Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Adrian

Bel-ray exp 10w40 este special pentru 2T?

 

ai scris o prostie :)

 

nu e special pt nimic. BelRay EXP 10W-40 este ulei semi-sintetic, normal, pt motoare in 4 timpi.

 

Tu poate ai vrut sa intrebi 2V (caz in care iarasi,e irelevant).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Adrian

My bad... Asta vroiam sa stiu , daca e special pentru 2 V ...

 

 

nope. Ceea ce vezi la belray ca fiind ''advertised'' special pt V2, cred ca se refera la cruisere/choppere etc (daca nu gresesc).

 

Poti sa-ti pui linistit EXP 10W-40 (semisintetic) sau EXS (full sintetic), depinde de bugetul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci

 

Am vorbit cu mecanicul si mi-a recomandat sa ii pun 15w50 , pentru ca merg mai mult in oras si ca este batranica cu 41000 km... Ce parere aveti ? De asemenea am gasit pe ebay filtru aer k&n la 200 lei . Se merita investitia ? Merci

Editat de az77by
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU!

 

Eu dupa ce am vandut SV-ul, filtru K&N ce mi-a ramas abea am reusit sa o vand cu 80 ron parca... daca cauti gasesti SH mult mai ieftin.

Ele oricum nu se schimba, o cureti si o ungi doar.



Si singurul avantaj care o sa-ti aduca e ca nu va trebui sa il schimbi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Merci

 

Am vorbit cu mecanicul si mi-a recomandat sa ii pun 15w50 , pentru ca merg mai mult in oras si ca este batranica cu 41000 km... Ce parere aveti ? De asemenea am gasit pe ebay filtru aer k&n la 200 lei . Se merita investitia ? Merci

 

nu stiu de unde scoateti mecanicii astia de dupa bloc.

 

pune uleiul care e recomandat in manual. nu traiest intr-o zona cu o clima extrema (Arizona sau Alaska) ca sa zici ca-ti pui alta vascozitate datorita climei..

 

Filtru ala K&N e un filtru care se curata/spala si se unge. E refolosibil si confera un flux mai mare de aer, fata de unul stock. ..

 

Ai grija cui ceri pareri/sfaturi, sa nu te trezesti ca incepi sa repari la motor chestii care functionau perfect...

 

Vezi ca gasesti filtre sport (K&N, BMC, etc) si la noi la baieti pe forum,noi noute.

 

Vezi ce gume ai pe motoreta. Eu cu SV meu am luat si cu ala 2-3 trante foarte usoare, la viteza f mica, pt ca aveam niste opinci pe el....

 

Mai degraba vezi cu gumele,decat filtru de aer sport & sh|t

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU!

 

Eu dupa ce am vandut SV-ul, filtru K&N ce mi-a ramas abea am reusit sa o vand cu 80 ron parca... daca cauti gasesti SH mult mai ieftin.

Ele oricum nu se schimba, o cureti si o ungi doar.

 

 

Si singurul avantaj care o sa-ti aduca e ca nu va trebui sa il schimbi.

Nu mai ții minte bine, mi l-ai vândut mie cu 150 ron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci

 

Am vorbit cu mecanicul si mi-a recomandat sa ii pun 15w50 , pentru ca merg mai mult in oras si ca este batranica cu 41000 km... Ce parere aveti ? De asemenea am gasit pe ebay filtru aer k&n la 200 lei . Se merita investitia ? Merci

Merita k&n. la noi e nou vreo 250 RON. Filtrul OEM e 100, măcar asta sport nu îl tot schimbi. Pune uleiul recomandat 10w40. Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in tabelul din manual 15w50 este una din viscozitatile recomandate

Ca vine sv650 din fabrica cu 10w40 , asta e cu totul altceva....stai cu ochii pe fereastra de control al nivelului de ulei, verifica des, motoarele astea papa ulei in general !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu stii ca la noi toate motoarele in stare excelenta de functionare au 30k km? :crack: la 40k e gata...

 

 

apropo de batranica- am vazut un sv650 S cu 186000 de km si mergea de intepeneai.

 

motoarele V2 sunt in general cunoscute pentru cuplu si fiabilitate...Majoritatea cruiserelor au motor V2 pentru ca....sunt cruisere(deci gandite sa mergi la drum lung cu ele) Fireste, neintretinut, orice motor incepe sa aibe probleme.

 

Multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

e vb ca V2 merge in regim de turatii mai mic decat un 4L, nu ca e cruiser .........sau ca are crom...........

 

mergi cu un SV aproape de redline mereu doar,si vezi daca mai e fiabil. Si oricum redline ul SV ului e muuult mai jos ca la un.....R6

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut acum releul de incarcare , in cele 6 masuratori am valori de aprox 560 , nicio dioda in scurt sau ceva. Cu toate astea , bateria pe liber imi arata , 12,5 v iar pornita max 13,10 v . Vreo idee ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Are cineva discuri de frana fata(SH) pt sv650s 2007? Am dat telefoane pe la dealari si te omoara cu banii si nu prea mai am rabdare sa nu ies cu ea... Asfalt uscat!

Vorbește cu userul Mexykanu de aici de pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut acum releul de incarcare , in cele 6 masuratori am valori de aprox 560 , nicio dioda in scurt sau ceva. Cu toate astea , bateria pe liber imi arata , 12,5 v iar pornita max 13,10 v . Vreo idee ?

pune bateria la redresor, apoi masoara din nou cat incarca. La porniri dese si drumuri f scurte , storci din baterie mai mult decat apuca sa incarce .

 

Salut! Are cineva discuri de frana fata(SH) pt sv650s 2007? Am dat telefoane pe la dealari si te omoara cu banii si nu prea mai am rabdare sa nu ies cu ea... Asfalt uscat!

era aici pe forum o colega , @dihania ... acum ceva vreme vroia sa vanda discuri de SV. Incearca, poate le mai are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut acum releul de incarcare , in cele 6 masuratori am valori de aprox 560 , nicio dioda in scurt sau ceva. Cu toate astea , bateria pe liber imi arata , 12,5 v iar pornita max 13,10 v . Vreo idee ?

 

Pornita si la ralanti? Daca o accelerezi se schimba ceva?

 

Urmeaza sfatul lui @calin. O incarci cu redresorul, eventual o masori din nou, preferabil nu imediat dupa ce ai scos-o de la incarcat. O pui pe moto, pornesti si vezi ce se intampla cu motorul accelerat.

 

Ce ai masurat tu sunt diodele, dar tensiunea e mentinuta in intervalul 13 - 15V de un integrat care comanda tiristoarele. Daca ala pateste ceva, degeaba sunt diodele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...