fostul f4-i) in garaj,iar cu cel actual de pe motocicleta nu ma inteleg prea bine.. Editat Martie 20, 2014 de ScoRider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Fat ass ... Looks cooler Se bombeaza atat de tare pe janta incat aproape ca nu mai exista diferenta de latime dpdv vizual nu neaparat ca arata mai cool,ci de faptul ca se nimereste sa am un cauciuc de 180(de la fostul f4-i) in garaj,iar cu cel actual de pe motocicleta nu ma inteleg prea bine.. Chestia e ca-ti modifica mult ciclistica. Si nu in bine dpmdv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Se bombeaza atat de tare pe janta incat aproape ca nu mai exista diferenta de latime dpdv vizual Chestia e ca-ti modifica mult ciclistica. Si nu in bine dpmdv. nu pierd decat 15 lei cat dau la vulcanizare daca incerc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 (editat) Pt ca iar am probleme cu aprinderea farurilor in sens ca poziția merge dar farurile nu se aprind vreau sa va intreb dacă se poate si ce fire sa putea lega sa fie aprinse tot timpul farurile când e motorul pornit/contactul pus. Menționez că nu sunt foarte priceput la electrice si dacă e simplu fac dacă nu o duc la mecanic. Editat Martie 21, 2014 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 nu'l baga in seama pe adrian. El e special zi ca n-am dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.