Vizitator Adrian Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Bel-ray exp 10w40 este special pentru 2T? ai scris o prostie nu e special pt nimic. BelRay EXP 10W-40 este ulei semi-sintetic, normal, pt motoare in 4 timpi. Tu poate ai vrut sa intrebi 2V (caz in care iarasi,e irelevant). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 My bad... Asta vroiam sa stiu , daca e special pentru 2 V ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 My bad... Asta vroiam sa stiu , daca e special pentru 2 V ... nope. Ceea ce vezi la belray ca fiind ''advertised'' special pt V2, cred ca se refera la cruisere/choppere etc (daca nu gresesc). Poti sa-ti pui linistit EXP 10W-40 (semisintetic) sau EXS (full sintetic), depinde de bugetul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Are cineva idee unde este pozitionat releul de incarcare la SV ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Sub carenele coditei, dar nu mai stiu daca pe stanga sau pe dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 In dreapta, dar oricum tot trebuie sa dai jos toata carena coditei, nu se poate da jos numai stanga sau numai dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 (editat) Merci Am vorbit cu mecanicul si mi-a recomandat sa ii pun 15w50 , pentru ca merg mai mult in oras si ca este batranica cu 41000 km... Ce parere aveti ? De asemenea am gasit pe ebay filtru aer k&n la 200 lei . Se merita investitia ? Merci Editat Martie 26, 2014 de az77by Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 NU! Eu dupa ce am vandut SV-ul, filtru K&N ce mi-a ramas abea am reusit sa o vand cu 80 ron parca... daca cauti gasesti SH mult mai ieftin. Ele oricum nu se schimba, o cureti si o ungi doar. Si singurul avantaj care o sa-ti aduca e ca nu va trebui sa il schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 (editat) Merci Am vorbit cu mecanicul si mi-a recomandat sa ii pun 15w50 , pentru ca merg mai mult in oras si ca este batranica cu 41000 km... Ce parere aveti ? De asemenea am gasit pe ebay filtru aer k&n la 200 lei . Se merita investitia ? Merci nu stiu de unde scoateti mecanicii astia de dupa bloc. pune uleiul care e recomandat in manual. nu traiest intr-o zona cu o clima extrema (Arizona sau Alaska) ca sa zici ca-ti pui alta vascozitate datorita climei.. Filtru ala K&N e un filtru care se curata/spala si se unge. E refolosibil si confera un flux mai mare de aer, fata de unul stock. .. Ai grija cui ceri pareri/sfaturi, sa nu te trezesti ca incepi sa repari la motor chestii care functionau perfect... Vezi ca gasesti filtre sport (K&N, BMC, etc) si la noi la baieti pe forum,noi noute. Vezi ce gume ai pe motoreta. Eu cu SV meu am luat si cu ala 2-3 trante foarte usoare, la viteza f mica, pt ca aveam niste opinci pe el.... Mai degraba vezi cu gumele,decat filtru de aer sport & sh|t Editat Martie 26, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 NU! Eu dupa ce am vandut SV-ul, filtru K&N ce mi-a ramas abea am reusit sa o vand cu 80 ron parca... daca cauti gasesti SH mult mai ieftin. Ele oricum nu se schimba, o cureti si o ungi doar. Si singurul avantaj care o sa-ti aduca e ca nu va trebui sa il schimbi. Nu mai ții minte bine, mi l-ai vândut mie cu 150 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Nu mai ții minte bine, mi l-ai vândut mie cu 150 ron daca era SH, ti-a dat teapa ))) (glumesc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 (editat) Merci Am vorbit cu mecanicul si mi-a recomandat sa ii pun 15w50 , pentru ca merg mai mult in oras si ca este batranica cu 41000 km... Ce parere aveti ? De asemenea am gasit pe ebay filtru aer k&n la 200 lei . Se merita investitia ? Merci Merita k&n. la noi e nou vreo 250 RON. Filtrul OEM e 100, măcar asta sport nu îl tot schimbi. Pune uleiul recomandat 10w40. Editat Martie 26, 2014 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 O sa merg pe 10w40 , asta m-a bagat in ceata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 ce anvelope recomandati pentru sv 650 naked din 2001? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 in tabelul din manual 15w50 este una din viscozitatile recomandate Ca vine sv650 din fabrica cu 10w40 , asta e cu totul altceva....stai cu ochii pe fereastra de control al nivelului de ulei, verifica des, motoarele astea papa ulei in general ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Pai nu stii ca la noi toate motoarele in stare excelenta de functionare au 30k km? la 40k e gata... apropo de batranica- am vazut un sv650 S cu 186000 de km si mergea de intepeneai. motoarele V2 sunt in general cunoscute pentru cuplu si fiabilitate...Majoritatea cruiserelor au motor V2 pentru ca....sunt cruisere(deci gandite sa mergi la drum lung cu ele) Fireste, neintretinut, orice motor incepe sa aibe probleme. Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 e vb ca V2 merge in regim de turatii mai mic decat un 4L, nu ca e cruiser .........sau ca are crom........... mergi cu un SV aproape de redline mereu doar,si vezi daca mai e fiabil. Si oricum redline ul SV ului e muuult mai jos ca la un.....R6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Am desfacut acum releul de incarcare , in cele 6 masuratori am valori de aprox 560 , nicio dioda in scurt sau ceva. Cu toate astea , bateria pe liber imi arata , 12,5 v iar pornita max 13,10 v . Vreo idee ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mindfreak Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Salut! Are cineva discuri de frana fata(SH) pt sv650s 2007? Am dat telefoane pe la dealari si te omoara cu banii si nu prea mai am rabdare sa nu ies cu ea... Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Salut! Are cineva discuri de frana fata(SH) pt sv650s 2007? Am dat telefoane pe la dealari si te omoara cu banii si nu prea mai am rabdare sa nu ies cu ea... Asfalt uscat! Vorbește cu userul Mexykanu de aici de pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Am desfacut acum releul de incarcare , in cele 6 masuratori am valori de aprox 560 , nicio dioda in scurt sau ceva. Cu toate astea , bateria pe liber imi arata , 12,5 v iar pornita max 13,10 v . Vreo idee ? pune bateria la redresor, apoi masoara din nou cat incarca. La porniri dese si drumuri f scurte , storci din baterie mai mult decat apuca sa incarce . Salut! Are cineva discuri de frana fata(SH) pt sv650s 2007? Am dat telefoane pe la dealari si te omoara cu banii si nu prea mai am rabdare sa nu ies cu ea... Asfalt uscat! era aici pe forum o colega , @dihania ... acum ceva vreme vroia sa vanda discuri de SV. Incearca, poate le mai are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Am desfacut acum releul de incarcare , in cele 6 masuratori am valori de aprox 560 , nicio dioda in scurt sau ceva. Cu toate astea , bateria pe liber imi arata , 12,5 v iar pornita max 13,10 v . Vreo idee ? Pornita si la ralanti? Daca o accelerezi se schimba ceva? Urmeaza sfatul lui @calin. O incarci cu redresorul, eventual o masori din nou, preferabil nu imediat dupa ce ai scos-o de la incarcat. O pui pe moto, pornesti si vezi ce se intampla cu motorul accelerat. Ce ai masurat tu sunt diodele, dar tensiunea e mentinuta in intervalul 13 - 15V de un integrat care comanda tiristoarele. Daca ala pateste ceva, degeaba sunt diodele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Ok , asa o sa fac . Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Nu mai ții minte bine, mi l-ai vândut mie cu 150 ron My bad... eu de vreo 70 - 80 aduc aminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.